2023年11月25日星期六

別妄想你的離開會換來世界的善待

「我不是甚麼重要的人,很快人們便會忘記我。」在過去接近27年的日子裏,我幾乎每天都是這樣想,我一直認為自己的存在是多餘的,腦海中還不時會浮現出一股隨時為別人犧牲的衝動念頭。
小時候一向都有寫日記的習慣,直至15歲那年,一場人生巨變令我一度跌落低谷,還飽受親人、同輩們的白眼,於是,我便索性將整本厚厚的日記燒掉,希望藉此忘記當日所發生的一切。有關本人少年時代的種種經歷之前已寫過很多,在此亦不想再花大篇幅去把那些封塵已久的陳年往事一一翻出,我只是想借電影《年少日記》內的幾段情節和對白去跟每一位深受情緒病困擾的朋友分享一個想法:別妄想你的離開會換來世界的善待。
我當然不能代表所有患者說話,但事實上,選擇輕生的人,絕大部分都是在嚴重缺愛的環境下成長。習慣了一個人,漸漸覺得孤獨比擁抱實在,偏偏骨子裏又十分渴望得到別人的關懷及愛護,這種極度矛盾的心態不但可令人陷入萬劫不復之地,更可能讓你不自覺成了一塊專門揭露人性醜惡的照妖鏡,久而久之,你會發現身邊總有幾個喜歡幸災樂禍的巫公巫婆常終日潛伏在某個陰暗角落,然後偷偷往你的要害不停拼命的鑽,眼見你快要窒息了,仍照樣牢牢握著手上的屠刀,還試圖劏開你的傷口給眾人“觀賞”,面對這群立心不良的邪魔歪道,你首先需要做的,就是好好記住並及早遠離那班曾把你推向死亡邊緣的冷血兇手,切勿跟他們繼續糾纏下去,也別因此而磨掉你的善良本質,引用台灣唱作才女徐佳瑩〈記得帶走〉裏的三句歌詞:「太陽說你並沒有錯,是他放開你的手,記得要把愛帶走。」
「現在的學生真的很難教,心理質素那麼差。」與一些表面看起來並不致命的缺陷共存確實一件很尷尬的事,像片中一位有聽力障礙的學生Vincent除了成為同學間的集體欺凌對象,還給人起了一個花名叫“蛋糕” (意指梵高),而當Vincent作出奮力反抗之同時,卻反遭校方標籤為麻煩青年,讓我不禁回想起過往那段苦不堪言的中學生涯。
在90年代,不論是弱視、濕疹、銀屑病又或是憂鬱、躁鬱等問題均不受社會大眾所關注,不知道是交友不慎還是運氣太差,集齊以上各種病症的我於校內非但沒有遇上如鄭Sir這樣的好老師,相反就經常被幾個人渣教畜輪流侮辱,最後更黯然輟學;一名相識多年的兒時玩伴從中學開始便喜愛在友人面前批評我的先天缺陷和家庭經濟狀況,年輕時的口不擇言理應是值得原諒,可是到長大後,他仍是樂此不疲地在多個婚宴場合對我多番出言嘲弄,一心要將我徹底打垮,殊不知若干年後,上天竟給了他一記大大的迴力鏢,直叫他求生不得,求死不能,看著他半身癱瘓、口齒不清坐在輪椅上的影片,我第一個反應居然是默默替他感到惋惜,心底裏還期望能得到一句遲來的道歉,而不是趁機落井下石,這才令我醒覺自己以前做人有多卑微。
「不是每個人都要跟弟弟一樣的。」『我想要跟弟弟一樣。』在戲中,有傑花盡心力去討好父母,希望能盡快趕上模範資優弟弟的進度,可惜不管如何惡補都未能將勤補拙,母親不負責任的埋怨、躁狂嚴父的刻意冷待、唯一願意接納並認同自己的鋼琴教師Miss Chan被辭退、陪著成長的傾訴對象公仔被丟、給予他無限歡樂和正能量的漫畫作者跳樓自殺,連最痛錫的弟弟也對他愛理不理,繼而釀成無法挽回的慘劇。傑仔生前處處替他人著想,又愛把所有罪名攬上身,「對唔住」是他最常說的一句口頭禪,還自嘲是家裏的一件垃圾。其實在同齡的小孩當中,傑仔已經算是乖巧懂事,至少他懂得向媽媽求救 (說想看精神科醫生,只是未被理會),即使常被罵得狗血淋頭甚至打到滿身傷痕,亦沒有對任何人反駁過半句,然而,他的離開所換來的卻是給旁人持續的輕視。父親為保面子謊稱其死因為自然病逝,強行為他蓋上一塊醜陋的遮羞布,如此卑劣的行徑等同朝著一副冰冷的屍體吐口水,簡直無恥之極。靈堂上一片孤寂,賓客寥寥,前來拈香弔祭的,仍不忘踩上一腳取笑他是個蠢仔,也許在他們眼中,傑仔就像路邊的野草一樣,任誰去踐踏,都不用付上絲毫代價。
鄭自雄 (傑仔父親) 於臨終前擁著有俊互吐心聲一幕令不少觀眾感動落淚,不過,同樣是六親冷淡的我倒是沒有從中獲得甚麼共鳴。或者是因為我和老爸的一生跟《白日青春》裡的陳白日與其獨子陳康的故事較為相近,一對本來friend過打band的父子,後來一同受到原生家庭的影響而漸行漸遠,我們不只在街上碰面時會互相替對方感到尷尬,就連坐靈車都會下意識隔開一個位置;他在外面是很多小朋友心目中的慈祥肥叔叔,回到家中卻跟自己的親生兒子溝通不了。那些年來,我曾花了很大的努力去修補這道難以縫合的疤痕,還嘗試於刺上栽花,儘管結果並不盡如人意,也算是成功燃起那一份枯乾了的感情,比較遺憾的,是雙方始終未有得到一個真實的和解去剖白各自的內心感受。太爺與爺爺的決裂關係,爺爺與爸爸之恩怨情仇,再延伸到我跟他,一段段逃不開的家族宿命,直到老爸離世那一刻才正式告一段落。記得對上一次用手觸碰他的額頭已是童年之時,誰料當再次做出這個舉動,我倆卻已陰陽相隔。
「人跟人之間是沒有永遠的,因為大家始終都會離開。」上天總時不時提醒我們世事變幻無常,莫說來日方長,無論是多美滿的愛情/親情/友誼,終有一天都會隨著生老病死或是某些原因而各奔東西。眼看我的祖母、家父、愛貓CoCo以及良師黃薰驟然離世,經歷過前度和畢生摯友於同一年自殺身亡,都令我深深明白到,時間是不能沖淡一切的,最終大家就只有無奈的習慣,時至今日,他們已通通搬到我的心坎裏面居住,更慢慢形成一抹思念的海,所以當我看到傑仔抱住媽媽大喊要Miss Chan回來,便即時感觸得紅了眼眶。
「我寧願以後都獨自生活,都不想再看到身邊的人離開,我以為自己一輩子都會這樣,直至遇上你。」曾經有一段很長的時間,我會自比為一顆累人累物的黑氣石,為免危害到周遭的生命,我選擇躲在自製的防護網內與世隔絕,寧願見鬼也不願見人,若非在20年前 (即我的前度和畢生摯友自殺的那一年) 遇上我的現任女友和一位於夜校認識的好兄弟,恐怕我都很難從谷底一步步爬上地面,全靠他倆的包容和鼓勵,讓我深切體會到戲內的其中一句對白:「我未必可以幫到你,但我會陪著你。」 並且再三提醒我,這種抑鬱的心情是不會跟著我一輩子的。
昔日的我對親情、友情的定義和價值觀是很奇怪的,我會對一些曾傷害我的親人和朋友很執著,心想:「我對你哋咁好,點解要對我咁殘忍?」但是,當有幸碰上真正關心我的人,我又會忽然中二病發作,認為自己不配擁有這份厚愛。歲月匆匆流逝,一轉眼便踏入不惑之年,那些曾讓我歇斯底里地去執著和痛恨的人,現已變得可有可無,往日高朋滿座,如今眾叛親離,我撫心自問有否後悔當年頭也不回將一堆壞事做盡的禽獸親戚全面切割,答案是半秒都沒有。「人生中有好多事需要抉擇,有得選的人不多,選得對的人更少,千萬不要為做對一件事而內疚。」在近日熱爆全城的港片《白日之下》中,通伯曉琪所講的那句名言,可說是完全道出了我的心聲。

186 則留言:

  1. 只要對閒言閒語,包括中傷及奉承的說話一笑置之,時刻保持平和的心境,就會活得開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人活到40開始慢慢進入呢個境界,但依然仲學習緊。😊🙏🏻

      刪除
  2. 冰箱薄,人情更薄,不要太執着.

    回覆刪除
  3. "人生有幾多場風景,不是每場都是美好,好的,壞的,也會過去。" 但在這過程中,要經歷多長時間的孤獨,鬱抑,悲哀??? 有多少人明瞭患者 ?? 有些人甚至罵患者不對,沒有體諒,更質問 :讀咁多書有什麼用........輕生 (我和家人也曾先後有此念頭),就是心結不能解,也得不到聆聽,諒解,擁抱....自己跳出谷低,不是易事,你已十分叻.....繼續開開心心生活.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 共勉,大家都要繼續開開心心咁生活!🤗💪🏻

      刪除
  4. 作為你兄弟有時會諗,發生喺你身上嘅故事,有D真係拍戲都拍唔到😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 個故事幾曲折離奇都冇用,男主角顏值唔夠,所以搵唔到金主開拍。🤣🎬

      刪除
    2. 點會呀?你直頭食正韓風條水啦!

      刪除
    3. 咁韓國明星入面都有好多個係樣衰齋靠實力嘅!🤪

      刪除
  5. 聽講呢套戲好睇,我會去睇,我欣賞你是不倒翁,祝福你!

    回覆刪除
  6. Miss黃以前經常會提起你,話你對佢好好,成日有關心佢同陪佢,
    我諗,只要由細識到你大都會知道你係一個點樣嘅人,對於唔珍惜你嘅人係唔需要感到可惜㗎,努力活好自己就OK💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝舊同學,睇到妳寫嘅嘢,證明妳完全冇畀外面嘅一啲閒言閒語影響,令我感到好欣慰。😄

      刪除
    2. 其實由始至終都係得一個人喺出面詆毀你,但放心,冇人信佢✌

      刪除
    3. 我知邊個,但由佢,我已經放低咗。😉

      刪除
  7. 很認同最後一段所寫的,思路十分清晰,證明你已破繭重生。

    回覆刪除
  8. 年少日記太sad,睇完覺得個世界好冇希望。
    白日之下最後John哥送頂帽俾余香凝嗰度仲有些少陽光滲出嚟。

    睇到熱刺輸波大快人心,希望嚟緊佢哋可以繼續享受六連敗嘅滋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩套戲都各有沙石,但同樣值得入場一睇,可能《年少日記》裏面所講嘅嘢同我本身嘅經歷有啲相近,所以我會將佢個位置排得比較高。📖

      刪除
    2. 都唔明班熱狗之前口氣點解可以咁大?明明一路都係陪跑份子!😆

      刪除
    3. 平時打開mma,口氣都大啲,可惜爛泥始終係爛泥!

      刪除
    4. 熱狗而家喺我心目中嘅乞人憎程度淨係輸畀49000!👻

      刪除
  9. 向前看,衰野唔好再諗,為了自己開心,衰人唔好再見

    回覆刪除
    回覆
    1. 全面切割行動,現正開始!🦸🏻‍♂️🤣

      刪除
    2. 一定要呀!
      我識得一個人好鍾意幫人,但就成日俾呢啲人反轉豬肚出賣⋯⋯ 真的咁多衰人嗎?可能係! 心諗為何我身邊極少甚至無這情況出現?是否性格使然? 相信絕對是!一些虛偽、唔真誠、唔啱咀形的人我一定唔會免強自己同佢去做朋友,更遑論去幫呢啲人。 即係我由源頭開始已經堵截了。
      而那個人太大愛了,結交這些人,人家未必當你真正朋友同時你去幫人,最後得到被出賣下場,無限循環⋯⋯

      刪除
    3. 學Blog友inanna話齋,再繼續盲目善良落去就只會淪為我自己眼中最鄙視嘅左膠份子。👻

      刪除
    4. 無錯!想過得開心我會好自私,我會愛自己多啲😝 同埋當然會愛值得你去愛嘅人啦 ~

      刪除
    5. 有時間出席啲無謂飯局,不如返屋企同隻貓玩吓好過。🥰

      刪除
    6. 你這個選擇,正正就是,愛自己多啲,同埋當然會愛值得你去愛嘅人(或毛孩),Yeah~~~ 諗通咗啦!!!

      刪除
  10. 毎個人都是獨一無二的,我們都要愛自己多一點,才有心力去愛人,你人生的波折成就了今天的你,你身邊人一定爲你感到驕傲,繼續好好過日子。加油!EECHAN

    回覆刪除
  11. 呢一兩年睇到你真係變左好多,唔止個人開懷咗,連怒氣都明顯減弱哂~~😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話你老咗個款可能會好似姜大衛咁樣 😝
      嗰日同老公睇白日之下,發覺佢眉宇之間有少少似你~~~😂

      刪除
    2. 怒氣唔見咗,人又發福咗,得咗!🤣

      刪除
    3. 似姜大衛又唔錯喎~老咗都仲咁有型!似狄龍大哥先至大鑊,老早就禿頭兼急速衰老……😅👴🏼

      刪除
    4. 你而家咁反而順眼d啵~~~以前太瘦la!!😆

      刪除
    5. 好多朋友都係咁講,但我自己覺得太肥著衫唔好睇。☺

      刪除
  12. 年紀老大,越來越懂得包容。我習慣留意新同事有否受人冷待,越是不開口的獨家村,我越會多加照應。慢慢地,由不苟言笑的,都會開朗起來。我視公司為我第二個家,希望所有同事可盡快融入家庭,互相合作,工作才會順利愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做妳同事真幸福,我近幾年都係朝著呢個方向走。😊

      刪除
  13. 人大了覺得萬物與喜怒袞樂都是加諸身上的, 天管它, 能融洽共存最好, 只要不犯我就成!🙂

    回覆刪除
  14. 兩部都看了,較喜歡白日之下,姜大衛演出值得一座遲嚟嘅金像獎肯定,相比之下林保怡、梁雍婷太多技巧嘢。年少日記劇本唔錯但演員輸曬,只得黃梓樂演得好,鄭中基演正劇真係好唔掂,不過現今香港電影圈能勝任到呢個角色嘅人又真係唔多,如果可以時光倒流20年,黃秋生或者係梁家輝肯定係最佳人選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 林保怡、梁雍婷嘅演出固然係好,寶珮如都好出色,但始終係劇本上一早set定個好有發揮嘅角色畀佢哋,相反姜大衛、修哥同鮑起靜呢啲角色就似係成日出現喺我哋日常生活中嘅人,其實反而係最難演,記得John哥喺某個訪問話佢個角色邊個人都做到,我覺得純粹只係謙虛同埋想讓啲機會畀後輩,畢竟佢老人家喺後生嗰陣已經得過亞洲影帝,演技一早受到肯定;鄭中基演內心戲不嬲都係爭啲,好多年前佢做《老港正傳》,到毛舜筠死嗰幕佢攬住黃秋生喊就睇到人好鬼老尷,btw,佢喺《年少日記》個角色我第一時間都係諗到《早熟》裏面嘅黃秋生,另外,如果由張學友去演可能都會有意想不到嘅效果 (全盛時期嘅劉松仁亦係人選之列)。😃

      刪除
    2. 學友個feel其實都幾啱,松哥全盛時期戲路縱橫,忠奸亦可,比較可惜嘅係冇乜喺電影圈發展。姜大衛同狄龍後生都稱得上係邵氏一對型英帥靚正嘅活寶貝,係唔知點解後期鬧翻咗,直到而家見面兩個都好似尷尷尬尬咁。

      刪除
    3. 松哥電影代表作:

      喺《學校風雲》劈到瀟灑哥半隻手冇咗
      慘絕人寰,狗血灑滿地嘅《愛的世界》
      《鹿鼎記》1、2集嘅陳近南
      《黃蜂尾後針》嘅惡毒老公
      喺《東京審判》入面展現嘅教科書級別演技

      刪除
    4. John哥同龍哥後生嗰陣直頭係gay情無限,到老咗的確係直頭好似唔識咁樣,但狄龍個仔有踢爆佢老豆到而家都仲係放住佢自己同姜大衛張合照喺屋企當眼位。😂

      刪除
    5. 黃蜂尾後針有三大好戲之人對決,相比之下do姐反而失色D。

      刪除
    6. Do姐個角色較為平面,本身都冇乜發揮。🤨

      刪除
  15. 人去到咁上下年紀係要定時洗下牌,到最後留響你身邊嘅,就係最愛護你同埋你最需要嘅😁

    回覆刪除
  16. 非常誠實的自白,慶幸你最後都能夠重生,congrats!👏

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 說書人,真係要講句好耐冇見喇!最近點呀?😲

      刪除
  18. 睇到啲仇人中迴力標真係好爽㗎!我都試過一次。
    白日之下、年少日記喺幾乎金馬全軍覆沒,你點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當日完全冇爽嘅感覺,只係感到有一絲唏噓同無奈,畢竟佢當年所帶畀我嘅陰影已經形成咗,就算佢聽日離開人世,呢樣嘢一樣都係唔會改變得到。🚬

      刪除
    2. 港片喺金馬獎幾乎全軍覆沒完全係意料之中,有好多香港影迷話女配嗰度爆大泠,可能只係因為冇睇過《本日公休》先會咁講,我自己就覺得方志友喺戲入面嘅演出的確係幾自然,贏都算合理嘅。👍🏻

      刪除
    3. 你提到方志友,我最估唔到就係佢身材咁撚好,正宗係大波又白滑!

      刪除
    4. 佢好似不嬲都出名大波……🤣😆

      刪除
  19. 整篇文章看似是灰暗,內裡卻包含著滿滿的釋懷和放下,尤其最後一段,對此真心替你感到高興。

    回覆刪除
  20. 年輕時熱情但脆弱,年長了淡薄但豁然,大概人生有趣在轉變,只要繼續玩下去就有轉機

    回覆刪除
  21. 分析得好深入,祝福你以後ge生活會越來越好!
    好認同你對傑仔老豆ge睇法,佢根本唔值得臨終前得到個大仔同佢和解。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,傑仔老豆都係因為眾叛親離加上就嚟斷氣先至有所覺悟啫~你睇吓佢同中學時期嘅有俊去酒樓食燒賣嗰陣嘅態度都仲係串過馬撚!不過話時話,戲裏面嗰啲“燒賣梗”真係好難頂,完全係為加而加,睇得我好尷尬,你話邊有做仔嘅知道個老豆就嚟死都仲走去買燒賣先得㗎?呢度真係有少少扣分,又係好多新晉香港導演常見嘅弊病!🤨

      刪除
    2. 完全認同ar。。去酒樓嗌到成枱燒賣嗰度真係冇必要,懶幽默咁樣!

      刪除
    3. 班港仔導演成日鍾意玩政治暗喻,但係次次都要畫公仔畫穿腸……😅

      刪除
  22. 晚安小子,鍾意你寫嗰句曾經執著過同憎恨過嘅人,而家已經變得可有可無, 放低執著其實即係放過自己,加油.

    回覆刪除
  23. 人生就是充滿變化,既然仍有幸能活著,就要令自己活得𣈱快無悔。反正過去的追也追不回,我會選擇好好珍惜已經擁有的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我已漸漸學會放下,只是看完電影有感而發。😬

      刪除
  24. 🐰 謝謝狂小子推荐好片《年少日記》+《白日之下》 🎬 👍 值得思考 💎 🙏 🙏 🙏

    https://zh.wikipedia.org/zh-hk/
    ➸ 年少日記 - 維基百科,自由的百科全書
    https://www.youtube.com/watch?v=s1a3Yx2xmhE
    ► ✨足本訪問:《年少日記》奪兩金馬🎉
    https://www.youtube.com/watch?v=8DsixSJkMnY
    ► 年少日記 中年影評 人生失敗大集結
    https://www.youtube.com/watch?v=uDw9-84-ZAs
    ► 視頻 上影节口碑佳作《年少日记》曝预告 聚焦原生家庭之殇
    https://www.youtube.com/watch?v=OP-FiuXo1_0
    ► 視頻 🎤 電影《年少日記》值唔值得睇?成長背後的殘酷創傷後遺,故事具張力觸碰心深處傷口

    回覆刪除
    回覆

    1. 🐰 我在狂想.. 宇宙只有一個我.. 哈哈!
      什麼你我他.. 男人女人.. 小朋友或大朋友.. 古往今來以至未來.. 一切一切.. 其實都是【我】吧了 🛑

      🐰 比D掌聲啦喂 👏🏻 👏🏻 👏🏻 ..
      人生加加減减跌跌碰碰得意也好失意也吧, 都只不過是這個【我】的意識創意製造 ❣️
      換句話說 : 【我不存在】 ✨。🌈 那麽 ? 【你在哪裡】 ? 🥶

      刪除
    2. 🐰 狂小子加油 💪🏻 💎

      刪除
  25. 阿貓你未來嘅生活一定會越嚟越好,加油啊。

    回覆刪除
  26. 劇情結合經歷,詳盡感人的觀後感!

    回覆刪除
  27. 狂小子午安 , 我信緣 , 也隨緣 , 命運未可自控下甚麼事情都要有取捨 , 不執著就沒遺憾 !

    回覆刪除
  28. 人生有很多變數,善待自己,做好斷捨離💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,最後留下來的就是真正愛護我的人。❤

      刪除
  29. 一樣米養百樣人,我們經常會遇到一些不知所謂的人,我的應對方法是不憤怒、不自悲、不抱怨、不在乎,就當他們不存在,我只珍惜對我好的人。

    回覆刪除
  30. 成日覺得迪哥如果你冇經歷過中學同埋後來屋企發生嗰d事,你應該係一個 讀到書嘅人,記得你細個考試測驗成日都唔使溫書就考到合格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天才波總唔可以打一世嘅,更何況我根本唔係天才。😷

      刪除
  31. 以自身的經歷和角度融合電影而成的看後感,寫得真摯感人,話說回頭,若以同類型的電影作比較,我自己就較為喜歡來自比利時的{親陌}。

    回覆刪除
    回覆
    1. 提到《親陌》,好多人都拎佢同《怪物》做對比,但我覺得佢哋所探討嘅主題其實係唔太一樣,不過我兩套都咁鍾意,而《怪物》更加有機會成為我喺2023年最喜愛嘅一部電影。😊

      刪除
    2. 怪物絕對是大師級作品,除了舒琪老妖個人不認同。

      刪除
    3. 佢同石琪都係影評界翹楚中嘅翹楚。😍

      刪除
  32. 迷紐是無道理2023年12月3日 下午2:57

    巴打加油👊🏻希望年少日記嚟緊可以突破一千萬👉🏻

    回覆刪除
  33. 勇往直前 繼續笑看人生👍

    回覆刪除
  34. 💪💪💪💪💪💪💪💪💪

    回覆刪除
  35. 我相信你同爸爸彼此係在心中,唔需要咁介意,聽講最近兩套港片嘅本土票房仲好過marvel隊長第2集喎,真係叻~👏🍊

    回覆刪除
    回覆
    1. Marvel隊長第2集除咗隻貓之外完全冇可取之處,就算係免費都唔值得入場睇。🙄

      刪除
  36. 愛隊熱血反CUP!遠藤航萬歲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1600萬英鎊簡直係超值,希望佢嚟緊可以有多啲出場機會去證明自己。👊🏻

      刪除
    2. 但總覺得佢今晚又會打返後備,暫時睇落6號位搵佢打真係最好,係對抗性爭少少!

      刪除
    3. 終於憑表現爭到正選,但長遠計隊波都係要買返個有份量嘅防中同中堅先啱數。✋🏻

      刪除
  37. 每個人能活著也不是件容易事...
    會為你打打氣!!!!

    回覆刪除
  38. 過去已過去,往後好好去過好未來的日子便好,加油。

    回覆刪除
  39. 身為暴龍哥半個fans都覺得佢今次做得唔好,好多感動嘅場口都俾佢搞到有少少出戲..

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢個角色的確唔係咁多人做到,有機會演得好嗰啲全部都已經係阿爺級。😅🤣

      刪除
  40. 迪你喺我心目中一向都係最強最堅,解開曬所有心結so good,可以全情enjoy未來嘅日子🍻🥂

    回覆刪除
  41. "Be happy in spite of others." This is our saying :) Or "were you not born an ideal? Be a new determinant of the ideal" - which says that each of us is unique if we think of ourselves this way. I wish you all the best!
    Greetings from Poland!

    回覆刪除
  42. 頭一段見你寫到咁灰嚇c我了~~~😅
    身邊大多數人都係落井下石,能夠搵到一兩個願意雪中送炭已經好難得~~好似我去到最後覺得真正信得過ge都係得一個best fd同埋條仔, 其餘嗰d口口聲聲話係我好姊妹ge根本個個唔想我好,你知啦!女人世界比男人更複雜~~😏

    btw,唔好怪我多口,你對當日對你人生攻擊個friend仲有惻隱之心實在係太戇居la!點可以對自己好殘忍㗎!?🙅

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有,我覺得你同你老豆個故事拍出嚟一定喊死好多人,睇到好sad~抱抱~~💔🫂

      刪除
    2. 對佢有惻隱之心係發自內心嘅自然反應,始終仲咁後生,本身諗住過去嘆世界點知就發生啲咁嘅事,話晒相識一場都唔想見到佢咁樣嘅 ……🤨

      哈哈~我嘅故事配埋我個樣拍出嚟就變笑片㗎喇!妳曾幾何時見過劉以達演正經角色?🤣

      刪除
    3. 咁只係你心胸廣闊,俾著我肯定唔會有半點同情俾佢~~😒🙄
      方丈演d角色不嬲都好正經,佢係好正經咁搞笑!!🤣🤣🤣🤣

      刪除
    4. 估唔到大師你都係性情中人~~😏

      刪除
    5. 話晒都係史提芬周嘅朋友,畀下面好喎……😇

      刪除
  43. 一路睇篇嘢一路眼濕濕,好有同感,好佩服你可以好堅強咁捱過重重難關,真心respect,要向你學習 🙌

    回覆刪除
  44. 靈堂一幕盡顯傑仔的悲涼,之後其父親的喪禮同樣賓客寥寥,都算是自討活該。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個場面咁冷清其實有少少唔合理,鄭自雄生前都叫做有頭有面,個喪禮又點會搞得咁寒酸?🤨

      刪除
  45. 作為你其中一個舊友,好開心睇到你終於成功踏出呢一步

    回覆刪除
  46. 香港真係有好多教畜,你喺成個成長環境都冇遇過一D扶持你嘅長輩的確係好黑仔!但唔緊要,而家有個好女友同埋班好兄弟已經贏返曬la,正所謂苦盡甘來,先苦後甜有時都唔一定係一件壞事!好似你嗰位中咗迴力標嘅舊相識咁先至係最sad,當然就咁睇佢係抵q死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以細個好鍾意睇《GTO》同埋《我Miss係大佬》打飛機,平衡返喺現實世界從來得唔到嘅嘢。🤣

      刪除
    2. 良師難做,唔跟大隊走,或者喺團體裏面會俾人瘋狂排斥...

      刪除
    3. 我有個親戚就係咁,仲搞到要食憂鬱藥……😷

      刪除
  47. 最近兩場波都贏得好驚險,啱啱對榜尾Sheffield United嗰場就咁睇比數以為贏得好輕鬆,實則驚濤駭浪,尤其係後防幾個簡直係千瘡百孔!好在大佬雲迪克元神歸位打返全盛時期嘅七成水準,加上Endo又越打越sharp,可惜matip提早收咧加埋老麥受傷,嚟緊冬季轉會窗F$G又肯定唔會科水補兵,唉!真係諗起都sad...

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱狗最sad,報應有排還……😔🤣

      刪除
    2. 本來就唔係Big 4一份子,根本冇料爭標,都唔知佢哋吠乜春?

      刪除
    3. 仲好意思話還返歐聯嗰場畀佢哋,有睇場波都知道當日利記係壓到性勝出毫無爭議。🙄

      刪除
  48. Time Time我覺得經歷咗咁多嘢之後,你仲可以捱到而家ge幸福生活已經好叻㗎喇!~

    回覆刪除
  49. 韋羅莎做戲好撚難睇!演開舞臺劇嗰堆演員啲誇張演技我實在不敢恭維!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加多個陳湛文,除咗喺《命案》表現叫做正常啲之外,其餘時間一概用力過猛。🥴

      刪除
    2. AGREEx1000000!三夫嗰陣已經覺得佢戲屎,睇飯戲攻心直頭覺得佢篤眼篤鼻!

      刪除
    3. 唔講對白仲好啲,一講就成個詹瑞文咁。🤣

      刪除
  50. 黃梓樂小朋友真係演得好好,係成套戲嘅mvp, 對上一個做戲咁叻嘅香港演員,已經要數到後期變壞咗嘅柏林仔。

    加油啊,遠離所有唔值得你去愛嘅人,珍惜你現時所擁有嘅,我都做到,相信你都一定得,大家一齊努力!🤝💪(陳太字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陳太,如果還看近年整個世界影壇,《親陌》同《怪物》 嗰兩pair童星先至係一等一嘅天才演員。👍🏻👍🏻

      刪除
  51. 呢兩套講左好耐想睇...但最後都唔得閒去睇...可惜...

    回覆刪除
  52. Blog主嘅故事比年少日記更精彩更感人,幸好你都一一捱過了~要俾個👍同❤你~

    回覆刪除
  53. 如果有些人不值得再有任何往來,自己切割/疏遠,那實在談不上「自己眾叛親離」;又假如那些之前圍著自己的人其實德性/價值觀有問題,也算不上是「高朋」。重整一直以來的人際關係,縱使朋友/親友好像少了,但自己過得自在、快樂了,也沒有什麼需要後悔啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. SU所寫的非常有道理,令我獲益良多,感謝提醒。🤝🏻

      刪除
    2. 誇奬了。

      Merry Christmas and fruitful 2024

      刪除
  54. //傑仔就像路邊的野草一樣,任誰去踐踏,都不用付上絲毫代價。//睇到呢句覺得好sad,所以每個人都要學識點樣愛自己、保護自己、遠離衰人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係唔想為咗一兩個衰人而失去埋圈子裏面嘅其他朋友,但日子耐咗,我發現嗰班沉默嘅幫兇其實一樣都係罪孽深重。😪

      刪除
  55. 你一向太為人,有時會唔識得為自己著想,好彩有琪琪睇住你,
    人到40先覺悟未遲㗎,仲有好多好日子等住你,祝福你一切都好。

    Jane
    9/12/2023

    回覆刪除
  56. 「別妄想你的離開會換來世界的善待」、「我不是甚麼重要的人,很快人們便會忘記我。」— 完全同意!回了你的留言才細閱這篇讀白,很開心你熬過了種種的悲哀,卻尋找到最寶貴的愛!令我羡慕!

    回覆刪除
  57. 社會上越來越多人比情緒病搞到自殺,你能夠捱過重重難關已經好值得自豪,唔好再理班幸災樂禍嘅pk!狂兄,keep fighting!👊

    回覆刪除
  58. 黑哨猁又熱血反cup,成個劇本好似想做鳩佢攞冠軍咁😒可恥👎👎

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬季唔科水買人,一切都係鳩噏!😴

      刪除
    2. 精壇之前吹到昆沙大將軍係下一個雲迪克,上場對精工即刻奶嘢送12碼☺

      刪除
    3. 榜首已上,有理冇理J住先,雖然知道好快就會跌返落嚟……🤪

      刪除
  59. 年少日記個男主角啲戲麻麻,有好多幕交唔到戲😴
    傑仔就做得好出色,攬住細佬喊嗰幕真係忍唔住眼濕濕😭
    10歲已經有咁嘅功力認真唔簡單,唔怪得知暴龍哥話佢係老屎忽😂

    好鍾意你今次落個標題:「別妄想你的離開會換來世界的善待」
    冇經歷過咁上下人情冷暖,相信肯定唔會寫得出呢句說話😢
    你寫你同你老豆嗰段,又係睇到我好心噏,希望你真係釋懷到✊

    回覆刪除
    回覆
    1. 個心點都會有啲唔舒服,但又唔算好有遺憾,因為我已經盡咗力,至少老豆生前都知道我其實係好錫佢,而佢對我亦都係一樣,呢個係我阿媽親口同我講嘅。💬

      刪除
    2. 有時候男人與男人之間心照就得㗎啦💪

      刪除
  60. 在「閱讀清單」翻不到你的新文章,因此遲了來閱賞和留言,真有些不好意思。人到不惑之年,果然不惑,如今覺悟也未遲,喜歡對別人冷嘲熱諷的小人,社會上多得很。
    街外的小人就算了吧,最傷的是有這樣的親人, 既曾共患難也共安樂,原來是一個戴著假面具的黑心人 !!! 到如今我反而有些想念她。恐怕她的病忽然會惡化下去。我也有些矛盾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要緊姨姨,這篇文章本來我是不設留言的,因為大多都是來自個人經歷和感受。😊

      刪除
  61. 祝你同你姑姑:聖誕快樂!

    回覆刪除
  62. 咁苦既戲, 我唔敢睇. 人生都夠苦啦.
    我初中寫日記到而家, 係好減壓既一年事. 床下底幾十本日記簿, 都唔知點處理.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲係無價寶嚟㗎~畀我揀多次我應該唔會燒咗佢!🤣

      刪除
  63. 終於睇咗呢套戲,難得港產片探討學童自殺,以及帶來嘅家庭長遠影響,呢份心意值得嘉許~ 一眾演員,尤其鄭中基表現亮眼

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而覺得鄭中基做得麻麻哋,尤其係最後嗰幕,同埋真係好唔鍾意個燒賣gag!😅

      刪除
  64. Wishing you a great 2024 & a happy prosperous and enjoyable life.

    回覆刪除
  65. 新的一年2024來臨了。
    祝邦邦與姑姑邁進新一年,收穫更美好的人生。
    Happy New Year!

    回覆刪除