2007年12月3日 星期一

「國民歌王」周華健 與「歐香女郎」葉璦菱

周華健……葉璦菱……近排我真係中哂佢哋兩個嘅毒……
日日夜夜都喺度狂煲呢兩位實力派唱將嘅歌。

「國民歌王」周華健  
其實我一直都覺得周華健個唱腔真係好鬼怪!
似哭非哭,似笑又非笑……但係又有一種莫名奇妙嘅吸引力!
即係我覺得就算佢笑著咁去唱一首悲情歌,都一樣可以感動到人喊
我記得我第一張買嘅周華健唱片,就係呢一隻《聽健16首》!
呢隻廣東精選裏面真係首首都係絕頂正歌!
『濃情化不開』『為愛情受傷』『誰叫我』『海角天涯』……
真係首首經典!不過全隻碟嚟講我自己反而就比較鍾意兩首盞鬼少少嘅作品
呢兩首歌就係『新天長地久之男大當戀女大當愛』同埋『有過去的人』……
我鐘意『有過去的人』呢首歌,係因為我覺得阿華健哥真係將呢首歌唱得好鬼死有型!
『新天長地久之男大當戀女大當愛』就係我唱K嘅其中一首必唱曲目!
呢首歌歌詞嘅密度比克勤首急口令神曲『Victory』仲要密!
我每次唱嗰陣都可以唱到哂成首歌嘅歌詞,不過就成日都唱到好似數白欖咁!哈哈~



另外,喺呢隻廣東精選裏面仲有一首好感人嘅冷門歌叫做『月滿 』…… 
「願世間常歡 床前明月多滿 月兒沒膽說傷感的一半 
 完全忘卻也罷 便能描畫夢裡的畫 是這幅畫 即使太完美似虛假」
真係好鐘意
好鐘意呢首歌嘅歌詞……



咁當然,周華健好聽嘅歌又點止咁少呀!除咗情歌同一啲搞怪歌之外……
仲有佢所唱嘅一堆武俠劇主題曲好似『刀劍若夢』呀!『風笑痴』呀!
同埋2006年《神鵰俠侶》嘅主題曲『江湖笑』等等……




其實我一向都覺得周華健嘅聲線同唱腔……
真係比鄭少秋同羅文都嚟得更有「江湖味」同「大俠格」!
所以當佢唱起一啲武俠劇主題曲起嚟真係份外瀟灑!
而喺佢唱過嘅所有武俠劇主題曲當中……
我自己最鐘意嘅就係95年神鵰俠侶嗰首主題曲『神話‧情話』!
喺呢首歌入面……佢同齊豫嘅合作真係可以話係火花四濺!


咁當然周華健最出名嘅就梗係佢嘅國語歌啦!
如果大家有興趣想了解一下佢啲國語好歌嘅話……
咁我就建議大家可以去買佢03年推出嘅嗰張《周而復始》。
呢隻3CD國語精選可以話係包含哂周華健所有嘅國語經典咁滯!
好似『讓我歡喜讓我憂』『花心』『明天我要嫁給你』
『愛相隨』『朋友』『有故事的人』『不願一個人』等等……

 

不過我最愛嘅周華健國語歌就反而唔係以上呢堆經典而係一首冷門少少嘅『終於』。

『終於』呢首歌係收錄喺佢嗰張朋友專輯裏面,係一首非常之悲情嘅歌!
喺呢首歌入面周華健有血有肉嘅演繹,真係好容易會令人悲痛心碎,泛起淚光……

周華健嘅好歌,真係數極都數唔完……實在係太正喇!
所以,講多無謂!呢幾晚實行要將呢堆CD全部重新聽一次先得!哈哈~

「歐香女郎」葉璦菱 
 
葉璦菱……我諗喺香港應該冇乜人會識佢!
不過,呢位阿姐喺台灣嘅知名度其實就真係絕對唔嘢細! 
喺某一個葉璦菱歌迷嘅網誌入面就曾經提及過佢當年喺台灣歌壇嘅一啲威水史……
 
當年葉璦菱被人稱之為係蘇芮之後最有實力嘅一位台灣女歌手!
當時仲有一啲台灣媒體好誇張咁話:
「如果葉璦菱早十年出道嘅話,咁華語歌壇可能就唔會有歐陽菲菲嘅出現。」 
由此可見,當時佢喺台灣樂壇嘅矚目程度真係好高!
 
至於點解葉璦菱會有一個稱號叫做「歐香女郎」呢?
咁就要追溯番佢仲未係歌手嗰時……
當年葉璦菱曾經遠赴法國拍攝一個名叫《歐香咖啡》嘅廣告……
之後呢個廣告一出街就令佢一炮而紅!個情況就好似郭富城出道之前咁
不過講開又講,其實葉璦菱後生嗰陣又真係幾靚幾有味道…… 
仲有一種難以形容嘅特別氣質!所以有人搵佢拍廣告真係一啲都唔出奇!
 
講番我對葉璦菱唱功嘅評價,我覺得佢嘅歌聲之所以吸引到我……
係因為佢嘅唱腔真係非常多變!感覺上就有啲似我哋香港嘅一代歌姬梅豔芳
另外,佢嘅唱功亦非常穩定!無論係低音、中音、高音同和音通通都唔會難得到佢!
佢嘅演繹方式十分豪放但又深情內斂,獨特沙啞嘅聲線就更加係令人一聽難忘!
同埋當佢唱歌嗰陣……即使佢冇好似杜麗莎同甄妮咁嗌爆咪……
但係我哋就仍然可以感覺到佢嘅氣量同埋音域之廣



如果大家想見識一下佢嘅音域有幾廣!我建議大家就可以去聽下佢嘅成名作『因為……所以』 
呢首歌葉璦菱由低音到高音嘅處理真係好一絕!並且亦唱出咗歌中應有嘅嗰一份張狂嘅感覺!

 
葉璦菱嘅好歌,其實仲有好多
好似『喊』『我想』『七月雪』『愛我別走』
『請你帶走』『停不了的愛』同埋『我心已打烊』等等……
首首都係令人百聽不厭嘅佳作!



雖然葉璦菱好歌眾多,不過我最鐘意嘅就始終都係佢嗰首『殘缺的溫柔』!
我對呢首歌嘅形容係:「由第一粒音到最後一粒音都係咁好聽!」 
我一日真係至少要聽呢首歌幾次先瞓得著……因為實在係太正喇!

 
所以話,聽葉璦菱同周華健唱歌……真係有今生冇來世呀!哈哈~

5 則留言:

  1. 好鐘意佢一首歌難唸的經,唔知有冇記錯歌名?(笑)

    回覆刪除
  2. 當年的天王殺手....

    回覆刪除
  3. 傻吓、傻吓、貓貓頭2009年5月20日 上午11:26

    好 surprise .. .. .. 香港 yahoo 裡面竟然有人喜歡葉璦菱 !!佢磁性嘅聲線真係好正!!合唱歌“喊”火星人覺得尤其好聽!!

    回覆刪除
  4. 佢首南龍北鳯先係正野

    回覆刪除