2007年12月27日 星期四

《破事兒》

噚晚開午夜場嗰陣終於落去睇咗呢套《破事兒》……
我覺得套戲比想像中好睇啦!冇外間啲評語講得咁差!
將七個故事串連成一套戲擺上大銀幕,幾有創意但其實亦都好冒險!
用一套咁嘅小本製作去同一眾聖誕大片對打!彭浩翔,你都算夠薑囉!
好!講番套戲先!呢七個故事……總括嚟講我認為就算係好壞參半……

《德雅星》
 
好Q無聊!完全唔知佢噏乜鬼…… 

《公德心》
最無謂!但唔知點解我自己就幾鐘意佢拍出嚟個Feel!貪佢夠怪雞!

《不可抗力》

講兩夫妻性生活唔協調,好寫實但就拍得好悶!
林海峰嘅聲音演繹非常抵死,但田蕊妮爆粗就爆得好唔自然! 

《增值》
全套戲最三級嘅一個故事!
講一個嫖客同妓女互相產生咗一種微妙嘅感情……
色情場面我認為就唔止2B級,但就遠遠唔及《色戒》激!
亦唔覺如外間所講咁賣弄色情……
講真,做愛本來就係赤裸裸㗎喇!
露兩點 + 毛有乜問題先?家陣未見過咩? 

《做節》
幾好笑但就好誇張!不過喺《增值》嘅片頭就有交代番……
其實《做節》只不過係一場戲嚟……幽咗自己一默!

《尊尼亞》
好戇居,但唔知點解我笑咗!余文樂同陳子聰做得幾搞嘢
而馮小剛同金培達嘅客串演出就更加係一絕!真係完全估佢哋唔到呀!

《大頭阿慧》
拍得最有水準嘅一個故事!劇情好簡單,但就幾感動!
尤其係最後阿琪重遇大頭阿慧嗰一幕……
阿琪慚愧又羨慕嘅嗰種心情,真係非筆墨所能形容 
大頭阿慧做人一向隨遇而安,而且仲乜都依賴哂阿琪去幫佢……
不過,阿琪有好多時就根本唔係真心去幫佢!但最後反而就誤打誤撞令阿慧得到幸福
而一向精打細算嘅自己……喺感情路上就一直處處碰壁…… 
整個故事除咗帶出咗「世事難料」呢個道理之外,亦形成一個幸福同落寞嘅強烈對照
 
演員方面,Stephy同阿嬌分別都碰到一個合適嘅角色,做得幾好!
另外,Juno所飾演嘅車房仔亦都非常之入型入格!
 
我覺得呢套《破事兒》俾我感覺就係兩個字:「寫實」!
講真,做愛三點盡露、爆粗本來就係日常生活常見㗎啦!
喺現實生活中,何來三級制?我好認同某篇影評所講:
「看時或大笑,或黯然,看後趨於平淡,盡數化為回憶。人生豈不如此?」

整體幾Fresh!比《出埃及記》好!彭浩翔,請繼續努力!

1 則留言:

  1. 陳逸寧同增值隻雞好正!做節笑到PK!口爆哽死左!

    回覆刪除