2020年4月22日星期三

兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(二)

嘩嘩嘩~不得了喇!不得了喇!等咗咁耐,眾人期待已久嘅新一輯《兩條麻甩遊東京》終於都要出爐喇!嘿嘿~Blog友們~你哋開唔開心?興唔興奮?😍

自從發表過一篇連李克勤本尊都睇過嘅30克聽後感之後,小弟個Blog嘅瀏覽人次就立刻好似香港個樓價一樣持續高企,而喺兩年半前所寫嘅《兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱》更意外成為本人有史以嚟收視最高嘅非音樂/電影文章。由於肺炎疫情仍然處於嚴峻階段,為配合最新公共防疫措施及規例要求,香港各大戲院就由3月28號下晝6點起一直停業至5月7號。忽然多咗個幾月假期,我就趁機匿喺屋企靜靜咁聽吓歌、睇吓書、索吓貓、Loop吓Netflix,同埋好好整理一堆已經封咗塵好耐嘅旅遊相片,整吓整吓,就令我扚起心肝要完成呢一篇擱置多時嘅遊記……📌
各位觀眾,Are You Ready?《兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱》第二集而家正式開波!🎥
喺今集我同華Dee會帶大家繼續玩轉東京各個地方,而內容方面就保證比第一集健康得多,絕對係老少咸宜,大人細路都咁啱睇㗎!🌞
先同各位溫故知新一下,我哋兩條麻甩佬喺呢次東京之旅入面所住嘅地方,係位於上野7-12-9嘅Ueno Hotel,而呢個範圍就係酒店嘅吸煙區域。🚬
喺展開第二日嘅行程之前,就先嚟呢間經常都人頭湧湧嘅《麺処花田Ueno》度整返碗靚麵暖吓肚!🍜
呢度點餐好方便,只需要將錢放入呢部拉麵售賣機,然後將張收據交畀師傅就OK。👌🏻
我點嘅味噌拉麵 (¥830),想加隻溏心蛋同竹筍就要畀多¥200。放喺最頂堆什菜全部都係即叫即炒嘅,塊叉燒大塊厚肉又冇豬腥味,啲麵食落煙韌彈牙,啖湯稍為杰咗少少而且味道偏濃,唔需要再加任何調味料。🧂
華Dee點嘅味噌沾麵 (¥1190) ,聽講係花田嘅招牌食品嚟!🤔
食飽飽,就嚟到JR乘搭山手線 (往淺袋方向),由上野計起,只需要搭六個站就會去到今集嘅首個目的地 - 巢鴨。🚉
正所謂早起嘅雀仔就大把嘢食,遲起嘅雀仔就冇啖好食,咁多位大哥,請帶路!🙇🏻‍♂️
一到步,我哋就去咗呢一間位於巢鴨駅側入口處旁邊嘅百年老舖《伊勢屋菓子店》度食碗冰消消滯。🍨
呢兩碗刨冰望落去堆積如山,睇怕都夠食半日……😂
嘆完刨冰,我哋就喺案內所攞咗本旅遊指南,正式開始第二日嘅行程!💪🏻
臨出發前等我摸吓すがもん個大屁股先,話晒都係當地嘅吉祥物嚟㗎嘛!🤣
你好~歡迎嚟到雷神堂,請隨便睇隨便揀!💁🏼‍♀️
呢間位於巢鴨地藏通商店街嘅《雷神堂》創始本店從開業至今都有成36年歷史,佢哋嘅煎餅全部都係採用日本國產米,加上自製嘅特選醬油再以人手做成,傳統又健康,買嚟送禮就至啱!👍🏻
另外,位於《雷神堂》附近嘅《元祖塩大福みずの》同《巣鴨のお茶屋さん 山年園》亦都係巢鴨當地廣為人知嘅名產店。🍵
喺地藏通商店街擁有三間分店嘅《萬盛堂藥局》所賣嘅貨品比坊間嘅連鎖藥妝店平好多,仲可以退稅。🤝🏻
相傳日本嘅長者都一致認為紅色會為人帶嚟好運、幸福、平安,所以呢間創立於1952年,齋喺商店街呢邊就有四間分店嘅紅底褲專賣店就成為一班歐巴桑、歐吉桑嘅最愛。👴🏻
嘿嘿嘿~我中原風流盲俠闖蕩江湖多年,時不時都要準備一副標準嘅老花眼鏡傍身!😎
買完副老花鏡,再配多個助聽器,咁就真係Perfect池喇!👂🏻
呢間舖賣嘅鞋個款都幾老餅,但感覺上應該就幾襟著。🥾
呢幾位店員睇落都幾梳乎喎~完全係佛系看舖Mode……😅
埋嚟啦~埋嚟啦~快啲帶我返屋企啦!喵~📢
誰輕輕叫喚我~聽到呢隻小貓貓嘅柔情呼喚,我就情不自禁咁行咗入呢間布遊舍……🚶🏻‍♂️
Hello Everybody~我哋就係本舍最受歡迎嘅招運福蛙!呱呱~🐸
布做金魚、布做貓咪、布做貓頭鷹、布做植物、布做家燕媽媽,就連布做Snoopy都有,認真估你唔到!😲
如果有親友結婚,就不妨買返套迷你人形公仔畀一對新人做禮物。🎎
今次就買住咁多先,埋單閃人!GoGoGo~👉🏻
離開巢鴨前,當然就要買隻鴨仔返去留念啦!✌🏻
吓~乜嘢話?卡拉OK?嗯嗯~既然一場嚟到,不如就落去開返場雙傻Mini Concert娛吓賓!🎤
濃濃嘅懷舊氣息,傳統嘅老街風情,一班和藹可親嘅老人家,雖然被外界戲稱為「婆婆媽媽嘅原宿」,但若果只係想嚟輕輕鬆鬆過吓日神,呢一個溫暖之都就肯定能夠滿足到你/妳。👵
今敞行程嘅第二個目的地係「谷中銀座商店街」,從巢鴨駅乘搭JR山手線 (往池袋方向) 到日暮里駅往西口行10分鐘左右就會到。👈🏻
嘩~我係呢隻喵喵嘅Die-Hard Fan嚟㗎!冇諗過會喺谷中見到佢喎!🥰
一次過見到咁多喵星產品,又令我忍唔住要高歌一曲喇~😽
貓~全部都係貓~貓貓貓貓貓 ~喵喵喵喵喵喵~😻
貓~全部都係貓~貓貓貓貓貓 ~喵喵喵喵喵喵~😸
貓~全部都係貓~貓貓貓貓貓 ~喵喵喵喵喵喵~😺
貓~全部都係貓~貓貓貓貓貓 ~喵喵喵喵喵喵~😼
貓~全部都係貓~貓貓貓貓貓 ~喵喵喵喵喵喵~😾
喺呢次嘅谷中快閃行動當中我買咗好多貓公仔,但就冇見到街上面有真・喵星人出沒,為我留低咗些少遺憾……😿
話咁快就嚟到今集嘅最後一站 - 台場,從日暮里駅去台場係要轉車㗎!過程如下:搭JR京浜東北線 (往橫浜方向) 坐到新橋駅→出站→轉程海鷗線到台場駅落車。👮
樓高7層,店舖數目大約有160間嘅大型綜合式商場《DiverCity Tokyo》,喺台場駅落車後跟住指示行6分鐘左右就會去到。🤘🏻
一嚟到就Shopping?我睇華Dee你個死仔只不過係畀深田恭子個人型紙牌吸引到咋啩~🤭
睇嚟我位好兄弟經已買好晒自己想買嘅手信,實在可喜可賀!👏🏻
多謝惠顧,歡迎下次再光臨!Have A Nice Day~💋



要數DiverCity最受人注目嘅一個景點,就肯定係豎立喺商場正門入口側邊嗰一座身高達18米嘅「RG1/1 RX78-2 Gundam Ver.GFT」。但可惜,經歷咗五年時光,呢座初代鋼彈立像喺2017年3月就正式宣布「被退役」,並由「RX-0 ユニコーンガンダム Ver. TWC」即係獨角獸鋼彈所取代。💁🏻‍♂️


無緣同Gundam大哥嚟個近距離接觸,都可以同佢班仔仔女女打聲招呼嘅!😬
Gundam Café精品店人氣產品一覽,邊一件最啱你/妳心水?😌
右邊嗰個鬧鐘同埋嗰堆渣古豆腐都幾盞鬼喎~不過左邊呢兩隻非賣品都唔弱,仲好有型㖭!😉
你有你扭蛋,我就求其喺度買隻高達BB返歸就得喇!🤗
行咗咁耐,都係時候要坐低攤唞吓~嚟一客熱辣辣嘅章魚燒,再嘆返杯冰凍啤酒,屌你爽呀喂!🤪
跟住我哋就嚟到集合咗各種新穎時尚嘅商店同餐廳,樓高7層,位於港區台場1-6-1嘅《Decks Tokyo Beach》。⛅
飲完杯啤酒好急尿,一踏入商場,我就馬上要搵個廁所放低幾兩……💦
哎喲~小姐,我只係咁啱路過,並唔係有心裝妳沖涼㗎!🙈
所有喜歡Lego嘅大朋友請注意,位於Decks 3F嘅《LEGOLAND》係唔會招待單拖過嚟嘅成人遊客 (16歲以上),除非你有攜同一位小朋友(0至15歲) 入場啦!咁樣就唔同講法喇!👪
除咗《LEGOLAND》之外,位於同一層嘅《杜莎夫人蠟像館》同樣都係台場嘅知名打卡點。👸🏼
呢處係蠟像館嘅精品廊,你哋睇吓個梅姨,簡直就似到真嘅一樣……😧
唔扮嘢~露兩點~勁拍四級片~流鼻血~爛腳趾~生存沒意義~天地冇公廁~淪落到街頭屙屎~鳩硬冇骨氣~行路怪怪似喪屍~🧟‍♂️
已故台灣知名作家李敖曾經講過:「能少作一分懦夫,就多充一分勇士;能表白一下真我,就少戴一次假面;如果與覆巢同下,希望自己不是一個太狼狽的壞蛋;如果置身釜底,希望自己不做俎肉,而是一條活生生的游魂。」每個人各自都會有佢唔同嘅人生故事,你/妳未必可以選擇一個啱自己心水嘅劇本,但身為呢齣戲嘅導演兼演員,你就有責任盡力去演好每一場戲……🎞
即刻頒發今晚嘅壓軸大獎,相信大家一定估到嘅!冇錯!新一屆奧斯卡最佳男主角嘅得主就係……🎬
一眨眼我哋兩兄弟就上咗去4F嘅《台場一丁目商店街》。👣
再次走入呢條商店街,令我撞返好多好耐冇見嘅一丁目街坊,但係先前嚟幫襯過嘅嗰一間MJ產品專賣店都未夠一年就已經捱唔住執咗笠……😭
喂~老友你揀還揀,千祈咪揀頂綠色嚟帶呀!你知道男人不嬲最棹忌依家嘢㗎啦!🤦🏿‍♂️
呢個昭和煙草屋模型手工精緻,確實係幾可亂真……😳
位於Becks 3F至5F嘅《Tokyo Joypolis》係東京市中心唯一一間全室內機動遊樂場,樓高3層,總面積近10000平方米,裡面有超過20種唔同類型嘅大型遊樂設施,款式包羅萬有,從射擊、賽車、滑雪到考驗智力嘅益智遊戲都有。⛷
Joypolis嘅營業時間為上午10點至晚上10點,最後入場時間為晚上9點15分,機動遊戲每次收費約¥500至¥800,購買任玩套票計落就會比較划算一啲。🎫
Hey~本少爺就係動漫界嘅超級巨星Sonic The Hedgehog,兩位老友,精精哋就攞晒荷包啲錢出嚟!速速磅唔好兩頭望!☝🏻
JP Store雲集東京Joypolis嘅原創周邊商品喺裡面,而喺咁多樣商品當中,就以頭先嘴Gel Gel嗰隻超音鼠最受歡迎。☺️
Sonic The Hedgehog、Shadow The Hedgehog、Amy Rose,就連超音鼠嘅原聲Soundtrack都有,但係最終我就淨係揀咗個鎖匙扣。🔑
包乞食 (Biohazard) T-Shirt?著上身之後會唔會基因突變成為喪屍一族㗎?🧟‍♀️
好~廢話少講!嗱嗱臨入去玩返幾鋪Game先!嗯嗯~到底玩邊樣先好呢?🧐
咦喂~沙煲咁大個Joystick,你哋見過未呀?🕹
大佬呀~見到呢個鬼妹只要係正常男人都會乖乖咁棄械投降啦!仲邊有得打呀?😣
華仔話打打殺殺唔好煩我,得閒夾吓公仔好過!🧸
右邊嗰隻超音鼠25週年手辦公仔模型現在經已喺小弟府上,嘻嘻~點呀~我係咪好叻叻豬先?🤓
傳說中嘅空氣結他?等本王埋去彈返首活著Viva Show吓Quali先~🎸
舊式波子機、古老電話亭,冚唪唥童年回憶都返晒嚟!📞
睥咩呀細路!未見過咁靚仔嘅混血兒呀?🦈



妖~係人都知我唔好𡃁妹㗎啦~識趣嘅就麻煩運路過主!💢


俗語有云:雖無過犯,面目可憎,呢兩條友直頭審都唔使審!人嚟!落閘!放狗!直落十八層!👨🏼‍⚖



㗅~可惡!喺呢個Moment我真係忍唔住要爆喇!狗官!看招!龜波氣功~喝~🤬


知唔知咩係神呀?神以前都係人,不過佢做到人做唔到嘅嘢,之後佢就係神!之但係……要我戇居居企喺度等廿五分鐘?我就真係睬你都痴孖筋!🖕🏻
揸唔到GTR咪揸Sega賽車囉!一樣都係四個轆咋嘛!🏎
嚟到Joypolis必玩嘅Halfpipe Tokyo,前後搖擺加旋轉,種Feel似係企喺度玩海盜船咁,嚇到人個心離一離呀!😱
OMG~驚嚇過後又見驚喜!發夢都估唔到……喺有生之年我居然有機會親眼目睹MJ本人嘅真跡!🙆🏻‍♂️
左上角係Leonardo DiCaprio嘅簽名,右上角係濱崎步,左下角係日本組合Dream Comes True,右下角係美國演員Freddie Prinze Jr.。🖊
嗌夠玩夠就返歸早唞!再見喇~每一次都令人樂而忘返嘅台場!👋🏻
咕嚕咕嚕~晚餐時間到!呢間位於東上野名叫《日本橋紅とん》嘅居酒屋啲嘢樣樣都幾好,就係衰在啲串燒唔夠熱……😑
返到酒店點算收穫嗰陣先發現,原來唔經唔覺我都搞掂咗八成以上嘅手信……🛍
呢個稻荷前車站同幾個龍貓公仔係我喺《どんぐり共和国》東京駅分店買嘅,詳情請查閱兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱 (一)。😘
呢一日嘅行程十分健康,就連個宵夜都鬼咁清淡!😊
行咗成日確係好攰,需要做返個Body Massage鬆弛吓神經……多謝各位觀眾嘅收睇,我哋下次見!😴
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱第二集(完),To Be Continued……👬🏻
下一集嘅麻甩遊東京將會走返頭一集嘅少少鹹多多趣路線,包保你笑到碌地!請密切留意出版日期會唔會又拖足三年又三年,三年又三年……😪
兩條麻甩痴漢漫遊東京・熱(一)
http://timeischanging2013.blogspot.com/2017/11/MENSTOKYO1.html

東京の旅第一回:遊走新宿不夜城
http://timeischanging2013.blogspot.hk/2016/11/Shinjuku.html

東京の旅第二回:住在池袋的精靈家族/建在屋頂上的陽光水族館
http://timeischanging2013.blogspot.hk/2016/12/Ikebukuro.html

東京の旅第三回:拜訪多啦A夢親生父親/漫步上野動物世界
http://timeischanging2013.blogspot.hk/2016/12/Doraemon.html

東京の旅第四回:迷失Yamashiroya玩具天堂/血拼阿美橫丁商店街
http://timeischanging2013.blogspot.hk/2017/01/Yamashiroya.html

東京の旅最終回:親臨傳說中的築地市場/與畢生偶像偶遇在台場
http://timeischanging2013.blogspot.com/2017/07/TsukijiOdaiba.html

195 則留言:

  1. 哎呀,好想去日本呀,有排都冇得去好慘呀 @@

    回覆刪除
  2. 去谷中銀座竟然唔食牛肉可樂餅,罪大惡極☝🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同姑姑真係成日都言行一致㗎喎……😅🤣

      刪除
  3. 香港戲院由3月28號下晝6點起
    一直停業至5月7號

    回覆刪除
  4. DAY 2 行程好豐富,好似跟住你去一樣,睇左好多野....
    唔扮嘢~露兩點~....笑左~~哈哈

    回覆刪除
  5. 同學仔你寫得好生鬼,我一路睇一路笑

    回覆刪除
  6. 又話巢鴨賣啲好老餅啲野?睇落又吾似喎,中谷銀座我都來過,個到好出名是看夕陽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實嚴格嚟講啲嘢都算好old cake,又老花鏡又助聽器又紅底橫……👨🏻‍🦳👩🏻‍🦳

      刪除
  7. 回覆
    1. 嗰陣都未發生呢件事,見到大哥梗係第一時間要討教佢啲食女經!🥰

      刪除
    2. 迪哥使同人請教點識女㗎咩?如果你未收山邊有班後輩出道嘅機會?

      刪除
    3. 做人唔好咁井底之蛙啦!你睇下祥哥!你睇下希哥!你睇下大哥!我真係當堂變咗個細路哥啦~😭

      刪除
    4. 呢d神級我哋啲凡人點會明?不過羅痔瘡應呢劑應該都玩撚猿...

      刪除
    5. 我又唔係咁覺得喎!一般女仔對男偶像所做嘅嘢不嬲都好善忘,佢應該好快又可以出返嚟撈,如果大陸暫時冇乜工作咪返去台灣呃下啲妹妹仔囉!反而嗰件昆蟲姐姐就大撚鑊啲!一向食住扮純情呢條水去呃班戇鳩毒撚,而家搞成咁我諗除咗佢兩個立刻宣佈結婚之外個炸彈都幾難拆得到,但分分鐘羅志祥個經理人一直同佢有路,要突然閃婚又未必咁容易……😅

      刪除
    6. 個個好似中撚咗降頭咁,呢個世界真係咁多白痴妹?

      刪除
    7. 又靚仔又高大又識跳舞又有錢又幽默仲識光速屌西,多女都係好正常,佢係衰在之前著紅鞋勾義嫂啫!😅

      刪除
  8. 實在太開心!實在太興奮!實在太意外啦!
    俾你走數N次,完全冇諗過呢篇遊記竟然會重見天日喎。你都知你不嬲好似王家衛咁拍曬成套戲都可以隨時腰斬冇通知😂

    篇嘢一路睇一路笑,睇完好開心,真係有一種一路跟住你兩條麻甩仔一齊行嘅feel,睇到棄械投降嗰度好唔爭氣咁笑咗出嚟,喂又話今集內容好健康嘅?點解又講相關語又唱鹹濕歌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時口痕冇辦法……同埋人離鄉賤一見到個鬼妹就忍唔住……喂~你形容到成件事咁王家衛,個畫面就即時浪漫晒,仲搞到我好想整返飛煙擺下憂鬱pose㖭……🚬

      刪除
    2. 每次諗住你果啲什錦生活雜誌同什麼遊記續集石沉大海你又會無啦啦整一篇出嚟引啲讀者,都吾知你係咪有心嘅😂

      刪除
    3. 如果我可以鋪路鋪成三年,咁我都幾有耐性……😅🤣

      刪除
  9. 同埋陳太想問下蠟像館精品廊嗰度有冇明星嘅公仔賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇,淨係擺咗隻自殺特攻隊嘅小丑figure喺度……🤡

      刪除
    2. 嘩,咁咪即係冇乜嘢好行?純粹齋搵遊客笨?

      刪除
    3. 如果齋講蠟像館,入去當然係要俾錢睇。😌

      刪除
  10. 想當年, 我都去過台場
    你點揀老花鏡, 任戴, 戴到啱為止?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係講下笑,當然係冇買返去……🤓🤫🤭

      刪除
  11. 聽到“少少鹹多多趣路線,包保你笑到碌地”,求快啲出版,唔好拖三年又三年

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇返啲相都真係幾鹹,post出嚟唔知會唔會畀人封blog……🙈

      刪除
  12. 我都係Wachifield嘅忠實fan,人哋個名叫做達洋貓呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係到而家先知佢個中文名,呢隻貓好過癮,個樣有少少邪氣,但又不失優雅……😼

      刪除
    2. d嘢仲好鬼死貴添~以前去親日本都掃一大堆!~

      刪除
    3. 我個鬧鐘用到而家都仲用緊,同埋我反而就唔係好見到日本有達洋貓嘅細figure,冇記錯嘅話,我屋企嗰啲全部都係喺香港買的……🤔

      刪除
    4. 我呢邊完全唔見,亦都無從入手~想請問你係響邊度買㗎?~

      刪除
    5. 的確係好少,我喺亞馬遜都係見到得咁多,仲要價錢好貴……😨
      https://www.amazon.co.jp/s?k=wachifield+figure&rh=n%3A2277721051&ref=nb_sb_noss

      刪除
    6. 我係喺銅鑼灣啲精品店度買,佢哋本身應該識人喺日本入貨,又或者係假嘢嚟,所以賣得好平!😅

      刪除
    7. https://2.bp.blogspot.com/-HYA5k36TWMU/WrBiUAXqtMI/AAAAAAAATcs/6st5I1p_OnUMqKK8KYsyDFmzHra_lHrXwCLcBGAs/s1600/71.jpg

      上面幅圖嗰三隻就係!😻🥰

      刪除
    8. 我想搵隻假都冇呀陰功!~

      刪除
  13. 日本人真係好崇拜成蟲,佢哋真係可以將明星嘅私生活同埋演藝成就分開嚟睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來就應該分開嚟睇,做乜要成日幻想佢哋係聖人?如果佢哋私底下仆街又犯著你嘅最多咪唔好畀錢入場睇佢哋嘅電影同演唱會囉!但若然只係玩下女,咁樣都好正常啫!😂

      刪除
    2. 你講得好啱呀,根本就唔應該用私生活論英雄。
      即係就算有一日撚伯風光大葬我一樣唔會抹殺佢曾經係香港最紅男歌手呢個事實

      刪除
  14. 去廁所都有game玩?真係好佩服日本人嘅創意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我都唔知嗰個game係咪真係玩得……😅

      刪除
  15. 係呀!你發表過果篇連李克勤演唱會網上有討論,好hit 架~
    日本人用心專注,睇佢整果碗拉麵已覺得好食啦~
    宵夜咁清淡,一啲都唔似兩條麻甩🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你篇嘢我都想起我係我剛才個大旅行前,都兩條麻甩大陸遊咗十幾日,兩個老友去旅行真係好難得架

      刪除
    2. 我諗主要係因為喺網上面並唔係有咁多人願意寫咁多隻字去談論李克勤,尤其係香港……🤣

      刪除
    3. 我同呢位人兄去過兩次旅行,全程都冇鬧過交,呢一點的確係好難得,不過我自問都算係一隻幾就得人嘅旅行腳,又會一早同人plan好晒行程,基本上我同親人去旅行都好少會有唔愉快嘅事情發生,個個都係驚我會無啦啦飲到斷片啫……😅🤣

      刪除
  16. Haha!Jackie Chan make me laugh!!🤣
    鳩硬冇骨氣~行路怪怪似喪屍~ <-----😂👏👍

    回覆刪除
  17. 而家先寫返三年前嘅嘢?你有冇懶d呀?
    好似仲有N次台北/大阪旅行都冇寫到喎😏

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲相擺喺部電腦度左一忽右一忽,要搵返佢哋出嚟再整合成文章絕對唔係一件容易嘅事……😅

      刪除
    2. 同埋喺台北同大阪我都分別斷過兩次片,有好多過程我已經唔記得晒,要靠您幫我勾返出嚟……🤣

      刪除
    3. 仲有咁多日假咁疏爽,咪慢慢搵囉!😬
      我想問下呢,你有邊次去旅行係冇斷片㗎?😏

      刪除
    4. 上次去台北就已經冇啦!😌✌🏻

      刪除
    5. 一次半次就偷雞做保長😝

      刪除
    6. 同您去澳門嗰次都冇㗎!😌✌🏻

      刪除
    7. 咸豐年前嘅嘢都夠膽攞返出嚟講😏

      刪除
    8. 執緊啲舊旅行相,順便回味吓。🥰

      刪除
  18. 都好耐冇睇過你寫ge遊記囉~風格仲係咁搞笑~
    比較可惜ge係今集冇壽司睇,唔多似你style~haha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無意外下一集就會有壽司睇,不過出版日期就連我呢個作者都確定唔到係幾時……🤣

      刪除
    2. 不過都有少少想將香港一間好正嘅日本料理推介畀大家,同friend去食嗰陣都拍咗好多壽司相!🍣📸

      刪除
    3. 好呀~舉腳贊成!心諗你寫日本點可能一張壽司圖都冇?~

      刪除
    4. 早期去旅行會plan到啲行程密麻麻,有時仲會連食飯都冇時間……😅🤣

      刪除
  19. 我去年同女兒到東京玩時,奇怪見她每天都要扭蛋幾次,沒有問也沒有看,到今天也不知道蛋內有甚么?

    回覆刪除
    回覆
    1. 扭蛋係每一個小朋友去旅行嘅指定動作!🥰

      刪除
    2. 吓,佢已經讀緊碩士學位咯.

      刪除
    3. 有好多人都話……喺父母心目中,仔仔女女永遠都係長唔大!🥰

      刪除
  20. 都唔知幾時先可以再去日本lu

    回覆刪除
  21. 《LEGOLAND》係唔會招待單拖過嚟嘅成人遊客 (16歲以上)--->咁都得?大人都有愛儲LEGO的啊。

    回覆刪除
  22. 我去過香港個杜莎蠟像館,完全是搵笨實的。

    回覆刪除
  23. 在這段時間寫寫遊記絕對是有益身心,寫的人又快樂,看的人亦開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d寫台北果篇,好想睇你描述番你飲醉酒爭d上唔到機個過程!

      刪除
    2. 咁個劇情最後就要講返Captain Kiki點樣可以將我由台北安全引渡返香港,呢個真係我人生嘅十大奇案之首……😅🤣

      刪除
    3. 我都好想知阿嫂點樣可以做到?

      刪除
    4. 真係好堅,我地堂堂麻甩佬都未必可以運送到你返去!

      刪除
    5. 佢係可以一個人抬兩支鐵馬嘅細細粒女戰士!💪🏻😻

      刪除
  24. 隻鴨仔好得意。。企喺度玩海盜船?諗起都驚喎。。。

    回覆刪除
  25. 义燒垃麵加蛋及菜春來好正好吃, 今期不見壽司 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咁多人咁樣問,睇嚟我同壽司、貓貓真係掛咗勾……😅🤣😻🍣

      刪除
  26. 成龍隻歌仔啲歌詞好好笑呀…嘩哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得嗰陣好似有人作晒成首,不過啲歌詞就個個人都啲出入……😅

      刪除
    2. 我記得有一句好正:精液~作賭注~成就這雞蟲故事~🤣

      刪除
  27. 快d出埋其餘果d啦!學阿嫂話齋咪咁鬼懶!

    回覆刪除
  28. 我那次到谷中銀座比較幸運,看到好多貓咪。

    回覆刪除
  29. 哈哈,兩個男人都中意行街買野,不輸女人哦!

    回覆刪除
  30. 真係等咗好耐!希望可以快啲睇到第3集!

    回覆刪除
  31. 我上年去東京來去匆匆,住嘅位置唔就腳,冇機行你啲地方。
    我好怕行臘像館,好似鬼影幢幢咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋嗰次都係玩咗五日四夜,不過我每晚都會喺酒店plan定之後嘅行程,所以成個過程都算好順利。經過好多次經驗之後,我以後去親旅行就至少都要玩八日左右。😄✌🏻

      刪除
  32. 睇曬成篇的確比想像中更健康!
    其實我由細到大都唔鍾意玩超音鼠,
    可能我渣,玩極都過唔到關..
    Biohazard件tee感覺好cheap..

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感!知己呀!我又係玩得好鬼屎,賽車game又係,玩親都好快炒車……😅🤣

      刪除
    2. 包乞食件衫的確係勁有呃錢feel,喂~你整幾滴假血落去都好呀!成件嘢咁乾淨我不如去買件菊花牌自己印……😅🤣

      刪除
    3. 我去到應該會第一時間玩Halfpipe Tokyo..

      刪除
    4. 唔好搞我!玩完一次頭暈咗好耐……😵

      刪除
  33. 很多年前到訪過巢鴨,的確是一個很適合度假的好地方。

    回覆刪除
  34. 好正, 其實我未去過東京!不過應該有排都未去得!好中意有好多布公仔間嘢, 尤其布家燕媽媽...HAHA...我唸我去會買到癲咗!不過間舖而家都唔知仲響唔響到

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇記錯嘅話,家燕媽媽喺日本應該唔難搵到,因為……家燕媽媽~共你一起開心笑~家燕媽媽~能清楚你需要~🥰

      刪除
  35. 見到成龍首歌笑死咗,你真係幾時都係大哥嘅天字第一號fans..

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅志祥同陳冠希都要心服口服叫佢一聲大師!🥰

      刪除
    2. 唉,點解呢個世界咁唔公平?明明係渣男都咁多女黐埋去?靚仔真係做乜都得,真係人醜性騷擾,人靚性高潮...

      刪除
    3. 上帝不嬲都大整蠱㗎啦!個個整到靚仔靚女係唔得嘅!係都要搵啲醜人嚟襯托佢哋……😭

      刪除
    4. 我真係好憎呢D渣男,本身有個咁好嘅女朋友都唔珍惜
      難為我呢D毒撚就想搵個人刮痧都冇,呢個世界公平咩?

      刪除
    5. 好難講,正所謂人不風流枉少年,要去到佢同希哥咁嘅境界先會明白,當然成龍大哥係最高級數!😻

      刪除
  36. TimeTime果然係一個標準貓癡,
    嗰個吉祥物大屁股點睇都似係棉花糖嚟啵~👀

    回覆刪除
  37. 貓貓喺日本有一定江湖地位,而成龍都唔差。我當年去豪斯登堡遊玩時,導遊說想喺豪斯登堡買番間別墅有難度,唔係有錢就可以,不過成龍就擁有一間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞當年有好多日本妹為成龍要生要死……🙇🏻‍♂️🙇🏻‍♂️

      刪除
  38. 成蟲同梅姨個蠟像都做得好似,你居然夾到個超音鼠紀念版公仔番去??堅係叻喎!!

    回覆刪除
  39. 我是超級逆轉裁判迷,從遊戲動畫電影一路追到底,酣暢淋漓的劇情編排,飽滿的角色設定,絕不單純是一個優秀的推理遊戲。

    很久沒聽到DREAMS COME TURE這個名字,曾經很喜歡他們的女主音吉田美和,一個敢愛敢恨的日本女子,兩段姊弟戀都甚是傳奇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實完全冇玩過逆轉裁判呢隻game,反而因為工作關係睇過佢套真人版電影……😅

      刪除
    2. 我頭先有google睇過Dreams Come Ture女主音嘅資料,一切的確如你所講,不過佢個樣都算keep得好好,所以個差距並唔似真實年齡咁大。😄

      刪除
    3. 日本女性一向都很注重保養,你可以再Google一下水谷雅子這名字,她是一個凍齡得令人吃驚的家庭主婦,香港那班所謂美魔女真的要通通閃開。

      刪除
    4. 的確係保養得好好,但係日本熟女界嚟講我始終最鍾情黑木瞳,仲有早排都忽然記起多個,就係松坂慶子。😍😻

      刪除
    5. 松坂慶子是世界級尤物,年輕時應該沒有一個男人可以抵擋得住。

      刪除
    6. 之前有人爆料話佢見過成龍大哥嘅裸體!🤣🤣🤣

      刪除
  40. 愛遊日本的你, 諗你日文好掂!

    回覆刪除
  41. 響連登個姐弟戀post見到有人談論你個blog
    無意中入嚟一睇,一睇就睇左半日,so good,keep it on

    回覆刪除
  42. 今集你哋兩件麻甩好似比主角超音鼠同埋大配角淫蟲大哥搶曬風頭喎。
    btw,第3集係咪堅係要等多三年?唔好啦啩?我啱啱先睇到興起咋喎喂。你仲要放張預告圖嚟吊我癮......好可惡呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁啦!你哋不嬲都知我係無定向喪心病狂……😘

      刪除
  43. 行程豐富, 謝謝分享, 我都好想去日本玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信短期內都好難,而家就算係香港都唔想行得遠……😕

      刪除
  44. 嘩我見到我份手信呀~~~
    喂迪迪你背住姑姑做body massage???
    嗯你曳曳la你~~因住姑姑扭甩你耳仔呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本正宗酒店喎~梗係純過蒸餾水啦!你估你叫張柏芝就真係畀個張柏芝你咩傻妹!😘

      刪除
  45. 睇到房仕龍個蠟像就眼火爆 好想一野打崩佢個鼻

    回覆刪除
  46. 麻甩痴漢遊東京先好,同啲女遊東京就好煩嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我嚟講都係差唔多,我女朋友基本上都唔會點樣管我去邊度,同埋搵路嚟講佢簡直係天才!🙇🏻‍♂️

      刪除
  47. 嘩, 琳琅滿目! 無得去, 回味下也很開心, 睇來要下年先去到了。
    好彩我今年一月尾才北海道回來, 哈哈!

    回覆刪除
  48. 梗係開心~最鐘意睇遊記~
    依家睇遊記又份外感觸;(

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以趁而家冇工開就不停喺度整理啲旅行照片……👀

      刪除
  49. 啲行程咁乖唔似你喎老友

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我去一次旅行就會知,尤其係去台灣,若然你係跟住我單拖去旅行嘅行程去玩,我包保你實悶到發燒!😌

      刪除
  50. 見到相~~~~~即好想去日本呀~~~~~~~><

    回覆刪除
  51. 台場日落夜晚都夠hea訓響度半日,一次根本玩唔夠😣
    今次終於去咗joypolis嗱?入面真係好多野玩👅
    響裏面可以玩到2-3個鐘,不過勁多人排隊😵

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我個friend想入去玩,其實我真係麻麻,我係平時拎住部手機都唔多會打機嗰種人……😅🤳🏻

      刪除
    2. 又唔玩FB page又冇IG又唔打機,巴打你算係古代人🦍

      刪除
    3. 知道點玩就得,唔適合自己就無謂夾硬迎合……😄

      刪除
  52. 巢鴨成個區都靚人靚景,又少香港人知🇭🇰
    而且山手線又有站到,睇落堅係正,多謝巴打介紹👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜巢鴨好冷門㗎咩?我仲以為好多人知……🤔

      刪除
    2. 冷門架,谷中都係,毒L好多淨係識D大路地方😆

      刪除
    3. 啲行程我都係即興咁plan……😅

      刪除
  53. 看到米高的真跡真的忍不住尖叫起來,太正。

    回覆刪除
  54. 早晨小子,巢鴨睇黎係一個hea遊既好地方,台場就最適合解悶.

    回覆刪除
  55. 香港和東京 - 人多的世俗化地方, 就有很多人的世俗活動, 往往令人神往, 樂而忘返. 很多西人喜歡東亞, 就是因為人口密集得來, 有很多各種各類的創意和幻想.

    回覆刪除
  56. 看看埃及或中東, 人很多, 但不令人神往, 因為宗教狂熱約束了人的創意.

    回覆刪除
  57. 唔錯,休息期間可以在家摷些舊東西睇睇...
    總有些東西值得再三回味~~

    回覆刪除
  58. 你寫得好爆笑~~~好想快d睇埋下一集~~~~

    回覆刪除
  59. 巴打寫遊記都幾抵死

    回覆刪除
  60. 就咁睇落巢鴨都幾啱我哋呢啲老鬼去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok㗎!乜嘢都唔使諗,又唔使趕行程。😸

      刪除
  61. 本來⋯⋯
    這個四月,我會在東京八天
    現在⋯⋯
    望梅止渴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來應該在台灣,所以下一篇文章我就準備要回顧一下我在台北的那些日子……🤣

      刪除
  62. 同老友去旅行,真係一大樂事
    :D

    回覆刪除