2024年6月15日星期六

兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(三)

不得了喇!不得了喇!等咗咁耐,眾人期待已久嘅第三輯《兩條麻甩遊東京》終於都要出爐喇!嘿嘿~Blog友們~你哋開唔開心?興唔興奮?😍
時間過得真快,距離上一集《兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱》原來足足有四年咁長,話說呢個曾經意外成為本人開Blog以嚟收視最高嘅遊記系列 (其後畀膽顫心驚・險過剃頭・不堪回首 之 醉爆台北遊!打破咗) 已經接近100%被擱置,點知早幾日無聊開著部電腦整理一堆旅行同日常生活相,整吓整吓,就立心想完成埋餘下嗰兩輯⋯⋯📌
喺IG、TikTok、Youtube盛行嘅世代堅持寫Blog確實係有少少不合時宜,但我始終認為有啲開心往事就只有用文字去記錄,先至可以保存內裏嗰一份令人回味嘅溫度同情懷,並唔係一般速食文化能夠取代得到。🌞
好~廢話少講!Are You Ready?《兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱》第三集現在正式開波!🎥
喺今集我同華Dee會帶大家繼續玩轉東京各個地方,而喺內容方面就會走返頭一集嘅小小鹹多多趣路線,凡未滿18歲嘅細蚊仔、細蚊女,記住要拉埋阿爸、阿媽、阿嫲、阿爺、阿公、阿婆、舅父、舅母、姨媽、姨丈過嚟陪你一齊收睇。🔞
時光倒流返去2017年6月21日早上,一起身從上野搭JR中央線到三鷹駅南口落車轉乘接駁巴士往首個目的地,位於東京都三鷹市下連雀1-1-83嘅三鷹之森吉卜力美術館。🚏
當日行程有些少趕,所以只係喺車站附近吔咗個撻當做早餐。🍰
注意接駁巴係需要收費嘅,成人單程¥210,小童¥110,據知過咗咁多年個車費一樣冇變,都算得上係良心企業喎~🤔
嚟到美術館門口見到人頭湧湧,即刻嗱嗱聲霸返個靚位準備入場!👥
由於館內係嚴禁拍攝同錄影,對有關展品感興趣嘅朋友,或者就要親身飛到現場參觀囉!👀
不過如果你要我坦白講嘅話,入面其實真係冇乜好行,但既然山長水遠過到嚟,又點可以唔買返啲精品返屋企做紀念呢?😌
各自搵到想要嘅嘢,就馬上起行搭JR總武線往「動漫天堂」中野進發⋯⋯🚞
剛到步望吓隻錶,咁啱Lunch Time已到!於是立刻去咗中野區5-52-1一間CP值極高名叫名代宇奈とと嘅鰻魚專門店度開餐,由中野駅北口行過嚟唔使4分鐘,一碗細嘅鰻魚飯只需¥500 (約34 HKD) 即有交易,簡直平到我唔信!😲
呢款全日套餐 (¥1250) 有飯有湯有沙律,塊鰻魚外脆內嫩,仲帶有一陣濃厚嘅炭燒香味,碗飯軟熟又夠熱,個湯清甜得嚟零味精,成set食完感覺極之滿足。🤩
傳說中有個女巫在世上~長長頭髮~兩眼發青光~🧛🏻‍♀️
Mandarake係位於東京著名購物中心Nakano Broadway裏面,從2F至4F總共有28間舖頭,各式各樣嘅昭和復古商品、古董玩具,各個年代嘅遊戲機加上大量經典小說、漫畫、電影/動畫DVD,保證令你行到唔捨得走。☝🏻
銀河唯一的秘密~公廁裏頭含柒~佢叫淫婦~網格絲襪~底褲滴滿汁~💦
鬼太郎系列專櫃,主角、配角、閒角齊齊聚埋一齊任你選擇。💁🏻‍♂️
嘩~上面盒嘢有咩咁巴閉?居然賣成¥120000?請問有冇一啲神通廣大嘅Blog友解答到以上問題?🤨
呢堆模型素體全部都要親自上色,完全唔適合我呢類超級懶人。🙅🏻‍♂️
1234567~睇中邊條女就講低Number,服務員會盡快埋嚟幫你處理!💁🏼‍♀️
哦~先生想搵個有前有後嘅奶媽幫你湊仔?No Problem!我立即幫你安排!🙇🏼‍♀️
正所謂自古香車配美人,睇啱邊部隨時打畀我!小妹24小時On Call!🙋🏼‍♀️
Hey~小姐!我查實淨係想問吓邊層有舊式遊戲機睇咋!依家搵到喇!麻煩晒妳~😅
歡迎光臨Mandarake Galaxy,請隨便入嚟打卡參觀!🤳🏻
紅白機、超任、SEGA Saturn、Game Boy,仲有店內冇得買嘅Game Gear同N64,通通係筆者非常懷念嘅童年/少年回憶。🎮
講到遊戲界嘅跨世紀常勝將軍,高達同街霸肯定係當中嘅表表者,由80年代持續到今時今日仍然深受大眾喜愛,認真係唔簡單!🙌🏻
喺90年代紅透半邊天嘅洛克人,唔知你哋又有冇玩過?😬
小學時期最常玩嘅兩隻Game,《七龍珠Z III 烈戰人造人間》&《熱血格鬥傳說》。🤜🏻🤛🏻
各位80後麻甩仔仲記唔記得佢?曾擁有「丁字褲女王」之稱嘅已故前AV女優飯島愛。👙
日本唔止盛產女優,連聲優都有可能闖出屬於自己嘅一片天,好似現年35歲嘅花澤香菜,就係其中一個相當成功嘅例子。🎙
有「動畫歌帝王」之稱嘅水木一郎曾唱紅過無數首卡通片/特攝歌曲,包括【鐵甲萬能俠】、【太空堡壘】、【幪面超人】等,喺2001年2月仲嚟過香港會展開騷。🎤
迷途迷途孤燕~未得歸家這小孤燕~夜晚嚇怕小燕~小燕徨恐的小燕~乳燕乳燕望著天天邊~誰同情小小孤燕~徬徨乳燕~迷途燕孤單小孤燕~👣
價值¥15000嘅Super Mario World音樂琴譜 + 原版全曲集,貴唔貴就見仁見智喇!🎼
Every night she walks right in my dreams~Since I met her from the start~I'm so proud I am the only one~Who is special in her heart~The girl is mine~The doggone girl is mine~I know she's mine~Because the doggone girl is mine~🎶
OH~係我嘅NO.1偶像「The King Of Pop」Michael Jackson嘅周邊產品區域呀!尖叫聲!📣
Cause this is thriller, thriller night~There ain't no second chance against the thing with forty eyes, girl~Thriller, thriller night~You're fighting for your life inside a killer, thriller tonight~🧟
You know I'm bad, I'm bad, you know it (bad, bad, really, really bad)~You know I'm bad, you know, woo (bad, bad, really, really bad)~You know I'm bad, I'm bad (bad, bad)~You know it, you know (really, really bad)~And the whole world has to answer right now~Just to tell you once again~Who's bad?⚠️
Do you remember the time~When we fell in love~Do you remember the time~Do you remember the time~When we fell in love~Do you remember the time~⏳
Every day create your history~Every path you take you're leaving your legacy~Every soldier dies in his glory~Every legend tells of conquest and liberty~📚
儘管誘惑眾多,但揀完一輪最後只係買咗兩個襟章就收手,都算係好有定力。✌🏻
跟住落嚟就去睇吓啲日版電影DVD,國際影壇四大硬漢李小龍成龍高倉健Peter Fonda,若果撇除私生活唔講,邊個先至係你心目中嘅真心英雄?👊🏻
冷知識一則:《街頭霸王》春麗一角最初嘅創作靈感,據講係取源於70、80年代活躍喺香港影視圈嘅前嘉禾當家武旦茅瑛。🧐
喺1994年上映嘅【活著】絕對係張藝謀執導生涯最好嘅一套作品,不服來辯。😏
情痴總有缺憾~情深總要別離~天意愛弄人~誰人可退避~時光幾次錯漏~人海幾次傳奇~聚了又分~愛情似夢迷離~🧛🏼‍♂️
被譽為20世紀60年代最具個人風格同視覺衝擊力嘅新浪潮名作《Sedmikrásky》係捷克前衛派導演Věra Chytilová出產嘅第二部長片,當年一上畫即時遭到捷克斯洛伐克當局禁映,直到1967年先正式解禁,Věra更表明要將呢齣戲獻畀每一位精神生活混亂嘅人。📽
同咁多位介紹返,我最鍾意嘅真人版卡通電影【Who Framed Roger Rabbit】,港譯【夢城兔福星】。🐰
Blu-Ray + DVD + Digital Copy + 限定版E.T.公仔只售¥4000 (約198 HKD)?仲要全新未開封?天下間竟然有咁鬼便宜嘅事?😳
陪住各人成長嘅日本動畫Box Set,相信梗有一盒啱你心水。😁
Woo~呢張【Kill Bill】Poster直頭係型到爆廠!可惜太大張唔太啱我⋯⋯😑
哼~臨走前點都要買啲嘢返去先得!咦~中間嗰位波濤洶湧嘅姐姐,想問吓貴公司會唔會畀客人親自驗貨㗎?🤤
哎~呢啲情趣用品,我諗我兩個係一世都冇機會用得到⋯⋯🙈
睇來睇去都冇頭緒,不如求其買兩件小玩具當交差算數!🥱
行咗成粒幾鐘個人又餓餓哋,是但搵間迴轉壽司入去坐低醫吓個肚先。🍣
原宿出晒名係日本潮流文化發源地,從中野搭JR過嚟11分鐘就到,區內有好多充滿創意嘅店舖,行足半日都唔會覺得悶。😄
唉~當時冇將最右邊嗰件Jack Daniel T-Shirt帶走,到而家我個心都仲係有啲啲遺憾⋯⋯😫
位於原宿明治通同表參道十字路口嘅Condomania係一間好鬼Cutie嘅性商店,尤其係貼喺門口嘅黃色卡通安全套吉祥物,真係十分搶眼。🍌
店裏面所售賣嘅Condom盒盒都包裝精美,而且設計時尚,至少唔會令顧客感到好尷尬,用嚟送禮確一流。👍🏻
哈哈~嗰兩條白色“假狗”個外型可愛到咁,班嬸嬸攞上手分分鐘會唔捨得用㗎啵!🤣
咳咳~唔得唔得!開始越寫越踩界添~為免篇Blog出唔到街,都係去返啲老少咸宜嘅舖頭度“鳩嗚”比較好!😜
超得意嘅小新儲物箱,用嚟裝文具又得,擺飾物亦可,得咗!🤪
埋嚟睇埋嚟揀~好好食嘅糖果、朱古力,包保大人細路一樣Like!🍬🍫
返工著住條超人孖煙通,當堂人都醒神啲!🦸🏻‍♂️🩲
呢部Coca-Cola限量復古Jukebox現時喺某拍賣網已被炒至288,000 TWD。🤑
喂喂喂~正話說好了的老少咸宜呢?但係試問又點估得到,一個經常有小朋友出沒嘅雜貨舖會擺啲咁嘅嘢喺度賣先得㗎!你話閪唔閪?🤯
行行吓華Dee話想買多幾份手信畀班親朋戚友,就喺CALBEE+原宿竹下通店掃咗4盒限定口味薯片。🥳
你有你揀手信,我有我去J-BOX FOOD STAND買返兜即叫即炸嘅超長薯條,實行兩兄弟慢慢嘆。😋
接近傍晚時分,兩條麻甩忽然心血來潮想同班貓頭鷹嚟個近距離接觸,OK~Just do it!🦉
再見喇原宿~係咁先喇~下次再玩吖~有下次嘅話~👋🏻
離開原宿之後本來想搭JR山手線直接去新宿嗰頭,但當列車差唔多到站嗰陣,我哋就忍唔住要出閘嚟一次快閃涉谷小巡遊。💨
玩咗成日個荷包依然係脹卜卜,都係時候要殺入Disk Union (地址:新宿3-31-4 山田ビル) 放一放血。📀
Let's Go Rock And Roll?NoNoNo~本大爺今次要搵嘅CD,係喺位於B1F嘅「昭和歌謠館」。🤟🏻
泣き出してしまいそう~痛いほど好きだから~どこへも行かないで~息を止めてそばにいて~身体からこの心~取り出してくれるなら~あなたに見せたいの~この胸の想いを~教えて~悲しくなる~その理由~🎧
遠處傳來熟悉的聲音~慢慢張開我的眼睛~無論經過幾多年,鄧麗君姐姐永遠係華語樂壇史上最強第一歌后,特別係佢嗰種不著痕跡嘅高超技巧,可謂前無古人,後無來者。🙌🏻
他使我像著了魔~人像是著了魔~澤田研二呀~靈魂兒像中魔~是為那歌~盡是為了他的歌~聲音裏就是有歌~靜默亦有歌~傳情達意~毋用言語~是直接感情不需要揣摩~🎵
開講有話:「細個唔讀書,大個聽執輸」,事源七年前小弟仲未學識“廃盤”呢兩個字係點解,就咁眼白白放低隻碟,令我一直都好後悔好揼春。😤
當晚嘅最大收穫,「謎一樣嘅昭和音樂真.女神」森田童子完約Polydor轉投Warner後嘅首張大碟《ラスト・ワルツ》。💿
去到晚餐時段,華Dee同我就嚟到位於新宿3-37-12 Nowadays Shinjuku 5F 嘅土古里品嚐一級和牛。🐂
涼浸浸嘅泰國風味冷麵 (¥1080) ,麵質煙煙韌韌,味道清爽酸甜,夠晒開胃。🥰
薄切生和牛配香菜 (¥1780)、前菜拼盤(¥580)、涼拌牛蒡 (¥420)。🐃
睇返張單先醒起,嗰晚我哋兩兜友每人大概係飲咗7杯白富士山啤左右。🍻
飲飽食醉就返酒店唞,埋單Total ¥17928 (約900 HKD),都尚算可以接受啦!😝
同各Blog友分享一吓,朝頭早喺三鷹之森吉卜力美術館買返嚟嘅一啲戰利品。🤗
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱第三集(完),To Be Continued……👬🏻
點呀~睇完呢集係咪唔係好夠喉咁呢?唔打緊!喺《兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱 之 最終回》中,我同華神將會由淺草➡晴空塔一路玩到池袋,Blog主敢以人頭擔保,呢次嘅出版日期一定唔會拖足三年又三年,三年又三年……📝
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(一)

兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(二)
https://timeischanging2013.blogspot.com/2020/04/MENSTOKYO2.html

東京の旅第一回:遊走新宿不夜城

東京の旅第二回:住在池袋的精靈家族/建在屋頂上的陽光水族館

東京の旅第三回:拜訪多啦A夢親生父親/漫步上野動物世界

東京の旅第四回:迷失Yamashiroya玩具天堂/血拼阿美橫丁商店街

東京の旅最終回:親臨傳說中的築地市場/與畢生偶像偶遇在台場

189 則留言:

  1. 日本動漫真是很有影響力, 就連西洋人都喜歡看, 甚至有 cosplay 比賽
    參加者甚至花上一年時間準備, 很認真
    我家中某人很喜歡 Capitaine Flam & Cobra (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實幾欣賞嗰啲參加者,佢哋真係身體力行去支持自己鍾意嘅嘢。👍🏻

      刪除
    2. Capitaine Flam & Cobra原來即係哥布拉。😲

      刪除
  2. 回覆
    1. 20世紀最具代表性嘅華人歌手,永遠嘅軍中情人,出過嘅專輯多不勝數,如果要開一篇文寫佢嘅音樂,恐怕幾萬字都寫唔完。🖋

      刪除
  3. 同好朋友一齊旅行,真係人生一大樂事
    啱key又啱玩就更加難得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揀“遊行腳”好嚴格,So far咁多次從來冇同人鬧過交。😁

      刪除
  4. 呢篇勁爆笑,三集之冠🤣
    搵返成堆舊相都仲可以砌返當日嘅情況出嚟,迪哥你係得嘅👍😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前已經寫咗九成,只係一直冇mood放上嚟,係要等啲讀者走咗一大半先肯post。🤣

      刪除
    2. 點都會有一堆忠實讀者嘅

      刪除
    3. 現今寫文僅僅是為了留下紀錄,當是給自己一個交代。😬

      刪除
  5. 賣Michael Jackson產品的店舖,相信是MJ迷的好去處。
    我最記得的是迷途的孤單小孤燕,主題曲很動聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本真係好多賣MJ精品嘅店舖,飄零燕始終都係蔡麗貞唱得最啱feel。👍🏻

      刪除
  6. 安全套生日禮品都有😆

    回覆刪除
  7. 不嬲都覺得成龍係香港影壇之光,講私生活大把外國演員衰過佢啦!你去日本、美國甚至好多南美地區,基本上人人都識Jackie Chan

    睇完篇文先知春麗嘅原型竟然係當年嘅邵氏影星,真係長知識呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞龍珠個悟空原型都係嚟自成蟲,雖然有好多香港人唔接受,夾硬要話係李小龍。🤥

      刪除
    2. 一向好憎人成日神化李小龍,當年佢桃色新聞咪又係一大堆,仲死喺丁佩屋企

      刪除
    3. 一個男人事業有成風流都好正常,冇必要神化佢所有嘢。[👨‍💼💰]

      刪除
  8. 2017年嘅嘢你依家先寫做乜鬼嘢?😆
    個行程咁咸濕啱曬你啦!🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做有始有終完成埋個麻甩系列吖嘛!加上耐唔耐都會有朋友問篇Blog究竟幾時出……🤣

      刪除
    2. 照咁講你應該至少仲有十幾廿篇遊記未出喎!🤣

      刪除
    3. 淨係上年同妳去大阪嗰度都夠寫7篇嘢啦!🖊🤪

      刪除
    4. 又去奈良餵鹿,又去小新公園,大把嘢寫啦。☺️🦌🌳

      刪除
  9. 好犀利,琳琅滿目,介紹非常詳盡,引到這個從未踏足日本的我,好想立即飛往看看,

    回覆刪除
  10. 第3集很精彩,笑料十足,我一路都有記得這個系列啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你冇忘記佢,因為連我自己都差啲唔記得咗。🤣

      刪除
  11. 晚安小子,鰻魚飯我只會去日本先會食,香港冇間有水準,
    熱血格鬥真經典,洛克人對於當時嘅小朋友嚟講太難玩喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 似夢迷離係一咬ok嘅主題曲,定插曲???
      阿lam嗰陣都拍過好多出名嘅港片,仲要係次次擔正做男主角.

      刪除
    2. 資料顯示係主題曲,講起上嚟,林子祥當年喺電影界都算幾吃得開,黃百鳴都曾經親口承認,原先【家有喜事】嘅三大男主角係有Lam叔份,後尾只係檔期夾唔到先變咗做周星馳。🤔

      刪除
    3. 片酬差天共地,如果阿Lam做主角票房應該一千萬都唔過.

      刪除
    4. 當年淨係打周星馳個名出嚟票房都可以收接近二千萬啦!😆

      刪除
  12. 琪琪一唔喺度你就作反呀,哈

    Jane
    17/6/2024

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部分只係得個睇字,我哋啲行程其實全部都好健康㗎!🤪

      刪除
  13. 精品人物同玩具,加埋日本食品,全部都係你至愛,怪不得你咁喜歡去日本喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食嘢同買潮流服飾呢兩方面真係冇得輸!🤟🏻

      刪除
  14. 珍妹當年真係青春無敵冇得頂,連死基佬梁思浩都忍唔住要起勢咁啜佢兩粒波的。飯島愛我本身麻麻地,但睇到佢晚年過得咁不堪都不禁為佢感到有d可惜,佢死嗰日我都有特登拎佢啲片嚟j,以示致敬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得李麗珍全盛時期反而係【男親女愛】嗰陣,雖然佢嘅演繹方法同成套劇個風格完全係格格不入。😂

      刪除
    2. 戀愛季節時期最pure,全盛期一定係蜜桃成熟時..

      刪除
    3. 我反而覺得【男親女愛】嗰期最有魅力,仲有少少知性味,唔知佢個background嘅話,望落去個款又真係好似幾端莊咁樣。😂

      刪除
  15. 張藝謀現在是拍不出[活著]這類型的電影了。

    回覆刪除
  16. 兩隻貓頭鷹好得意呀。。。

    回覆刪除
  17. 記得N年前係台灣西門町食過的冷麵,唔係咁啱食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣啲冷麵我都唔啱食,尤其係落花生醬嗰啲。🙂‍↔️

      刪除
  18. 小心姑姑睇到扭甩你耳仔~~~~😱

    回覆刪除
  19. 淫Di再現,重出江湖

    回覆刪除
  20. 琳琅滿目,目不暇給!

    回覆刪除
  21. 睇嚟第三集收視唔錯,可喜可賀!

    回覆刪除
  22. 冇記錯以前日本班女人迷成龍迷到癲,有個知道佢結婚仲走去自殺

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我一直都覺得當年劉德華隱婚其實好正常,係啲人痴撚線咁追住佢嚟屌。😮‍💨

      刪除
    2. 有班香港人天生戇鳩都唔係今日嘅事,而家仲要畀李氏集團洗曬腦

      刪除
    3. 古天樂係白手興家,姜濤係最孝順,Anson Lo係最Man,阿Day係最索,193係呢個世界上最好笑嘅人。😍

      刪除
  23. 一路睇一路笑,好正呀今集!希望快啲可以睇埋下一輯,唔使又等幾年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前排一次過整理咗啲相,今次肯定唔使等咁耐。 😄📸😬

      刪除
  24. 日本時裝曾經都是我的服飾指南。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時至今日,日本的潮流觸覺仍是亞洲最棒。🇯🇵✨👍🏻

      刪除
  25. 我去旅行影d相通常影完就放埋一邊,你整理完仲砌得返篇文出嚟已經好唔簡單了。好認同你指文字可以保存一件事嘅溫度同情懷,要俾返個like你!~👏

    喺日本做聲優先會有發展㗎咋,睇新聞話香港班配音員都開始冇得撈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經有CCTVB前員工爆料,話大台配音員人工最少有五至六萬,不過我就唔係幾信。😅

      刪除
    2. 應該冇啩?d藝員好似萬幾蚊人工都冇喎?~😅

      刪除
    3. 好似去啲穩定啲嘅部門係高啲人工,譚玉瑛姐姐講過自己以前有九萬蚊人工。💰📈

      刪除
  26. 🐰 狂小子,
    我未去過日本, 睇嚟你回憶片段在日本都好多咁喎 ❣️ 🔥 😊
    好奇一問 😄 你識唔識講日文啊 ?

    講翻我自己曾經都算同日本有DD緣份咁啦 : 我一位朋友獲得沙田道風山某教會機構資助往日本深造! 曾經在道風山偶遇 Agnes Chan, 交談中已覺得佢好叻女👍 ! 當年我更自費報讀初級曰文班 ✨ 而另一位朋友最不幸是在道風山遇事故離世 😇 但人生的緣份真的很玄 .. 聚散也總是緣 .. 結果各散東西再也沒有任何交集了。。

    嚟聽歌兼睇景 🎵‿🎵
    01.Circle Game / Agnes Chan(アグネス・チャン)💜
    https://www.youtube.com/watch?v=rYhX309Rc5I

    02.The Evolution of Super Mario Music (1985-2023)🔥
    https://www.youtube.com/watch?v=o_pBvI-2Ti8

    03.道風山|針山|2019-05-22 😊
    https://www.youtube.com/watch?v=jg0NiG5DOtY

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界總是變幻無常,雖然我不懂日文,但如果聽到特別喜歡的日本歌曲,我會特意去查詢歌詞的含義。🙂

      刪除
  27. 白色假狗睇落應該係橡皮糖嚟㗎喎🙊

    回覆刪除
  28. 當中幾多懷舊的產品,卡通漫畫始終也是歷久不衰,喜歡卡通漫畫迷應該幾啱...

    回覆刪除
  29. 見到珍妹隻鹹碟都唔買返屋企??

    回覆刪除
  30. Game Gear同N64勁短命 game boy到今時今日仲有人玩
    鄧麗君喺亞洲紅嘅程度肯定係史上number one ga la
    最接近嗰個已經係歐陽菲菲 但菲菲姐喺香港唔夠紅

    回覆刪除
    回覆
    1. 本人家中曾一度擁有文中所提及的所有遊戲機,有些是朋友寄放的。當時與一群好友日夜沈迷於遊戲,回想起那段時光,真是令人懷念。☺️

      刪除
    2. 我只擁有菲菲姐一張專輯《出境入境》。🛫🛬

      刪除
    3. 我淨係聽過熱情的沙漠同Love is over

      刪除
    4. 還有<雨の御堂筋>、<愛我在今宵>、<愛的路上我和你>、<感恩的心>,再加一首個人偏愛<你想愛誰就愛誰>,這首當年電台熱播,聽到那時真的沒有想過,一位資深前輩的歌曲可以如此時髦。🫡

      刪除
  31. 我沒有數據關於仍有多少人寫Blog,但我相信越來越少的了,現代人越來越不喜歡寫文字,但我卻認為文字才能更好地表達我們的思想。
    看你的行程很豐富呀!而家有人喜歡北上,有人喜歡東遊,香港要加倍努力了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年香港出現不少良莠不齊的商店,食物及服務質素參差,導致顧客流失,轉而北上消費,此乃咎由自取。🙃

      刪除
  32. 寫Blog & 睇Blog 的人真愈來愈少,懷念舊日Yahoo Blog 時代的熱哄哄的歡樂情景.....許多人也轉了去IG, FB 等等,但不同形式的平台有不同目的,唯獨Blog 可以以較長的文字和多照片表達,我還是鍾情於Blog, 數年前我也刪除了我的FB, IG Account, 剩下Blog & MeWe.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yahoo Blog的確是一個令人非常懷念的時代,FB 我現在也很少使用,始終我想與人分享和推薦的東西都是一些比較冷門的音樂和電影,用其他平台似乎不太合適。🤔

      刪除
  33. 去東京玩,真心羨慕呀!食買玩嘅開心,真係比其他國家高!

    回覆刪除
  34. 迪,你衣著好潮,但內心其實好傳統,
    可能係咁所以先一直接受唔到ig抖音等文化

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺上好像以前的朋友都很喜歡打麻將,但無論如何都無法感染到我。🤨

      刪除
  35. 高倉健從入行到離世好像都沒什麼緋聞,與初戀情人離婚後便沒有再婚,也沒有私生子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不太喜歡IG、TikTok,你形容得很好,真的是毫無溫度及情懷。

      刪除
    2. IG只可以講唔適合我,抖音直頭係一種令人腦殘嘅毒藥💀☠️。

      刪除
    3. 提起高倉健,幸福黃手絹、鐵道員、黑雨、北海道大追殺等作品皆是經典之作。👈🏻

      刪除
    4. 鐵道員每看必哭,戲中角色像是為他度身訂造。

      刪除
    5. Black Rain都正,有高倉健、Michael Douglas、Andy Garcia、松田優作、內田裕也,卡士都幾強大。😬

      刪除
  36. 回覆
    1. 如果係E.T.fans見到應該會即刻買返屋企。👽🛸

      刪除
  37. 睇曬成篇勁過癮,熱血高校係我由細至大最鍾意玩嘅一隻game!
    格鬥明星我最鍾意係泰臣,估計佢應該可以一拳打到李小龍半身不遂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 關於李小龍的傳聞眾說紛紜,有人說他當年曾受到許多人的挑戰,但從未有人能打敗他。然而,我認為他年輕時可能是囂張成性得罪了太多人,我甚至覺得他兒子的死因亦不太尋常。🤐

      刪除
    2. 好似話李國豪平時份人都係勁串, 我記得當年法院係認證呢單嘢為謀殺,但根本冇可能搵到兇手, 始終喺武術界唔妥Bruce Lee嘅人實在太多!

      刪除
    3. 李小龍我信佢係死於自然,但李國豪單嘢咁樣畀人換咗支真槍就肯定係謀殺啦!諗落另外個演員都好無辜。🫠

      刪除
  38. 雖然少咗人睇,我都係會繼續寫blog~~ 因為真心喜歡文字分享^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其你整嘅美食,係一定要用相片去表達先可以呈現到當中嘅味道。😋📸

      刪除
  39. 你堅持繼續寫你自己鍾意嘅嘢唔隨波逐流已經好唔容易,同埋追得Time Time個blog有好多嘢都預咗要等ga la!~is OK!~😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 現今的風潮是看到一坨排泄物也要說它很香很好吃,自問真的做不到。🫡

      刪除
  40. 我都係鍾意睇文多過睇片,遲啲有機會去旅行都試下參照你寫嘅嘢去搵嘢玩搵嘢食搵嘢睇先...

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇遊記最好睇銀仔同小t,睇我寫嗰啲只係得啖笑。😅

      刪除
    2. 銀仔
      https://travelsilver.blogspot.com/?m=1

      小t
      https://tiffanylei.blogspot.com/?m=1

      刪除
    3. 好Blog係必須要分享出去嘅。😁

      刪除
  41. 狂小子午安 , 的確係架 , 喺 IG、TikTok、Youtube 盛行嘅今日 , 真係冇乜人有耐性去睇文字 , 堅持寫 Blog 主要心中有一份情意結吧 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係我呢類80後,身邊已經完全冇人好似我咁繼續堅持寫Blog了。🙊

      刪除
  42. 好踩界喎呢篇~~~過咗電檢處未㗎??🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能連電檢處啲人而家都唔會睇blog了。😂

      刪除
  43. 有幾多景點而家已經唔響到?:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部分都仲喺度,Condomania只係搬咗去其他地方。🤔

      刪除
  44. 鄧麗君嗰段好認同,嗰堆山寨版唔該快快同我收皮,尤其係嗰件小龍女
    澤田研二就算而家肥到成隻豬咁,響我心目中佢依然係最有魅力嘅日本男人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍婷嗎?佢算係山寨版鄧麗君咩?淨係知佢參加中年好聲音之前一路有喺街頭唱歌,所以儲咗班fans,仲有個乜嘢旺角羅文企喺隔離,嗰陣喺銅鑼灣做嘢有個同事成日拎住部電話逼我睇!😫

      刪除
    2. 廟街阿姐級數走去出碟真係笑死人,同紅Viu嗰班小丑比都係不妨多讓

      刪除
  45. 光頭佬話今季目標係前三以上,全世界都睇衰佢,希望佢做返出好戲

    回覆刪除
    回覆
    1. F$G一日唔開水喉,隊波都好難有作為。🙂‍↔️

      刪除
    2. 季初仲要好大機會冇咗Salah,又要去打埋嗰啲爛鬼非洲杯

      刪除
    3. 第一季完全唔會有期望㗎喇~季尾仲喺頭十已經當贏咗。😅

      刪除
  46. 你去Gibli! 我對你拍的相片很感興趣呀.

    回覆刪除
  47. 回覆
    1. 其實是停產/絕版的意思。🚫

      刪除
    2. 哈哈, 原來如此, 我仲以為係爛碟

      刪除
    3. 我一開始都以為係咁,因為有啲舖頭真係會淨係放個盒出嚟賣。🤣

      刪除
  48. 實在太開心!實在太興奮!實在太意外啦!
    作為麻甩遊東京同生活瑣事雜誌嘅忠實粉絲,俾你走數N次,你之前仲親自回覆話呢個系列九成已經石沉大海,點知冇幾耐竟然又重見天日,完全貫徹永遠估你唔到嘅 😂

    飯島愛當年嘅死幾轟動㗎,話曬當年都係一線頭av女優,加上佢嘅故事本身又好傳奇。

    珍妹係典型一手好牌俾自己打爛嘅女星,同埋佢有鋪癖好專鍾意埋啲醜男又係令人匪夷所思 😅

    原來你寫你爸爸篇悼文個紅豬俠襟章出處係嚟自呢度 🙏 (陳太字)

    回覆刪除
    回覆
    1. BTW,下集使唔使又等四年㗎?😅😆😂🤣

      刪除
    2. 放心,我今次寫包單好快就有得睇!陳太觀察力真強,咁都畀你留意到個紅豬廚師襟章;李麗珍咁多個男朋友入面最有型有款嗰個已經係潘San。😆

      刪除
    3. 一年內有得睇好滿足㗎喇!
      潘sir臨門一腳唔要李麗珍真係跌爛我眼鏡,佢當年為咗珍妹離婚,成個痴心情場劍咁,仲寫咗首最愛是誰畀佢。

      刪除
    4. 放心呀~7月一定有得睇!李麗珍始終黑歷史太多,加上佢個女聽聞都唔鍾意潘源良,行唔到最後一步未必係100%關男方事。🤨

      刪除
  49. Youtube、抖音影片是茶餘飯後的消遣物,只有文章才有意慾能令人再三回味。

    回覆刪除
  50. 興奮呀!東京好熱架嘛😝
    鰻魚飯超抵!
    撇開私生活,條成蟲係世界知名度仍然超級高企,都唔好講我識嘅日本朋友,連遠在格陵蘭的因紐特朋友都成日Share。仲有今次西班牙旅行時識嘅後生西班牙情侶,亦係佢忠實Fans,知我來自香港就即刻講成龍,話佢嘅所有戲都睇晒⋯⋯🤣
    見到亂馬,係我當年好鍾意嘅動漫之一~
    兩條友飲7大杯🤣
    你Po咗咁多隻碟都無一隻係東京好熱出品嘅😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話全程又真係冇買過一隻甜碟,反而我一個人去大阪嗰次有。😂

      刪除
    2. 以為會奉吓港人繪麗奈場添😝

      刪除
    3. 2017年佢仲未出道,不過好似已經有幫人拍音樂MV(正經嗰啲)。😆

      刪除
  51. 揼低女朋友自己去曳曳:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係姑姑自己決定唔去,詳情請睇返第一集。😂

      刪除
  52. 香菜聲路太窄,只係獨特,未到一姐level,
    最多係當紅聲優,水樹奈奈,戶松遙呢啲先係一姐😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本女聲優我淨係識野澤雅子、矢島晶子咋~主要都係因為悟空同小新~🫡

      刪除
    2. 台灣蔣篤慧配小新,香港林國雄配悟空都好出色👍

      刪除
    3. 蔣篤慧一眨眼原來已經走咗差唔多有五年。😇

      刪除
  53. 淫龍根本係亞洲第一,李小龍只係早死冇人踩😌
    明明由細睇佢戲大,外國基本上個個都識👃
    同人講 from Hong Kong 一定話Oh I know Jackie Chan👃
    大哥簡直係香港人之光,無論食女同事業方面都係 👃

    回覆刪除
    回覆
    1. 大哥食過啲女入面最差嗰個已經係吳綺莉,齋論戰績連冠A、耶穌祥見到佢都要跪地叫佢一聲阿公。🫡☺️

      刪除
    2. 希哥,小豬專玩白痴妹😒
      大哥淨係同佢拍戲班鬼妹求其抽個出嚟都屌打曬黑鮑嬌同臭西蝴蝶啦😍

      刪除
  54. 水木大哥是一個用生命唱歌的男人 ,他的離世讓我很難過。飯島走紅時還是VHS時代,我自己則比較喜歡後面一點的小澤圓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛田由成個比例最正;鮎川奈緒全盛期最吸精;朝河蘭勝在爛做,正所謂:「平生不識朝河蘭 看遍毛片也枉然 」。🤤

      刪除
    2. 鮎川是許多人早期的女神之一,可惜無碼那期突然暴肥。

      刪除
    3. 後期有啲似台灣網紅陳三斤。😂😅

      刪除
  55. 睇到你個東京遊,真系點滴在心頭 ~
    我都有未完成嘅遊東京分享,無奈部電腦出事,所有相無嗮 (TT_TT)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係咁啱搵得返啲相,跟住順便畀個交代自己。😁

      刪除
  56. 個續集隔左咁耐XXXXXXD
    不過未耐過阿凡達XXXXXXD

    回覆刪除
  57. 迪迪,預祝你生日快樂。

    回覆刪除
  58. 超長薯條連醬汁也驚人!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇記錯最後係食唔晒嘅~之後全部攞去餵鴿!😂

      刪除
  59. 見到咁多古董書同玩具真係唔舍得走!

    回覆刪除
  60. 單看文字,也感受到你們的快樂。

    回覆刪除