2023年6月23日星期五

熱烈歡迎我的靚靚新住客 - Indie姐 🤗

自摯愛伙伴CoCo離世後,事隔兩年家裡終於迎來一位新成員,她的名字叫Indie,現年3歲半,是一隻身世可憐的異國短毛喵。之前聯同一班心地善良的熱心貓奴為其起了多個古靈精怪的外號,例如是Oreo阿愁阿負So Sad小薰狸以及霹靂神鳳等,到今日我才決定正式把她定名為Indie,靈感源自好姊妹KoKo的經典名言:「佢生得咁indie好襯你,不過千祈唔好畀佢飲醉同隊草。」💋
Indie曾被一些無良份子拿來當繁殖工具,其後又慘遭前主人惡意遺棄,不知道是先天如此還是因為長期欠缺愛護的關係,這隻傻妹看起來常常都總是一副充滿負能量的厭世模樣似的,希望在往後的日子裡,我們能讓她感受到俗世有情,人間有愛。🥰
雖然身邊有九成朋友都說Indie長得不夠可愛還有點醜,但在我眼中,每位小毛孩之間的差別從來就只有年歲和種類之分。在此要特別感謝姑姑的姐姐令我再度有機會與喵星人來個親密接觸,我一定會好好珍惜這段突如其中的緣份,還會把她養得肥肥白白。☺

202 則留言:

  1. 恭喜你有新成員,習慣有貓無貓真係唔知點算,係愛貓人眼中,所有貓都靚,自己養的就更加靚,你一定畀到好多愛佢,佢唔再係阿愁

    回覆刪除
    回覆
    1. CoCo走後時不時就會想起他,又心知那衰仔一向十分介意有另一隻貓貓分薄我對他的愛,所以才一直未有意欲再為家裡增添新成員,但既然與india有著一份微妙的緣份,那我亦願意順應天意再度與喵星人共同生活。🐈‍⬛😄

      刪除
    2. 我經常都反駁我的朋友:Indie豬才不醜呢!尤其是她的一對大眼睛,簡直是殺死人無命賠!😍

      刪除
  2. 好正喎,個樣勁頹勁負,迪哥養親啲貓都咁有個性🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我女朋友家姐話佢啲眼神好似我。😂

      刪除
    2. 以前嗰隻英氣迫人似你啲喎,
      而家呢隻係似你唔夠瞓嗰陣啲眼神 😆

      刪除
    3. 眼神極度厭世。🤣🤣🤣🤣🤣

      刪除
  3. 你出曬名愛貓,呢隻喵女嘅艱苦命運終於可以改寫,恭喜恭喜👏

    回覆刪除
    回覆
    1. 好榮幸可以再次擔任屋企嘅首席鏟屎官。🙋🏻‍♂️

      刪除
  4. 用咗半日唔夠嘅時間就畀你收服咗隻衰妹,至叻係你囉🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉頭就周圍屙屎抗議我返工了。💩🙈

      刪除
    2. 冇辦法你係貓界男神呀嘛😜
      隻隻貓都鬼咁黏你,直頭見少你一分鐘都唔得😌

      刪除
    3. 都話我係毀容界劉德華/貓界畢彼特。😎

      刪除
    4. 😏😏😏😏😏😏😏

      刪除
  5. 中間有個人字,霸氣外側,應是個俠女無誤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日仲發現佢原來係一隻身手極好、速度奇快、彈跳力又高嘅超級百厭星。😂

      刪除
    2. 可以幫她拍返到飛貓外傳,哈。

      刪除
    3. 咳咳~片酬方面麻煩搵佢經理人傾傾……😎

      刪除
  6. She's so cute😘look like owl🦉😂

    回覆刪除
  7. 都唔知幾可愛,邊個話佢醜樣咁唔識貨?><

    回覆刪除
  8. 牠面上特別有個人字呀!你寵牠時又不要給牠“恰”, 祝你們多多歡樂相處融洽!🙂

    回覆刪除
  9. hello indie sweetie! you are so lucky to have such a good dad and warm home.

    回覆刪除
  10. 佢個樣真係好愁咁喎
    不過而家有你照顧, 就一定唔駛再愁 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家日日都好精靈,仲好識嗲人,有機會我會放啲新相同埋生活片段畀大家睇。🤗

      刪除
  11. 午安小子,有你呢個超級貓奴照顧住,佢實變幸福喵咪.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使一個禮拜已經肥到隻加菲貓咁,要同佢做吓運動先得。🤣

      刪除
  12. Indie 好幸運能遇著你
    希望你同佢嘅出現,能為彼此嘅生活帶來更多歡樂 (PandaJoice)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日最大嘅收穫係成床貓屎……💩🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      刪除
  13. 回覆
    1. 菲臘兄,你已經係第十幾個人咁樣講。🦉🤣

      刪除
  14. 你一向對小動物咁有愛心,遇到你實行運啦

    Jane
    26/6/2023

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係希望佢可以健健康康、快快樂樂。🙂

      刪除
  15. 看來小貓女的命運即將要改寫了,衷心為她感到安慰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是她到來改變我的命運,並為我的生活填上一抹繽紛的色彩。🎨

      刪除
  16. 我覺得佢超可愛喎~成隻貓頭鷹咁~
    有班pk真係好冇人性,成日捉啲貓貓狗狗去繁殖賺錢~
    每次睇到呢啲個案都勁嬲,香港幾時先可以立法制裁呢堆人渣?

    好彩indie豬遇到你咋~所以做貓都要講命~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家世界各地實在太多呢啲pk,之前我公司有個新同事就係咁,佢同成班人渣friend成日捉啲貓貓狗狗入繁殖場幫佢哋賺外快,跟住返工態度又差,卒之三日唔夠就畀我踢走咗,如果我一早知佢做埋呢啲仆街嘢,我肯定會即刻將條陰陽人放上網公審!😡😠🤬

      刪除
    2. 啲咁賤格嘅人即刻炒咗佢就啱~你做得好啱~👏👏👏👏

      刪除
    3. 咁我兩樣嘢分得好開嘅,我唔係因為佢做過呢啲衰嘢所以叫公司炒佢,而係佢工作態度的確係奇差。🤌🏻

      刪除
    4. 香港仲要越嚟越多呢啲賤人,好想佢哋試下俾人逼去繁殖嘅滋味~

      刪除
    5. 個個都想不勞而獲,終日貪威識食,可憐咗班小動物。😔

      刪除
  17. 勁q囉佢,個樣傻更更好似好抑鬱咁樣!~😂🍊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有好多friend都話叫我嗱嗱臨同佢開個FB or ig page,講到一定會人氣爆燈咁話喎。🤣

      刪除
    2. 咁你幾時會開?~
      我第一個support + follow!~🍊🙋🏼

      刪除
    3. 除非有一日寫blog呢個潮流完全消失,如果唔係我應該係都唔會走去開啲乜嘢facebook專頁同埋ig,始終種分享走向唔係太啱我。😅

      刪除
    4. 欣賞你ge堅持,唔隨波逐流!~👍🍊

      刪除
  18. 你們很有善心,希望Indie可健康快樂地與你們同居,有時間多點post牠的相片給我們看看!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定會,但佢而家仲未完全信任人類,加上速度奇快,真係唔係咁容易可以捕捉到佢嘅神情同動作。🤣

      刪除
  19. 缺愛浪浪遇上愛心爆棚的你,絕對是美事一件,indie現在適應了新環境沒有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個衰妹一入屋驚到係咁伸脷同打冷震,之後我用咗半日時間去氹佢,終於完全得到佢嘅信任,而家佢會不停向我擺尾,仲會show個肚仔畀我睇,而家我只要一離開佢視線範圍佢就即刻會好嗲咁叫,始終做過繁殖貓又畀好多人遺棄過,喺性格上難免係會有少少缺憾,所以開頭幾日要好似人哋生bb咁日日夜夜要昅到實。🤦🏻‍♂️

      刪除
    2. 你真的好有耐性,果然是位100%的貓奴。哈哈~

      刪除
  20. Indie姐個樣真係幾愁,好在佢遇上你!

    回覆刪除
  21. 心靈遭受過嚴重創傷的貓咪是需要很多時間愛護和照料,我跟太太以前也養過一隻類似背景的,可惜最後用盡方法仍是無法令牠釋懷,之後不足一個月牠更因急病離世,讓我們一直存有陰影不敢再養小動物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我絕對明白嗰一份難以言喻嘅心痛同無奈,希望你哋可以盡早釋懷然後再重新出發。記得CoCo兩年前離開嗰陣我都曾經有自責過,仲不停問自己究竟係咪可以再做得好啲呢?我明明feel到Co仔臨走嗰刻係想留喺屋企,仲希望我一直喺佢身邊陪住佢,但另一方面,我亦唔可能由得佢唔帶佢去醫生度尋求救援,儘管機會十分渺茫,我都依然好想搏一搏。🤍

      刪除
    2. 感謝勉勵,你已盡力了,是一位滿分的好主人,無須感到自責。

      刪除
  22. 睇個樣好似傻更更蠢蠢地咁樣,平時活唔活躍?會唔會好呆?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常百厭,好奇心又重,住得耐咗應該又係一隻超級反斗喵。🤣

      刪除
  23. 弓喜晒~ 讓佢感受多啲愛啦~
    不過你朋友幫佢改啲名都幾襯,笑咗😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有喺facebook出post鳴謝我呢位好姊妹㗎!😁🖊

      刪除
  24. 你呢d先係真正愛貓之人,無論咩品種你都一樣願意接受同呵護
    但話分兩頭異短其實係矜貴品種嚟㗎,係衰在幾難養下

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時見佢食得飲得瞓得,屙啲屎仲鬼死咁靚,係臭咗少少je。🤣

      刪除
    2. 多眼水多眼屎同埋成日流口水呢啲keep住同佢抹就得㗎喇。😆

      刪除
    3. 貓本身好有靈性㗎!知道自己搵咗個舒服嘅竇又有個好主人錫到佢燶,自然食得開懷瞓得安樂啦!

      刪除
    4. 我女朋友都話Indie好快就知道自己食得住我,哎喲~真係好失敗!成日畀啲小動物恰……🤣

      刪除
    5. 典型貓奴,She never walk alone!😆

      刪除
    6. 佢應該好快就會有個新朋友㗎喇!😆

      刪除
  25. 自己友,有冇睇最近嘅轉會新聞呀?
    睇到兵工廠大量入貨真係心都酸!FSG班仆街平平哋簽咗件老麥就玩時間停頓
    莫講話杜林仔,連個荷蘭仔都可能比熱狗攔途截劫,而家仲傳用7000萬磅買萊比錫個中堅?認真係發你個春秋大夢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇新聞話個匈牙利仔係進攻中場嚟㗎喎~打法近似波歷克同迪布尼,而家仲好似講到似層層一定簽硬咁,但一聽到萊比錫個名我就有啲驚驚哋,你都知之前高價買入嗰位拿比基達先生打落有幾撚伏㗎啦!😅

      刪除
    2. 就算簽埋個匈牙利仔都仲爭個有質素嘅中堅sub同一個右閘(假設嚟緊會推TAA打中場)

      刪除
    3. 高普應該唔會推阿諾打中場,再講,我相信只要有人cover到以前神軒做到嘅嘢,TAA打右閘其實冇乜大問題,大前提係要有一個好靠得住嘅防中,軒隊徐徐老矣,邊爐突然嚴重跌watt,而家有傳泰亞高將會離隊去沙地掘金,然後球會就會簽埋修咸頓個奧利維亞返嚟,我覺得成個轉會方向暫時係行得啱嘅。👍🏻

      刪除
    4. 至於中堅我真心覺得要買,VVD老態盡現,Matip亦已經冇晒之前嘅靈氣,Joe Gomez就更加係難以依賴,數嚟數去淨係得個Konaté係當打,但佢啲病歷史又係嚇死人……😅

      刪除
    5. 估唔到泰亞高竟然肯留到合約期滿,雖然佢過咗嚟利記之後傷多過踢,但呢種行為實在好值得respect!

      刪除
    6. 希望宗師同艾利略可以喺佢身上偷多啲師。👈🏻

      刪除
  26. "但在我眼中,每位小毛孩之間的差別從來就只有年歲和種類之分"
    看到這句頓時有股莫名感動,亦足見你對毛孩愛護之深,indie妹妹看來要轉運了。

    回覆刪除
  27. 唔醜,不過就有點與別不同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我女朋友家姐話佢個樣似我。🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      刪除
  28. 養寵物真的好講緣份,被遺棄過的毛孩多數會更倚賴新主人 (ू ͒•‧̫•ू ͒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好想每日同佢講一聲:「請盡情倚賴我!」🥰

      刪除
  29. 你對小動物有愛心已是朋友間公認,俾你收養嘅寵物肯定會好幸福。

    回覆刪除
  30. 回覆
    1. 住咗差唔多一個禮拜,而家精靈咗好多。😆

      刪除
  31. 成篇BLOG都充滿愛 indie呢個名確係一絕 直頭正呀喂

    回覆刪除
  32. 隻喵喵成隻狸貓咁,我一啲都唔覺得醜樣喎!
    FSG竟然一反常態豪洗七千萬去買一個中場球員,真係世界變,Blog主你點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 典型進攻中場,罰球遠射俱能,睇球王片勁到仆街,但當年基達睇落仲勁過佢,所以一日未正式落場都唔知道結果係點,希望佢同麥亞里士打可以為球隊擦出一啲新嘅火花同化學作用出嚟啦!😄

      刪除
  33. 🐰 狂小子, 祝賀你的新住客-Indie姐與你為伴 ❣️
    頭三張相佢個樣又真係心事重重咁 �� 似在沉思 , 似在沉睡 😴 😔
    十分肯定在往後的日子裡,佢定必因你的寵愛而開開心心的 -💕‿💕-

    回覆刪除
    回覆
    1. Indie而家已經變咗隻精靈幸福小貓咪喇~有機會我會拍多啲相上嚟畀大家睇。😁

      刪除
  34. 恭喜家中添了新成員! <3
    我覺得 Indie 很可愛啊,有你的寵愛,牠一定會幸福的。

    回覆刪除
  35. 謝謝狂小子到訪牛博並留下雅評。歡迎多來賜教。

    回覆刪除
  36. 腦友你簡直係功德無量,喺繁殖場嘅貓貓狗狗仲慘過夜場/馬欖班雞雞鴨鴨,人哋落力開工起碼有機會賺大錢,但班小動物就只能做死一世工具,真係死咗都唔知乜嘢事?

    做扯皮條做馬伕要畀人拉,唔明點解呢班利用弱小生命搵快錢嘅人竟然完全唔撚洗負任何責任?呢樣嘢香港台灣嘅司法制度都好撚垃圾,大陸就更加唔好撚講,連食龍虎鳳都冇人監管!

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府而家忙緊出國安法通緝人同埋封鎖榮光,呢啲咁嘅大城小事班高官又邊會走去留意呢?😑

      刪除
  37. 我唔覺得Indie醜,看來很溫純,相信在狂小子的愛心感染下,佢今後可以開開心心。

    回覆刪除
    回覆
    1. Indie都算溫純嘅,但性格幾小氣,我只要出去耐少少佢就會嬲到匿埋一角,要我氹佢一段時間佢先會過嗲返我。😁

      刪除
  38. 恭喜小子家終於增添一名新成員,再度與貓同眠!!

    回覆刪除
  39. This photography of this cat is sad. Perhaps the Cat wants more meal .

    回覆刪除
  40. 外表像是天生一副憂愁相,看久了其實好可愛啊。

    回覆刪除
  41. 霹靂神鳳<-----笑咗!:-))
    So Sad好似襯佢多D喎😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 霹靂神鳳呢個名嘅由來,係因為班friend成日覺得我係萬年老mk,所以養隻貓個名都要有返啲霸氣先得咁喎。😅

      刪除
    2. 咁不如叫刀疤大亞姐:-))

      刪除
  42. 家中有新成員,一定熱鬧及開心啦!🐱

    回覆刪除
  43. 坐等indie姐變大肥貓~~~~🤣🤣🤣

    回覆刪除
  44. 隻小貓女跟到你肯定會幸福到老,衣食無憂。
    數簿師奶終於官宣,著謝仔件8號,證明佢夠吉士!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好好似雞達咁雷聲大雨點小就得㗎喇!😅

      刪除
  45. 大哥真有愛心,果然貓同人都係一樣,生得靚點都係著數啲..

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔係好識分貓嘅品種..點為之異國短毛?

      刪除
    2. 通常都鼻扁扁又好容易流眼水同打乞嚏,要成日同佢哋抹,同埋一般腸胃都比較差,平時唔可以立亂餵雜糧畀佢食。🤔

      刪除
  46. 恭喜有新成員加入,有屋企人愛錫,Indie將會幸福滿滿生活呢!

    回覆刪除
  47. 生日快樂?祝你嚟緊一路順境,最緊要係永遠幸福快樂呀!

    回覆刪除
  48. 相由心生,得到愛心照顧,樣子也許會慢慢改變。
    祝健康快樂!

    回覆刪除
  49. 迪迪仔生日快樂,貓咪個樣好慘慘豬喎

    回覆刪除
  50. 真是慘...Indie 現衍得到愛的温暖. 我巳離開 blogspot / blogger / Google.

    回覆刪除
  51. Rip Coco Lee,以前超鍾意佢首月光愛人同過完冬季~
    另外你篇悼文所提及既往日情同她在睡前哭泣又係好正!
    唔敢相信一個形象咁樂觀嘅人最後竟然會選擇用呢種方式了結自己,
    憂鬱的確好可怕, 睇到香港有好多網民仲咀咒佢真係爆嬲!!!

    Indie完全唔醜樣,仲好可愛,相信響你嘅愛護之下佢肯定會成為一隻幸福小貓咪~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲網絡小螞蟻就算鳩數啦!永遠淨係夠膽隔住個mon聲大大,喺現實世界咪又係一條戇鳩死毒撚!🙄

      刪除
  52. 李玟在台灣當地及中國大陸的影響力等同於全盛時期的鄭秀文在香港地區的橫行情況,但coco最令我佩服的,還是她那一份屢獲圈內外人讚好的超強親和力,如此善良的人居然不得善終,真令人感到惋惜呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同小鬼一樣,喺圈中接近零負評。😇

      刪除
    2. 另外,數到李玟喺台灣最火紅嘅一段時期一定係1998年,記得呢一年最高銷量嘅頭兩位大碟分別係《Sunny Day 好心情》同《暗示》,主角同樣係CoCo。😲

      刪除
  53. Indie姐外型非常COOL哈,恭喜你找到新的愛寵!

    回覆刪除
  54. Indie睇起嚟呆呆咁好cute呀,佢平時係咪好乖好靜㗎?
    恭喜靚貓姐終於搵到個好主人,唔使再受強制繁殖之苦!~

    CoCo喺我眼中係一個零負評ge全能artist,好懷念佢喺我是歌手4入面精彩演出,又經常充當團隊裏面ge愛心大姐姐,見到佢人生最後個結局係咁真係覺得好sad,希望佢安息。🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我歌4嘅氣氛係咁多季之中最融洽,尤其係徐佳瑩喺團隊入面就更加好似受保護動物一樣。🤗

      刪除
    2. 個衰妹絕對唔靜,一日到黑嘈嘈閉,仲要好似張柏芝咁鵝公喉。😂

      刪除
  55. 隻貓個樣好有個性,係傳統異短嚟,細細隻畀人拎去繁殖認真係不幸中嘅不幸, 班左鳩成日搞埋啲乜撚嘢同性戀同環保示威遊行,但冇人監管繁殖場呢類非法行為佢哋又扮睇唔到, 再咁搞落去,容乜易遲啲香港會好似大陸咁可以將龍虎鳳當做日常菜式?Indie真好彩,遇到狂兄你收留佢,其他動物就冇佢咁幸運了..

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺香港已經有啲仆街以領養為名去虐殺啲小動物。😡🤬

      刪除
  56. 李玟嘅歌我最深印象係刀馬旦,周董早年作啲歌真係正到癲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 周杰倫全盛時期真係學子華神話齋,係可以:天生我才畀啲你用!💁🏻‍♂️

      刪除
  57. 迷軒是無道理2023年7月7日 下午3:05

    巴打好有愛心👍
    李玟全盛時期吊打九成華語女歌手,只係香港班人冇taste唔識貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢種唱法喺香港樂壇注定唔會紅,同埋佢唱廣東話把聲會即刻變到冇晒特色。🤷🏻‍♂️

      刪除
  58. indie姐找到溫暖的家,好快就會重現笑臉,謝謝你愛護毛孩

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快已經變咗鬼馬小靈精,換嚟嘅就係我晚晚冇覺好瞓……😭

      刪除
  59. 歡迎回歸死心塌地貓奴大家庭,陳氏一家祝你同indie bb永遠幸福健康快樂!

    indie個樣都唔知幾可愛,異短又嗲人又傻又單純,淨係望住佢個樣都夠治療;R.i.p. CoCo,超鍾意佢首暗示,冷門D有baby對不起同愛你愛到,快歌首真情人又係冇得輸,收到佢死訊當堂喊咗出嚟,成件事太shock太sad了(陳太字😭)

    回覆刪除
    回覆
    1. 「暗示」最感動到我嘅係佢有次喺《康熙來了》入面唱嘅一個版本,雖然只係得一小段。💘

      刪除
    2. https://youtu.be/GV0wWX5hofs
      節目一開始就係,相比起嚟,錄音室個版本就反而加咗太多無謂嘅Echo入首歌度。🤨

      刪除
  60. 巴打真係鐵漢柔情又有善心,異短唔係人人識欣賞🦉
    李玟走咗見到連登仔爭住狗衝出嚟講who,已證明香港人冇撚得救🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日問人黃定藍,然後轉個頭又走去捧雙非兒登同大陸姜,正宗係思覺失調。🤡

      刪除
  61. 當年有段時間也曾迷過李玟,往日情亦是我的頭號愛歌,粵語歌方面,我好喜歡下次小心,沒想到還有人會記得它。最近看到與Coco風格相近的昔日動感歌后接班人蕭亞軒在直播中精神恍惚,真心希望她身心健康,不要再有類似的事情發生。話說回來,Sammi還真不容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在發表《此時此刻,最震撼及感動我心的100首粵語歌曲 🎼》前,當篩選到111首歌時,〈下次小心〉其實仍於本人的心中榜單之內,可是經過多番思前想後,它還是被out出局了。🤷🏻‍♂️

      另外,談到李玟在1997年所發行的那張廣東專輯雖然銷量慘淡且鮮有歌曲流行,其粵語唱腔亦少了點辨識度,聽起來像極「高階版官恩娜」,優勢減弱之同時,卻意外地產生出一份自然貼地的感覺,完全擦走了她在唱國語歌/英文歌時的炫技痕跡,著實是讓我驚喜萬分。🎧

      刪除
  62. 我超中意呢D玳瑁色, 真係好有型同貴氣. 有你收養, 咁佢既命運就完全唔同晒. :)

    回覆刪除
  63. 室內聽音樂,出門注意中暑呀.

    回覆刪除
  64. 回覆
    1. 本身性格都係勁百厭同鬼靈精,仲超嗲人,佢而家真係一啲都唔愁,每隔一個鐘就會叫醒我摸佢,簡直係準時過鬧鐘,計我話愁嘅係我至真。😵😭

      刪除
  65. 貓、狗,甚至是牛,人對佢好唔好,佢哋知道的。即使牠的樣子有點愁,但你給了一個新家及更多更多的愛,牠內心仍會感受到的。

    回覆刪除
  66. Indie的身世很可憐 ! 幸好遇到你這位善心的愛貓人,相信她定必日漸活潑開朗。 7月5日聽聞一位國際巨星李玟英年旱逝 ! 才上網搜看她的表演和訪問,近日寫了一篇介紹她的博文,也寫了一些感想。希望她一路好走。

    回覆刪除
  67. 無聊過嚟昅昅,發現巴打原來一直有update😳
    做乜唔畀人留言嘅?係咪猁買唔到人嬲嬲豬?🤑

    光頭妹身世好慘,紅嘅時間又短,到死嗰刻基本上都係sad到爆😞

    回覆刪除
    回覆
    1. between,蝗菲不嬲都係copy cat,係啲亞洲人先會當佢神咁拜🤢

      刪除