2024年2月16日星期五

當為食貓女遇上百厭星君 👀

爸爸~嫲嫲~呢隻喪B痴線㗎~你哋快啲幫我鬧吓佢呀~喵~😾
各位哥哥姐姐好,我個名叫做Latte,係一隻又乖又聽話嘅小貓B,眨吓眼嚟咗呢個新屋企差唔多有一個月,暫時同幾位家庭成員相處都好融洽,尤其係美艷動人嘅Indie大姐姐~喵~🖤
吓?融洽?麻煩借個靚歪得唔得?我想作嘔呀~喵~😿
話說上個月喺一個機緣巧合之下,我收養咗一隻啱啱斷奶冇耐嘅貓BB,然後一接佢入屋唔夠一個鐘頭我就發現⋯⋯呢隻傻B嘅百厭程度,比起童年時期嘅CoCo真係有過之而無不及!😆
佢適應力特強,剛到步一陣已經識飲識食又狂撩人玩,完全唔怕生保,直頭係老實不客氣,而且仲好鬼奄尖添!😏
喂~做乜畀個爛鬼紙皮箱我?我要真.屎兜呀蠢奴才!吼喵~💢
自己做錯嘢仲喺度發啷厲?信唔信我罰你冇飽飯食呀嗱?豈有此理!😤
阿叔,呢個咩嚟㗎?砂煲咁大個拳頭呀~見過未呀?唔好逼我出手啦!我癲起上嚟自己都驚呀!喵~🖤


喵~大鑊!發爛不成唯有出大絕~喵星人之賣萌連發無極限~看招!💞


好喇好喇~怕咗你喇~即刻出去托個靚砂盆返嚟,而家滿意未?不過唔該唔好成日專登喺姐姐面前示威,唔係佢又會出“醉貓鐵拳”打扁你㗎喇!知冇?🤭


喵喵~放心啦!我哋不嬲情比金堅,直程係friend過打band!💓💓


哦~係咩?我早排先見Indie鬧鬼你日日整到間房通地都係沙喎!🤔

嗯嗯~冇事嘅~正所謂床頭打交床尾和,轉頭攬返笑呵呵,話晒大家都係住喺同一屋簷下,試問又點會有隔夜仇呢?喵~💋


佢天生好奇,對鏡頭嘅敏感度極高,絕對有潛質可以成為貓模界嘅明日之星。😎


Hey~你到底識唔識擺鏡頭㗎?使唔使搵我老友杜可雷嚟教一教你?喵~📸

佢超級頑皮又愛搗蛋,十足再世孫悟空咁款,最擅長嘅運動係短跑同跳遠。☝🏻


嘩~因乜解究整到對眼咁核突㗎?正一污糟貓!🙄


我每日最鍾意嘅活動係玩姐姐條尾,而姐姐每日最鍾意嘅活動就係畀我玩佢條尾~嘻嘻~🖤

咁當然,有時候太曳曳都要付出少少代價嘅~最經典嗰次,都莫過於係玩風扇玩到隻手仔夾咗喺個風扇蓋啲罅位入面,嚇到隻傻B半夜嗌晒救命,跟住我幫佢整返隻手出嚟,佢就一個人眼濕濕坐喺個貓架度郁都唔郁扮憂鬱。🤣
基本上,Latte晚晚都要玩到筋疲力盡先肯上床瞓覺,呢排一放工沖完涼就要湊住呢隻冇時停嘅反斗喵,實在係少啲精力都搞唔掂!😪
打打鬧鬧唔好預我,得閒瞓返個靚覺好過~喵~💤
喺Latte搬咗入嚟嘅呢段時間,作為長輩嘅Indie一直擔任住一個非常重要嘅角色,佢除咗幫Latte迅速融入新生活之外,間唔中仲會客串做埋教官,實行當佢親生骨肉咁看待。🤗
嗱~阿B你聽住!以後乖乖哋跟我搵食,有邊個夠膽恰你嘅,就即時同我Indie姐講聲!清楚嗎?😼


其實,喺一開始嗰陣,呢兩隻活寶貝並唔係咁啱牙㗎咋~每次當Indie好友善咁同Latte問好,隻衰B唔單止唔領情,仲猛咁噬起棚牙裝兇作勢,搞到Indie個傻妹唔開心咗成晚⋯⋯🥺

哼~本官不惜紆尊降貴走埋去溝佢,佢竟然就不識抬舉?我宣佈由呢一分鐘起,阿姐同呢隻嘢勢不兩立!🔥
咦~爸爸佢噏緊乜呀?點解我聽唔明嘅?喵~🖤
自此之後,佢兩個日日就好似貼錯門神咁,lndie仲周不時會大搖大擺行入Latte間房度偷食佢啲BB糧同飲晒鐵兜啲水~哈哈~睇吓肥妹當時個樣幾鬼得戚!😂


眼見情況惡化到咁嘅地步,我嘗試過用好多種唔同類型嘅方法去解決,最終得出嚟嘅結果係⋯⋯總之將兩隻喵擺埋一齊玩吓啲追追逐逐嘅無聊game,日子耐咗自然就會OK㗎喇~😁


有了你開心啲~乜都稱心滿意~鹹魚白菜也好好味~我與你永共聚~分分鐘需要你~你似是陽光空氣~💗


望唔望到肥妹嗰種充滿母愛嘅眼神?係咪又sweet又迷人呢?😉

講起上嚟,Indie呢隻妹豬的確係好抵錫嘅~佢嘅性格雖然係好飄忽,但同時又擁有一顆十分善良嘅心,並且性情溫順,就算喺幾嬲嘅狀況下都唔會出爪傷害阿B,仲識得體諒埋身邊嘅人,從來冇因為Latte嘅出現而做出任何爭風呷醋嘅行為。👍🏻


曾經好不幸成為某班無良份子嘅繁殖工具,又三番四次遭人惡意遺棄,唔知道係先天問題定係欠缺愛護嘅關係,呢個傻妹望落去就總係長期keep一副厭世mode咁樣,所以,無論佢表現得有幾懂事,我都會堅持喺各自臨瞓前互相交流多啲,盡量令個妹豬有返些少安全感。😘

我係一個標準嘅電視精,平日最愛坐喺嫲嫲側邊齊齊煲劇,希望藉此增進雙方感情。📺
前日有幾位朋友同老媽都不約而同地表示Latte嘅容貌同動靜似足已仙遊嘅CoCo (一樣係標準電視精),話之前只係怕我觸景傷情先一路唔敢提起⋯⋯💭
對於離世嘅親人/朋友,有人會選擇逃避到底,即係索性唔諗唔提唔講,而我就剛好相反,即使去到今時今日,我對Co仔嘅思念依然係絲毫不減,亦唔會刻意避開所有關於佢嘅事物,正因為人生苦短,我先更加要珍惜眼前嘅每一個美好片段,盡情去享受「有貓在家千日好」嘅嗰一份幸福同喜悅。💝

198 則留言:

  1. 貓B真係幾活潑,新成員添新景象!

    回覆刪除
  2. 隻貓仔眼仔碌碌,好精靈喎!

    回覆刪除
  3. 你呢個主人直呈係做足100分,畀個good你👍🏿
    睇落Indie姐好似肥咗好多啵,果然係好食好住!😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 但次次磅重醫生都話佢其實體重算標準,只係望落去圓碌碌,唔算係癡肥。😁

      刪除
    2. 應該係,呢樣就真係物似主人形喇!🤣

      刪除
  4. 一級貓奴,非你莫屬☝🏻🤣

    回覆刪除
  5. 唉吔,好得意呀,多隻百厭貓又熱鬧好多,Indie 又無咁悶,大家都開心

    回覆刪除
  6. 聽你咁講肥妹性格真係好好,可能喺外面身經百戰,所以好識為人設想。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇得出佢對人類好冇信心,幸好而家情況已經有好大改善。🥰

      刪除
  7. 小黑b望落去好似好乖咁,原來咁曳曳~
    Indie睇樣好似好惡咁,原來又咁溫純,果真貓不可以貌相😂

    回覆刪除
  8. 有否想像一下:如果屋企有7-10集貓,結會如何 ? 呵呵呵呵 (我有兩個朋友,各自養了約7隻貓......十分多趣事.... ^,^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又吾覺通屋都係毛毛 ^.^ 只是牠們為了爭竉和爭地盤,會在其霸佔的一角撒尿,據聞那尿味可阻止其他貓入侵,有次,甚至當我的朋友睡著了,在她的臉上撒尿....呵呵呵呵

      刪除
    2. 咁我呢兩隻活寶貝都算係咁,淨係成日戴啲砂上床……🤣

      刪除
  9. 心痛Indie嘅經歷,希望佢可以一路幸福落去

    回覆刪除
  10. 肥喵望住細b個樣好似冇佢符好無奈咁,好過癮 ~~😂

    回覆刪除
  11. 猫猫好得意啊!
    祝龍年行好運,大吉大利!

    回覆刪除
  12. 晚安,INDIE好聽話,一般貓狗無啦啦屋企有新成員通常都會爭寵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 車仔琴晚畀曼城迫和, 但已經間接比利物浦取得領先優勢,希望你哋最後可以攞返個英超冠軍比klopp做賤行禮物,至於聯賽盃就留返畀我哋la.

      刪除
    2. 咁佢只係會比平時嗲我多啲,但就冇特別爭寵。😆

      刪除
    3. 咁如果真係贏到英超冠軍我唔介意輸咗個聯賽盃,反正已經攞過好多次。🤣

      刪除
    4. 你哋歐霸都抽到支好簽, 應該都好大機會.

      刪除
    5. 唔敢輕敵,你知道利物浦不嬲都係俠盜羅賓漢……😅

      刪除
  13. 恭喜有新成員呀 (阿毛)

    回覆刪除
  14. 兩隻喵喵那麼快便融入生活和睦相處,你必定在當中下了不少苦功。

    回覆刪除
  15. 🐰 百厭星君Latte 眼仔碌碌👀 真係好精靈可愛😻

    Should You Get a Second Cat?
    https://www.youtube.com/watch?v=iwgm_Gd5tcM

    回覆刪除
  16. 多一隻小貓...是新收養的嗎?!!

    回覆刪除
  17. Indie、Latte,兩個名都改得好有個性。。。😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係同一個人改,可以話佢哋嘅奶媽……呀唔係~契媽先啱!😂

      刪除
  18. latte精力充沛,睇見都攰,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻曳b平時比片中嘅佢仲要活躍多三四倍左右。😫

      刪除
  19. Latte 黑白分明好得意呀!🙂 2隻貓搞搞鬼定應付到喘氣! 好玩囉!

    回覆刪除
  20. 兄弟你愛心爆棚,再養多幾隻都冇問題啦😁

    回覆刪除
  21. 真開心又多一家庭成員,一睇個樣就知係百厭星哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日全力奔跑13至15個鐘,真係服咗佢。😖

      刪除
  22. 恭喜你添貓b呀!兩隻都要健健康康,相親相愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾日肥妹發高燒,好在發現得早帶咗佢去睇醫生,而家先漸漸復原。🤒

      刪除
  23. Indie其實好靚,仲越望越有個性,而且品種又罕有,唔明點解之前d主人會忍心唔要佢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 三色貓棄養率不嬲係最高,我女朋友家姐都話佢呢種樣唔係普遍人會接受,加上佢哋抵抗力較弱,有可能會有好多暗病,所以坊間嘅講法都係話唔建議初級貓奴選擇從異短入手。🤔

      刪除
    2. 大部分人養小動物都係貪得意,平時上網打卡就扮曬好撚有愛心,但一見d貓貓狗狗唔靚就即刻扮睇唔到,我身邊都有識唔少呢類虛偽臭西八婆.

      刪除
    3. 冇辦法,世界佔大多數人都係外貌協會嘅一份子, 所以話做貓做狗都要生得四四正正同埋識投胎先至OK。😼😼

      刪除
  24. 好一句[有貓在家千日好]。

    回覆刪除
  25. 新喵入伙咁快同舊喵fd到真係好少有

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩個一時一樣,但間唔中又會互相關心對方。😂

      刪除
  26. 貓b個樣一睇就知好精靈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛隊喺天殘地缺嘅情況之下反cup Luton4比1,非常精彩!!

      刪除
    2. 尋晚場波真係好精彩,好彩半夜畀隻衰b嘈醒咗我,無啦啦睇咗半場。🤣

      刪除
    3. 聽你咁講咁佢直頭係一隻靈貓b嚟喎!哈哈!

      刪除
    4. 佢真係好鬼似我之前走咗嗰隻貓CoCo……😅

      刪除
  27. 回覆
    1. 有時候睇見佢哋啲舉動真係好搞笑,令屋企增添唔少快樂氣氛。😆

      刪除
  28. 第一幅相Indie望住Latte個表情,好似剛剛被激嬲咁,佢兩個好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥妹性格太就得人,而家個情況絕對係細蝦大。😅

      刪除
  29. 養親d貓都咁有性格,物似主人形😏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢哋兩個都好得人鍾意喎~淨係呢點同我已經完全唔同!🤗

      刪除
    2. 咁肥妹似你多d,個眼神一樣咁厭世🤣

      刪除
    3. 咁係因為佢同我一樣已經睇透咗個世界……🥲

      刪除
  30. 我都好鍾意貓貓狗狗,佢哋起碼應該唔會好似人咁成日鄙視我,只係奈何我連自己都養唔起...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁養小動物的確係需要有好多心理準備,須知道佢哋一入醫院真係隨時洗你十萬八萬,但鬼叫獸醫呢個行業不嬲冇監管咩?😅

      刪除
    2. 好似之前Indie發高燒,只係普通睇病都差唔多要成三千蚊找數,好彩最後睇完隻衰妹都冇事。🥰

      刪除
  31. latte的樣子看起來無憂無慮,跟indie比起來形成一個強烈的對比,有趣有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. Indie可能因為經歷關係,所以對人對自己都好冇信心,相反Latte只係bb,完全係一副小貓兒不知世徒險惡嘅模樣。🤭

      刪除
    2. 難以想像Indie之前所受的劫難,但願牠得你照顧後能一直幸福下去。

      刪除
  32. 貓貓好幸運有你咁有愛心的收養 .

    回覆刪除
  33. Indie喺呢個時候好需要你更加多嘅愛護同關懷,不過我諗你已經做緊。

    Jane
    25/2/2024

    回覆刪除
  34. 家裡添了新成員,非常熱鬧啊!

    回覆刪除
  35. 哈哈!貓B的故事很有趣,有咗佢生活唔方會悶,會更加精彩。

    回覆刪除
  36. 又添一隻新寶寶 (*ฅ́˘ฅ̀*)好趣緻啊 (๑>؂<๑)

    回覆刪除
  37. 恭喜BLOG主又添新成員,而家睇緊場決賽,車9玩黑哨+傷人戰術,睇到我勁火滾!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 車仔呢鋪真係畀人笑到面都黃,簽咗咁多個貴價兵+黑哨都唔夠利記班後生仔打。🤣

      刪除
    2. 枉佢哋領隊仲敢走出嚟話我哋班波太後生對佢哋唔公平??!

      刪除
    3. 肥普永遠都係高普嘅手下敗將……🤪

      刪除
  38. 回覆
    1. 啲動靜好似人咁,我阿媽同佢改咗個別名叫小魔怪。🤣

      刪除
  39. 兩隻貓貓以後實有好日子過了!👍🏻

    回覆刪除
  40. 從兩隻貓貓的表情、眼神及舉止已知道牠們現在生活得很快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Indie仲需要更多溫暖同關懷,總覺得佢依然好冇安全感。🤨

      刪除
  41. 恭喜利記贏得今季嘅第一個錦標,紐迷專誠送上祝賀!

    回覆刪除
  42. 今季第一冠!邪不能勝正!!

    回覆刪除
  43. 貓B真係好可愛,不過超百厭!Indie好有大家姐feel~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家姐晚晚畀隻衰b搞到冇覺好瞓……😿🤣

      刪除
  44. 【蘇保斯拿爾不滿隊醫決定】
    蘇保斯拿爾自從年頭4:1大勝車路士時受傷後,目前已經康復得七七八八,不過仍然因為隊醫嘅建議而被排除喺聯賽盃出場名單外,呢位利物浦中場喺球隊贏得冠軍後,透露佢曾與隊中醫療團隊發生爭執,並講到如果由佢自己決定上唔上陣,佢必定會選擇上場,因為佢唔鐘意冇得比賽。不過利物浦喺贏得聯賽盃後,仲有三條戰線,大家覺得隊醫嘅決定是否正確呢?
    #beINSPORTS

    捧杯值得慶祝之餘,猁嘅隊醫問題亦要嚴正正視🙄
    水貨同傻鈕點傷又唔知,次次踢嗰陣唔覺,完場先話傷😑

    BTW,廢中第一季就輸咗歐霸比手球隊,希望嚟緊可以贏返送別佢🏆

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有得揀一定係揀聯賽冠軍先,不過而家傷兵咁多,真係好難keep住個勢,不過利記往往做underdog就係會有意想唔到嘅好表現。😅

      刪除
    2. 今晚足總盃就出局啦,傷鳩曬,屌,唔緊要👻

      刪除
    3. 出新仔照贏,睇嚟今季又有啲神秘力量。😆

      刪除
    4. 話口未完傻紐又玩絕殺😂

      刪除
    5. 睇下返去晏菲路主場可唔可以正面砌低布歐😝

      刪除
    6. 要有撒旦 (Salah) 先可以隊冧布歐喎!🤣

      刪除
  45. Indie隻貓頭鷹越懂性我就覺得佢越慘😢
    唔知係咪學你話齋係經歷關係,搞到佢連做貓嘅高傲本能都冇埋😩
    唔似得隻貓b一出世就有人錫,希望佢嚟緊跟住你會真係感受到人間溫暖啦👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥妹而家多咗上床同我瞓覺,雖然成日帶到成床都係砂,但係我都由佢,唯有勤啲清潔。😅

      刪除
    2. 係好嘅開始,至少佢對呢個屋企已經有歸屬感👍

      刪除
    3. 最近兩個中晒貓蝨,要忍心隔離一段時間。🥲

      刪除
    4. 😱有冇落蝨蛋?同埋搞清楚係跳蝨木蝨定係床蝨未?💀
      之前屋企試過中床蝨,每日返去好似無間地獄咁,搞咗好撚耐先生活正常返😫

      刪除
    5. 應該只有跳蝨,而家首要任務係清晒兩隻貓身上啲蝨先,仲要每日保持家居清潔,當兩隻貓冇晒事嘅時候,我睇下同女朋友搞唔搞得掂,搞唔掂就唯有搵清潔公司上嚟搞。😔

      刪除
    6. 如果淨係跳蝨我應該唔會落蛋,試吓用BioKill先,再唔得就試下DE粉。😔

      刪除
    7. 咁又係,如果你屋企本身有潛在嘅床蝨木蝨,落蛋炸曬出嚟就hi hi😫

      刪除
    8. 我應該就唔會用㗎喇~始終我屋企之前浸過鹹水,絕對有潛在危機……😅

      刪除
  46. 你始終都係愛貓之人,我就偏向鍾意養狗

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗我都鍾意,不過唔係咁多時間帶到佢哋出街。🐕‍🦺🦮

      刪除
  47. 隻黑b個樣傻更更咁好趣緻呀~~😆

    回覆刪除
  48. 從此你屋企就熱鬧得多喇

    回覆刪除
  49. Latte 4隻襪仔好靚. 黑白貓係型

    回覆刪除
  50. Latte 個樣又傻又Q盞鬼,我望到佢都有諗起co仔喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係爭在會唔會又係呂方fans?搵日試下佢先!🤣

      刪除
  51. 三色貓好難養,但性格一般都好好,
    同埋Indie個樣其實越望越正,尤其對眼,充滿魔性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 識得欣賞貓嘅人,自然就會識欣賞Indie妹豬。😘

      刪除
  52. 要好好珍惜同貓b相處嘅日子,第時好快就變大隻😁,兩隻咁快和平相處到,犀利,要畀個good你👍🏽

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大鑊?搵唔搵到個源頭??

      刪除
    2. 100%關我老母事,因為講大話唔誠實、要面同固執,卒之就累到兩隻貓,不過算,唔想嘈,諗下點樣解決好過。😔

      刪除
    3. 之前用噴霧效果唔係咁好,而家轉咗用滴,睇吓過幾日會唔會有明顯改善。🤔

      刪除
  53. 真係冇諗過今季會攞到隻杯仔,只能夠講車仔實在太廢,咁當然我哋班新仔本身都好爭氣。話咁快殺入聯賽緊急階段,主力傷兵已經多到數唔曬,最慘係門神艾利臣嘅狀況比想像中嚴重,幸好炒麵仔狀態回勇,先叫做臨時止到血,我諗傻紐、傻波、沙拿出返嚟又會好啲嘅。足總盃對49000我唔係咁樂觀,歐霸方面就盡力而為啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 利記請個班全部出晒名係庸醫,受害球員不計其數,呢個傳統真係咁多年本來都冇改變過;足總盃我都唔樂觀,印象中除咗7up嗰場之外,高普對親坦克蛇都冇乜運行。😅

      刪除
    2. 先睇下49000今晚生唔生性,可唔可以隊冧同市光榮?如果最後幫到我哋攞聯賽冠軍嘅,拱手讓個足總盃畀你又點話!

      刪除
    3. 認證了一句話:求人不如求己,垃圾始終係垃圾。

      刪除
    4. 靠死狗不如靠熱狗,話曬都係鏝嘅剋星

      刪除
    5. 講乜嘢都假,最緊要係主場正面砌低佢先!😬👊🏻

      刪除
  54. 細貓啲毛好均勻,靚b嚟

    回覆刪除
  55. Latte好可愛,對照之下更顯得indie樣子楚楚可憐,哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然Indie個樣係天生sad,但佢條命又的確係多災多難。細細個就畀人捉咗去繁殖場,跟住不停畀人惡意棄化,本以為成為咗我哋家庭成員之後可以一路幸福落去,點知早排就忽然間發高燒,醫好返之後,最近又同Latte一齊中咗貓蝨。😔

      刪除
    2. 我相信你一定會幫她度過難關,讓她可以繼續快樂下去。💪🏻

      刪除
  56. Indie姐樣子好憂鬱,現在多了一隻活潑的小貓咪Latte,希望她早日擺脫過去的印象,快樂地和你們生活下去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但願如此,想起來,Indie的命都算是多災多難,一出生便被抓去繁殖場當生育機器,之後再被人不斷惡意棄養。難得找到一個溫暖的家,前陣子又發高燒,最近更被跳蝨所困擾,所以這段時間除了工作之外我都在忙於照顧兩隻喵咪。🤧

      刪除
    2. 真是辛苦你了!希望Indie姐早些痊癒,你們都安康愉快!

      刪除
    3. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      刪除
  57. Indie瞓喺張床望住你個樣勁lum,完全係心心眼mode😻, 睇嚟你已經徹底俘虜咗佢~💗🍊

    回覆刪除
    回覆
    1. 個妹豬係要人畀最大嘅愛同溫暖佢,總之你對佢越好,佢就會即刻報以雙倍回饋。😁

      刪除
  58. 每次見到你為Coco設計嘅小靈堂都會好感動(陳太字)

    回覆刪除
  59. 好可愛. 小貓嘅意

    回覆刪除
  60. 小貓嘅一雙純潔大眼睛睇著乜嘢呀.

    回覆刪除
  61. 好可愛! 小貓嘅一雙純潔大眼睛睇著乜嘢呀. (上兩行吾打錯咗.)

    回覆刪除
  62. 好可愛呀救命!!!
    好耐無同過貓bb玩~~~

    回覆刪除
  63. 喵喵巧可愛,夠晒活潑!🐱

    回覆刪除
  64. 又養多一隻喎!🤣
    我曾經講過死鬼銀仔仙遊後唔再養,點知一樣就兩隻😅

    回覆刪除
  65. 狂小子午安, 好似魔女宅急便嗰隻黑貓

    回覆刪除