2008年1月7日星期一

傻貓CoCo的回顧日記

紅色 : CoCo 
藍色 : 我
「大家好!我叫CoCo~呢篇係我嘅07年回顧日記!」
我倆初次見面……
「你乜水呀?」
「咦~咪係咁望住人啦!人地會怕羞㗎嘛!」
好快我同Bondi就成為咗好朋友……
「Yeah~我終於搵到個屋企喇!唔駛再做流浪貓lu!張床好暖呀

冇幾耐,佢就成為屋企裏面嘅大惡霸……
「喵~咪出門口呀!陪下我啦大佬!好唔好呀?喵~
「喂喂~唔駛做咩大哥?係咪你養我先而家?」
「哼!仲唔幫我清廁所!等我瞓喺你個鞋盒度抗議先!」

佢仲好快識咗個好朋友添……
「同大家介紹下我嘅一位新朋友 - 大鼻狗狗~」
佢天生好奇……
佢最鍾意睇嘅節目,係《Discovery Channel》……

生活,分分鐘仲健康過你同我……
「我最愛食白菜仔,可以幫助消化~」
「爺爺~吸煙危害健康呀!」
「………………」
「等我幫你消滅佢~~」
「哎……喲……失……敗……咗……添……」

佢亦都係我哋眾人最可靠嘅貓肉小鬧鐘……
「爺爺~爺爺~起身返工喇!」
我好肯定,CoCo嘅偶像一定係梁朝偉……
 
「喂~好喇喎!影夠吓!貓都有私隱權㗎!」 
「唔好咁啦!乖~不如講下你今年有乜嘢新年願望呀!」
「吓?唔好再阻住我覺囉!」
「………………」
「……………………
「嗯……咁同大家拜過早年啦好冇呀?」
「唉~好啦!怕咗你哋喇喺呢度祝大家新年快樂,事事順利啦
「嗯……同埋最近天氣凍呀~你哋記住要著多件衫呀!」
「好啦!好啦!唔該晒你呀靚仔!」
「哦……唔駛……」(好囉~終於有覺好瞓囉~)
「好~我瞓喇~」
「我真係瞓㗎喇……」
 
「我真係真係瞓㗎喇……
 
Zzzzzzzzz……
Zzzzzzzzzzzzzzzzz…………

我同CoCo喺07年嘅點點滴滴

片段(二)

片段(三)

片段(四)

片段(五)

片段(六)

片段(七)

28 則留言:

  1. 貓咪入左屋之後梗係客家佔地主,成為屋企嘅話事貓架。

    回覆刪除
  2. Hello Coco~
    消滅香煙?今晚消滅多幾粒月餅好過喇 :D
    Happy Mooncake Day!

    回覆刪除
  3. 狂小子應該都養咗co co有7-8年咁耐!~

    回覆刪除
  4. Hello Coco~下次我帶埋小白菜黎探你,當然唔會同埋果個楊乃武喇!

    回覆刪除
  5. 宜家CoCo係咪好大隻喇?~

    回覆刪除
  6. 我都鍾意睇 Discovery Channel 呀!
    不過~我唔係貓咪.呵呵!!

    回覆刪除
  7. 我鍾意睇傻貓 CoCo 日記呀! 好得意 ! :)

    回覆刪除
  8. Hi Time is Changing, it seems like you have successfully transferred all your Yahoo blog photos and contents to this new blog, congratulations! I have tried a couple times but could not transfer the photos to the Blogspot but only the texts. Therefore, I deleted them all and tried to redo them again. Do you have any tips for me as how to successfully transferring both from the zip files to the Blogspot? Any assistance will be appreciative.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yahoo也是將我的blog back up得支離破碎,因此我每篇blog都是人手搬過來的。我之前已經自己back up過,所以圖片才會保存下來。

      刪除
    2. You have done an amazing job transferring your posts manually! Well done!

      刪除
  9. 搬 blog好多工夫呀!都唔知幾時先有時間搬...唉.

    回覆刪除
  10. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六
    - ҈ -•*¨¤齊齊❉*´¨⊹開心萬事得 ೋ✱。Ѽ
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♥貓咪QQ
    ┃┗┛ a Ρpy⊹中秋節
    ┃┏┓┃❥・゚♡
    ┗┛┗┛❤*¨`*•❣ღ
      *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

    回覆刪除
  11. 睇黎coco同我家兩隻baileys + vodka 都係貓星人詐騙集團的一份子~~哈哈!!

    回覆刪除