2007年11月23日 星期五

《The Grand Cinema》正式開幕!

The Grand影院終於都喺噚晚正式開幕,仲搞咗個《蜜蜂電影》首映禮。
首映禮當晩嘅場面可謂星光熠熠!有好多粒星都有到場支持!
例如係曾志偉、徐克、陳豪、谷德昭、向華勝同劉家昌夫婦等等……
另外,當然就唔少得《蜜蜂電影》嘅兩位導演Steve同Simon啦!

除咗《蜜蜂電影》嘅首映禮之外,嚟緊……仲有萬眾矚目嘅《投名狀》首映禮!

噚晚戲院上上下下嘅同事都真係忙到甩肺!大家都想個開幕搞得好好睇睇!
而放工之後我就同一班同事去咗打邊爐,仲個個都飲到醉哂!哈哈~

另外,前晩我就睇咗一齣電影嘅試片,套戲個名就叫做《真的想飛你》。
呢齣戲係講述喺現實世界入面有好多人……不論男女……
成日都好鐘意將個「愛」字隨便講出口!有啲情侶仲往往都會因為一時衝動而結婚!
不過到後來……當大家發覺另一半嘅各種惡習之後……
可能就開始會覺得後悔,心諗:「死囉!呢舖真係中正大伏喇!」

我認為呢套戲個故事舖排本來係唔錯嘅!但係個結局就真係寫得太差喇!
拍到好似趕收工咁……簡直就係極度爛尾!不過喺演員方面,Ben Stiller就依舊抵死幽默!
而飾演喪爆女友Lila嘅Malin Akerman亦十分搶鏡!嗯~成套戲我俾60分啦!
即係如果大家只係想Relax一下嘅話,我諗呢齣戲應該都會幫到你嘅!

4 則留言:

  1. 工作順利。
    [版主回覆11/29/2007 00:24:00]多謝Asa!~

    回覆刪除
  2. 勁 又去大戲院做
    [版主回覆11/29/2007 00:23:00]@@"

    回覆刪除
  3. 原來你的工作同電影有關架?

    回覆刪除