2007年5月24日星期四

Goodbye My God!

Walk on walk on with hope in your heart~And you'll never walk alone~
噚晚喺歐聯決賽度真係徹底咁輸咗畀AC,
喺90分鐘內就畀人哋KO咗,確實係輸得心服口服!
不過,我認為我哋亦要畀返啲掌聲同鼓勵一班輸咗嘅紅軍鬥士,
事關大家都盡咗力,實在係雖敗不辱!
平心而論,其實利記成場波打得唔差㗎!而AC亦唔係話踢得特別好,
我覺得利記之所以會輸,唔多唔少係因為以下呢兩個因素……
一係賓Sir嘅戰術的確係好有問題!點解死都要出冇態嘅辛頓?
點解要換走Mark死KaKa嘅馬斯仔?點解要打單箭頭?點解成70分鐘仲唔肯變陣?
敗因二係利記班前鋒嘅把握力簡直係差到一個點!
講真呀~噚晚佢哋加加埋埋都有唔少埋門機會㗎!只係自己成日把握唔到啫!
唉~你睇下人哋恩沙基,淡淡定定咁就搞掂咗兩球啦!
咁當然,佢入嘅第一球到底有冇犯手球呢?對於呢一點我就有啲保留喇!
坦白講,而家利物浦班前鋒嘅射手觸覺仲有臨門嗰腳都唔算得上係好標青,
高治係幾有潛質,但畀我感覺佢始終都唔會成為一個頂級射手,
去到盡可能只會係一線尾二線頭,至於古治雖然係國腳級人馬,
又曾經做過荷甲神射手,而踢法亦夠機動而且又夠勤力,
但係佢喺把握力方面就硬係同班頂級射手有啲差別!
唉~睇住而家班友仔頻頻敗家,就更令我覺得「神真係冇人可以取代」。
科拿終於要走喇!唔捨得但亦都係意料中事……
我同好多人一樣,當年都係因為利記班Spice Boy而成為利迷,
此時此刻,要睇住一個自己咁鐘意嘅球員離開,內心當然係會有啲難受,
但與此同時,我亦好多謝賓Sir喺呢兩個球季入面畀咗一個咁難得嘅機會我哋一班利迷去「朝聖」。
神,永遠記得你喺23號仔年代對住阿仙奴嗰陣喺四分鐘內連中三元,
永遠記得你當年點樣射爆舒米高,永遠記得贏紐卡素四比三嗰場你同哥利摩亞有幾堅……
永遠記得有一場你用後腳Tick波過人然後再球不著地將個波抽入網,
嗰種感覺就有如《足球小將》入面嘅戴志偉一樣咁Amazing!
永遠記得喺97年嘅Cup Winner's Cup度你一入波就即刻除衫,
然後裡面件T-Shirt就寫著一啲支持利物浦市碼頭工人罷工嘅字句。
永遠記得你對愛華頓入波後係咁爬喺個地下度追龍嘅嗰個慶祝動作,
永遠記得有一場對阿仙奴,你喺禁區內跌低,跟住球證判咗個十二碼畀利記,
但係你就竟然走埋去同球證講話施文根本冇整跌你……
永遠記得你喺歐洲足協盃對亞拉維斯嗰陣幫利記追平嘅嗰一球,
永遠記得當年老侯同湯臣夾硬迫走你,令我憎佢哋憎到今時今日!
永遠記得你踢緊曼城嗰陣對49000入波後舉起五隻手指嘅嗰一幕畫面,
永遠都會記得你同老麥一齊合作嘅日子……

再見喇科拿!向著新嘅一方出發!你對利記嘅貢獻,我哋一眾利迷將會永留心中!
即使離開,你依然會係我哋心目中最尊敬嘅「利記之神」!God!You'll Never Walk Alone!

6 則留言:

  1. 當年既神,就好似而家王子咁,人人愛戴,試問有邊個利迷唔鐘意佢架?可惜早熟早殘,其實三十零歲都唔算好老,但兩三年前佢已經好似半收山狀態咁,出年重踢澳職添......不過無論如何,希望佢踢得開開心心啦,反正經濟都無憂架喇,哈哈~~
    利物浦之神,地位永遠冇人可以代替!

    回覆刪除
  2. 呢場比賽令我印象最深刻係賓納。不過佢都走左啦,唔知佢暑假會加盟邊隊呢!

    回覆刪除
  3. "永遠記得你對49000入波後舉起五隻手指o既畫面" 這就是科拿和反骨仔的分別

    回覆刪除
  4. 唉 ,好想科拿同希比亞係利物浦掛靴

    回覆刪除
  5. 當紅時碰上Alan Shearer & Teddy Sheringham這對組合,之後又碰上炸子雞Owen,同為天才Fowler算是欠點運氣。

    回覆刪除