2008年1月5日星期六

2007回顧(音樂篇)二

寫完07年嘅最愛歌曲,又寫寫我心目中嘅07年最爛選擇,只列出我聽過嘅……

2007年我覺得最難頂嘅歌曲十大

第一位 - 汪明荃 - 明成皇后試聽
06年有「自由女神」+「東方之珠」,
07年有氣勢依舊強橫嘅「明成皇后」,
期待汪阿姐(Orange)08年再嚇我一鑊!

第二位 - 森美移動 - 點解你唔郁試聽
果然係903專業推介……

第三位 - 佘詩曼 - 星星的加冕試聽
真係好強橫!汪阿姐終於後繼有人喇!

第四位 - 朱凌凌 - 我D骨好痛試聽
成班麻甩佬嘅造型簡直係嘩眾取寵,嚇X死人!
而首歌就好似一班醉貓喺間K房度high大咗亂唱咁,唔通咁就叫做另類有創意?
定抑或呢D就係班新派樂迷成日都鐘意掛喺口唇邊嘅所謂感染力?

第五位 - 陳豪 - 賜我一死試聽

要我Replay多次你首歌,真係倒不如賜我一死……

第六位 - 傅穎 - 你是灰色的試聽
好好哋咁做下紙板公仔咪好囉!無啦啦走去唱歌做乜啫?

第七位 - 廖碧兒 - I'm So In Love With You試聽
小姐,妳可唔可以唔好再唱中文歌?

第八位 - 鄧麗欣 -電燈膽/吳雨霏 - 逼得太緊
電燈膽 試聽

真係「杏加橙」都唱得好聽過妳!
逼得太緊 試聽

我唔明點解到今時今日……
都仲會有人將呢位吳小姐當做實力派?
一句恨人可以唱到變成一粒杏仁,
一首好好哋嘅歌妳就係都要好似鬼鏈咁嘅聲!
喂~姐姐呀姐姐!叫妳捉鬼咩而家?

第九位 - 盧巧音 - 走慢點》試聽
 
我知道唱歌嚟講個feeling的確係好重要,
但係作為一個成日都標榜自己做實力派歌手嘅人嚟講,
妳嘅天份、聲線同唱功同樣都係缺一不可!
所以……盧巧音小姐,妳都係返去拍戲罷啦!

第十位 - 王傑 - 愛戀九二零試聽
我唔敢相信曾經叱吒一時嘅「孤鷹浪子」王傑
竟然淪落到要走去唱埋呢D九唔搭八嘅D場Remix……

2007年最差翻唱歌曲

鄧麗欣 - 愛與痛的邊緣 試聽
實在係冇乜嘢好講……

楊千嬅 - 每當變幻時 試聽
有好多朋友同我講,
話楊千嬅隻《千嬅 新唱金牌金曲》……
係史上唱得最難聽嘅一張翻唱碟。
坦白講,我冇聽過隻碟,暫時唔敢亂下定論,
不過聽到佢翻唱「每當變幻時」呢首跨世紀經典,
我就好想送佢一句:「咪自曝其短啦阿姐!」

其他:

衛詩 - 傻女
https://www.youtube.com/watch?v=r4OSeNHwjww


側田 - 千億個夜晚
https://www.youtube.com/watch?v=s2j_Dr4bOv4


黎明 - 藍雨
https://www.youtube.com/watch?v=K-ekySRVniI


2007年最騎呢嘅Crossover


農夫(Feat.麥玲玲)- 風生水起 試聽
吓?麥玲玲?屌你想笑X死人咩?

2007年最難頂MV - 許冠傑 - 鐘聲響起

鐘聲響起 MV

拍到好似維園阿伯晨運咁……

2007年最差唱片封套 - 方力申【在你遙遠的附近】

2007年最爛作曲 - 雷頌德(錢錢錢錢

2007年最爛編曲 - 雷頌德(錢錢錢錢

2007年最爛填詞 - 林若寧(點解你唔郁

2007年最跌Watt嘅歌手 - 陳慧嫻



早排見佢喺頒獎禮度唱live,把聲沉晒又唔夠氣,確實係大跌watt……

 2007年最難頂歌手 - 鄧麗欣
對於以上呢班歌手,我嘅總結係……嗚呀~我都係死去瞓喇!

6 則留言:

  1. 「千嬅 新唱金牌金曲」...
    我有買,其中翻唱找我、藍鞋子很好聽,其他的歌也唱得很有感情,與原唱比較,是另一種feel
    [版主回覆01/06/2008 05:38:00]
    沒聽過...但我相信"楊千嬅"唱"藍鞋子"同"青山散步"~~
    就算怎差也不會差得過"鄧麗欣 "...
    我一向都覺得"楊千嬅"係一個「技巧沒有,感情搭夠」o既歌手!~
    我覺得佢入行以來唱得最好o既一首歌...
    係佢響1至100(EP)裏面o既主打"愛人"~~真係好正~~

    回覆刪除
  2. 如果你認為陳慧嫻要保持八、九十年代的狀態,那麼她一定是跌watt,不要忘記她已經是42歲,她自然會用較成熟的唱腔,和以前的唱法肯定有些分別。
    當然,我也較喜歡陳慧嫻八、九十年代的唱腔,但對她目前的唱法,我覺得可以接受,甚至是比目前的主流歌手好。

    回覆刪除
  3. 點解楊千華唱左咁多年歌都係唱成咁。 其實初期我對佢都有d好感,覺得佢好大情大性,平易近人,但係,佢唱歌就一次又一次令我失望。 有一次我係cd舖聽 到呢張碟d歌,簡直唔敢相信自己隻耳仔,錄cd都走音。 又有次我開左電視機,但做緊第二樣野,突然有把歌聲吸引我擰個頭去望下,原來係楊千華,不過,佢 吸引我既唔係佢美妙既歌聲,而係佢走音既歌聲。 以上全是真人真事。
    [版主回覆01/08/2008 05:12:00]
    佢D高音太薄啦!~稍為高音少少o既歌佢就已經唱唔到落去啦...
    但偏偏時下好多年青人就當左高音上唔到,走音係缺陷美,有Feel...
    真係各有各聽法..無計!~

    回覆刪除
  4. 講番"楊千嬅"...
    佢都可以算係香港o既一個"樂壇神話"!~
    參加新秀時走音但都可以得到季軍~~
    之後俾華星簽左..
    不停遇到一首又一首o既好歌~~
    佢唱Live當然係好唔穩定...
    但就算佢連錄CDpitch唔準~~
    首歌都依然係可以紅到發紫!~
    觀眾緣真係勁到嚇死人!!~
    咁當然佢本身個image又真係幾好!~
    至少好難會令人討厭佢~
    但響音樂上,
    我真係好難搵到一樣野去欣賞佢!~
    係!~佢當然比"鄧麗欣","傅穎"同"Twins"等人好好多!~
    甚至我覺得佢比"吳雨霏"同"鄭融"都好!~
    至少佢有D Heart...
    但無奈聲帶唔聽話,唱功亦有限...
    佢之所以紅...
    太多數原因都係歸功於"林夕"同"人山人海"...
    同埋一班作好歌俾佢o既人...
    當然.....仲有"903"...

    回覆刪除
  5. 你d朋友講得岩,楊千嬅果隻碟,(我諗係番唱人地歌果隻,冇詳細睇)真係好難聽,果日差d想問唱片舖d職員點解隻碟咁難聽都可以賣,香港樂壇,算把啦。

    回覆刪除