2024年8月4日星期日

再見巧得鍋!🥘🫡

位於觀塘成運工業大廈1樓嘅《巧得鍋》喺6日前宣布租約期滿,並於8月3號晚 (即噚晚) 結束營業,作為佢哋舖頭嘅長期食客,收到呢個消息真心覺得好可惜。😔
認識我嘅朋友都知道我一向係條‘’超級大滾友‘’,最鍾意約埋三五知己一齊去打邊爐,而喺我幫襯過嘅咁多間火鍋店之中,齋計食物質素嚟講,《巧得鍋》絕對係當之無愧嘅NO.1。🫵🏻
靚到瀑布咁款嘅牛肉拼盤 (包括安格斯牛頸脊、安格斯牛肩胛、安格斯牛柳粒、澳洲和牛),一睇就知高質貨!😍
價值$588嘅龍蝦海鮮拼盤,每次嚟之前我都會預先訂定。✋🏻


你睇吓條龍蝦生猛到!好似喺度打緊招呼咁!為表誠意,我哋決定要夾手夾腳將你連殼消滅!🦞

貴價海鮮、肥美和牛固然吸引,但我最欣賞《巧得鍋》嘅一個地方,係班師傅會將每一樣食材都處理得一絲不苟,尤其係爽口彈牙嘅手打鮮蝦滑,食完真係返唔到轉頭。😋
成班麻甩齊齊滾,唔整返碗雞子又點捨得行出個門口?🤤
人生於世上有幾個知己,多少友誼能長存~今日別離共你雙雙兩握手,友誼常在你我心裡~今天且有暫別,他朝也定能聚首~縱使不能會面,始終也是朋友~說有萬里山,隔阻兩地遙~不需見面,心中也知曉,友誼改不了~🍻
Bye Bye How Awesome~喺我心目中,你哋依然係香港本土火鍋界嘅第一把交椅,祈望日後有緣再會。🥘🫡
順便亦update吓兩位公主嘅近況,Latte BB做完絕育手術比以前仲精靈活潑咗,不過早排就不幸患上腸胃炎,幸好經過一輪照料,目前情況十分良好,直頭老虎都打死幾隻!😂


喺Latte患病嘅呢段期間,Indie完美充當監護人嘅角色,跟出跟入唔在講,任阿B點樣發脾氣,佢都一樣照單全收。🥰

嘿嘿~老豆你顧掂自己先啦!扭親條腰可大可小㗎!成40幾歲人,一陣搞到連活塞運動都做唔到就認真大鑊鳥!喵~🐈‍⬛
講起上嚟,我喺2024上半年都算得上係黑過墨斗,淨係喺錢銀方面,因為屋企同阿媽引起嘅種種原因,夾夾埋埋我都跌咗差唔多有廿皮,又經歷過跳蝨走全屋嘅慘況,早排餵Latte食藥嗰陣唔小心抽到條尾龍骨,仲攤咗喺地足足15分鐘起唔到身。
用咗接近兩個月時間滅絕蝨患,再利用物理治療、針灸加上走罐去舒緩尾椎疼痛,希望過埋老母8月尾個膝頭手術之後,一切都會恢復平靜,錢跌咗咪當破財擋災囉~正所謂人冇事先做到世界冠軍㗎嘛!況且,無論遭遇幾多風風雨雨,只要返屋企見到兩隻傻貓嘅日常互動,我就會即刻開心返晒。☺️

沒有留言: