2007年9月12日 星期三

是日早餐 - 老豆牌餐蛋治 + 七喜一罐

老豆整嘅餐蛋治真係無人能及呀!好食程度簡直係滿分!
講起嚟,真係有少少慚愧……
我嫲嫲、老豆、老媽子同女朋友……
佢哋全部都係低調嘅廚壇高手!
而我呢……頂多就只可以夾硬稱自己為「煮丁麵專家」!
哈哈哈哈~不過,如果換另外一個角度嚟講嘅話……
我又可以話自己雖然係「天生勞碌命」,
但就由細到大都甚有口福喎!哈~
記得細個嗰陣每次個肚一唔舒服,我就會飲一罐七喜止屙!
久而久之我就飲上癮!而家仲耐唔耐都會整番罐嚟飲下!
有好多朋友都唔信我……七喜其實真係可以止屙㗎!呢招係老媽子以前教我嘅!
飲罐七喜……真係仲快見效過食保濟丸呀!而且又平又容易買得到!
不過可能係人人體質唔同啦!或者係我體質剛好配合到呢種「另類療法」! 
其他人去飲……可能就未必會有效喇!
不過講開又講,七喜換裝都真係換得好鬼死密!
但我自己就都係比較鍾意以前啲款多啲!
尤其係94年嘅「FiDo DiDo」同埋04年嘅「足球戰國」……

1 則留言:

  1. 我鍾意飲可口可樂多啲呢~

    回覆刪除