2008年1月2日星期三

2007年自我回顧

喺呢度首先要恭喜晒克勤,恭喜佢第二次喺叱吒頒獎禮得到一首「季軍歌」,
完成咗一項歷史性嘅創舉,確實係可喜可賀!哈哈~

講起上嚟,真係好奇怪,每次我覺得克勤喺嗰一年最普通嘅歌,
嚟到903呢度通常都會得到一個唔錯嘅成績,
例如係「空中飛人」、「情非首爾」同埋今年嘅「花落誰家」,
但唔知係咪知道自己首歌畀人夾硬降咗級嘅關係呢?
所以克勤同上年一樣都係冇出席到頒獎禮,
我唔知其他人點睇,個人覺得佢呢種做法簡直係明智之舉!
嗱~先唔好講呢個台公唔公平係咪做馬先啦!
基本上903又好,TVB又好,RTHK又好,METRO又好……
每個台都一定會有佢哋特別偏好嘅歌手,只係903做得出面啲啫!
講真,有時候冇獎都係其次,更重要嘅係……
一個一向都唔buy你,甚至根本冇人當你存在嘅圍威喂party,你仲去嚟托咩?
好似你老友劉華咁年年貫徹始終,話唔去就唔去咁咪仲好!
呼~話咁快又嚟到新嘅一年,同往時一樣,
呢個時間我依然都係喺工作中渡過,一直要等到而家先有時間寫少少嘢。

回顧喺07年嘅各樣嘢,我發覺我喺06年嘅心願其實大部份都算係實現咗,
而喺06年同自己許下嘅各樣承諾,我亦都差唔多可以話係全部做到晒!

工作方面,喺殯儀館同戲院之間,我就毫不猶疑揀咗入戲院學做放映,
喺上年仲先後幫咗兩間大公司做開荒牛添!首先係《維港巨幕汽車影院》,
呢間戲院喺剛開張嗰陣搞到有聲有色,勢估唔到唔夠一年就執笠玩完,
至於我而家做緊嘅呢間《The Grand Cinema》就係阿六叔開嘅,
我諗喺短期內就肯定唔使怕佢會突然摺埋,只係呢間公司啲人事關係認真係麻撚柒煩,
個個都藤㨢瓜,瓜㨢藤,又鬼死咁多是非,日日你搞我我搞你……
唉~好老實講,喺出嚟做嘢呢九年裡面實在係乜鬼都慣晒喇!
雖然成日要帶著個假面具做人確係非常之難頂,
之不過冇計啦!要搵食呀嘛!咪唯有繼續做一隻「披著狼皮的羊」囉!

愛情方面,同女朋友冷戰完畢之後,雙方嘅感情反而仲比以前更穩固。

友情同家庭方面,因為工作太忙嘅關係,
同朋友、家人見面嘅時間相對上少咗,多數都係靠電話聯絡,
而喺上一年同我見面最多嘅,就係我屋企嗰隻人見人愛嘅反斗貓。

老豆喺上年年中曾經入過深切治療部,仲做咗個「通波仔」手術,
幸好最後都大步檻過平安無事;Miss黃就持續同病魔戰鬥中,進展都幾良好。
另外,最近身邊有唔少朋友都紛紛結婚成家立室,
我喺度除咗戥佢哋開心之外,同時亦感覺到,時間的確係過得好快。

數一數喺06年所許下嘅承諾……
煙,我戒咗;酒,我飲少咗,而未完成嘅故事寫作,仍然都係未完成……

喺嚟緊呢一年,我嘅心願同上年一樣,
就係希望我每個家人、朋友包括我自己都健康快樂!

喺承諾方面呀……嗯~喺今年我就不如嘗試改善一下自己啲臭脾氣啦!

頭先同成班同事又去咗打邊爐,就當係同我哋嘅好拍檔華記餞行……



華記,既然你一早決定咗唔做咁我都唔再勉強你,
我都知個仆街死肥佬又的確係相當之老乜套兼賤狗格嘅!
師兄,祝福你以後萬事順利,要記住,即使你走咗,我哋都會係一世嘅老友!
但係唔好意思,喺度要出賣你一次喇!仲有阿肥!哈哈哈~08年一齊再繼續努力啦!

沒有留言: