2023年9月17日星期日

《刁蠻為食公主Indie姐 的 快樂堡壘》

喵~各位哥哥姐姐好,我個名叫做Indie,現年3歲半,係一隻出晒名好食懶飛又刁蠻任性嘅貓界小肥婆,眨吓眼已經嚟咗呢個新屋企差唔多有三個月,暫時感覺十分良好,搞到小妹都當堂脹咗幾個碼~
記得當日初嚟甫到人生路不熟,嚇到我捐窿捐罅四圍騰又係咁作嘔,每晚都要搵個冇人見到嘅地方先至瞓得安落,卒之咪搞出個大頭佛囉!畀兩位極度愚蠢嘅人類誤以為本小姐喺廚房某個暗角位自掘墳墓仲瓜埋老襯,然後幾經辛苦將我救返出嚟,又要立刻嘗試用各種唔同嘅方法去安撫阿姐脆弱嘅心靈,幸好經過奴才A連日嚟嘅悉心照顧,我就總算漸漸適應到新居嘅生活。


奴才A對此表示:可能係曾經遭受惡意遺棄同埋畀人捉過去繁殖場嘅關係,Indie個款睇落好似長期都保持住一副厭世mode咁,所以一接佢入屋,我首先要做嘅,就係盡量令個衰妹有返啲安全感,跟手搵個裝修師傅封死晒屋企每一個狹窄嘅罅位,慎防意外再生。

除此之外,裝好全屋嘅窗網,當然亦都係每位貓奴必須要做嘅指定動作。
Hi~Darling~請將個頭擰過嚟呢邊~呆望我~上半身~下半身~來問聲~今晚我靚唔靚?
天靈靈~地靈靈~南無阿彌陀佛~媽哩媽哩空~奴才A唔該嗱嗱臨走去廚房開個罐罐畀我做早餐~
罐罐~罐罐~罐罐~罐罐~罐罐~罐罐罐罐~罐罐~


傻佬~你講緊咩嘢喵星話呀?家陣當阿姐係香港啲高官咩?我識聽人話㗎!

相處咗接近一個月,我發現原來Indie嘅適應能力係超強,而且又聽得明大部分嘅地球語言,仲唔會立亂搲/咬爛人啲嘢𠻹!唯一比較惡搞嘅呢~都莫過於係佢嗰種無定向喪心病狂嘅飄忽性格。
個牛王妹嚟咗唔夠七日就分別喺自己個竇口同老媽子張床送咗幾堆“黃金”我哋嘆,神出鬼沒、快如閃電嘅急速步伐令人難以捉摸,望住佢先天無辜嘅負極眼神,真係唔知好嬲定好笑。
總之凡係受佢大小姐“寵幸”嘅範圍,你班奴才就唔使旨意喺嗰度逗留多兩步,特別係客廳同兩間房嘅風扇位置,理由係乜?相信任你點諗都諗唔到,有隻傻貓居然會將嚿硬如石頭嘅風扇面板當係枕頭咁用,簡直係聞所未聞呢!
鑑於以上嘅原因,我同阿媽去到半夜經常都會忽然熱醒,跟住用力睜開雙眼一睇⋯⋯咦~乜又係妳呀Indie姐!
喂~快啲起身呀!夠鐘鏟屎喇!個屎兜好污糟呀喂!
點呀~你而家係咪對娘娘有咩唔滿意?信唔信我即刻化身做菲利大王懲罰你!


收到!清楚!明白!了解!不過靚女⋯⋯可唔可以畀我屙埋督屎先呀?


唉~妳個死懶鬼連玩都玩得hea過人,認真係冇妳收!


嗱~阿貓~老老實實,到底妳係貓扮狗定狗扮貓?好從實招來喇喎!

咳咳~實不相瞞,其實我真正身份,係一隻假扮狸貓嘅貓頭鷹。
簡單嚟講,Indie絕對係一隻非一般嘅異短,佢頭腦精明兼且精力充沛,但玩起上嚟往往就只得三分鐘熱度,有時候撞啱個人唔夠瞓你都咪話唔頭痕!
嗚嗚~咁你家吓即係嫌棄本公主啦衰公!喺最近,幫我起名嘅KoKo姐仲成日笑我啲表情似足個綠茶婊,呢兩兜友竟膽敢輪住嚟蝦大家最愛嘅Indie妹豬,實在係太過份喇!麻煩各Blog友紛紛入嚟留言幫手平反吓!好冇?喵~
正所謂天地有正氣,你哋一個二個衰到痺,講到尾都係靚姑姑最好心地!


嚟嚟嚟~等我同妳打個手印,擊掌為誓,從今以後做對無所不談嘅好姊妹!Come On~Give Me Five!Meow~

嘩~又特登買咗一大堆零食嚟供奉我,超滿足!勁開心!姑姑萬歲萬歲萬萬歲!


嗯嗯~見妳咁有我心,就批准妳攬一陣啦!一陣好喇!

喺呢度,都順便分享吓Indie平日係食開啲乜嘢,乾糧方面,左上角嗰包雖然標榜能夠預防牙石形成,但實則係冇乜作用,我只係見大小姐日日食過唔停先一路keep住入貨;右上角嗰包對改善敏感腸胃功效顯著,非常適合異短食用;而下面包凍乾係Indie最鍾意嘅口立濕,聞落去陣味勁似豬肉鬆。
至於罐罐呢~Indie把口都唔算好揀擇嘅,即使係啲平平哋嘅普通牌子,佢都照樣食得津津有味,完全冇詐過型。
唔只係日常嘅乾糧、濕糧,定期幫主子梳毛/排毛同樣係好重要㗎!同時亦要多多注意佢哋嘅牙齒健康。
妖~講咁多廢話做咩呀喵~仲唔死去努力搵錢買啲罐罐同玩具返嚟畀本宮?
知道!遵命!奴才馬上去辦!一於掃佢老味清佢倉!
年紀輕輕就不幸被當成繁殖工具,可想而知當中嘅經歷係有幾慘痛,喺上個月11號,我帶Indie去咗新港城一間評價唔錯嘅獸醫診所度檢查身體,仲book咗9月18號 (即係聽日) 幫佢做絕育手術,衷心希望到時一切都順順利利、平平安安,等Indie可以重獲新生,繼而過返一啲正常嘅日子。

同場加映:二傻柏盛 的 法式生日大餐
10號嗰日應老友盛哥要求嚟到位於The ONE 4樓嘅法式小店Odelice!幫佢補祝生日,坦白講平時真係好少食法國菜,但既然壽星公開到聲,作為三傻老大嘅我就當然要奉陪到底啦!
當日我哋揀咗一個Bistrot Set For 2 ($788),另加4隻法國生蠔 ($145),整體水準算係不過不失。
是日餐湯兩客,服務員介紹個湯係用青豆、忌廉淆成,飲落味道幾香濃。
主廚拼盤內有煙三文魚、意大利火腿、炸黑松露蘑菇球、奇異果醬、雞蛋沙律、燒茄子同酸種麵包,份量好足夠飽肚。
主菜(一):馬賽龍蝦海鮮鍋,龍蝦肉質偏榎,盲曹魚口感偏鹹;青口、大蜆鮮味十足,值得一讚!個人建議將啲小八爪魚加埋蔬菜汁放喺塊脆卜卜嘅烘焙麵包上面一齊食,包你垂涎三尺、回味無窮。
主菜(二):脆皮燒豬腩,總共有4件,食落個feel麻麻,遠遠唔及廣式燒肉咁吸引。
呢碟火焰橙酒可麗餅配雲呢拿雪糕又甜又鹹又苦,簡直係難食到唔撚識形容,可謂伏中之伏!
再一次證明啲懶高檔嘅法國菜始終係唔太啱我,不如得閒搵班兄弟打吓邊爐好過!約咗好耐先搞得成嘅「916咪走雞火鍋聚會」,難得集齊6大滾友,唔傾到口乾又點會捨得起身走?

212 則留言:

  1. 恭喜刁蠻為食公主Indie姐,尋找到快樂堡壘,以後生活樂無憂!

    回覆刪除
  2. Indie 好可愛呀,要繼續做好食懶飛又刁蠻任性嘅貓界小肥婆,哈哈

    回覆刪除
  3. 三個月就養到肥肥白白,所以我成日都話邊隻貓貓狗狗跟著迪哥都係行運,預祝Indie妹豬手術成功順利平安回安樂窩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要精神肯食嘢傷口又冇發炎就得㗎喇

      刪除
    2. 胃口一樣咁大,傷口都應該冇乜特別大礙。😊

      刪除
  4. Indie真好命有你哋做佢嘅奴才,日子就幸福好多囉。

    回覆刪除
  5. 你隻貓貓就斯文得多咯,我屋企嗰兩隻貓貓,不時喺屋內嬉戲,亂衝亂撞,啲玻璃瓶差不多全部俾佢哋打爛晒,至於防蚊紗網,無一塊係完整無缺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 異短不嬲比較偏向靜態,唐貓會比較百厭啲。😼

      刪除
  6. 做個好主人佢唔再生就真係絶育好!我家屋外的自來貓現有過去的貓都係咁!🙂

    回覆刪除
  7. 睇來她到新家開心好多,完全放鬆曬,有安全感。

    回覆刪除
  8. 絕左育溫柔晒又嬌嗲d😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日啲能量完全返晒嚟,又嘈冤巴閉。😆

      刪除
    2. 你而家係咪嫌棄佢呀??😜

      刪除
    3. 我接受所有來自佢嘅愛的呼喚。🥰😻

      刪除
  9. 我都會講喵星話架, 搵日大家交流下 (阿毛)

    回覆刪除
  10. 從相片中真的完全看到前後嘅差別,你的愛心沒有白費呢!

    回覆刪除
  11. 塊面大大個人字(豆)

    回覆刪除
  12. 個樣比起上次篇blog精靈咗好多😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心終於成功將佢原本嘅性格挖返出嚟。😆

      刪除
  13. 公主的眼神多麼惹人憐愛! 找到一位好主人,多麼幸福. ^-^

    回覆刪除
  14. Indie妹豬好幸運俾你選中,個樣越望越cute,尤其係d負極眼神~~~😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身邊都越嚟越多人欣賞佢!😍

      刪除
    2. 真係養開貓嘅人多數都欣賞~~異短好矜貴㗎!!😘

      刪除
    3. 我有個同事養開貓,成日話佢樣衰!🙄😤

      刪除
  15. 喵喵Indie可算是苦盡甘來,來到一個安樂的家。不過仍然看到她有時帶著一雙疑惑、哀傷的眼神。
    充滿愛心的新主人不但帶牠去看醫生,也為牠儲足糧草。可惜沒有為喵喵看診的心理醫生,Indie必須靠牠自己對明天不再恐懼,對明天才有信心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看她愛吃愛睡,逐漸心廣體胖,相信很快就會忘記過去。

      刪除
    2. 相處咗一段時間之後我發現佢個眼神係天生憂鬱,無論開心同唔開心都係同一個樣。😂

      刪除
    3. 我自願做佢嘅心理醫生,另送一世伙食。😆

      刪除
    4. Teddy是一個很負責任的好主人,Indie姐有福了 !

      刪除
    5. 遇上大部分的人類都很可怕,還是躲在喵星球比較安全。

      刪除
  16. 很佩服愛吃生蠔、青口、刺身/さしみ、沙思咪的人士,腸胃真好 !
    我吃熟的生蠔也會肚痛,除非把牠一泡黑色的附屬物先除去。太麻煩,就不吃了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最麻煩係皮膚問題,盡量唔食朱古力同飲少啲咖啡就好好多。🍫☕

      刪除
    2. 知道原因就好,盡量避免這些飲食吧。

      刪除
    3. 前幾天只是為了捧朋友場,才破戒喝了一杯奶茶。

      刪除
  17. Indie 小姐對眼好有戲,奴才無法抵擋😂

    回覆刪除
  18. 有迪哥你呢個低調嘅浪浪救星坐陣,有邊隻貓唔俾你收服到?仲要係女!

    回覆刪除
  19. indie姐搵到幸福的家,實在太好喇😁

    回覆刪除
  20. 真係好似貓頭鷹,絕育後狀況如何呀?

    Jane
    22/9/2023

    回覆刪除
    回覆
    1. 情況ok呀!食得瞓得屙得又精神,約咗30號去診所拆線。😼

      刪除
  21. 狂小子晚上好, 家中有動物會增添生氣 ,

    回覆刪除
  22. 🐰 哈哈 狂小子&公主Indie姐緣份 ::::: ..呀 -💕‿💕- 😊。。
    大家性格又夾 👍 😊 難得雙方都有幸福的感覺 💘 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    睇一睇嘛.. (˚ ˃̣̣̥⌓˂̣̣̥ )
    https://www.youtube.com/watch?v=b997mFa7Qps
    01.► 視頻 (00:12) Exotic shorthair calico cat
    https://www.facebook.com/photo?fbid=254999740587509&set=a.170475755706575
    02.➸ facebook Lewis and Clark Cat Show : sweet and beautiful (照片)

    回覆刪除
  23. 你成功治療了公主的心理創傷,很棒,以你為榮。👍

    回覆刪除
  24. 好多貓糧呀 ❗️ d貨多到好似寵物店嘅貨架 (ू ͒•‧̫•ू ͒)

    回覆刪除
  25. 呢款甜品(加咗酒嘅)我都麻麻,但睇落啲海鮮都吸引😋

    祝Indie妹妹快樂成長!

    回覆刪除
  26. Indie好幸福喔😘 ,除左甜品,其他嘢都算唔錯👍講時講好耐冇打邊爐🍲正😋

    回覆刪除
  27. 睇得出你花咗好多心機盡量令Indie感受多d溫暖,好人好事好感動!~🍊

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁個衰妹又的確係好抵錫嘅~唔會四周圍搲牆,亦唔會立亂咬爛人啲嘢。🥰

      刪除
    2. 咁乖嘅貓貓好少見,證明佢好懂性啊!~🍊

      刪除
    3. 但係佢好刁蠻,郁啲就鬧人。😅😂

      刪除
  28. 晚安小子,有你照顧嘅貓貓絕對幸福,直程令人安心又放心.

    今季車仔搶咗利記好多人,但表現出嚟嘅成績就強差人意,相反你哋就越打越好,叫人驚喜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 英超車仔又輸一場,佢哋個問題真係唔係單憑靠瘋狂買貴價兵就可以解決到,同埋感覺上肥普好似已經見底,之前喺熱刺嗰陣時靠Kane同Son遮醜,一去到PSG就即時無所遁形,揸住堆球星玩easy mode竟然連法甲都攞唔到,真心唔覺得佢有幾多料。🤷🏻‍♂️

      刪除
    2. 而家架車要搵摩佬或者安76先搵得掂.

      刪除
    3. 摩佬應該搞唔掂,安76睇怕唔會接呢個爛攤子,個人最唔想就係安76教,因為佢成日食住Klopp。😆

      刪除
  29. 恭喜你個blog又有新嘅生招牌!!😆👍💕

    回覆刪除
  30. 大哥隻貓越望越正,另類得嚟又幾可愛!

    回覆刪除
  31. 喂~~Indie d眼神越睇越似你wor頂~~😂
    話時話,你個friend今年幾歲?都好多年冇見過佢~~~🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 盛哥係我小學同學+中學同學,當然係同我同年40啦!✌🏻✌🏻

      刪除
    2. 養兩隻貓貓都係好憎人食煙,所以室內全面禁煙呀!😆

      刪除
  32. 異短識欣賞其實好正㗎 又嗲又溫純

    回覆刪除
  33. 睇你好有耐性咁摸住Indie個頭覺得好感動,你對住小動物連語氣都會忽然變得好溫柔。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個衰女包可能心諗:你條傻佬把聲好嘔心呀~收皮啦喵!😾

      刪除
    2. 唔會ar,你睇佢個樣幾陶醉。。。。

      刪除
  34. 貓貓的確係好似貓頭鷹,愛隊對椰子有冇睇?暫時又係驚濤駭浪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今場Matip超水準,求快手續約!😬

      刪除
    2. Matip當初仲要係free sign,性價比極高,都算係後防版米拿大哥!!

      刪除
    3. 佢路數一向好,安東尼奧尋晚畀佢緊緊技術性mark死咗。🤩

      刪除
  35. 你貓貓的臉上的花紋很特別,驟眼看似”人字”的毛筆字畫在貓面上…很有趣,很易認~~

    回覆刪除
  36. 迪記養嘅貓必定肥肥白白健健康康

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好好似佢奴才咁成日時肥時瘦成個鬼影變幻球咁就得㗎喇!😆

      刪除
  37. 都說人有人命貓命貓命,看起來楚楚可憐的India現在算是苦盡甘來了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望我可以令佢感受到人間有情,世間有愛。🙂

      刪除
  38. 異短比較難養,所以一般都唔建議新手搵佢嚟入門,
    尤其怕佢心肺功能唔好,但佢哋性格其實大部分都好溫順,係無廣東喵咁盞鬼,同埋你本身有養開貓,我諗一定難唔到你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢做咗個全身檢查,發現佢喺異短當中算係好健康,心肝脾肺腎全部都係顯示normal,係成日要吸地同埋幫佢抹眼耳口鼻啫~呢啲都好小事。😬

      刪除
    2. 你真係一個超盡責嘅主人,幫貓貓做全身檢查好貴,我通常都係淨係check血同心臟,btw而家body check幾多錢?

      刪除
    3. 1680,都ok啦!求個安心,話晒唔係由細養到大。😊

      刪除
    4. 一個非常稱職嘅主人,為你鼓掌👏

      刪除
    5. 做完檢查先知原來佢咁叻女,即使飽歷風傷都依然keep到一副好身體。😊

      刪除
    6. 遇到你之後就一路會幸福落去㗎喇😁

      刪除
    7. 其實我自己都幸福。🥰🥰🥰🥰🥰

      刪除
  39. 又嚟到講波題外話!講到尾愛隊都係適合做underdog,一心諗住今季全為護班而戰,但暫時睇落隊波竟然就打得有板有眼。
    前線除咗加普全部fit爆,選擇勁多,中場有雙核全能麥仔+ 癲佬長氣袋傻波,最估唔到嘅係高美斯同matip打落仲穩過雲迪克,至於就A1就唔使多講啦!場場神救救全家,直頭係世一鋼門風範盡現!

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻紐係衰在冇乜腦,硬件上絕對係一流;沙拿爛船都有三分釘,冇三億都唔應該放;祖達真係禁區殺手,後備換入更加有加成;傻波係好撚癲,去到80分鐘都仲喺度喪跑,勁有謝隊feel。💖

      刪除
    2. 沙皇根本冇代替品,話要放嗰個都痴鳩線!
      老麥+傻波感覺上係有啲似謝仔加沙比,係爭個馬斯查蘭奴。

      刪除
    3. 傻紐除咗埋門嗰腳之外其實都有少少似王子,高普感覺上唔係好鍾意用純防中,睇嚟佢都係想將Ryan Gravenberch改造成老母2號。🤔

      刪除
    4. N9一要佢停一停諗一諗就多數仆街,雀斑仔啲單刀技巧莫講話而家利記班前鋒,甚至強如哨牙仔都未必做到

      刪除
    5. 全盛時期嘅王子單刀根本係無敵,我諗維迪諗起佢都打冷震,係去到車路士先突然失咗靈,或者係受長期傷患所影響啦,不過基本上車仔本身都係終結無數神鋒職業生涯嘅暗黑墓地……☠

      刪除
    6. 雀斑仔、史獨、舒夫真高、基斯普、基士文、瑟頓、白賴仁勞特立、莫奶達、梅毒,仲有踢咗一場就收皮嘅媽叉拉基,合埋眼都數都十個……

      刪除
    7. 王子係踢得差㗎喇!但假假地都叫射入歐聯關鍵性一球。😆

      刪除
  40. 回覆
    1. CoCo已是貓神級別了,相信這輩子我都不可能再養到那麼有靈性的貓。😇🙏🏻

      刪除
    2. 可能Co哥由細係由你湊大,冇乜捱過苦,所以望落去特別精靈特別型

      刪除
    3. 最後都係有少少遺憾,全因為一個無知又自以為是嘅獸醫,令我冇辦法喺Co仔側邊陪佢走最後一程。

      刪除
    4. 有一齊經歷過快樂日子,但求無憾於心已經ok啦巴打

      刪除
  41. 即使步伐快如閃電,你還是能捕捉到Indie的各種得意神情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻衰女包我要花少少功夫,動作真係太快……🤣

      刪除
  42. 玳瑁色既貓係特別難搵, 又特別靚既.

    回覆刪除
  43. 靚女對眼真係好靚,的確好有異國風情!👀

    法國菜太重口味,都唔太啱我🙅

    回覆刪除
  44. 喵喵面上既花紋咁特別嘅!🐱

    回覆刪除
  45. 恭喜Indie終於覓得新居過住幸福ge生活,唔知Time Time未來會唔會又同佢整返本聯名生活雜誌呢?~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人到40真係冇咁多心神再去諗咁多個chapter,諗返自己以前其實都幾痴線。🤣

      刪除
    2. 美好ge 追blog回憶!~👏

      刪除
  46. 人哋話相由心生真係冇錯嘅,
    生活得越幸福,indie個樣望落都越嚟越可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 同我一樣越望越襟睇!☺ (極唔知醜拉埋自己嚟講👻)

      刪除
  47. 係喎,都唔記得同盛哥講返聲生日快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢生日過咗好耐㗎喇其實~不過之前我病咗,所以好遲先補請返佢餐飯。😷

      刪除
    2. 佢而家點?仲有冇嘢撈?

      刪除
    3. 佢之前一直喺屋企樓下做藥房,近年冇做休息緊。🤔

      刪除
  48. Indie好食好住,連個樣都醒神D!
    等咗咁耐謝隊終於有接班人,傳奇8號總算後繼有人!!

    回覆刪除
  49. 好人好事靚貓咪,令人窩心又感動。

    回覆刪除
  50. Indie豬個樣一d都唔刁蠻喎~
    只係feel到佢楚楚可憐好惹人憐愛~
    異短好嗲人㗎~相處耐咗你一定會越嚟越愛佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日唔嗲返我三十幾四十次都唔安樂……😅🤣

      刪除
  51. Indie絕育後ok嗎?利記今季表現令人喜出望外,暫時比紐記打得仲好啵!

    回覆刪除
    回覆
    1. OK呀~好快食得屙得瞓得,一陣就去拆線喇!😊

      刪除
    2. 利記始終仲未對傳統強隊,嚟緊作客熱刺係今季第一個真正考驗 ,另外都恭喜紐記聯賽盃贏咗鏝,希望你哋會再下一城隊冧埋獌,然後決賽見。🤝🏻💪🏻

      刪除
    3. 咁樣比熱狗黑咗三分真係戥你哋唔抵,熱獌簡直係英超之恥!

      刪除
    4. 真係好難做到人人喊打嘅地步,呢兩隊閪波都稱得上係黑哨界嘅難兄難弟。👹👹

      刪除
  52. 跟上幾篇Blog對比起來真是判若兩貓,你一定花了不少心機。

    回覆刪除
  53. 呢啲貓出面好難搵㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. India:咩呀?未見過咁靚女嘅混血兒呀~喵~😼

      刪除
  54. 睇完場出紀黑哨真係瞓唔著,熱狗嘅仆街程度從此喺我心目中已經隔離街+49000同級!

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上阿利車鏝獌 (呢隊大家都玩4424就打和啦!Super!) 冇乜邊隊未比熱狗黑過,熱狗呢隊波,咁多年都同MMA同黑哨扯上關係,學人講熱血?真係人唔笑狗都吠!已經15打9仲要靠OG先贏到,我勸班傻Hi都係返去拎返隻Audi盃出嚟打吓飛機好過!想贏英超、歐聯?想創佢哋個心呀!🤏🏻

      刪除
  55. Beautiful collection of wonderful photographs of this nice cat. Have a very nice day.

    回覆刪除
  56. 受傷的貓咪遇上溫暖細心嘅好主人,睇得陳氏一家好開心, 亦好欣慰你終於從CoCo走後嘅陰霾中走出嚟,希望未來你同indie會繼續發揮互補嘅作用,衷心祝福你哋。🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陳生陳太,間唔中都仲會好掛住CoCo個衰仔,但人始終都要向前看。🏃🏻

      刪除
  57. 就咁睇Indie好嗲好似好純冇乜脾氣咁,成隻貓頭鷹咁好可愛🦉
    絕咗育之後身體ok嘛?仲有冇咁貪玩咁精力旺盛?😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以話完全冇脾氣,Indie早幾日喺診所畀隻貓仔撩咗好耐,然後佢即刻目露兇光鬧到人走。😆

      刪除
    2. 大小姐現時精力非常旺盛,好似唔使瞓咁,食量比之前仲大咗。🤣

      刪除
    3. 同你之前嗰隻一樣咁有性格,好開心見到你做返貓奴👍

      刪除
    4. 隻貓越有性格,即係代表佢生活富足,兼且地位超然。😼

      刪除
  58. 熱狗場波仲黑過北京大電視,我諗英國足總嚟緊都係會不停針對猁🙄
    有好多唔知點解嘅人,只要查下而家PGMOL主席係邊個就會明白😴

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外嗰19隊肯定唔會出聲,個世界係咁,只要唔燒到自己嘅就會選擇保持沉默,而最令我失望嘅都莫過於係前隊長占美列納,冇諗過佢竟然會覺得利物浦厚多士。🙄

      刪除
    2. 下場對白禮頓仲要畀多個光頭佬泰萊你哋嘆,擺明預告黑多你一次!👽

      Between巴打都好耐冇做過飲食界打手啦喎,係咪真係好介紹㗎?😏

      刪除
    3. 去試下咪知我有冇發噏風囉!食完覺得唔掂最多我請!當年寫黃店攻略你都話我破咗咒㗎喎!👿😈

      刪除
  59. 間嘢迪哥有冇股份??有嘅即刻拉隊去幫襯!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋識我咁耐都知我唔會掂呢瓣㗎啦!份人咁感情用事又點會適合做生意呢?😬

      刪除
  60. 夠膽死破戒走去飲奶茶?你唔驚全身痕到死呀?😖

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個老友一定要撐,痕一個禮拜都係咁話!🤪

      刪除
  61. DiDi開鋪做老闆???竟然唔係開cd舖?????世界變了嗎????😱

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你哋會聯想到我搞生意?我寫得好清楚係「好兄弟吹雞」喎!😅🤣

      刪除
  62. 祝大展鴻圖,賺到盆滿缽滿!

    Jane
    4/10/2023

    回覆刪除
  63. 養左貓貓好開心呀~~~~~~~~
    法國生日大餐望落好正~

    回覆刪除