2024年1月1日星期一

2023年我最喜愛的音樂回顧 🎧

非・專業推介 - 2023廿大至愛華語流行歌曲 🎼

1.藍奕邦 - (曲:藍奕邦,詞:林夕,編:Goro Wong、周國賢、藍奕邦)
2.楊乃文 - Flow (Feat. 落日飛車,曲/詞:曾國宏,編曲:落日飛車、曾國宏)
3.溫蒂漫步 - 不夜城 (曲:李曜如、江楊順言,詞:江楊順言,編:陳硬核、溫蒂漫步)
4.蛙池 - 秋分 (曲/詞:金依依,編:秋分)
5.李克勤 - 這個故事教訓我們 (曲:馮翰銘、何秉舜,詞:林若寧,編:何秉舜)
6.鄭秀文 - 我這樣活了一天  (曲:永夏,詞:林若寧,編:江逸天)
7.盧冠廷 x 林家謙 - 列車上對著坐的兩個人 (曲:盧冠廷,詞:周耀輝,編:伍卓言)
8.林志炫 - 我忘了我已老去 (曲/編:王若涵,詞:嚴云農)
9.鹽焗雞$alty Chick - Taste of 含撚 (曲/詞:鹽焗雞$alty Chick,編:鹽焗雞$alty Chick、Carson Leung)
10.iii & 留香瓊 - 年月漫漫 (曲:iii IrisLiu,詞:可立,編:Hanz Au、Jolyon Cheung、iii IrisLiu)
11.壞特?te - Morning Babe (Feat.洪佩瑜,曲/詞:壞特?te,編:陳君豪)
12.黃妍 - 反烏托邦三部曲 (曲:黃妍、林易祺,詞:王樂儀,編:林易祺、李思嘉)
13.per se - 在我失去色彩之前多多指教 (曲/編:per se,詞:鍾說)
14.Serrini - 垃圾女星 (曲/詞:Serrini,編:Frankie Yip)
15.張天賦 - 第二人格 (曲:吳林峰,詞:陳蕾,編:Mike Orange)
16.陳奕迅 - 社交恐懼癌 (曲/編:林家謙,詞:李榮浩)
17.瘋醫樂隊 - 荒涼天使 (曲/詞:王旭博,編:瘋醫樂隊)
18.陳凱詠 - Sigue Haciendo時機已到 (Feat. 鍾說,曲:陳凱詠,詞:陳凱詠、鍾說,編:HIRSK)
19.Tizzy Bac - 平凡人的生活 (曲/詞:陳惠婷,編:Tizzy Bac、陳彥奇 Mo Chen)
20.Daze in White - 願我千瘡身軀化身作海鷗 (曲:Eugene Lei,詞:Felix Cheang、Eugene Lei,編:Daze in White)
曾因情緒病退隱多時的藍奕邦終於正式“歸位”,並推出其全新專輯《漂漂亮亮地死去活來》,第六波主打〈命〉簡單而直接,沒有自怨自艾,亦沒有刻意說教的意圖,只是單純去挖掘底層的自己,嘗試重新拾回那股面對生命的勇氣,林夕所寫的詞狠重有力,與旋律配合得天衣無縫,大大增強了全曲的可聽性。


最喜愛的2023日語歌曲?我的選擇是青葉市子的〈meringue doll〉。


一向對K-pop無感,但某日偶然經公司一位小妹妹認識到韓國人氣女團New Jeans的一首大熱之作〈Cool With You〉,在業餘角度來看,歌的整體質素算是不錯,也不是平日常見的K-pop公式格局,唯獨是Rap部分聽起來有點斷層,感覺不太流暢。

2023年我最喜愛的英語歌曲 - Now And Then (The Beatles)

多得時下新興的AI技術,讓我在有生之年還可以有機會接觸到Beatles的新歌,雖然平心而論,〈Now And Then〉的水準實屬平庸,but who fucking cares?其存在意義已遠遠超越音樂本身。

2023年我最喜愛的華語專輯 - Flow (楊乃文)

楊乃文小姐快準備好幾份得獎感言去出席來屆的金曲獎頒獎典禮!

2023年我最喜愛的日語專輯 - 世界が違って見える日 (中島美雪) 全碟試聽
想不到70有1的中島阿姨依然能保持著如此旺盛的創作力,著實叫人敬佩不已。

最喜愛的2023英語專輯?答案是從缺,不過在此都想向大家推介一名來自烏克蘭的Black Metal音樂人Këkht Aräkh,是上年5月到台北旅遊時White Wabbit Records的店員誠意介紹給我,特別喜歡排在碟末的〈Swordsman〉,那把清澈又帶點脆弱的獨特歌聲,使我深深著迷且無法自拔地拿來反覆細聽。

2023年我最喜愛的OST - 怪物 (坂本龍一) 全碟試聽
感謝教授為樂迷獻上一份最後的溫柔,成功打造出一張近乎完美的告別作,一曲聽似平淡卻暗藏波濤的〈Aqua〉,更是將這部電影的結尾升華到另一層次。
2023年看過最精彩的一場Concert,無疑是林志炫的ONEtake2.0 《我忘了我已老去》世界巡迴演唱會 (台北站),試問世上還有哪位歌手已經唱到巔峰仍願意持續堅持精益求精、不斷求變?看完整場演出,真不禁驚嘆炫哥的聲帶究竟是甚麼構造?21首超高難度的歌曲,由他口中唱來簡直猶如喝水般容易,較為美中不足的是始終未能現場聽到優客時代的名曲〈不知所措〉,唉~這可是陪著本人成長的一個少年情意結啊!
要數2023年的最大意外收穫,都莫過於是有幸得到〈流浪記〉原唱者巴奈八三一大樂團Bass手王繼三老師的親筆簽名,臨離開女巫店前,巴奈還跟我說了一聲:「香港加油。」
Sugar man, won't you hurry?Cause I'm tired of these scenes~For a blue coin, won't you bring back~All those colors to my dreams?Silver magic ships you carry~Jumpers, coke, sweet Mary Jane~Sugar man met a false friend~On a lonely dusty road~Lost my heart when I found it~It had turned to dead black coal~
You're simply the best~Better than all the rest~Better than anyone~Anyone I've ever met~I'm stuck on your heart~I hang on every word you say~Tear us apart~Baby, I would rather be dead~
谷村新司坂本龍一高橋幸宏顧嘉煇奧金寶李玟關勁松Davy ChanSixto RodriguezTina TurnerSinéad O'ConnorJane BirkinTony BennettDavid CrosbyThe Band靈魂人物Robbie RobertsonX JAPAN低音結他手HEATH以及The Birthday主音CHIBA YUSUKE,總結2023年,眼看著多位公眾人物相繼離世遠去,當中更包括不少優秀的歌者、樂手、作曲家、編曲家,實在讓人感到萬分惋惜。

同場加映 - 我的2023 ✍🏻
Come On~MT反斗六壯士集合!請眼定定望實鏡頭,Ready?1~2~3!
在剛過去的12月份,基本上我大部分時間都是在工作中度過,但偶爾也會和一班同事開個小型飯局聯誼一番,然後去到假日,與姑姑拍拖逛街、幫朋友慶生、到大婆華Dee家大吃特吃,皆是日常的指定動作,唯一跟以往不同的是,現在想和老爸聊天,就要乘長途車往屯門曾咀那邊了。
上年收過最難忘的禮物?有姑姑所送的Laco軍錶、大婆所送的G-Shock和一堆Anodize絕版CD,還有二傻柏盛特意從故宮博物院買來送我的精美紀念品及NECA出產的Kurt Cobain Unplugged 7" Action Figure。
此外,刁蠻為食小公主Indie姐的到來,也為家裏帶來無窮無盡的歡欣和趣味。
疫情過後第一件事要做的是甚麼?當然是買張機票跟至愛的另一半或是三五知己離港鬆一鬆!坦白說,我之前真是從沒想過,昔日的友誼小隊狂歡三傻居然會是以出遊的形式再度結合,世事往往就是這麼難以預料。
人生於世上有幾個知己~多少友誼能長存~今日別離共你雙雙兩握手~友誼常在你我心裏~今天且有暫別~他朝也定能聚首~縱使不能會面~始終也是朋友~


兩條麻甩的日本遊記系列遲遲未有推出日期,中途卻突然殺出一個三傻遊台北旅遊特輯,難得有此機會,不到當地的KTV唱個夠本又怎算成事?

時光的河入海流~終於我們分頭走~沒有哪個港口~是永遠的停留~腦海之中有一個鳳凰花開的路口~有我最珍惜的朋友~幾度花開花落~有時快樂有時落寞~很欣慰生命某段時刻~曾一起渡過~
親愛的炫友們,祝各位幸福安康,事事順境,我們有緣再聚。
曾經醉爆台北,還承諾今生今世不會再發生如此狼狽的狀況,殊不知轉個頭又要一個身型矯小的女人將經已喝得爛醉如泥的我從燒肉店帶回酒店。在整個2018大阪之旅入面,我的腦海裏就只浮現出一幕幕半夜買醉的畫面,所以一踏入11月,我便立刻和她一同飛到日本散心,希望藉此彌補5年前與她同遊大阪時的種種遺憾,而最終結果亦一如我所願。
自老爸離世後,我未有停下腳步逗留在悲傷的情緒之中,反而活得比往日更充實、更快樂,我不但解決了幾個積存已久的人生難題,就連困擾多年的各種怪病亦漸漸受到控制,我會好好記住在這兩趟旅程上所發生過的點點滴滴,並盛載著當中的美好養分繼續勇往直前。
完成2023年多項心願清單,在往後的日子我將會抓緊餘下每一寸寶貴光陰去過自己一直以來想過的生活,決不回頭再望,以免重滔覆轍。
聽媽媽的話~別讓她受傷~想快快長大 ~才能保護她~美麗的白髮~幸福中發芽~天使的魔法~溫暖中慈祥~
老爸,請放心吧!我和老媽在新一年一定會過得好好的!

下期預告 - 2023年我最喜愛的電影回顧 🎬

180 則留言:

  1. 新年快樂,祝你身心康泰

    flow,垃圾女星,反烏托邦的三部曲都係我心水
    藍奕邦 我較鍾意 情定唐人街,難忘‘’混世不知有秦漢
    只聽過秦漢 映畫翻映再映‘’
    2023聽得最多係李玟,每次聽 第九夜 都好有感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. CoCo嘅歌我翻聽得最多嘅係「往日情」、「她在睡前哭泣」同埋「下次小心」。🎧

      刪除
  2. Happy new year狂兄,祝你新一年乜都好,最緊要係身體健康!

    一打開fb,ig遍地濕鳩叱吒, 再睇返你揀嗰Top 20真係覺得好撚諷刺...
    望住香港班所謂樂迷日日玩膠當有趣,一手一腳隊冧本土樂壇不特只,
    仲要繼續圍爐取暖排斥一班夠膽企出嚟講真話嘅人,一路直迫北韓文化.

    佢老味隻豬稍瘦返啲就要打鑼打鼓,最嘔心嘅係有班老前輩日奶夜奶
    包括嗰件廣州死基軒, 所以話某d香港人真係無敵戇鳩鳩兼思覺失調!
    把口話好憎大陸, 但轉個撚頭又推曬肥薑,陳蕾同gay軒上去做頂流,
    成日睇住紅viu當寶, 間接幫人宣傳同轉移視線都唔撚知,直頭蠢撚過隻豬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有某一堆冇自己思想嘅香港人日日聽住叱吒當聖經,明知被洗腦都甘於隨波逐流。其實每個國家都有騎呢歌手,但騎呢歌手係永遠唔會上到大枱,好簡單,你有冇見過William Hung上台拎格林美?喺台灣金曲獎又會唔會見到Twins攞獎?就只有而家嘅香港先至會咁撚荒謬,直接擺嚿生豬肉去米芝蓮餐廳,仲順手攞埋個道德光環逼人拍手讚好。😑

      刪除
    2. 當初好多偽黃拎班爛鏡R光環兼跟風黐埋去起勢咁奶,而家隊嘢雖然愈嚟愈柒,但係奶到翻唔到轉頭咪唯有繼續死撐!

      刪除
    3. 鍾意佢哋嗰啲我反而冇乜意見,因為呢啲係人哋嘅自由,最撚嘔心係嗰啲扮晒擁抱年輕人,明明見到有問題都唔敢講出嚟,淨係猛咁喺度搶光環嘅偽善撚。🙄

      刪除
    4. 首推杜蕾澤同擾民安兩條偽黃人渣,而家再加件游學狗, 但偏偏香港人最鍾意推呢堆垃圾上位!

      刪除
    5. Tommy呢啲搵水魚搵得太明顯,咁都睇唔出我真係唔知講咩好…….😅

      刪除
  3. 傾返上面嗰20大, Flow同不夜城個編曲正到爆,蛙池又係好推介!
    MC反而越聽越俗,似足當年嘅側田;Eason就逐漸大陸化..
    送禮首歌意外地入腦,個melody唔錯,而佢本人就一貫水準la,冇乜特別.
    但最想講嘅都係Jace隻新ep好free好爽,證明佢當日離開環球係明智之舉!

    回覆刪除
    回覆
    1. MC玩Busking嗰陣咪成日唱側田啲歌,但我覺得佢唱歌有質感好多喎~側田把聲浸柒味我夠膽講就連姜B、AL都遠遠追唔上!😍

      刪除
    2. Jace種風格好似衛蘭個妹衛詩,喺香港都好難有機會彈上一線。🤨

      刪除
    3. 我都中意Jace, Serrini, 前者獨立係太快, 佢未有能力自己作曲作詞. Serrini 就叻好多. MC唱歌好似退步左.

      刪除
    4. 側田本身都係一個仆街,睇唔起香港諗住去大陸實掂,點知上面大撚把勁人,而佢就連茄哩啡都不如,所以最近咪又返來R撈..

      刪除
    5. 貓。閱讀:Serrini唱歌嗰陣嗰種糜爛又hea到盡頭嘅feel係佢獨有,相比之下,Jace好似少咗呢一層吸引力;我覺得MC整體其實冇退步,只係出show太密把聲用得太多先有啲攰,同埋佢永遠紅嗰啲都係堆罐頭歌,稍為唱啲有深度嘅班普羅樂迷就唔太接受。🤔

      刪除
    6. Eminem:喺娛樂圈嗰行就算幾仆街都可以生存到,側田個問題從來都係把聲有浸嚴重嘅柒味,所以幾唱得幾有才華都冇用。😅

      刪除
    7. 同馬拉躁狂佬薯格兩條賤種一齊摺埋就啱

      刪除
    8. 曹格真係自己攞嚟,明知啲酒精會害死佢都死要繼續飲,最後搞到愛情事業一舖清袋……🍺

      刪除
  4. 從來唔會理嗰啲咩香港樂壇頒獎禮,要聽好歌睇你推介好過
    同小新老豆老母嗰兩張相越睇越正,已經好多年冇見你咁開懷,add oil bro💪

    回覆刪除
  5. 鹽焗雞正嘢,巴打識貨<3
    好意外喺你個榜度見到我老婆:-P
    除咗三部曲之外白日之下首主題曲都好正㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 「日光漂白」啲歌詞太直白我唔係咁頂得順,係咁重複:陪我相信更好嗎?好似個煩膠社工咁!😅

      刪除
    2. 頂,畀你講一講又好似幾似:-))

      刪除
  6. 聽到困擾你的頑疾逐漸減退及受控,真替你高興!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「聽到困擾你的頑疾逐漸減退及受控,真替你高興!」我都是,多謝你分享日常,祝你生活更美好!

      刪除
  7. 開了鎖才能覆 😶 我不喜現在古古怪怪說情緒的歌, 但是流行!
    新年快樂!🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. Cookies 設定嚴囉! 得開網址左邊的鎖啦! ... 我自作繭綁囉!🙃

      刪除
    2. 原來係咁,我自己完全唔知有呢樣嘢喎。🧐

      刪除
  8. Happy New Year!
    青葉市子,good choice 👍🏻
    上年紅白大hit,成為茶餘飯後一大話題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排公司啲後生仔已經有推介我聽YOASOBI,只係我唔係太感興趣。😆

      刪除
    2. 我也有同感,另看到文中有提及到中島阿姨的新專輯,請問實體碟會很難找,Blog主有沒有順道從大阪買回來?

      刪除
    3. 冇呀~喺2022年年尾已經決定咗喺香港唔會再買實體唱片(電影原聲另外,話晒係教授遺作當然要買隻收藏),只係見咁耐冇去日本、台灣,一場嚟到就梗要買返啲嘢留念啦!冇理由淨係白行咁冇禮貌㗎嘛!但可惜嘅係我去大阪旅行嗰陣根本唔知中島阿姨出咗新碟, 如果唔係我實會買返嚟嘅!🤔

      刪除
    4. 怪物原聲在外面好像全線斷市呢!

      刪除
    5. 去White Noise Records應該仲有。✌🏻🤟🏻

      刪除
    6. address : G/F, 199 Tai Nan Street, Sham Shui Po, Kowloon, Hong Kong

      刪除
  9. 2024新的一年已來臨了,期望世上無戰事,家家太平享安寧。
    邦邦的頑疾日漸受控痊癒,真是可喜可賀! 
    在歌曲的某段視頻中,歌舞和女主角都有其特色。尤其特色的是忽然閃現出一個梁朝偉,在上年的歌單中已經看過,令人印象深刻。謝謝分享! 

    回覆刪除
    回覆
    1. New Jeans的〈Cool With You〉幾有創意。

      刪除
    2. 朝偉紅爆全球,絕對係香港之光!🤩

      刪除
  10. Just say 👋🏻 (豆)

    回覆刪除
  11. 日本fashion show~~~越來越型佬~~~🤣👍🏼
    d遊記幾時有得睇呀???你係咪諗住荒廢呢度???😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 有mood先補返啦!好忙呀呢排!😂

      刪除
    2. 係喎~~上緊金手指啵!好唔好睇呀??

      刪除
    3. 太平鋪直敘,全冇戲味,基本上都係睇梁朝偉個人solo。🤷🏻‍♂️

      刪除
    4. 咁可以慳返唔洗嘥$$$~~~🙅🏻

      刪除
    5. 除非你係梁朝偉忠實fans囉!🤣

      刪除
  12. 借teddy兄華語流行歌曲回顧post裡的這一小角落,誠意推介摩四青年的年度cypher,真係好掂!如果喜歡,也可介紹給朋友聽喔 :)

    https://youtu.be/BVbYN2U_48U?si=gsv1-X2tPQP6IWgQ

    回覆刪除
    回覆
    1. 正喎,你推介得嘅嘢好少甩拖!聽到神鵰俠侶段配樂(有冇聽錯?)嗰度有啲感動呢!😆

      刪除
  13. Beatles首歌聽到喊!超滾動!!

    回覆刪除
  14. 隊蛙池正喎,大陸其實keep住有好多勁揪嘅band出唔到頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其喺條街搵個人唱歌都好有水準,全是感情,沒有頭髮。👴🏻🤣
      https://youtu.be/Ih-hfalUNg4?si=Ygfw2FD7akMLUgcx

      刪除
    2. 學啲留言話齋,佢頭頂有五線譜。🤣🤣🤣🤣

      刪除
  15. 小dd,擺人上嚟徵詢人同意未?😒

    回覆刪除
    回覆
    1. 四正又標青,梗係要拎出嚟同大家分享下啦!🤪

      刪除
    2. 我做人識得假之前就唔使活得咁痛苦啦!珍珠都冇咁真呀!🥰

      刪除
  16. 去年, 初接觸Rolling Stones, 好多歌都好得. Mixed emotions, angie...

    回覆刪除
    回覆
    1. Rolling Stones我自己就麻麻,咁多年淨係買過佢一套3 cd精選。💿

      刪除
  17. Happy new year 🎊 🎈 & All the best 🥳

    回覆刪除
  18. 早晨小子,最近聽到華仔同阿lam翻唱難為正邪定分界幾深刻,尤其個mv好好玩.
    睇到最後幾段好替你開心,祝你新一年繼續事事順景,盡情享受美好人生.

    回覆刪除
  19. 人不斷長大,能保住的友誼是最可貴的,大家心有靈犀,就算久分亦能即時合拍,這才算老死啊!

    回覆刪除
  20. per se 👍👍👍👍👍👍

    回覆刪除
  21. 新年快樂,世界各地近日愁雲慘霧,祝各自安好,排首名的〔命〕很有意思,謝謝推介。

    回覆刪除
  22. 盧冠廷 x 林家謙< 兩個唱歌把聲勁難聽嘅人走埋一齊反而負負得正,意外ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁林家謙作曲不嬲掂,係把聲怪雞啲,唔係每種風格都適合,未至於難聽嘅。😂

      刪除
  23. 尋日睇到柳俊江自殺嘅新聞,再聽返藍奕邦首歌好有感觸

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之前出po抒發自己情緒仲畀人話佢博同情,而家走咗就個個轉晒口風rip(有好多我現實上識,係同一班人),成件事真係好撚嘔心。🤮

      刪除
    2. 世風日下,左膠當道,引致道德淪亡,
      而家一打開FB、IG,全部都係啲冇營養嘅內容

      刪除
    3. 出面流行啲乜我控制唔到,我會嘗試去認識,但如果唔啱自己心水亦無謂為咗迎合大眾而去接受呢啲文化。🧐

      刪除
  24. 這個故事教訓我們絕對係2023年一首被嚴重underrated嘅遺珠金曲,
    另外同碟ge回魂夜都show到hacken有求變ge心。。
    可惜兩首都冇plug。。繼續貫徹佢冷門好聽過經典呢個定律。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗李生今時今日已經唔係太在意香港個市場,隻新碟明顯都係求求其其濫竽充數,不過呢個時勢仲肯出廣東碟算係幾難得。😬

      刪除
    2. 我都覺得為食熊貓、弦續唔應該放落隻碟度,都唔啱主題。。。

      刪除
    3. 為食熊貓仲衰過CP30,低質兵歌一首,仲要搵埋微辣啲人合作拍MV,成件事根本唔啱佢個年紀做。🤷🏻‍♂️

      刪除
  25. 🐰 ° 😊 𝒲𝒾𝓈𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓎❁𝓊 𝒶𝓁𝓁 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑒𝓈𝓉 𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓯𝓾𝓽𝓾𝓻𝓮 𝓭𝓪𝔂𝓼 🤗 °
    謝謝狂小子的分享 🙏 👍 •°¯`•• ♬︎*◡‿◡*♪ ••`¯°• | ☆🎧🎸🎶☆

    回覆刪除
  26. 新年快樂!2023你過得好精彩喎,祝願來年大家都平安喜樂!

    回覆刪除
  27. 从旋律来看,反而喜欢饥饿的毛毛虫。

    回覆刪除
  28. 年紀大脫節曬 呢幾年真係完全冇聽新歌

    回覆刪除
  29. 乃文寶貝到今日還能持續交出高水平的作品真不容易,值得給她兩個讚,如果時光可以倒流的話,我多想替她抹掉參與過大陸歌唱節目《歌手》這段黑歷史啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嗰陣都講到明係為搵錢,我覺得冇乜問題呀,唔算黑歷史,阿Paul、光良、品冠咪又係咁。😂

      刪除
    2. 吃飯當然是比尊嚴緊要,明白的,只是心痛她被劇本寫為兩關出局。

      刪除
    3. 佢呢類歌手加埋張懸、陳綺貞呢啲走出去比賽本來就係怪怪哋,感覺上似係梁朝偉參演葉念琛嘅電影一樣。🤣

      刪除
  30. 仲有HOCC嘅威廉💜

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嗰類題材,聽到有啲悶,但幾鍾意呢種類似indie folk既編曲唱法。🎧

      刪除
  31. Sammi唱的電影主題曲向來有保證,這已經係佢第二次攞金像獎最佳原創歌曲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭秀文啲電影歌曲其實keep住都好高質。👍🏻

      刪除
  32. 你唔提起藍奕邦,真的忘了這名字,現在還有出碟嗎??
    對,避免困在傷感的情緒中,都要想些法子令自己得到舒緩~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱出咗一隻新碟,質素都唔錯。👍🏻

      刪除
    2. 《漂漂亮亮地死去換來》
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_k9e4B-VKWn4rG2jDGkqGzGYiZNaD048Xo&si=NP0lPlbsRoObAM18

      刪除
  33. 一向好like Jace,希望佢離開舊公司可以專心"練功"有更好發展😁
    愛隊琴日喺估唔到嘅情況下又過一關!而家繼續四線發展!!Yeah!✌

    回覆刪除
    回覆
    1. 今季個陣其實有啲天殘地缺feel,我都估唔到可以繼續四線發展,不過阿諾啱啱傷咗,右閘位都唔知搵邊個頂……😑

      刪除
    2. 琴日新仔巴特利打得好好,仲做埋man of the Match!!

      刪除
  34. 新年快樂, 好喜歡你幫姑姑拍的那張照片,很有feel。Sammi首 我這樣活了一天 是我上年最喜愛的歌曲,沒有之一。

    回覆刪除
  35. 音樂便係能超越每個人嘅狹窄固定觀念, 帶他去新世界呀.

    回覆刪除
  36. 新年快樂,琪琪個樣成日冇變,真厲害

    Jane
    8/1/2024

    回覆刪除
  37. ㊗️願今年起每一天都健康、幸福、快樂 ❣️

    回覆刪除
  38. 回覆
    1. 垃圾女星個melody都係差唔多feel。🎧

      刪除
    2. 唔識欣賞佢,又或者係我唔熟佢D歌,有冇一 Dsad到爆嘅推介?

      刪除
    3. I’d Like a Drink
      https://youtu.be/cWd-0VF0sE8?si=mvZC9TkoRDvu60Ao

      呢首真係頹到上太空,正到!💜🥃🚬

      刪除
  39. 能夠聽音樂 + 能夠去旅行 + 能夠睇電影 + 能夠有好友相伴 +能夠擁有愛情.....是多麼幸福......可以大大的放大這些歡樂時間,去掩蓋憂傷的時刻,剩下便會是開心的回憶片段....

    回覆刪除
    回覆
    1. 憂傷嘅時刻我唔會刻意逃避佢,有時唔覺意諗起咪由佢唔開心一陣,總好過將啲嘢收埋喺角落頭發臭,然後唔知邊一日就會直接蠶食我心靈。😷

      刪除
  40. 好佩服你,仍然對這麼多新歌有feel,可能我真的年紀大了,總是喜歡聽番我嗰個年代的舊歌,冇得唔認老嘞。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 自問係一個好願意接受新事物嘅人,只係唔願意盲目追隨潮流,明明見到塊豬扒未煮熟攞上枱,都仲要揞住良心話好好食。🤥

      刪除
  41. CoCo Lee嘅死到今時今日我都仲覺得好shock..~😓🍊

    回覆刪除
  42. 新年平安健康!真心覺得,可以和好友去旅行,是很值得驕傲的事情啊!

    回覆刪除
  43. 開心就好,祝新年快樂,三杯酒那張相很有桃園結義之味。

    回覆刪除
  44. 回帶2013年

    本報已率先披露G.E.M.杯葛叱咤,前日她更拍短片放上YouTube暗寸說:「你一年一度搞event係冇問題,但你忠於你自己,如果你表達嘅嘢同你做緊嘅嘢係唔一致,咁就唔公平,更誤導咗人。」擺明反擊商台。

    有機憑《為執著乾杯》首奪叱咤十大的藍奕邦,前晚在微博發炮插G.E.M.口是心非:「小妹妹,既然你覺得香港的頒獎禮比以往少了意義,你又何必勞思(師)動眾為你覺得沒有意義的東西拍一條如此good quality的短片呢?還有,切記兩字:謙虛。還有,藍uncle等了八年才得到他們的第一隻冠軍歌…噢!你記得人家08年給過你生力軍獎嗎?記住:感恩!飲水思源!」

    每次提起藍奕邦就即刻會諗起呢單嘢,當年一個白滑波彈彈嘅妹妹仔就咁畀佢哋玩走咗😫

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細個畀本土樂壇國民教育“搞靚衫”杯葛完,又畀幾個虛偽到爆嘅前輩撳住嚟砌(除咗商台嗰班撚屌DJ,我記得當日何韻詩都出聲話佢),我諗,若果佢唔係靠住【我是歌手】喺上面打響個名堂,可能老早就變咗做“娛樂圈失蹤人口”。咁人哋家吓難得喺其他地方得到前所未有嘅一級待遇,再望吓香港呢一代興啲乜嘢歌手,咪好自然會慢慢捨棄呢邊個市場囉!🤷🏻‍♂️

      刪除
    2. 2023年Spotify 華語女歌手播放量 第一名
      近五年來唔係第一就第二,演唱會開完中國
      一定會有台灣 / 新加坡 / 馬來西亞 呢D地方之前已經開過
      演唱會開始時間係2023-12-07,到目前已經有10場體育場
      每場都3-4萬人,根本佢先係世一,係香港人唔撚識珍惜佢
      一個佢,一個送禮勤,係樂壇最有資格奶共嘅本土歌手

      刪除
    3. 玩膠玩到整爛個檔攤係大部分香港人嘅特性,真係有實力嘅歌手正常都會心淡,所以一有機會喺出面大展拳腳,仲點會留喺度同你癲?🤷🏻‍♂️

      刪除
  45. Jace最似嗰個其實係鄭融,只係望落又冇鄭融咁淫😒
    但最弊係鄭融本身都唔算紅,再加埋倫伯嘅死亡之吻,我諗佢嘅星途遲早都係咁先👋

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭融不過不失啦!有幾首經典金曲已經好過好多人㗎喇!😆

      刪除
    2. 對佢個印象淨係:紅綠燈/軟飯王流浩龍ex/三姑扮鳩佢跳舞💃

      刪除
    3. 我最深印象反而係佢喺《死神傻了》入面爛到出煙嘅演技。😅

      刪除
  46. 中島美雪,我細細個就聽過佢個名la!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時大半個香港音樂圈都係靠改編佢嘅歌搵食,唔係講笑。🤣

      刪除
  47. 一向好欣賞blog主廣闊嘅聽歌品味,
    喺小明、Serrini、豹哥未紅嗰陣已經睇到你有推介佢哋d歌~
    今次又因為你認識到蛙池、溫蒂漫步同Daze in White~讚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你頭一句講嗰三位都係語感極佳嘅女歌手,唱功未必係最top,但就好識點樣將歌詞裏面嘅內容層次分明咁演繹出嚟,能夠突圍而出都係好正常,須知道陳奕迅紅足咁多年都係因為以上呢個原因。👍🏻

      刪除
  48. 上年數數埋埋原來都走咗咁多個巨星~~~😟

    回覆刪除
  49. 這個故事教訓我們intro勁似為你流淚,好有流行元素,我覺得呢張專輯如果早十年推出應該有機會攞返幾個大碟獎!~👍

    回覆刪除
  50. 大阪之旅下面的四幅組合相,四個字形容,Chok、Cute、幻(奇幻)、型=P字和相點配搭,任由你自由配搭。

    回覆刪除
  51. 有好多遊記都胎死腹中,唔制呀(陳生哭訴中)😭

    姑姑張相好有feel,之後輪到你嘅四格變裝秀,型爆!👍
    但最鐘意都係你同小新爸爸坐度影嗰張相,勁funny😆

    你聽歌仲係追得好貼,上面呢20首歌我只聽過sammi同mc... (陳太字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難講嘅~話唔定有一日我會心血來潮搵返啲舊相出嚟寫埋佢!🤪

      刪除
    2. 當年啲景點到今日會唔會已經唔見曬?😂

      刪除
    3. 不如你哋諗下仲有邊樣嘢喺度好過!🤣

      刪除
  52. 欣賞巴打依然冇隨波逐流,仲堅持繼續用blog推介自己鍾意嘅音樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係因為ig甚至facebook都唔適合用嚟分享啲咁detail嘅嘢~只要唔介意人數多寡,除非呢度執笠,唔係嘅話我係唔介意繼續喺呢度同人分享音樂/電影。😊

      刪除
  53. 人到40如果唔係日日操keep都有呢個狀態算好好㗎喇,希望你新一年順順利利乜都好啦。

    當你見到陳蕾都上到一線喺紅館開show仲要有人搶飛,你就知道而家個樂壇水平去到邊?更加唔好講過12件騎呢怪!

    Beatles首歌我麻麻,始終唔係咁鍾意啲咁重味精嘅嘢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,陳蕾ok嘅~但唔知佢同觸執毛Mike Orange分咗手之後會唔會唔再合作?我覺得佢呢幾年進步得咁快有一大半都係歸功於佢前度;AI技術我都係麻麻哋,感覺上好似之前家駒嗰啲合成作品咁囉,第一次聽會有少少感動,但係唔會再翻聽第二次。😬🎧

      刪除
    2. 大部分大陸妹天性都係咁,利用完另一半就一腳伸開佢

      刪除
    3. 陳蕾有好多歌都係靠Mike幫佢編曲打救成件事,如果以後唔合作,啲作品水準應該會比以前差好遠。🤔

      刪除
  54. 踏入新一年,鏝又再度開動佢隻不敗金手指,世一攻中迪布尼出返嚟,布歐嘅入球量肯定會全面回歸,如果F$G冬季繼續唔入人,我對今季嘅成績都係好唔樂觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都唔樂觀,之前嘅估計一向都係覺得球隊全力爭歐霸比較實際。😅

      刪除
    2. 歐霸其實係有暗湧,利華古遜今季好fit

      刪除
    3. 仲有喺歐聯出局嘅AC都跌咗落嚟~話時話,好彩曼聯睇唔起呢啲盃仔選擇自動棄權咋!如果唔係我最驚就係佢哋!🥶

      刪除
  55. 林志炫,非常喜歡的歌手,低調高手!

    回覆刪除
  56. 分得好清楚..姑姑還姑姑...大婆還大婆...時間分配得好好XXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以連姑姑都心服口服甘心叫佢一聲大婆!😬

      刪除
  57. 優客時代的認錯隔咗咁多年我仍然那麼愛聽 .

    回覆刪除
  58. 巴打點睇近日周啟生批評陳雷單嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少聽台語歌喎~哈哈~講笑!陳蕾啲歌我覺得ok㗎!喺對上兩年嘅個人喜好音樂排行榜度都有揀佢嘅作品入去, 關於周啓生對佢嘅批評,我始終認為,要批評一個歌手喺演唱會上面嘅整體表現,最好都係自己入場睇下先,而唔係單從一條youtube片去評,咁先至夠公道。Btw,生哥出道至今最出名嘅亦都唔係sell穩定,佢啲live其實都好freestyle。😂

      刪除