2024年8月31日星期六

兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(最終回)

最後一集《兩條麻甩遊東京》嘅行走路線為淺草➡晴空塔➡池袋,內容方面雖然冇第三集咁多鹽份,但保證精彩程度不減。🍿
出發前喺酒店附近求其搵咗間拉麵店食個豐富早餐,跟住乘搭東京地鐵赤鐵銀座線,唔使5分鐘就到達淺草。🙂‍↕️
淺草有好多歷史淵源悠久嘅建築物同店舖,例如係駒形堂念珠堂,仲有可以供旅客親身體驗人力車、茶道、和服等各種日本文化嘅時代屋。👘🍵🎎
要兩個毫無墨水嘅老粗去深入探討人哋國家嘅特有習俗,似乎係有啲強人所難,反正百無聊賴,我哋就去咗位於台東區駒形1-7-12嘅Bandai東京本社度𥄫𥄫。🏢
Bandai三大超人大集合,根據各位嘅專業判斷,邊一個所擁有嘅戰鬥力先至係最強大? 🦾
實不相瞞,我一路都唔知道,原來Cinnamoroll係出產自Bandai嘅⋯⋯🤔
館內係免費提供畀遊客參觀,準確啲講,呢度比較似一座擺咗公司某部分Product喺入面嘅Office,而非旅遊景點或玩具展覽館。🙂‍↔️
另外,請留意如果想上2F係需要申請嘅,走去問職員攞張好簡單嘅表格嚟填就OK。✏️
坦白講,我對佢哋樓上嘅嘢並唔係太感興趣,於是就同華Dee直接行咗去淺草寺嗰邊。 ⛩️
兜咗個圈只係買咗一份紀念品同食咗兩串草莓大福,見周圍冇乜嘢好行,不如嗱嗱臨往下一個目的地進發好過!🍓🍡
臨走前梗係要幫華神拍返張靚相留念啦!1~2~3~擰歪面!THX!✨
當男人過咗30歲都仲要依賴交通工具實在係太可憐喇~想唔想試吓二次元最偉大嘅絕學瞬間轉移嗎?Just Follow Me~ 💨
一到步望到呢兩幕樂也融融嘅畫面,當堂人都Happy啲!🥰
晴空塔分四種收費,成人¥2060,中人 (12至17歲) ¥1540,小人 (6至11歲) ¥930,幼兒 (4至5歲) ¥620,至於目前個價錢變動成點我就唔太清楚喇!🤷🏻‍♂️
去嗰陣時係2017年,剛好係Tokyo Skytree開業5週年。🗼
當時晴空塔仲同人氣動畫《進擊之巨人》合作搞咗個名為「350m級大型巨人からスカイツリーを奪還せよ!『進撃の巨塔』 attack on SKYTREE」嘅活動,成功吸引一大班死忠過嚟朝聖。🤳🏻
咁多位來賓,行過路過唔好錯過,記住要走勻每一個打卡位先好離開!🫰
首先帶你哋去欣賞吓《進擊的巨人》第二季動畫嘅複製原畫,每一幅都畫得栩栩如生。🖌
玻璃上印住艾倫阿爾敏米卡莎等多位角色嘅畫像,感覺好有氣勢。🤩
POP UP STORE內擺咗兩座人型雕像,目測係最多人影相打卡嘅位置。😌
我兄弟家陣企住嘅係「天空調查兵團之反擊」影相位。👊🏽
會場設有大量周邊產品,其中以右下角嘅限定金幣最受一眾fans歡迎。🪙
睇完《進擊的巨人》展覽,繼續以獨特嘅視角去觀賞晴空塔下嘅壯麗風景。 🔭 
從340樓嘅玻璃地板望落1樓地面,感受懸浮喺半空嘅官能刺激。🫨
圖中所指嘅拍攝服務收費為¥1300 (現加價至¥1500),作為到此一遊嘅印證,要不要隨你。📸
到底晴空塔官方精品店裏面有乜好買?等我入去一探究竟先!🧐
咦~乜左下角嗰堆叫BAUM TURM嘅物體,咁似某種男性情趣用品嘅?😂
Lunch Time食啲咩嘢好?不如上7F東庭院 Block 10 Solamachi Dining嘅World Beer Museum啤一啤鬆一鬆!🍻
世界のビール博物館匯集全球各國超過150種以上嘅啤酒供酒友選擇,包括美國、英國、日本、德國、比利時、捷克、意大利等等,相信梗有一款啱你心水。🇺🇸🇬🇧🇯🇵🇩🇪🇧🇪🇨🇿🇮🇹
意式海鮮Pizza (¥1150)、薯條炸雞 (¥1480)、德國大肉腸 (¥1380),我點嘅係Spaten Optimator 300ml德國黑啤 (¥900),酒精濃度7.2%;阿華點嘅係435ml日本麒麟PREMIUM (¥850),酒精濃度5.0%。🍕🍗🍟🍺
該店嘅營業時間為每日11:00 ~ 23:00,由於之後尚有幾個地方要去,所以並冇趁機掃返幾支啤酒返酒店慢慢嘆,確實有少少可惜。😮‍💨
下一站兩條麻甩嚟到東池袋1丁目22番12号4F嘅Anime Plaza,從押上搭都靈淺草線特快>淺草橋轉乘JR中央總武線>御茶水,到站後再搭東京Metro地鐵丸之內線往池袋35號出口行過去約10分鐘,成段路程話長唔長,話短唔短,都係整返杯雪糕消消暑最實際。🍦
行到上去先發現幽遊白書25週年期間限定咖啡廳場次已全滿,鬼咩~人哋本身係行會員事先抽籤制㗎!你估淨係做你兩兜友生意?☕️
嗚嗚~冇諗過最想買嘅靚靚鎖匙扣居然貼住‘’終了‘’,即係玩X完,唔通連個天都唔鍾意我呀?🥹
唉~行程緊迫,係咁意打個卡就轉移陣地到Sunshine City了!😒
歡迎光臨Pokémon Center,店內嘅比卡超商品包羅萬有,記緊帶足彈藥先好入嚟!📢
妖~本少爺發夢都認住你呢隻吸血小精靈啦!(詳情請重睇東京の旅第二回:住在池袋的精靈家族/建在屋頂上的陽光水族館) 睇住嚟!今次絕對唔會畀你再得逞!😠
以Jump人氣熱門動漫打造而成嘅室內主題樂園J-World Tokyo位於Sunshine City 3F (於2019年2月17日閉館),想拍住悟空一齊打壞人?想向漩渦鳴人請教S級忍術?有諗過跟住路飛一同去冒險嘛?想同各卡通巨星嚟個近距離接觸?事不宜遲,立即Let's GO!👉🏻
專為腐女而設嘅體育動畫《幻影籃球王》,又名《黑子的籃球》,我當年開嚟睇咗5分鐘唔夠就頂唔順要Stop咗佢。🤮
造型精緻嘅《銀魂》、《火影忍者》figure,各個部位都有呈現出唔同嘅光澤度,真實質感展露無遺。☝🏻
報告總司令,探測到好強嘅氣,江湖上嘅100億能量戰士,莫非就埋藏喺呢班人之中?🤯
與其估吓估吓,點解唔深入虎穴作出地氈式搜查呢? 🕵️‍♂️
天神貓神~請指點迷津!引領小弟步向一條光明大道⋯⋯🚶🏻‍♂️‍➡️
途經撒亞人、人造人嘅秘密基地,必定要打醒十二分精神。🤫
終於搵到嚟天下一武道會嘅擂台現場,等我快快手報個名先!🖐🏻
氣圓斬 VS 魔貫光殺砲,世紀大戰一觸即發,帽子怪客1賠4,孖煙通大俠1賠7,Come On~買定離手!💰
哎呀~媽~點解個結果唔係我諗咁樣?我贏㗎~應該係我贏㗎!😭
Oh~一時忘形重手得滯打到佢魂飛魄散添!神龍伯伯,麻煩幫忙救返我兄弟!Please!🙏🏻
激戰完畢,都係時候要去就近嘅Food Court補充體力。💪🏻
相當特別嘅Menu,足見設計人員嘅用心同誠意。🙌🏻
比達親手炮製嘅美味章魚燒,承惠¥480。😜
分享返頭先喺比卡超旗艦店買嘅一啲手信同公仔,個File係我特登揀畀女朋友個姪女。☺️
現在已經係夜深,迪加哥哥~唔該拍硬檔推介間又平又正嘅一流食店畀細佬好唔好?🍽
呢間位於池袋2-45-2 高崎ビル B1F嘅居酒屋大部分嘅食材都係新鮮直送,CP值極高,從JR西口往北行7分鐘就會見到。🤗
店長發辦嘅「刺身盛合」,無論味道同賣相我都畀💯分。😋
上集提到「細個唔讀書,大個聽執輸」這句名言,今集又再次應驗喺兩件白痴文盲身上。🙈
當晚我同華Dee飲到閪迷迷咁,淨係記得大家因為唔識日文而鳩點咗勁多超重口味嘅食物,當中最經典都莫過於係左上角嗰碟巨型魚頭。🤣
話咁快嚟到麻甩旅程嘅Last 1 Day,一朝早我哋專程去咗築地市場盡情豪食,飲飽食醉就返上野阿美橫丁睇吓仲有冇嘢買。👨🏻‍❤️‍👨🏻
埋嚟睇埋嚟揀~¥4500三件Band Tee!完全係跳樓價益街坊!🤟
喔~啲樂隊睇落都好大路,好似唔太啱我Style啵。🤨
時至今日,我依然好後悔冇將呢件T-Shirt帶返香港,雖則話冇晒M/L Size啫~咪照樣買嚟擺喺屋企做裝飾囉!😩
返酒店攞行李去機場之前特意去一間專賣演歌CD/Cassette嘅唱片舖買咗「日本國寶級歌姬」美空雲雀嘅一張精選輯,老闆外表睇嚟好兇狠,實質友善到暈,仲表明裏面係任影唔嬲唔使客氣。😬
老老實實,呢堆嬸嬸除咗三船和子之外我真係一個都唔識!😳
瀟瀟灑灑的給我瀟灑的上機~痛痛快快願能痛快話別離~反反覆覆的~只會反覆的痛悲~你要信我~已定再會期~✈️
兩兄弟玩足五日四夜從未鬧過交,的確係十分難得,不愧係姑姑親口認證嘅「終極大婆 」。🫂
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱 之 戰利品總覽:美空ひばりベスト 1964~1989。📀
喺淺草買返嚟嘅冰箱貼同招財錢龜;喺谷中銀座商店街買嘅達洋貓鬧鐘。⏰
Bob MarleySex PistolsDeep Purple T-Shirts。🎶
新住客大集合,成員太多不能盡錄,敬請見諒⋯⋯😅
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱 最終回(完),如想回顧早年嘅一系列遊記,敬請瀏覽以下網址。👬🏻
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(一)

兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(二)

兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(三)

東京の旅第一回:遊走新宿不夜城

東京の旅第二回:住在池袋的精靈家族/建在屋頂上的陽光水族館

東京の旅第三回:拜訪多啦A夢親生父親/漫步上野動物世界

東京の旅第四回:迷失Yamashiroya玩具天堂/血拼阿美橫丁商店街

東京の旅最終回:親臨傳說中的築地市場/與畢生偶像偶遇在台場

176 則留言:

  1. 我睇過你的網誌,你去日本無二十次都有十幾次,怕且日本無乜地方你未去過。麻甩佬唔同女人,好少拗撬嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過埋今年就會有歐洲遊記睇,講到拗撬,基本上我女朋友仲冇所謂過啲麻甩,同佢去旅行感覺絕對係稱心滿意。☺️🫶🏻

      刪除
    2. 歐,美,加同亞洲城巿有好大分別,值得一去。

      刪除
    3. 不過第一次飛倫敦、利物浦、北愛爾蘭同荷蘭就一個人去,好多friend都話我呢個決定有啲冒險。😆

      刪除
  2. 成篇野感覺好熱鬧!美空雲雀是我第一個認識的歌星,當年好喜歡聽佢唱歌。EEChan

    回覆刪除
  3. 我曾停留過東京一日,東京的確是年青人消費熱點。

    回覆刪除
  4. 個魚頭我諗起卡通版gto🤣
    件賓周tee真係冇得輸,勁襯你,狂減肥都應該要買翻去!😂👉🏿

    回覆刪除
  5. 我都覺得唔識日文去點餐,“奶”晒嘢好慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從七年前經歷過呢件事之後,我而家就算對住張日本餐牌都唔會再點錯嘢。😁✌🏻

      刪除
  6. 大婆回憶錄😆😆😆😆

    回覆刪除
  7. Dicks of the world😂🤣👍👍👍👍👍

    回覆刪除
  8. 睇完篇blog再睇咗你好多篇舊遊記,
    先發現原來你同gf去過《藤子·F·不二雄博物館》!!😲

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀,
      睇下下年會唔會plan到時間呀一家人去

      刪除
    2. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

      刪除
  9. 最吸引我的是刺身.........

    回覆刪除
  10. 去旅行同啱玩嘅人,旅途多數係愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對旅行腳好揀擇,所以暫時冇唔愉快嘅事件發生過。😄

      刪除
  11. 日本真係好繽紛,加埋最近yen咁平,好有衝動今年再飛一轉,狂食拉麵同天婦羅
    :D

    回覆刪除
  12. 晚安小子,去到啤酒廠淨係飲一杯就走?乜咁嘥料呀?
    恭喜你愛隊頭三場旗開得勝,仲喺奧脫福送咗三隻光蛋比坦蛇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去嗰陣皮膚狀態極差,所以唔飲得太多酒。😬

      刪除
    2. 頭三場對嘅都係啲中下游嘅對手,仲未受到真正考驗,更何況坦蛇喺記者會之後已經反cup4比3。😎

      刪除
    3. 睇到利記11月嘅賽程係最癲, 到時真係slot真正考牌戰.

      刪除
    4. 老實講今季係冇抱任何期望,到最後有前四已經係喜出望外。☺️

      刪除
  13. 很欢乐的游记,但有些香港用语不是很懂:-P

    回覆刪除
  14. 题外话:博主有没有看克勤老师在披荆斩棘的表现?

    回覆刪除
  15. 精彩~
    龍珠果度幾得意喎~
    拉麵、魚生,真係差極有個譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上一起身求其搵一間睇落去噏噏耷耷嘅早餐店已經好好食。😋

      刪除
  16. 8、90年代電視日劇潮的時候,我都幾喜歡山口百惠,酒井法子,和松隆子。

    回覆刪除
  17. HK dicks係咪細到放唔到落件tee度?🫠

    回覆刪除
  18. 那些年我哋一起追ge麻甩遊記終於大結局,幾時出埋你哋三個去台北嗰篇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知道,睇心情,同埋遲啲等戲院冇咁忙都想寫返多啲同音樂有關嘅文章。😊

      刪除
    2. 戲院收入唔係一片死寂咩?都仲咁忙?

      刪除
    3. 有好多謝票同包場,早排先做完吳君如同MC主演嗰套【我談的那場戀愛】嘅首映,仲見到昔日波霸葉子楣。😂

      刪除
    4. Mc個死矮仔真人係咪真係好矮??有冇見到屎塔肥??葉子楣婆婆真人應該佢好膠面??

      刪除
    5. 做乜叫人死矮仔?😂佢首映嗰日應該著咗增高鞋墊,所以唔肯定佢真實身高係點;Stephy個妝勁厚,講狀態吳君如好似仲fit過佢;葉子媚真人勁膠,目測似七十幾歲。😅

      刪除
    6. 屎坑肥從來都普普通通,係而家狗屎垃圾都上神枱佢先無啦啦升咗做女神級,明明係老mk港女格又盲字都唔識多隻!

      刪除
    7. 睇下你同邊個人比囉~當年睇【飯氣攻心】我覺得佢整體嚟講係順眼過林明禎。🤔

      刪除
  19. 個達洋貓鬧鐘同班新住客好得意呀~
    見到你最後擺嗰張黑白圖好有感觸,好掛住co仔呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好懷念晚晚同佢一齊瞓嘅美好日子。😊

      刪除
  20. 迪記貨王,年年去幾轉旅行

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係儲極都冇貨先更加要洗得豪啲,反正都發唔到達。😆

      刪除
  21. 啤酒館😋刺身😋丼😋生蠔😋

    回覆刪除
  22. 見到貓仙人個笑樣都幾懷念!🙂 海報中的大嬸有在“大澳”劇見過 ...

    回覆刪除
  23. 巨人個展覽好精彩呀!~唔知而家仲有冇呢?
    築地市場自從變咗遊客區之後,d食物質素即刻下降咗好多。🍊

    回覆刪除
    回覆
    1. 晴空塔嗰個就冇咗㗎喇~好似係得嗰一次咋! 不過有關《進擊的巨人》嘅展覽其實世界各地都有好多仲進行緊。😬

      刪除
    2. 築地市場會比黑門市場好嘅,黑門真係變咗一個專劏遊客嘅地方。😅

      刪除
    3. 黑門我一次都冇去過,築地第一次去直頭有驚艷嘅感覺,
      可能係落差太大嘅關係,之後再去真係好失望。~

      刪除
    4. 講起嚟都好耐冇去過東京……☺️

      刪除
  24. 去旅行就最開心喇, 世界好大, 要好好認識下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢一兩年個諗法都係咁,趁仲有動力出去睇多啲。😊

      刪除
  25. 睇得好開心!期待之後繼續睇到你喺其他地方嘅快樂遊記!

    回覆刪除
  26. 龍珠知名度真是世界性,好多外國人都很LIKE。

    回覆刪除
  27. 我都以為Cinnamoroll係SANRIO!!!
    我都同我媽上過一次晴空塔~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你諗法係一樣都以為Cinnamoroll係SANRIO嘅,晴空塔呢啲基本上去一次就夠。😆

      刪除
  28. 據說今年夏季東京好熱,曾經超過40度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般我都唔會選擇夏季去旅行。一嚟唔鍾意同人迫,二嚟而家做緊呢間公司喺暑假係唔會畀人攞LB/AL。🙃🙂

      刪除
  29. 咁多年前去過嘅旅行d細節你都仲記得咁清楚嘅?~~didi你真好記性!
    碟壽司靚到好似標本咁呢~~搞到我都好想即刻飛返轉日本~~~
    喂嗰件啫啫衫好襯你啵,你冇奶油唔買返屋企㗎wor!!😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 記性好係我唯一嘅長處,亦都可以話係我嘅缺點;我都冇諗過件賓周tee會咁難搵,我仲一心諗住可以喺亞馬遜搵到自己適合嘅尺寸,點知自從嗰日之後就再冇見過呢件衫嘅蹤影。😭

      刪除
    2. 記性好點會係缺點呀?有好多人特登學打麻雀都係為咗防止自己記性唔差咋!😛

      刪除
    3. 識自己分類就係好事,唔識分類同過濾就痛苦㗎喇。😆

      刪除
  30. 世界のビール博物館真的很吸引,可惜我去的時候已年過35,酒量經已大不如前。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感,若果是酒量最好的時期去樂趣一定更多。🍺

      刪除
  31. 日本有好多活動都係行會員預先抽籤制,勁麻煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排就係計劃想去福崗睇山崎ハコ嘅小型音樂會,最後正正因為呢個原因而擱置咗。😔

      刪除
  32. 🐰 狂小子, 日本未去過 ❌ 呢數十年香港人都受曰本文化影響喎 🤣
    講開【麻甩】, 我都唔係好了解點解 😎❓ 網上衝浪嚟知多D囉 👇

    https://www.youtube.com/watch?v=64YiqX_e10Q
    “麻甩佬” 來啦🧔 原來這個詞源自一個美麗的誤會?《吓咩話》告訴你它的由來
    https://www.fed.cuhk.edu.hk/~pth/pth_passage_reader.php?passage=89
    「麻甩佬」多出於女士之口,... 也泛指男人。 ..
    http://paper.wenweipo.com/2017/06/16/CF1706160006.htm
    【隨想國】粵語的「麻甩」.. . 真正的起源是什麼?有待專家找出事實。
    🤣🤣🤣

    回覆刪除
  33. 而家日本又平又低玩,唔怪得咁多人去哈!

    回覆刪除
  34. 日本一般都會很尊重不同類型的老牌歌手,這一點是香港樂壇永遠做不到的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得香港樂壇國民教育‘’搞靚衫‘’全力孕育一班全無個人思想嘅盲迷。😮‍💨

      刪除
  35. 能與知己同遊,實在賞心樂事。

    回覆刪除
  36. Skytree其實睇一粒鐘左右多d就夠
    就算畀多少少錢上埋去最高觀景塔都唔係太特別😕
    D玻璃仲要斜,影相反而唔夠矮嗰D觀景塔靚,得個高字😵

    但要數東京最伏景點一定淺草同雷門,你睇你同個friend都係行一陣即閃🙉

    回覆刪除
    回覆
    1. 晴空塔夜晚同女朋友一齊去係幾浪漫嘅,但嗰次我哋兩個麻甩佬日光日白去就怪啲囉~淺草、鳴門類似台北嘅淡水,真係去一次就夠。🥱

      刪除
    2. 淡水有少少似你第2集講嘅巢鴨,不過係超級崩壞版💀

      刪除
  37. 世界啤酒博物館又係麻甩必去之處
    如果有機會去埋歐洲嗰D啤酒廠就更完滿👍🏿

    D Band tee對於巴打嚟講當然算係好大路
    但對普羅樂迷嚟講就好夠,起碼唔使再畀香港堆黑店鋸😠

    佩服巴打咁有口齒真係找數出返曬呢個系列嘅遊記
    個人最鍾意第三集,希望嚟緊可以睇到你更加多嘅分享👏🏿

    係呢,最近光頭slot氣勢如紅,幾時有mood寫返篇鳩噏猁物經呀?
    仲有你嗰200張至愛華語唱片又幾時找數?😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 我11月去荷蘭都plan緊去喜力啤酒廠;香港堆黑店就算數啦!我從來買band tee都只會係喺日本、台灣或者幫襯亞馬遜;音樂文章最近冇乜mood寫,睇怕要下年先有機會找數。🤝🏻🫶🏻🫰🏻

      刪除
    2. 去荷蘭梗係去紅燈區食好西同埋喺街邊食臭魚la diu😆

      刪除
    3. 臭魚同長薯條我一定會食。😂

      刪除
  38. 日本的動畫,插畫廣告板,真係冇得輸...好靚!!!

    回覆刪除
  39. 巴打幾時出發去晏菲路?到而家仲係找緊7年前嘅blog數😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 11月4號出發,先去🛫倫敦>Derry>利物浦>荷蘭>香港。🛬

      刪除
  40. 行程好豐富, 謝謝分享 !

    回覆刪除
  41. 睇完今集再一口氣重溫返之前三集 感覺好歡樂
    喺youtube ig氾濫嘅年代仲繼續堅持寫blog 真係唔容易

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家最流行嘅應該係Threads,但同IG一樣始終唔係咁啱我,Youtuber方面我都有follow幾個講足球嘅,另外間唔中都有留意香城映畫,覺得佢哋拍啲片算係幾有誠意,唔會為咗流量粗製濫造。😊

      刪除
    2. 流量呢啲嘢只係過眼雲煙
      睇到好多年輕人為咗流量做出好多傷害自己嘅行為
      感覺上好反智

      刪除
    3. 啱啱偷貓畀人捉咗嗰條死肥仔直頭應該判死刑!😤

      刪除
    4. 都唔明點解呢啲人都有fans 香港真的病壞了

      刪除
    5. 群魔亂舞,偽善撚橫行,已經漸漸變成妖獸都市。🤗

      刪除
  42. 原來Cinnamoroll係出產自Bandai嘅⋯⋯🤔 >>> 係囉,乜唔係Sanrio產品,Hello Kitty其中一個friend咩😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛特登去google查過,Cinnamoroll的確係Sanrio產品,不過Bandai近年有代理出產咁解。😂

      刪除
  43. 整趟旅程沒有吵架真的很難得,你們互相已得到真·好友認證了。

    回覆刪除
  44. 睇完好想去World Beer Museum!!

    回覆刪除
  45. Deep purple件tee真係好有型!唔知而家外面有冇得買呢?
    世界啤酒博物館絕對係每一個麻甩佬必到嘅好地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.amazon.co.jp/%E3%83%87%E3%82%A3%E3%83%BC%E3%83%97%E3%83%BB%E3%83%91%E3%83%BC%E3%83%97%E3%83%AB-DEEP-PURPLE-%E3%83%90%E3%83%B3%E3%83%89%EF%BC%B4%E3%82%B7%E3%83%A3%E3%83%84-113/dp/B076CTQZM7

      刪除
  46. 好想要個鬧鐘呀。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個鬧鐘比較難搵,網上面全部見唔到。🤔

      刪除
  47. 兩個男人一齊去晴空塔咁浪漫呀???😂😆

    回覆刪除
  48. J-World和一班三五知己一同玩樂感覺還可以,一個人玩就比較古怪。美空雲雀真的是國寶,日本和香港樂壇不同,可分演歌時代和流行曲時代,對老一輩歌手亦較為尊重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前輩歌手只要肯上紅Viu嘅普遍香港人咪會扮吓尊重囉~其餘一律當廢老看待……😆

      刪除
    2. 那就是為何香港一些老牌歌手近年會紛紛北上搲銀的主要原因,就是缺乏生存空間。

      刪除
    3. 普普通通上去唱歌拍戲其實冇乜問題,你話做到李國麟嗰啲咁肉酸就話抵畀人笑啫。🥱

      刪除
  49. 一係唔找數,一找就找曬全部,Time Is Changing果然係永遠令人估唔到!
    但我留意到你全部有關日本嘅遊記都係集中晒喺東京,大阪你好似一篇都冇寫過喎?😆

    同friend去旅行可以全程唔鬧交真係唔容易㗎,你哋互相都要好好珍惜對方(陳太字)

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒就整返篇大阪贖罪之旅!🤣🤣🤣🤣🤣

      刪除
    2. 陳太:我哋都keep住sweet咗好多年,我識姑姑幾耐就識佢幾耐。😂😂😂😂😂

      刪除
    3. 大阪贖罪之旅個名正喎👍
      難得識咗大婆二奶咁多年都能夠維持得咁好,你可以同鄧兆尊做朋友喎(陳太字🤣)

      刪除
  50. 鮪魚丼和刺身看起來都很吸引,啤酒博物館還真特別。

    回覆刪除
  51. 早排響facebook有人提起雁兄個blog
    先知道你原來仲繼續keep住有出文

    回覆刪除
  52. 世界のビール博物館正喎,睇到D相好懷念十年前同成班麻甩佬去德國隊黑啤食大肉腸嘅開心日子,件啫啫衫好掂,冇買返屋企實在太可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下年都plan緊有機會去德國,到時應該會順道去埋丹麥同瑞典。😊

      刪除
  53. 估唔到光頭佬嘅蜜月期咁鬼短,上場竟然破53年紀錄咁肉酸喺主場輸畀森林!而家就算作客領先ac都係靠屌干同雲隊屈角,睇見個中場就火滾,尤其係傻波!完全係垃圾!唯一安慰係見到凍肉佬好有火

    回覆刪除
    回覆
    1. 加普對非英超球隊一向有好表現,屌干唔傷根本係一線中堅級數,但如果齋計噚日場波我覺得麥卡同臭G係打得最好,尤其臭G喺聖西路直頭打到成個古列治咁。😧

      刪除