2024年3月18日星期一

那些年,我抽過的龍珠閃卡 🤌🏻

咁多位80、90後Blog友,曾經喺香港風靡一時嘅《龍珠》閃卡,唔知道你哋又抽過幾多?呢堆歷久不衰嘅世紀潮物我細個都儲埋好多,直頭有成本電話簿咁厚。📕
喺眾多款閃卡當中以「閃中閃」嘅價值最高,其次係「暗閃」,如果想啲卡一直keep住個好價位嘅朋友,就要謹記千祈唔好手多多,因為被揭開嘅閃卡將會大幅貶值,隨時差成十幾倍有多㗎!🤑
市面上咁鬼多假閃同祖國閃,究竟點去分辨箇中真偽?首先,你可以留意卡背面有冇印住Made In Japan嘅字樣。✔
底下兩張人稱「港版風雲第三代」(85號、86號),望落去好靚,但其實只值二三百蚊。😆
睇唔睇到左下角嗰張喺1992出產嘅「三大撒亞人集合」?幾個月前上Carousell見到有人以四千五百蚊賣出,確實係犀飛利!😲
Super Barcode Wars係本人至愛嘅珍藏系列,特別係右下角張24號「The Androids」,而家喺市面上已經好難再搵得到。🤗
一連六張人造人,有靚仔有靚女有壯士有老鬼,再加多個北韓領導金正恩大將軍,邊一款最啱你心水?😏
惜才冇架子,語氣又有禮,仲免費提供埋一流嘅護甲武器同超完善嘅醫療設備,曾被網民評選為絕世好老闆嘅菲利大王,絕對係配得上「龍珠最具魅力反派」呢個稱號。💜
魔童比達布歐甚至菲利去到《龍珠超》都有得玩洗白白,偏偏斯路條核突佬就次次都冇份!唉~冇計啦!鬼叫你周身係斑咁Q難畫咩?🤪
三位只會喺劇場版出現嘅奸角,論人氣嚟講一定係擁有爆肌身材嘅博羅連(或者係布洛尼)最旺。💪
一向都覺得孫悟空係全世界心地最善良嘅動漫人物,佢份人重情重義、樂於助人、唔記仇,又願意犧牲小我,完成大我,仲一啲機心都冇,同呢類人做朋友的確係一流之極,不過做佢老婆同個仔呢~就⋯⋯🤷🏻‍♂️
有個全宇宙最好打嘅老公查實都唔係咁過癮㗎咋~睇吓悟空個老婆芝芝就知啦!明明係個老公冇尾飛陀,日日淨係掛住練功同拯救地球,難得過返啲和平生活又忽然心血來潮孭住歐布玩無了期私奔,難為阿芝芝姐含辛茹苦湊大兩個仔,兼夾要為家裏嘅開支而奔波勞碌,都仲要畀外面啲三姑六婆歸類為“巴渣嘅煩膠”。另外,呢嚿可憐嘅望夫石有兩項相當慘情嘅記錄,可謂前無古人,後無來者,一係佢無啦啦要接受一個同自己個孫年紀一樣咁大嘅“蝦子餅”(GT篇),二係佢唔經唔覺經已做過三次寡婦(同一個男人),嘩~直程係慘過白燕呀陰功!🤦🏻‍♂️
所以,若然係有得揀嘅話,我就情願做比達莊子個仔好過喇~話晒都叫做出身豪門,一出世幾乎要乜有乜,個阿媽思想新潮兼且知識廣博,個阿爸脾氣係古怪啲,但至少經常喺你身邊,修練完又會肯花精神同你去遊樂場度玩,何謂贏在起跑線嘅人生勝利組?杜拉格斯(唔包括嚟自未來嗰個🗡)所行嘅嗰一條路咪有板你睇囉!💊
外型俊朗嘅杜拉格斯不嬲深受男女老幼喜愛,當年有唔少80後麻甩仔都爭相模仿佢同天王個「中間分界」髮型,以前有本漫畫仲試過將杜拉格斯同城城某張CD封面擺埋一齊嚟個二次元Crossover添!🤭
作為全套《龍珠》之中最有血有肉兼全個銀河系入面最有型嘅M額男,比達啲金句簡直多到你數唔到,其中令我留下最深印象嘅,係喺決戰瘦布歐嗰時,佢突然有感而發咁話:「加油呀~格古洛,你先係NO.1。」嗰種識英雄重英雄嘅浪漫情懷,真係聽到我起晒雞皮。 😛
孫悟空個大仔孫悟飯係我喺《龍珠》裏面最鍾意嘅一個角色,記得打斯路完全體嗰陣,我差唔多晚晚都會捕住個電視機等睇悟飯點發威。🤩
短暫做過最強嘅Z戰士,風頭一時無兩,有段時期鳥山明更打算用悟飯嚟代替悟空成為第一男主角,只可惜當時日本嗰邊啲Die-hard fans嘅反對聲音太大,先迫到明哥夾硬要將悟飯越畫越柒,到後期仲貶埋佢做大茄喱啡,卒之咪畀某班動漫迷幫佢起咗個花名叫「野比飯」。🥲
啋~乜啲人咁衰㗎!嚟嚟嚟~野比唔好唔開心,萬大事有魔童叔叔錫返!💕
既係良師益友,同時亦擔當住最佳保姆之職,必要時仲會拎埋條命出嚟為你擋子彈,能夠一個人包辦整套漫畫/動畫超過50%嘅感動位,笛子魔童,講起上嚟,你都算得上係一條名副其實嘅真漢子。☝🏻
相比起悟飯悟天悟空相處嘅機會更加係少之又少,基本上佢大部分時間都係同阿媽、阿哥相依為命,同比達魔童兩位叔叔又極少交集,喺嚴重缺乏長輩指導嘅情況下,久而久之,悟天到大個咗好自然就冇乜建樹。🤔
除咗《龍珠》之外,原來我手頭上仲持有幾張《幽遊白書》同《美少女戰士》(呢兩張卡好明顯唔係我嘅😅)嘅閃卡,死囉~點解我好似毫無記憶咁嘅?莫非我提早患咗老人痴呆?👨🏻‍🦳
梁偉傑余健培李志全做主編,喺1993年出版嘅港漫《超級警察》個故事到底係講乜東東?睇嚟要即刻急Call我嘅Blog友我的漫畫時代過嚟幫手解答先至得!📲
講返《龍珠》本身嘅歷史,佢係鳥山明喺1984年開始創作嘅長篇冒險漫畫,初頭係連載於集英社《少年Jump》。至於故事嘅靈感、概念同初期嘅人物設定,一般都係源自明代文學家吳承恩嘅著作《西遊記》。🐒
起初《龍珠一世》嘅劇情主要係以悟空嘅成長歷程為中心,多數偏重於搞笑多於格鬥,係去到後期先變得越嚟越暴力。👊🏻
話說鳥山明原本想喺「菲利篇」(即單行本21集到28集)後結束連載,無奈《龍珠》喺世界各地嘅人氣實在太高,先迫使明哥要硬住頭皮繼續畫落去,只能講鬼才即係鬼才,喺非自願嘅狀況底下,鳥山明依然成功創造出經典奸角斯路布歐以及風趣抵死得嚟又夠貼地嘅「人民英雄」撒旦先生。✊🏻
自「布歐篇」完結,我對於後續嘅衍生作品,無論係外傳《龍珠GT》抑或係由鳥山明親自參與原案製作嘅《龍珠超》一樣提唔起任何興趣,唯獨喺2022年9月上映嘅《七龍珠超 超級英雄》度望到悟飯最後使出師傅教落嘅絕招“魔貫光殺砲”打低斯路MAX,唔再係用典型嘅“龜波氣功”或者係“元氣彈”嚟做收場,多多少少都會有返咁上吓感觸。🤧
寫到呢度,都係時候要同大家介紹返住喺筆者寒舍1號特製板間房嘅一班「龍珠家族」。😌
就算再過幾多年,我始終認為打到斯路一仆一碌嘅超二悟飯係最型最Sharp醒嘅,不服來辯!😬
身為悟空兒時嘅最佳好基友,更被公認為最強嘅地球人,無閑哥哥一生人最高光嘅時刻,應該就係娶到女神18號做老婆喇!😜
一時係入得廚房,出得廳堂嘅純情乖乖女,一時係性格狂暴嘅金髮尤物,筆者至愛嘅動漫女角,患有多重人格分裂嘅終極痴線婆蘭芝。😍
正所謂:家有一老,如有一寶,得閒買隻悟空返去看門口,包你年中慳唔少煤氣費。🔥
靈感IQ稱得上十分之高超~創作力量同幻想會嚇你一跳~小雲同小吉好重要~🎶
再見喇鳥山明大師,你為世人留低嘅珍貴回憶,我哋永遠都會好好記住。🙏🏻

同場加映-我的生活日常 👩🏽‍🤝‍👨🏻
Happy birthday to you, happy birthday to you~Happy birthday to 姑姑, happy birthday to you~🎂
上星期日適逢小龍女牛一,我就帶咗佢去位於尖沙咀金馬倫道48號3樓C號舖中國保險大廈嘅驚安燒肉商店度開餐。🥓
賣相極佳嘅上.九宮格($388),一盒包含壺漬牛肋肉、韓式護心肉、厚切牛舌芯、一口和牛、和牛三筋、極黑和牛、和牛赤身、和牛五花同埋超多油份又夠腍嘅和牛三角腩。🤤
重點推介呢碟自信漬雞腎($32五片),好食到暈,令我忍唔住Encore再Encore。🥰
極黑和牛牛小排($148)、葱香月見飯泡菜鮮菠蘿片(各$28)。🍍
蒜香炒雜菇($48)蒜味同菇味都好夠,入口有一陣濃濃嘅黑松露香,整得好有水準。👍🏻
好~既然咁高興,一於整返杯Sapporo生啤($48買一送一)賀賀佢,另加一杯$28百香果梳打。🍻
與美相聚喝啖酒,當然要嗌返碟味淋魚干($38)先夠完滿。😁
搵完二奶搵大婆,從上年12月起,去華Dee府上開日式大餐,已成每月嘅指定動作。🍣
呢兩張精美嘅日本D5 Poster係我送㗎~係咪又靚又搶眼先?👀
有位好兄弟每次出席邊爐飯局都同我呻,話食唔到為食火鍋公司嘅蟹籽沙律係人生一大遺憾!OK~見你講到咁,今次就特登早到嗌夠兩客畀你,龍哥,問你滿意未?🤣
我的工作日常,一場接一場嘅電影謝票場,有請我哋今日嘅特別嘉賓-非常長氣,正宗係口水多過浪花嘅好戲之人林家棟先生。🎤
以為忙完一日收工返到屋企就可以即時沖個靚涼唞返陣?哈哈~閣下會唔會天真咗少少呀?請問你幫兩位主子梳咗毛、抹咗身、修咗甲、捉咗蝨未呢?若果未請嗱嗱臨埋位做嘢啦奴才!😪
每日忙忙忙,忙到連青葉市子 X Shoegaze界巨頭Slowdive喺亞博嘅音樂會都錯過咗,呢鋪認真係苦過Dee Dee呀媽咪!😭
換人失當,錯判形勢,加上「凍肉佬」減寶一貫街場阿伯式表現,配合埋傻紐兩個致命失誤,最終令利記喺足總盃八強脫腳,四冠夢想隨即粉碎。畀死敵49000絕殺後嘅鬱悶心情該如何舒解?唯有寄望愛隊能盡快重回正軌再度出發!距離高普離任嘅日子越來越近,一眾紅軍可否憑住120%嘅拼勁同努力去爭取餘下兩個重要錦標,以答謝領隊一路以嚟嘅知遇之恩?🏆
欲知後事如何,且待下回分解,世上最可愛嘅小黑貓Latte BB報告完畢!喵~💞

197 則留言:

  1. 補祝姑姑生日快樂,返到屋企最開心都係見到啲寶貝

    回覆刪除
  2. 姑姑 Happy Birthday~
    我只係睇左龍珠開頭, 悟空大個左, 就無睇呀 (阿毛)

    回覆刪除
  3. 阿嫂生日快樂,迪哥你本簿而家價值連城呀!
    龍珠我當年最鍾意柒達,貪佢次次出嚟囂屎到爆,轉頭就畀人打到趴街

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲暗閃、閃中閃全部有揭開過,個價起碼跌咗一半㗎喇~不過我本身都冇諗住放出去。😁

      刪除
    2. 比達除咗畀菲利打到流馬尿嗰次之外,起碼遇到幾強嘅對手都夠膽走埋去挑機,相反佢個手下敗將阿樂就……🤭

      刪除
    3. 但阿樂假假地都係個棒球手,點都好過柒達擺明食軟飯喎

      刪除
    4. 莊子擺明唔係要個男人有錢啦!佢自己已經係世界首富。🤣

      刪除
  4. 小龍女Happy B Day🎂🎂🎂
    個人比較鍾意龍珠一世,夠單純,又冇咁暴力👈👈🏿

    回覆刪除
  5. 閃卡的確是難忘的回憶,六、七年代就流行明星卡片,隨娛樂報章送。

    回覆刪除
  6. 嫂子生日快樂,睇完篇嘢真係好多回憶,不過我D閃卡同玩具已經送曬畀D親戚

    回覆刪除
  7. 珍貴的收藏.....當翻看收藏品時,我們也帶住笑容,是因為開心的笑, 也是因為內中是一份回憶,有時甚至是將來生活的動力。 祝你倆開開心心..... ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,呢啲回憶真係用幾多錢都買唔返!🥰

      刪除
  8. 祝你女友生日快樂,小時候頗喜歡紅衣軍的故事,可是到Z的基洛博士卻有點怪怪的,感覺跟前面不太連貫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 菲利篇之後啲劇情擺明係夾硬畫落去,所以難免會有少少沙石。🤭

      刪除
    2. 原來如此,這可是每一個漫畫家的悲哀呢。

      刪除
    3. 一路畫但冇人睇就真係悲哀喇!🤣

      刪除
  9. 又閃卡, 又公仔, 超級龍珠迷,

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係因為龍珠啲產品一般都比較平,所以嗰陣唔經唔覺就買埋一大堆。😅

      刪除
  10. 那些年...你真係抽左很多閃卡@@,總是覺得悟空這套卡通唔知講乜??搵龍珠?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早期係搞笑冒險,到後期應環境所需先變咗格鬥漫畫。😆

      刪除
    2. 其實嚴格嚟講唔可以話抽,當年我阿婆開士多有好多卡機,想要乜嘢閃卡直接開出嚟就OK㗎喇!🤣

      刪除
  11. 祝阿嫂:生日快樂!身體健康!
    悟空小時個樣好可愛。

    回覆刪除
  12. 祝古墓派第三代掌門人生辰快樂,龍珠絕對是永恆的經典,也是一套無法以真人版呈現的漫畫作品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有好多經典日本漫畫都唔得,包括《聖鬥士星矢》、《足球小將》,《幽遊白書》動作場面叫做拍得好啲,但喺人物造型方面始終都係好怪雞,相比之下劍心算好高質㗎喇!😆

      刪除
    2. 幽遊白書在外界的評價的確唔錯,但我依然覺得桑原太帥,牡丹太醜。

      刪除
    3. 牡丹真人版真係不堪入目……🤮

      刪除
  13. 琪琪生日快樂!

    Jane
    20/3/2024

    回覆刪除
  14. 姑姑生日快樂呀~🎂貓b個樣好得意勁得戚!~😆
    我細個鍾意iq博士多個龍珠,最記得小雲成日玩嗰舊屎!~💩😆

    回覆刪除
  15. 祝阿嫂生日快樂,莊子早期擺明mk妹,比達似毒撚埋單!

    回覆刪除
    回覆
    1. 擺明係莊子溝比達啦!鬼叫阿樂又廢又花心咩?😆

      刪除
    2. 畀培植人炸完之後一路冇運行,點諗到佢之前曾經做過男二??

      刪除
    3. 其實佢由頭到尾都冇型過,每次都輸得好柒。🤣

      刪除
  16. 祝你嘅姑姑生日快樂~
    龍珠係我聚多漫畫中最迷的,你嘅萬變卡(以前好似咁叫🤔)我都仲有唔少。龍球超以經講到唔合邏輯,求其睇吓當童年回憶就算⋯⋯ 咁多個角式我幾鍾意阿樂,唔明點解設計到佢咁慘⋯⋯
    喂!順帶一提我寫到朝聖啦😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,係叫萬變卡,不過我本簿入面全部都係閃卡,所以我先冇用呢個名開Topic,《龍珠超》我唔會認真睇,睇得多真係會破壞晒啲美好嘅童年回憶。😑

      刪除
    2. 而家喺公司,做完嘢即刻去睇,我睇到個topic,正正就係我今年想plan嘅行程,因為我本身都好想去北愛走一轉呢!🤪

      刪除
    3. 咁就得閒嚟睇吓啦喂~
      嘩!你嘅姑姑親自回覆呀~

      刪除
    4. 呢排淨係搞嗰班鏡仔嘅謝票場都忙到九彩,跟住上星期收到一個年輕台灣朋友忽然間離世嘅消息,所以我諗住兩個禮拜後親自飛過去同佢鞠個躬。🍂

      刪除
  17. 祝Blog友生日快樂,魔童叔叔係我喺成套龍珠入面最鍾意嘅角色。
    講返足總盃場波真係嬲到我瞓唔著呀!出局事少,幫死獌狗同自轉起機先最激氣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己打得唔好真係冇得怨,更何況幫班49000起機都唔係第一次……😅

      刪除
    2. 好憎件死坦克,個樣串貢貢!!

      刪除
    3. 所以我覺得49000呢次係冇請錯領隊,佢哋同坦克真係天作之合。😆

      刪除
  18. 開爐唔怕燒親悟空嗎?😂 尼套經典卡通帶來不少快樂回憶, 還記得歌詞 ”世界會大同” 好天真!🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 悟空功力深厚,又點會畀區區一個爐火燒親?🤭

      刪除
  19. 祝貓貓女友生日快樂,Indie Latte 睇落相處得唔錯喎!

    回覆刪除
  20. 祝你的另一半生日快樂,願你們一路幸福下去。
    據說鳥山明本人好像不太喜歡龍珠,要到近年才慢慢跟它和解。

    回覆刪除
  21. 姑姑生日快樂,好羨慕你哋細水長流ge深厚感情呢~
    你d閃卡都保存得唔錯喎,我覺得肥布歐好得意呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥布歐真係好得意,佢喺動畫版仲多畫面,最記得喺最尾嗰幾集佢直頭做咗莊子跟班陪佢shopping。😂

      刪除
    2. 同埋tvb以前d粵語配音好啱feel,好match個角色~

      刪除
    3. 尤其係悟空同埋比達個配音,真係入晒腦。👍🏻

      刪除
  22. 龍珠真係馳名中外,我仲記得爸爸同Bibi(仲係BB果陣)沖完涼,都會在佢頭髮未乾前同佢set返個超級撒亞人頭。我就比較喜歡IQ博士(尤其佢戴咗透視眼鏡去睇山吹老師個咸濕樣實在抵死)啦,仲手繪過A4紙咁大個既小吉添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個鍾意剪悟飯個冬菇頭,大個想gel個超級撒亞人頭不過會變咗做比達叔叔。🤷🏻‍♂️🥲

      刪除
  23. 祝你的小龍女生日快樂 龍珠的確是歷久不衰 紅足幾個世代

    回覆刪除
  24. 迷紐是無道理2024年3月21日 下午8:12

    祝巴打女友生日快樂,足總盃嗰場冇得怨啦,完全係輸自己。

    回覆刪除
  25. 祝狂兄女友生日快樂, 龍珠我最鍾意嗰幕係一班Z鬥士打立巴相繼戰死嗰度,嗰種絕望真係令人難以形容.

    回覆刪除
    回覆
    1. 千祈唔好畀班曼魚攞到足總盃,唔係又J夠十年!

      刪除
    2. 咁足總盃呢場係抵畀人串嘅,自己唔爭氣有乜辦法?🤷🏻‍♂️

      刪除
    3. 立巴一個人已經殺死三個龍珠戰士,係阿樂咁柒連培植人都搞唔掂。😂

      刪除
    4. 印象中除咗7比1嗰場之外,Klopp對親坦克都冇乜運行..

      刪除
    5. 有時啲嘢真係格食格,即係好似曼城對住熱刺,或者係利物浦對住皇馬咁,成日都冇運行,而數到高普嘅最大剋星,我覺得就肯定係安察洛堤。👈🏻

      刪除
  26. 祝小龍女生日快樂🎂龍珠初期的我也有睇過,後來悟空長大了就很少看。

    回覆刪除
  27. 閃咭真多,好熱鬧啊 ❗️
    卡通吊飾好靚,但沒有我鍾意嘅小丸子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有啲小丸子嘅小擺設,只係冇影出嚟。😆

      刪除
  28. 你咁多珍藏,閒時拎出嚟欣賞,都可以消磿大半天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過都開始要學識斷捨離,一啲好少拎出嚟睇同玩嘅嘢真係有價好放。🧐

      刪除
  29. 琪琪生日快樂ar~~~🍾🍰
    我記得悟空細個好咸濕,成日摸女人下面,又試過除莊子條底底~~~~🤣👙

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以真係好想幫小新平反,我覺得其實佢應該都可以坐到筋斗雲,細路仔對姐姐嘅身體好奇啫,唔一定係咸濕㗎!😘

      刪除
    2. 你係想為你自己平反咋係嘛!??😂🤣

      刪除
    3. 我係正人君子呢樣嘢係公認㗎嘛,乜仲需要澄清咩?😝

      刪除
    4. 琪琪肯定認同我講嘅嘢!!!!💢💢💢

      刪除
  30. 🐰 我與 【厚華先生】 有數面之緣 : 。⋆ 💎 𝑅.𝐼.𝒫. 💎 ⋆。

    回覆刪除
  31. 🐰 我喜歡 Eric Carmen 呢首歌 𝘼𝙡𝙡 𝘽𝙮 𝙈𝙮𝙨𝙚𝙡𝙛 ♬︎*◡‿◡*♪
    https://www.youtube.com/watch?v=ROEWmbOYChk

    回覆刪除
    回覆
    1. 我始終都係最鍾意Celine dion個翻唱版本,實在太經典。🤩

      刪除
  32. 23條立法後,呢度仲會唔會繼續有嘢睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔係啲乜嘢出名嘅blogger,有鬼人理咩!🤣

      刪除
    2. 響連登舊登都有人討論,都唔算係冇人識㗎喇

      刪除
    3. 其實主要都係因為送禮勤……😅

      刪除
  33. 祝姑姑生日快樂,健康無休!

    印象最深係悟空喺天神村出現呀!

    回覆刪除
  34. 祝你嘅另一半生日快樂,你哋日日都開開心心.
    放心,足總盃車仔一定會砌低雙曼幫你哋報仇.

    回覆刪除
  35. 姑姑生日快樂,Latte 好可愛。。。💕

    回覆刪除
  36. 祝小龍女生日快樂,鳥山明和宮崎駿都是日本當之無愧的大師。

    回覆刪除
  37. 估唔到你都有咁多龍珠卡,當中有些也升值不少了吧...

    回覆刪除
  38. 見到鳥山明就諗起IQ博士,憶起童年對卡通片嘅期待

    照顧兩隻貓真係又開心又攰,加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 照顧兩隻活寶貝我每日都好享受,係滅蝨方面搞到我好頭痛,幸好而家逐漸見到有成果。🥲

      刪除
  39. 祝Time Time女朋友生日快樂,對龍珠首中文主題曲好有印象,同埋幫悟空配音嗰個日本婆婆九十幾歲都仲好有中氣!~👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 野澤雅子今年87未到90幾嘅,不過依然係聲優界一個無可超越嘅奇蹟。👍🏻

      刪除
  40. 姑姑happy birthday~~🎂
    間燒肉睇落d嘢好正喎!😋
    Indie妹個樣成日都咁苦,同隻精靈b形成一個好強烈嘅對比~~😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩姑姑親自回覆我呀~~好榮幸!!💗
      如果inidie係林黛咁你又係邊個???😆

      刪除
    2. 早排有個friend先同我傾開呢個問題,佢話我係胡楓,因為修哥以前喺粵語長片度成日做好人。🤣

      刪除
    3. 青青河邊草~寂寂郊野路~🍃

      刪除
  41. 我超齡嘞,從來冇玩過呢啲嘢😂

    回覆刪除
  42. 祝巴打女友生日快樂,然後.......

    沙比阿朗素揀咗拜仁。(Getty Images)

    拜仁同利物浦之間嘅沙比阿朗素爭奪戰似乎已有結果,據報沙比同拜仁已非常接近達成協議,最快今夏接掌拜仁教鞭,利物浦要準備另外物色新帥。

    《德國天空體育》報道,沙比阿朗素非常接近同拜仁達成協議,雖然利華古遜不願放人,但礙於沙比合約中有「離隊條款」,3支前球隊利物浦、拜仁同皇馬斟介就必須放人,利華古遜可收取解約金,並將解約金定為2,500萬歐元(約2.1億港元)。

    來自利華古遜高層消息,球隊今季仍保持不敗,沙比阿朗素正衝擊德甲、德盃及歐霸盃三冠王,事成後如果離隊,唯一去處就係拜仁。分析指沙比選擇拜仁係聰明做法,因為拜仁實力雄厚,但經歷動盪,沙比以拉雜成軍嘅利華古遜仍能力壓拜仁,過檔拜仁後可順利交接,要喺一隊獨大嘅德甲攞好成績亦相對輕鬆,反之接手高普留低嘅利物浦,壓力非常大,加上英超競爭激烈,爭取好成績極其困難。

    今季猁應該都係得隻飛機杯,然後下季得君子肯教就等降班了😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 開季嗰陣我對利記嘅期望係全力爭取歐霸,總之就勢要攞返下季個歐聯資格,咁就ok,所以現時呢個成績對於我嚟講已經係超額完成。👌🏻

      刪除
  43. 八戒先係龍珠入面最慘嘅角色,幾時輪到柒樂?😤🖕
    話曬個角色原型係西遊記個豬八戒,設定上應該係男二🐷
    但去到第一次集齊龍珠後佢就已經冇曬戲份😵

    其次就係蘭芝,天津飯條死G Man寧願揀餃子都唔揀佢🤢
    明明係第一女配角,到後期直頭影都冇,連個作者都唔記得咗佢😭

    回覆刪除
  44. 祝大嫂生日快樂,希望你哋天天開心,幸福安康,
    兩個人可以一齊咁多年真係唔容易,好欣賞你份人夠專一。

    細個好憎比達,到個人大咗先至慢慢愛上呢個角色,
    睇住佢由不可一世變咗做愛家男,又從莊子身上搵到愛,
    即使知道自己唔能夠成為世界第一,都仍然努力不懈咁修練,
    而最感動係佢打肥布歐自爆前話從來冇攬過杜拉格斯,呢個位超正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂專一係一個男人有好多女人鍾意都不為所動,我呢啲正確嚟講應該叫做賣剩蔗。🍌

      刪除
  45. 祝你girlfriend happy birthday
    足總盃嗰場唔明點解咁快要收起沙拿?收起沙拿都算,做乜要換嘉寶入嚟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁高普不嬲都有呢方面嘅固執,最深印象係有年歐聯佢喺一啲無關痛癢嘅賽事入面堅持要出祖達打正選,卒之就整到佢提早收咧。😑

      刪除
  46. Happy birthday to your gf
    龍珠早年擺明係少少鹹多多趣嘅輕鬆漫畫!

    回覆刪除
  47. 龍珠最巔峰時期,整個女人街、信和、書報灘、漫畫店都是它的poster,文具舖旁的萬變卡機,甚麼暗閃、閃中閃皆是我的青葱回憶,真慶幸自己曾經歷過這個時代。

    最後,也祝你的女友生日快樂,願你們繼續甜甜蜜蜜,長長久久。

    回覆刪除
  48. 我以前儲明星相, 閃咭得一張IQ博士咋

    回覆刪除
  49. I'm grateful for the consistent quality and relevance of the content you produce. Stay informed about the Aviator game on our exclusive blog.

    回覆刪除
  50. 足總盃嗰場擺明自己攞嚟!完全冇嘢好怨!
    啱啱收到消息沙比將唔會接替高普,咁就證明佢真係醒目仔,唔會立亂拆自己招牌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙比踢波嗰陣已經係一個好食腦嘅球員,同埋我成日覺得佢其實唔係十分愛利記,只係得把口噏。🤣

      刪除
    2. 我都係咁諗,始終覺得佢最愛皇馬,正如哨牙蘇點都最愛巴塞

      刪除
    3. 但而家咁搞下季都唔知搵邊個教……🤷🏻‍♂️

      刪除
  51. 閃中閃真係好經典呀頂XXXXXXD
    我都有睇臨時劫案XXXD

    回覆刪除
  52. 陳氏一家祝姑姑生日快樂,身體健康,事事順心。Latte BB真係可愛到癲呀喂!

    回覆刪除
  53. 好似有一套IQ博士係床下底. 搵日要翻睇

    回覆刪除