2007年5月24日 星期四

Goodbye My God!

Walk on walk on with hope in your heart~And you'll never walk alone~
噚晚喺歐聯決賽度真係徹底咁輸咗俾AC……
90分鐘內就俾人哋KO咗!真係輸得心服口服!
不過,我認為我哋亦都要俾番一啲掌聲同鼓勵一班輸咗嘅利記鬥士!
因為大家都盡咗力,真係雖敗不辱!

老實講,其實噚晚利記打得真係唔差㗎!而AC亦唔係話踢得特別好!
我自己覺得利記之所以會輸,完全就係因為以下呢兩個因素……

一就係賓Sir嘅戰術真係好有問題!點解死都要出冇態嘅辛頓?
點解要換走Mark死KaKa嘅馬斯仔?點解要打單箭頭?點解成70分鐘都仲唔肯變陣?

而敗因二就係我哋前鋒嘅把握力實在係太差喇!
講真呀!其實噚晚我哋真係有唔少埋門機會㗎!只係自已成日把握唔到啫!
唉~你睇下人哋恩沙基……淡淡定定咁就搞掂咗兩球啦!
咁當然,佢入嘅第一球到底有冇犯手球呢?對於呢一點我自己就真係有啲保留喇!

坦白講,而家利記班前鋒埋門嗰腳同埋射手觸覺都真係唔係幾好!
係!高治係幾有潛質!但俾我感覺佢就始終都唔會成為一個頂級射手……
去到盡可能都只會係一線尾二線頭!至於古治雖然係國腳級人馬……
亦都曾經做過荷甲神射手,而踢法亦夠機動而且夠勤力!
但係佢喺把握力方面就始終都同一啲頂級射手有啲差別!
好老實講,睇住而家利記班前鋒頻頻敗家,就更令我覺得「神真係冇人可以取代」!
科拿終於都要走喇!唔捨得但亦都係意料中事……
我同好多人一樣,當年都係因為利記班Spice Boy而成為利迷!
老實講,要睇住一個自己咁鐘意嘅球員離開,內心當然係會有啲難受……
不過,我亦都好多謝賓Sir喺呢兩個球季入面俾咗一個咁難得嘅機會我哋一班利迷去「朝聖」!
神……

永遠都記得你對阿仙奴嗰陣竟然可以喺四分鐘內連中三元……
永遠都記得你當年點樣射爆舒米高……
永遠都記得當年贏紐卡素四比三嗰場你同哥利摩亞有幾堅!

永遠都記得有一場你用後腳Tick波過人然後再球不著地將個波抽入網!
嗰種感覺就有如《足球小將》入面嘅戴志偉一樣咁嚇人……

永遠都記得喺97年嘅Cup Winner's Cup度你入波之後就即刻除衫……
然後裡面件T-Shirt就寫著一啲支持利物浦市碼頭工人罷工嘅字句!

永遠都記得有一場對阿仙奴,你喺禁區內跌低,然後球証就判咗個十二碼俾利記!
不過你就即刻走埋去同球証講話施文根本就冇整跌你……

永遠都記得你喺歐洲足協盃對亞拉維斯嗰陣幫利記追平嘅嗰一球……
永遠都記得當年老候同湯臣夾硬迫走你,令我憎佢哋憎到而家!

永遠都記得你對愛華頓入波後係咁爬喺個地下度嘅嗰個慶祝動作……
永遠都記得你喺曼城嗰陣對49000入波後舉起五隻手指嘅嗰一幕畫面……
永遠都會記得你同老麥一齊合作嘅日子……


再見喇科拿!向著新嘅一方出發!
你對利記嘅貢獻,我哋一眾利迷將會永留心中!
即使離開,你依然都會係我哋心目中最尊敬嘅「利記之神」!
God!You'll Never Walk Alone!

6 則留言:

  1. 當年既神,就好似而家王子咁,人人愛戴,試問有邊個利迷唔鐘意佢架?可惜早熟早殘,其實三十零歲都唔算好老,但兩三年前佢已經好似半收山狀態咁,出年重踢澳職添......不過無論如何,希望佢踢得開開心心啦,反正經濟都無憂架喇,哈哈~~
    利物浦之神,地位永遠冇人可以代替!

    回覆刪除
  2. 呢場比賽令我印象最深刻係賓納。不過佢都走左啦,唔知佢暑假會加盟邊隊呢!

    回覆刪除
  3. "永遠記得你對49000入波後舉起五隻手指o既畫面" 這就是科拿和反骨仔的分別

    回覆刪除
  4. 唉 ,好想科拿同希比亞係利物浦掛靴

    回覆刪除
  5. 當紅時碰上Alan Shearer & Teddy Sheringham這對組合,之後又碰上炸子雞Owen,同為天才Fowler算是欠點運氣。

    回覆刪除