2020年4月15日星期三

希貓CoCo嘅“圍姬伯蝌” 🐾

由於之前喺好多期嘅生活雜誌上都有好多哥哥姐姐抱怨話本王啲相唔夠多~有見及此,今次我就決定要滿足晒咁多位靚仔靚女嘅要求,實行擔大旗做主角!喵~

以下係希貓CoCo嘅“圍姬伯蝌”,首先第一個問題就係……CoCo今年到底幾多歲?講起上嚟,從維港汽車電影院年代開始計起到而家都有成14年……嗰陣時CoCo仲係好似手板咁細隻,所以我估計佢嘅真實年齡大概就係14歲半左右。
點呀!見我生得咁Babyface係咪有啲估唔到呢?喵~
至於我同CoCo係點認識嘅?喺八年前一篇名叫《愛,是一生一世的承諾》嘅文章入面,我就曾經同一班Blog友分享過我同呢隻反斗貓嘅相識經過……
下一個問題,CoCo個名當初究竟係點嚟嘅呢?咁就真係要問下我阿娘喇!人哋明明係個美男子嚟~您居然就會搞錯晒佢嘅性別,仲起埋個女人名畀佢!卒之叫下叫下……咪叫到依家囉!
而關於希貓呢個花朵嘅由來,大家就可以去一篇個名叫做《希貓的自白》嘅Blog度昅昅……
妖~你係咪仲講呀?人哋都話咗唔想再提囉!喵~
OKOK!唔講花名,不如就介紹下你喺喵之世界拍過嘅電影呀!例如係呢一部紅爆全球嘅《功夫貓貓》!嗱~我先開估咗第一套戲個片名,之後嗰啲就交由各位去揭曉!Come On~看圖!睇對白!估戲名!
第二部:你行得上台唔好怯呀~怯,你就輸咗成世!
第三部:咩嘢事咁邋遢呀?捽甩佢!
第四部:講你又唔聽,聽你又唔明,明你又唔做,做你又做錯,錯你又唔認,認你又唔改,改你又唔服,唔服你又唔講!
第五部:你要記住,如果你見到嗰個人佢好唔專心咁望住你做緊其他嘢,佢就係差人嚟㗎喇……
第六部:我一直都以為我同何寶榮好唔同,點知原來寂寞起上嚟嗰陣,個個都係一樣。
第七部:1960年4月16號下晝三點之前嘅一分鐘妳同我喺埋一齊,因為妳我會記得嗰一分鐘,由而家開始我哋就係一分鐘嘅朋友。
第八部:我不嬲講嘢都咁大聲,我大聲講嘢唔代表我冇禮貌!阿~Sir~㗅~
咁貴為貓界巨星嘅希貓CoCo,平日喺屋企又鍾意睇啲乜嘢電視節目呢?The Answer Is Discovery Channel。
食物方面,CoCo近年就轉咗食呢一隻由比利時出產嘅Brabanconne貓糧,佢嘅成分有雞肉、白米飯、糙米飯、甜菜漿、角豆粉、釀酒酵母、維他命、礦物質、纖維素、亞麻籽、南瓜乾、麯黴屬真菌、迷迭香提取物、葡萄籽提取物同絲蘭等等……對於改善排便好有幫助,而且又容易消化。
呢一包係CoCo最愛嘅口立濕,已經食咗十幾年都仲未覺得厭……
除咗貓糧同口立濕之外,CoCo仲好鍾意食呢個牌子嘅火腿!



開餐囉~開餐囉~我認為CoCo嘅身體狀態之所以可以保持得咁好,同佢驚人嘅飲水量絕對有莫大嘅關係!


水分充足,令佢屙金暢順!於是,擺喺騎樓個貓廁所就越買越大……
貓砂嘅話我哋就用開呢隻,佢係用純天然小麥製造,除臭味超強仲好快凝固,非常方便清理。
CoCo通常鍾意瞓喺邊?基本上全屋都係佢嘅睡眠範圍,但我張被同埋張床嘅左上角邊邊就肯定係佢最愛霸佔嘅位置!
我唔喺屋企嘅時候,佢就會走入呢架專屬太空船度瞓……
呢一座應該係CoCo所擁有嘅第五座貓貓架,冇記錯嘅話……



再鋒利嘅刀都會有生鏽嘅一日,磨爪係每一位喵星人每日必須要修練嘅功夫……


啲柱畀佢抓得太多,好快就會爛,到後來我就索性喺IKEA買幾塊嘢返嚟自己慢慢包!
CoCo最鍾意玩嘅玩具?舊陣時佢都幾鍾意玩上面嘅呢堆波波嘅~間唔中就會同我玩吓摔角同Boxing (即係畀佢打畀佢咬畀佢抓),不過家吓年紀大咗就乜都唔想做,淨係想人哋服侍佢……



一梳梳到尾;二梳白發齊眉;三梳兒孫滿地;四梳四條銀筍盡標齊;五梳翁娌和順;六梳夫妻相敬;七梳七姐下凡;八梳八仙來賀壽,寶鴨穿蓮道外遊;九梳九子連環樣樣有;十梳夫妻兩老到白頭,吾皇萬歲萬歲萬萬歲……


喺全身咁多個部位當中,CoCo就最鍾意人摸佢個頭,次次摸親佢都笑到四萬咁口~
相比起其他貓貓,CoCo「不能觸碰」嘅部位就唔算好多,唯獨係佢個大籮Pat……



朋友,請停一停,諗一諗!切勿以身試法,否則後果自負!



講開又講,CoCo平時嘅怪癖都幾多,其中一個就係唔准人開風扇!


仲會經常喺人哋沖完熱水涼之後走入個浴缸度焗桑拿……



以前,我一出遠門佢就會飛撲過嚟咬我隻腳……



家陣變咗隻老貓,就嘗試轉用眼神攻勢……哈哈哈哈哈~


古語有云:曹操都有知心友,關公都有對頭人,咁你哋又知唔知道希貓有生以來嘅最大宿敵係邊個?登登登登~答案就係古墓派第三代掌門人,綽號Emoji黑妹妹,人稱翻版昂山素姬嘅深山姑姑!



正所謂仇人見面,份外眼紅!呢啲明爭暗鬥嘅場面對於我嚟講簡直係司空見慣……


乜Q嘢昂山素姬黑妹妹呀?強烈反對巨鵰過兒一再詆毀我形象!(半真實對白)
唔講你唔知!CoCo喺聽歌方面嘅要求一向都好高,佢每次只要一聽到啲佢認為唔好聽嘅音頻就即刻會大發雷霆鬼殺咁嘈!呢種情況大大話話都發生過百九幾次㗎喇!而以我觀察所見……希貓最討厭嘅兩位歌手就九成九係走音當食生菜嘅盧巧音同埋經已壞咗嘅許志安。
講到希貓對耳咁奄尖,咁佢鍾意得嘅歌手就當然係有返咁上下水準啦!我相信,喺當今世上,就只有一位歌手能夠令CoCo願意停落嚟靜心咁聽佢唱歌,呢個人就係近年極少喺香港做公開演出嘅靚聲王呂方!
記得當年呂方隻《好情歌演唱會》DVD一出,我就立刻第一時間走去CD舖度買咗張返屋企開嚟同老母一齊睇!正當我哋兩母子喺度欣賞緊呂方嘅歌聲嗰陣,CoCo竟然就一路伏喺個電視上面郁都唔郁!喺呢三個鐘入面,佢完全冇行開過,仲豎起晒隻耳仔嚟享受,條尾就起勢咁打拍子,嗰一個意猶未盡嘅表情,直到今時今日依然係記憶猶新……



提到CoCo喜愛嘅音樂,由著名華語男歌手姜育恆主唱嘅〈愛我〉亦都係佢嘅至愛!喺CoCo仲係BB仔嗰段時期,我晚晚都係靠住唱呢首歌嚟氹佢瞓覺㗎!


喂~你哋問完未呀?有乜嘢留返我瞓醒先講啦好冇?喵~
好啦~今次就講住咁多先!最後,送上CoCo喺N年前發表嘅一篇回顧日記,覺得仲係唔多夠喉嘅朋友不妨就睇埋先走!
傻貓CoCo的回顧日記 (7-1-2008)
http://timeischanging2013.blogspot.com/2008/01/coco.html

177 則留言:

  1. 呢篇真係好正喔,咁多Coco,佢睥人個樣好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實本來就係呢個Blog嘅主角,只係平時行事低調。😼

      刪除
  2. 太少佢細個時d相
    依家個眼神好厲,你做咗壞事一定唔敢望佢,一眼睇穿你🐱

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢細個嗰陣成日匿埋對鏡頭好敏感好怕人,唔係咁容易影到佢。😸

      刪除
  3. 一命二運三風水,呢隻貓貓識走位,投奔你門下,自此豐衣足食,又有人愛鍚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個靚靚鬼妹唔跟跟咗我,佢真係識揀……😅

      刪除
  4. 佢隻眼好凌厲一睇就知係小霸王:D

    回覆刪除
  5. 起碼14歲已經是老人家?貓貓飲大量水,好好喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上有人咁講過,唔知準唔準,我自己就會觀察佢嘅身體狀況……😊

      貓咪1歲=人類15歲;貓咪2歲=15+10=人類25歲;3歲以後,全部都+4,以此類推。

      貓咪3歲=25+4=人類29歲;貓咪4歲=29+4=人類33歲;貓咪5歲=33+4=人類39歲…

      刪除
  6. 其實真係好搞笑,佢個樣明明咁Q,但又真係有D似希特拉😂
    希貓係咪唔鍾意人哋用喉嚨唱歌?安仔同盧巧音都係表表者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中呀!仲有其餘兩位歌手佢都係一聽到就走夾唔唞,佢哋分別係黃貫中同何韻詩,個唱法都係大同小異……😾😂

      刪除
    2. 你下次可以俾佢聽勻曬四大天王big four加一班樂壇歌后,我諗最後應該冇邊個可以留低,你話香港幾少正宗靚聲王?

      刪除
    3. 最衰冇伍衛國舊時嘅唱片,唔係佢實坐低支持靚聲王!😽

      刪除
    4. 咁就唔爭在加埋菊姐咁先啱曬數

      刪除
    5. 其實當初應該搵汪阿姐夾伍衛國做主持,話晒大家同一個channel啱key啲!😂

      刪除
  7. 希貓很乖,有許多貓咪就是因為不愛喝水而導致慢性腎衰竭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣嘢佢真係好乖,但亦正因為咁,啲貓砂通常都用得好快……😅

      刪除
  8. 呢篇blog睇得好開心牙。。。CoCo個名原來係咁黎。。。。

    回覆刪除
  9. 話咁快就十四年, 同意你講, 佢地唔係咩 objects, 對佢地真係一生一世

    回覆刪除
    回覆
    1. 對人對事都係一樣,同埋小動物係唔會無緣無故背叛你,人反而會……😀

      刪除
  10. 眨下眼就咁大,你份人真長情
    做貓癡多年,女朋友朋友又係長期一樣

    Jane
    15/4/2020

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係我個人唔鍾意煩,外面嘅世界實在係太複雜……🙏🏻

      刪除
  11. 迪迪隻貓同你一樣個外表都係咁有性格~~~😂😂
    姑姑個樣又真係幾似昂山素姬~~~咁多年都冇留意,你唔講真係冇諗過,一講呢就好鬼覺~~~~🤣🤣🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個friend講咗好多年,到近年我先發覺佢講嘅嘢好有道理……😹

      刪除
    2. 我有貓貓一成咁靚仔就好喇!😭

      刪除
    3. 你唔好成日咁睇少自己先得㗎~~~~😉😘
      你個friend都好眼利,我以前淨係覺得佢有少少似大台個主持丘凱敏~~~~🤔🤔

      刪除
    4. 以前我都覺得係,但自從我個friend講完之後我都覺得佢好似昂山素姬……😂😹

      刪除
    5. 而家似d~~以前冇咁似~~~以前仲有d少女味~~~~😆

      刪除
    6. 佢會睇到㗎!佢好小氣㗎!千祈唔好話畀人知呀!🤫

      刪除
    7. 個個都讚佢不老傳說~~~好嘢怕乜嘢拎出嚟講~~~~😁

      刪除
  12. 哈哈, 同佢梳頭個樣,冧到呢.........
    佢中意聽呂方D哥, 我都中意呀, 一定不會走音。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但早排見佢上歌唱節目唱現場都差咗好多,唔係好夠氣。😅

      刪除
    2. 咁耐無唱, 唔出奇, 光阴一去復還。

      刪除
    3. 其實有好多個實力派歌手都keep到自己個狀態,好似費玉清同蔡琴咁,我覺得呂方平時應該係疏於練習……😅

      刪除
  13. 春光朝偉喵張相真係幾時睇都咁傳神

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張相絕對係可一不可再,有一排佢啲舉動真係好王家衛電影……🐈

      刪除
    2. 天生靚仔就得,靚仔邊度使識做戲?😼

      刪除
  14. 戲名順序如下
    激戰
    PTU
    江湖
    無間道
    春光乍洩
    阿飛正傳
    監獄風雲

    回覆刪除
    回覆
    1. Bingo!恭喜晒徐大導!你將會獲得三傻絕版閃卡一張,大概去到2046就會寄到你府上……😼

      刪除
    2. 到時記住唔好拎嚟曳曳就得!😘

      刪除
  15. 原來成14年幾架喇?真係唔經唔覺...

    回覆刪除
  16. 老友你依然都係中意小動物多過小朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 養小朋友責任太大,唔想自己啲病遺傳到畀佢,又唔想佢生喺呢個世代,亦唔覺得自己會識教……😃

      刪除
  17. 佢連上廁所都不忘要chok返下噃,哈哈。

    回覆刪除
  18. 好幸福好趣怪的快樂貓貓。

    回覆刪除
  19. 貓咪好可愛,但都幾惡喎

    回覆刪除
  20. 晚安小子,一睇貓貓對眼同d毛就知你養得好,佢成個feel好無憂無慮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前佢試過因為發脾氣咬甩自己啲毛,之後好過一排,到幾年前搬屋佢就好似患咗焦慮症咁又咬過,但經過一段悉心呵護,佢而家個肚就生返好多毛出嚟……😀

      刪除
    2. 所以養寵物都係一門學問黎.

      刪除
  21. CoCo連主人都咬,不賣賬,這就是自主自由,多幸福。此所以咁多人喜歡貓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 養小動物一定要養啲有性格,同女人一樣。😘

      刪除
  22. 牠眼光好温柔! 懂蒸氣浴真聰明! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時仲會玩蒸氣浴之餘洗下個屁股,但偏偏叫佢沖涼就慘過叫佢減肥……😑

      刪除
    2. Btw,好少有人覺得佢眼神好溫柔。😂

      刪除
  23. 貓咪係人類最好朋友,之後先到狗仔,因為貓仔高竇、安静d😁

    回覆刪除
  24. 如果我現場見到巴打隻貓應該會驚😖
    老鼠安聽CD還好,盧巧音可以出道已經係一個奇蹟💩

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呢啲叫做感染力,咁我真係冇嘢好講,同埋而家佢擺明係一個流行歌手,又點可以毫冇音準先得㗎?🤢

      刪除
    2. 啲人聽佢唱歌同班師奶買飛睇蔡楓華演唱會一樣咁荒謬🤡
      明明而家唱歌已經甩曬beat走曬音,又肥又腫又秃頭💩

      刪除
  25. 呂方擔住支煙張相真係好撚經典,應該係佢成個演藝生涯一個時刻😣
    其次就係同隻大陸雞講不用套不可以嗎?你好殘忍呀😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係想講係佢成個生涯嘅代表作定點?「你好殘忍」呢單嘢你仲記得,我自己就真心覺得佢係畀人做,事關Whatsapp、Wechat你只需求其打個名都可以話自己係呂方……😅😂

      刪除
    2. 我係想話最型一個時刻,而家google語音越嚟越廢垃撚圾🖕👎
      你好殘忍單嘢應該係真,Do姐邊個屌得落?谷咗咁耐豬乸都當貂蟬呀😣🤤

      刪除
    3. 當你真係愛嗰個人就冇關係,根本就唔存在屌唔屌得落呢個問題……🙃

      刪除
  26. 希魔轉世,好可愛:D

    回覆刪除
  27. 當你女友係仇人應該係情敵見面先分外眼紅!

    回覆刪除
  28. CoCo擔正做主角果然不同凡響,堆劇照我哋全部接收曬,多謝!
    喵哥好耳力,我由細到大都覺得盧巧音唱歌好難聽,最記得佢嗰陣時同鄭中基合唱誰令你心痴,居然可以每一個字都走音,好誇張

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨便接收唔使客氣!你講呢段合唱我都好有印象,簡直係勁過汪阿姐!🙉

      刪除
  29. Coco 好幸福能有你做牠的主人 !

    回覆刪除
  30. 人有人命,貓有貓命,CoCo是隻好命喵,一世無憂樂逍遙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係我嘅幸運嚟,佢係我嘅開心果。🥰😻

      刪除
  31. 睇到希特拉,昂山素姬同許志安笑死咗!!

    回覆刪除
  32. 貓貓也好,狗狗也好,我常常覺得能夠訓練牠們如人般懂上厠所是一件很奇妙的事情。

    回覆刪除
  33. 同佢梳頭嘅時候個樣真係好冧....

    回覆刪除
  34. 呂方的靚聲是有獨特韻味,我也喜歡他的歌!
    CoCo靚仔過希特拉好多,好多,好多!

    回覆刪除
  35. 貓貓同你一樣都係我音樂聽歌之人
    盧巧音本來就係樂壇毒瘤 唔再出嚟唱先係造福人群
    呂方同全盛時期比真係爭好遠
    佢當年唱普通人果陣把聲直頭同費玉清有得比

    回覆刪除
    回覆
    1. 盧走音早前好似話想返出嚟開演唱會……🙉

      刪除
    2. 呂方後生把聲係好靚但嗰陣佢唱歌空洞洞冇乜感情,我覺得佢去到2007年嗰個好情歌演唱會嗰度嘅演繹係最正,成功喺兩者間拎到個平衡。👍🏻

      刪除
    3. 佢以前唱歌冇乜呼吸聲 而家好鬼大

      刪除
  36. 佢D眼神好有性格!

    回覆刪除
  37. 哈,很有藝術氣質的貓咪。

    回覆刪除
  38. Co仔特集真係超正呢~我超中意佢果種傲視人群嘅眼神~
    佢當然係靚仔過希魔好多啦~佢扮憂鬱個樣認真係殺死人~~
    佢成日咬你又呷姑姑醋呢d係愛呀blog主~知冇?
    老鼠安已變神枱貓屎神憎鬼厭~都唔使旨意再出返嚟唱歌囉~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係一出世就咁,佢曾經有段時間啲眼神都好溫柔,係後尾睇透咗呢個世界先開始變朝偉mode。😼

      刪除
    2. 許志安而家出親嚟做訪問個樣都好似畀人打咗懵仔針咁😅😂

      刪除
    3. 老鼠疊埋心水退休吧啦~冇人再想聽佢唱歌~~~

      刪除
  39. COCO由細到大都咁英,頸上嘅白色圍巾帥到無敵。

    回覆刪除
  40. 完全唔似14歲半!!!!!!!!!!!!!!!勁BABY FACE~好得~~

    回覆刪除
  41. 成隻老虎仔咁,不過真係完全唔覺有老態,把聲仲好嬌..

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱~好簡單嘅啫~支持靚聲王嘅就請坐低!🤚🏻

      刪除
  42. 就算默然不語,我都深深記住,
    因你的眼神,使我心裡著迷,啊 ...
    已將我心,輕輕的留住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你你你你引致我震盪~你你你你引致我震盪~🎤🎶

      刪除
  43. 阿迪你隻貓真係好型呢

    回覆刪除
  44. 有冇試過比克勤佢聽?佢乜嘢反應?wakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok啦!唔會行開又唔會鬼殺咁嘈,但就唔會有耐性聽超過一個鐘頭囉……😅

      刪除
  45. 一睇貓貓d眼神舉止就知佢生活得好快樂,你係一個好稱職嘅主人ar!姑姑似昂山素姬?咁你咪好榮幸,可以成為國家領導嘅另一半!

    回覆刪除
  46. 佢睇嚟都好黏你,所以話有時真係做寵物真係好過做人,當然大前提係要跟到個好主人

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家一時時啦!有時太熱都會想開風扇㗎嘛~但一開佢就會行開唔理我㗎喇!😅😂

      刪除
    2. 咁夏日熱辣辣開冷氣咪更加唔使諗?

      刪除
    3. 我真係通常都唔會開,因為我老豆間房個冷氣好凍,如果我都開埋佢就冇訂走㗎喇……😅

      刪除
  47. 哈, 正想講CoCo有希特拉的 beard, 你也覺得是.
    當年如果希特拉沒有被 art school rejected 過兩次, 可能不會有nazi 和二次世界大戰.

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多殺人狂魔都是經歷過一些令他挫敗的事情才會走火入魔……☻

      刪除
  48. 正啊, 終於可以見多D COCO相喇!原來童顏CO同DING差一年咋!而且大家都有個大肥PAT!coco仲有對大手掌, 好想瘋狂咁非禮佢!!!
    DING都好中意食蟹柳!但未見過呢款!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah~Ding Ding又係童顏一族!😼

      刪除
    2. 我不嬲叫隻蟹柳做喵喵魷魚絲,我試過偷偷哋拎咗一條嚟食,其實冇乜味道……😂😾

      刪除
  49. Co仔好似又肥咗喎~~😍
    佢對朝偉眼電死我,好想走埋去熊抱+勁索+強吻!!!😘
    姑姑睇番d舊相都真係有d似昂山素姬喎~~~😯

    回覆刪除
  50. Coco好靚呀,而且點睇都似個後生仔多啲!我有朋友s嘅狗狗s都係仔,亦都係叫Coco,可能因為咁,我反而習慣Coco係仔仔多啲。:)

    回覆刪除
  51. 貓貓好靚~好COOL~~唔似咁大年紀呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係一隻一啲煩惱都冇嘅貓貓,日日淨係玩食屙瞓同扭計!😂

      刪除
  52. 希魔進行魔族大隔世並轉世為貓,有趣有趣。

    回覆刪除