2007年9月14日星期五

是日晚餐 - 元綠迴轉壽司

今晚老媽子請客,去咗《元綠》度食迴轉壽司,實行兩母子齊齊撐檯腳,
講起上嚟,我同老母都好耐冇食過《元綠》喇!
哈哈~冇計啦!我哋兩個鬼死咁懶又唔願行得遠,

又忽然撩起條筋好想食壽司,咪唯有幫襯最"就腳"嘅《元綠》囉!
點知好日唔嚟,一嚟依然係咁多人等位!妖~

基本上馬鞍山而家除咗《元綠》之外就冇乜邊度有日本嘢食,
嗯~係仲有間《鐵人料理》嘅……但佢哋D壽司款式認真係少得可憐!

 14/9/2007(馬鞍山元綠迴轉壽司)

 
開始食嘢喇!(同場加映老媽子一條強而有力嘅臂彎!哈哈哈哈
         
                               櫻花魷魚壽司
  
螺肉壽司松島螺片壽司平貝壽司甘蝦壽司日式炸雞
 
有好多人同我講,話《元氣》D壽司係全港最正,
而《元綠》D壽司甚至連《百佳》同《惠康》都不如,
我唔知係咪所有人都係咁諗,我自己就覺得佢哋呢個講法實在係有點誇!
講真,我雖然冇乜食過一D好正宗嘅高級日本料理,
但係大家普遍食過嘅壽司連鎖店,其實我都差唔多間間都試勻晒咁滯,
平心而論,《元綠》D嘢唔算得上係好好食,但就至少好過《元氣》,
咁當然,有時候好唔好食呢樣嘢都好睇時段同地區嘅!
《元綠》嚟講,我認為馬鞍山同鑽石山分店D嘢就最OK,
不過我奉勸大家喺紅日嗰陣就最好唔好去馬鞍山嗰間分店,因為D嘢真係會差D㗎!
 
哈~或者係我黑仔啦!唔知點解我每次去親《元氣》都必定會賴嘢,
仲要係間間分店都係咁!唉~D嘢難食唔在講,D壽司又勁鬼細碟,而且價錢亦唔係話好平!
老實講呀~要我食《元氣》,我就寧願去《金太郎》食下平價壽司好過!
嘻嘻~有時候去得多迴轉壽司連鎖店,
間唔中都會想去試下一D唔同類型嘅日本料理,
所以搵日真係要約埋阿琪去返大埔嗰間《御八築地》度開餐先得!
哈~講開又講,自從上年生日去過一次之後,我就一直對呢間嘢念念不忘,
佢哋D食物高質得嚟款式又多,喺價錢方面仲十分大眾化,
喺呢度,誠意將佢推介俾所有鐘意食日本菜嘅朋友!

2 則留言:

  1. 巴打當年原來係老實商人旗下集團既打手#hehe##hehe#
    [版主回覆02/28/2013 18:17:00]
    哈哈~篇嘢07年㗎喇!咁嗰陣《元氣》啲嘢係唔得呀嘛!

    回覆刪除
  2. Bo仔,我喺咪咪,現暫居軒軒園.
    有空歡迎來訪共聚..
    http://xuanxuanpopo.blogspot.hk/

    回覆刪除