2022年3月16日星期三

憩在疫情蔓延時(上集)

19年來第一次沒有牽著手共同度過您的生日,心中滿是無奈,但亦深深明白,在現階段最重要的,還是希望伯母能早日痊癒,與此同時,在嚴峻的疫情底下,作為年輕一輩的,就應該要好好照顧身邊的老人家和小朋友,慎防悲劇發生。
也許,有些事情真的要親眼看到,才能真正體會到現時香港的醫療系統到底有多崩潰。一星期前,診所的職員突然致電給我,說媽媽的抽血報告顯示其鉀含量極高,必須立刻到威爾斯急症室作詳細檢查。甫踏入醫院,我們便跟一大群形形色色的病患及家屬堆在一起,到後來各人還因為同病相憐而漸漸變成了無所不談的“短暫戰友”,經過接近七小時的等候,最終發現老媽的身體狀況可能是受新的血壓藥所影響,幸好並無大礙,只需要改變一下平日的飲食習慣及時刻留意著上壓、下壓及脈搏指數便可,在此十分感謝每一位盡忠職守的醫護人員,這段時間確實是辛苦你們了。
和老媽吃完早餐,回家睡了一會,我就要繼續努力去維持多間網上餐館的營運。
沒有去好好珍惜~珍惜那情感~越悔恨~人越苦困~仍愛你~只需掛在心~沒怨恨~懷念至今~
還記得一隊成立於1996年名叫Tequila的香港樂團嗎?唱過電視劇【無業樓民】的主題曲,只出了一張專輯便各散東西,到2019年5月才重組復出,並在北角MOM Livehouse舉行他們的首個迷你音樂會。
無人營業的飯店~不開燈的戲院~全停頓的鬧市~北風捲起的廢紙~由東至西~亦沒有半個人四處蕩~由西至東~亦沒有半個人~彷彿都蒸發了~


收錄在陳曉東第27張個人專輯《從未忘記》的Side Track〈無人城市〉,實在很切合今時今日的社會環境,嗯~聽著聽著,不如下一篇Blog就寫寫該碟入面有甚麼好歌是值得介紹給大家欣賞吧!
吓?你又想寫乜東東呀?等咗三年又三年,究竟幾時先輪到我烏蠅哥出場?一句到尾,係咪唔想找數先?係就吔屎啦你!(設計對白)
我從天上來~忘了帶幾朵雲彩~若非流雲的無隙~何得沾滿一身的塵埃~我往天上去~欲抓滿盈的霓彩~若非霪雨得不止~怎屑如此不堪的虛駭~


於今年1月10日因病離世的前台灣玉女明星劉藍溪 (法號道融),在70、80年代曾出演過多部瓊瑤電影,一曲溫婉含蓄的〈微風細雨〉唱到街知巷聞,就算強如鄧麗君王菲,均無法緊緊抓著箇中的神韻和味道。自剃度出家為尼後,道融法師便徹底消失於幕前,僅留下昔日美好的作品供後世懷念。特別喜歡來自《北風》專輯的〈勿忘塵〉,全曲絕塵脫俗,宛如仙女下凡,一字一句都打進了我的心靈深處,生靈的光在哪裏閃爍?命運的劍在哪裏橫擺?看盡地球上的愚昧和醜陋,百般滋味全吞肚內,縱使萬念俱灰仍需咬緊牙關苦撐下去,塵世間最痛苦莫過於此。
Birds flying high~You know how I feel~Sun in the sky~You know how I feel~Breeze driftin' on by~You know how I feel~It's a new dawn~It's a new day~It's a new life~For me~And I'm feeling good~
Nina Simone隨性獨特的演唱方式除了叫一眾“掛羊頭賣狗肉”的偽爵士歌王/歌后感到汗顏之外,另一方面亦啟蒙了不少後輩如BeyoncéRihannaAmy Winehouse;她不僅是一名天才歌者,私底下也積極參與各項黑人民權運動,還為了替同胞爭取人權和自由而慘被美國主流社會所排斥,步入晚年時期,選擇長年自我流放於加勒比、非洲及歐洲等地的Nina更淪落到在一間法國小酒館駐唱餬口,擁有神級歌藝卻未能獲得應有的藝術成就,一生漂泊流離,這位一代騷靈歌后的遭遇,著實讓人唏噓不已。
一張張動聽非常的精選唱片,陪我捱過多個落寞孤單的深宵時分,而今晚等待被拆封的主角,就是「昭和隱世歌姬」山崎ハコ於2014年10月推出的40週年紀念大碟《ハ・コ・で・す 1975 - 2014》。
昨天好友華Dee從WhatsApp發了幾幅照片過來,打開一看,原來是我上年送給他的一盒生日禮物,沒想到這架蝙蝠車砌起來外觀還挺威風呢!
好兄弟飾櫃裏的新住客,正宗日本製造,價值$980的特別版蠟筆小新搪膠公仔,一看到它,我就不禁笑了出來⋯⋯
這些年來,受本人影響而瘋狂愛上小新的朋友可說是不計其數,最近,就連姑姑都忍不住買了一張驅蚊抗菌冷氣被作日常之用。
寫到這兒,也是時候要給各位看一看我家的部分珍藏品!
有關「Egyptian King」沙拿的續約風波,個人的感想是:回首當年,若「西班牙王子」托利斯不走,就不會換來入球兇器蘇亞雷斯的降臨;若哨牙蘇不走,就不會出現往後的必殺組合「埃及文明」,正所謂舊的不走,新的不來,球員有離心就由他去吧!再者,支持利記多年,亦深知FSG這種貼近馬體會的算死草經營手法,是肯定不會留得住當家球星的,故此,一眾利迷其實也無需要將每一件事情都想得那麼深入,而相較之下,當熱血教頭高普完約之後,紅軍的路究竟該怎樣前行?這一點才是最令我擔心的一個主要議題。
皮膚毛病持續,躁鬱情緒一天比一天嚴重,又少了快樂守護神CoCo在側,即使把煙酒及所有垃圾食物戒掉半年,再四出拜訪各地的中西藥師都仍是起不了任何作用,還反倒使病情更為惡化,面對有生以來最難熬的一段日子,跨越了便海闊天空,撐不過的話,便會終生陷入深不見底的無間地獄之中,對此,我一定會竭盡所能去扭轉當前厄運,那怕是戰敗了,也至少要給自己一個交代。
最後,衷心祝願各Blog友一切安好,事事順心,Good Luck Everyone。

196 則留言:

  1. 呢層樓我將會用嚟推介返上面有提及過嘅一啲音樂分享,敬請留意……🎧

    回覆刪除
    回覆
    1. Tequila - 不可看小我

      01. Tequila Pop
      https://youtu.be/RztS4aeB--U
      02. 不可看小我
      https://youtu.be/xUCv4w9eJ2A
      03. 深愛
      https://youtu.be/w-aV5YQXeeA
      04. Tequila Sunrise
      https://youtu.be/b-FJdjXF9HE
      05. 永不變
      https://youtu.be/AFoRNMX-wyU
      06. Maze
      https://youtu.be/rSg2l8xGq10
      07. 純百少年
      https://youtu.be/glP4UpvnfiE
      08. Don`t Forget
      https://youtu.be/i74xE-_p0OU
      09. Tequila Blues
      https://youtu.be/AAfqAX5yOKs
      10. 迷途
      https://youtu.be/uDqPHBYlGP4
      11. 願你明白我
      https://youtu.be/Q9stwzTE8IM
      12. 海市蜃樓
      https://youtu.be/iCMFeOShE6Q
      13. 盡在我手裡
      https://youtu.be/DU0TEITxebQ

      刪除
    2. 陳曉東第27張個人專輯《從未忘記》
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kOa0H4c-JMOcS8opmZtLFw74rEONDfkyY

      劉藍溪 (法號道融)《北風》專輯
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_ny0OlJxMdSF8cmBmwHn404BENtahdMFhU

      Nina Simone - Feeling Good Official Music Video
      https://youtu.be/oHRNrgDIJfo

      刪除
    3. Tequila真係唔應該一碟玩完,一隊好可惜嘅local Band..

      刪除
    4. 90年代實在有太多優秀嘅香港樂隊石沉大海……🌊

      刪除
  2. 都係個句: 最緊要人無事, 來日方長
    香港社會算得上富裕, 公立醫院情況卻如此, 怎不叫人氣憤
    很多老人家最近都不能上街, 怕會感染, 但日日在家, 心情又怎會好呢, 唉

    回覆刪除
  3. 祝姑姑生日快樂!也祝你的皮膚病會好轉!有皮膚病好辛苦,我有朋友與之戰鬥了一段日子後康復,現在經常做yoga,她說在疫情下少外出,會開始寫文分享經歷。不過知道人人情況不同。我另一朋友天生就有(全家只有她一人如此)。

    有一刻我真的以為你開了餐廳 :P 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芝,我之前都康復過,但今次嘅復發好似係無可避免,因為身邊有唔少皮膚病友都有類似嘅問題,咁應該好大機會係同近年嘅疫情有關。😷

      刪除
  4. 恭喜你姑姑康復,真要感謝醫護人員.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有醫德又盡忠職守嘅醫務人員真係好值得尊重。👨‍🔬👩‍🔬🧑‍🔬

      刪除
  5. 祝阿喬女友生日快樂。^^

    回覆刪除
  6. 祝你的另一半生日快樂,祝你阿娘身體健康,與病患成了短暫戰友一段頗有趣。

    回覆刪除
  7. 祝阿嫂生日快樂!隻烏蠅哥真係冇得輸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難留意唔到,好撚正,幾多錢?

      刪除
    2. 皆旺底層世代Hobby。😄

      https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3157096171204227&id=1442558465991348

      刪除
  8. 天下無不散之筵席,球員聚散是平常不過,球員是商品,轉會未必自己可以操控。你說得對,舊的不走,新的不來。

    加油,祝你打敗病魔,君不見勝利在前面招手嗎?

    回覆刪除
  9. KiKi Hapoy birthday~~~🎂🎂🎂

    回覆刪除
  10. 現在疫情嚴厲大家要保重身體,希望早日過回正常日子。加油!

    回覆刪除
  11. 祝TimeTime女朋友生日快樂,無業樓民好好睇,好記得江華個角色。👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 江華個角色幾搞笑,但劉松仁嘅出色演技先係成套戲嘅最大焦點。😉

      刪除
  12. 疫情嚴峻,遙祝朋友安好(๑•͈ᴗ•͈)❀

    回覆刪除
  13. 祝你女友生日快樂呀,沙拿嗰段好認同啊!對我嚟講都係怕高普退休多過有主力離開,加上謝仔喺維拉嘅走勢又開始有D高開低走嘅跡象。。

    回覆刪除
  14. 保重身體,疫症總會過去。
    山崎ハコ女士這首歌很好聽,謝謝你的分享。

    回覆刪除
  15. 祝姑姑生日快樂!

    回覆刪除
  16. 祝福你和你身邊所有人生活順利,健健康康!加油啊💪💪

    回覆刪除
  17. 狂小子^^ 你好❗ 疫情仍嚴峻, 小心保重 ❤️
    ㊗️ 福你和你的至愛們都身體健康❗️ 平安喜樂 🙏 💝❤️
    ㊗️ 事業路上勇打拼.. 撥開雲霧,見到太陽 🌈 Fighting 💪💪💪

    回覆刪除
  18. 相信瘟疫快過, 生活可以正常.

    回覆刪除
  19. 祝狂兄早日康復戰勝頑疾,祝你女友生日快樂,同你每日甜甜蜜蜜,兩位阿媽日日都生生猛猛,
    醫療系統崩潰真係多得條7婆唔少,能夠做到藍絲黃絲建制非建制同聲一屌確唔簡單!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Eminem關心,我發覺我下面回覆Blog友嗰句嘢同你寫嘅居然完全相同,果然係心有靈犀一點通!🤣🤣🤣🤣🤣

      刪除
    2. 我諗7婆應該都命不久矣,連屈文妓都寫文批評佢做大龍鳳,希望有生之年可以睇到佢落地獄!

      刪除
    3. 做壞事真係會落地獄咁梅啟明應該落咗好耐,但係你睇佢而家仲咁風騷……👻

      刪除
  20. Tequila有聽過你上面提到嗰首歌,係阿paul同佢老婆主演嘅電影生命揸fit人主題曲,主音把聲唔錯,至少好過mr同濕鳩moment,淨係出過一隻碟之後就拜拜真慘..
    Nina Simone個故事好想睇你寫多D,感覺上呢個女人好傳奇。
    沙拿唔續約嘅話最後唔知會唔會益咗我哋紐記呢? 若果佢想留響英超又要高薪酬嘅話,我諗唔係咁多隊滿足到佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Tequila隻碟裏面嘅非主打仲好聽,有首歌叫做海市蜃樓,你一定要聽吓,早排我將隻碟上載咗上youtube,一陣會將隻碟啲歌貼晒出嚟同大家分享,請留意返第一樓個留言;Nina Simone個故事你可以搵下Netflix套Nina傳記慢慢睇,入面講得好詳細。🎙

      刪除
    2. 海市蜃樓
      https://youtu.be/iCMFeOShE6Q

      刪除
    3. 一聽你講完琴晚即刻睇咗,非常正,睇到佢晚年咁樣真係有啲唏噓...

      首海市蜃樓好掂,但望到個歌名就令我諗起阿lam最近比d無知樂迷批評,睇完深深覺得本土樂壇已經壽終正寢,唔會有得再翻身,一個強到咁嘅前輩都可以比班傻西踩到變地底泥,然後再吹捧一班比大陸明星更劣質嘅白痴偽黄idol出嚟,作為香港人真係覺得佢哋好嘔心,尤其係活到一把年紀仲要揞住良心扮支持年輕人嗰d狗公契弟!

      刪除
    4. 新嗰批歌手有好多個其實都唱得唔錯,但我就嫌佢哋冇乜個人風格,個個都係同一個tone,冇乜高低起伏兼且層次欠奉,係Jer叫好少少,真係掂嘅好似Serrini同陳蕾老實講都入咗行接近10年左右,基本上唔算得上係新人。至於某堆未煮熟就攞出嚟迫人食嘅劣質商品,呢樣嘢我都屌咗好多年,首先一開始班跟風追星族就將黃藍條界亂鳩咁定,一句到尾只係求其拎啲潮流自我安慰打飛機,覺得自己有份參與其中捧班五音不全嘅人出嚟就好威威咁解,不過睇到而家真係有返多啲人身體力行去唱片舖支持實體碟,咁點都係一件好事嚟。😷

      刪除
  21. 當年TVB播蠟筆小新我也有收看,挺有趣。
    「皮膚毛病持續,躁鬱情緒一天比一天嚴重,」很惱人,但看見你很堅強,我感到安心,繼續走好每一步,活好每一天,一定會否極泰來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年蠟筆小新的漫畫我也有睇。
      遙祝 小子和家人及女友身心安康、生活愉快。

      刪除
    2. wei-wei:感謝,歡迎有空再來寒舍坐坐。😊

      刪除
    3. 閣下的Blog人氣旺盛, 卻自稱[寒舍]實顯謙卑!

      刪除
    4. 只係大家畀面,成日嚟探我。😷

      刪除
  22. 疫情嚴重,對大家都有影響,最緊要保重身體﹗

    回覆刪除
  23. 阿嫂生日快樂,恭喜獌鳩united又輸一場!明年進軍歐霸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果19000連歐霸都打唔到,然後拖肥降班咁就perfect池!

      刪除
    2. 呢個願望就難啲,屈福特應該降硬,甚至連列斯都大機會過拖肥糖。😅

      刪除
  24. 祝身體健康, 樂觀去面對, 會向好的。

    回覆刪除
  25. Happy B DAY to your Girlfriend。。。🍰
    你都要加油💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻未來仲有好多路等住你行🏃🏻

    回覆刪除
  26. 祝你的至愛生日快樂,好一曲勿忘塵,把塵世間的悲歡離合一一娓娓道來;Nina Simone唱的Feelin' Good始終還是最對味。

    回覆刪除
    回覆
    1. Feeling Good最廣為後世認知嘅版本應該係Michael Bublé唱嗰個,有好多華語男歌手翻唱都係拎佢個編曲做底。🎙🎛

      刪除
    2. 你的歌唱界偶像林志炫的版本在中國大陸很受歡迎。

      刪除
    3. 但好老實講我其實覺得佢唱得麻麻,冇乜騷味,jazz感又唔夠。🤨

      刪除
  27. 甲高及時食藥可以控制,呢個時候無謂去公院咁多個鐘,無事變有事,去私家好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日係診所打嚟轉介過去,仲講到好嚴重咁樣,所以咪即刻飛的到威爾斯睇吓份報告寫乜。🤔

      刪除
  28. 我很喜歡「微風細雨」這首歌,當中劉藍溪最能表達出個中少女情懷。
    疫情嚴重,慶幸我們有一班忠於職守的工作人員為我們服務,最主要的當然是醫護人員,另外也有一批公務員調派到抗疫前線工作的,也有巴士司機,清潔員,特別要感謝速遞員,我在居家隔離期間得到親友救濟各項物資,正是速遞員為我服務。最後一定要感謝國內來港支援的醫療人員,非常感恩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,特別係提到一班辛苦工作嘅清潔人員,佢哋都好值得大家尊重。🧹

      刪除
  29. 祝你女朋友生日快樂,你都要加油,早日康復

    香港再比雜奠咁玩落去只會令到咁多老人同小童受害,仲繼續晚餐佢哋嘅人唔該用下腦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,林鄭癲還癲,但又真係得佢先可以令到香港人、大陸人、藍絲、黃絲同聲一屌,仲一次過實現晒一班抗爭者想做到嘅攬炒效果。😅

      刪除
  30. 祝Blog主女友生日快樂!
    尋晚阿仙奴雙煞祖達+費明奴都有波入,好開心!

    回覆刪除
  31. 靚仔快d好返,琪琪生日快樂~~~
    壽司隻game我玩咗一陣就棄咗,超難玩!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝穎宜,隻game我噚日都棄咗,喇叭佬嗰關玩到我小喇叭(抬住個音箱嗰條變態佬)。🍣

      刪除
    2. 我知你講緊邊個!!個頭好punk嗰個!!一見到佢就煩!!!😂

      刪除
    3. 普天下到底有冇人過到呢一關?有嘅話我真係好想同佢做朋友……🧐

      刪除
  32. 祝願老人家和你也早日康復。生病感覺真的不好受,旁人亦真的幫不上忙,希望你能早日找到合適你的療程,控制病情,保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,而家暫時嘅治療方法就係靠自己慢慢摸索。🦿

      刪除
  33. 祝你女友生日快樂,你倆日日如膠似漆,
    皮膚病的確好難搞,尤其係近年香港天氣潮濕水質差,加上污染指數又越嚟越高,身邊有好多friend同你都有類似情況,唔知講乜安慰你,唯有送上一句保重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,你講得啱,我每次去到台灣或者日本,皮膚狀況都會漸漸變好。🤔

      刪除
    2. 有諗過去台灣,本身有好多熟人喺嗰邊,另外佢哋嘅音樂文化同生活節奏都好適合我,其實,早喺幾年前,身邊班朋友就有提及過,話唔知點解覺得我未來應該會離開香港搬去台灣,但現階段我就仲係諗得比較理性啲,淨係住屋同工作已經好大問題,而且屋企又有兩個老人家,加上女朋友長期都要照顧家人,暫時真係行唔開。🧐

      刪除
  34. 保重Bondi,祝琪生日快樂,希望大家都身體健康。

    回覆刪除
  35. 呢2年~家有小朋友同老人家的都活得好不一樣~!

    回覆刪除
  36. 祝大嫂生日快樂,大哥早日康復,最近我啲皮膚都發得好犀利..

    疫情封港對我呢個3失毒撚嚟講雖然完全冇影響,但真心唔想見到香港變成咁。

    沙拿續約單嘢好大程度上都係個仆街經理人搞鬼,但講到底F$G都係唔抵幫㗎喇!

    回覆刪除
  37. 微量元素亂咗會幾麻煩, 要小心D, 係好似無什麼做, 但都會有機會出事, 因長者慣性飲食, 又不太注重營養, 到累積到唔妥會有問題。佢咁緊張係有理由架。
    你介紹的歌幾好聽, 無人城市當時並無留意, 想不到咁似而家。
    小新以前我看, 老媽常說佢咁曳, 問我有乜好睇, 哈哈, 我話夠抵死呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我阿媽本身都係好曳㗎喇!成日口多多唔戒口,屋企啲零食基本上七成都係畀佢掃晒,我反而就細細口咁食,一包大薯片可以分10日食。🥴

      刪除
  38. 午安小子,首先祝你女朋友生日快樂,皮膚問題確係棘手,希望你早日搵到根源問題解決.

    回覆刪除
  39. 阿琪生日快樂,迪迪有冇同佢補祝呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,普普通通同佢食咗餐飯,買咗個掌心咁大嘅蛋糕仔。🍰

      刪除
  40. 疫情底下 好多人D舊患都復發 大家都保重

    回覆刪除
  41. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  42. 這個地方不同了,願你好好保重,好好看顧自己與所愛…

    看你用cd player聽歌,感覺很浪漫,也很尊重音樂,feel so cool~

    等你介紹從未忘記同彭羚專題,haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝arimal兄,我始終認為有啲堅持係必需嘅,CD點都係要擺落部機度聽先最有feel;陳曉東同埋Cass嘅專題喺七月前應該會全部找晒數。😁

      刪除
  43. 祝你女朋友生日快樂,疫情底下願你和你身邊的人都早日康復。明白皮膚病某程度上比大病更慘,你已經很堅強,努力加油。

    回覆刪除
  44. 在這些疫症年頭,同圍都有圍封,大家都過得很不容易。
    衷心祝福你和姑姑有美滿快樂的日子 ! 19年來和你風雨同路,她真的很愛你,為了她,你要振作起來,好好珍惜每一天。 多年來的放縱飲食,一時三刻不容易扭轉情勢,據說金銀花清熱解毒, 試試飲用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝阿姨,經過多年觀察,我嘅銀屑病應該同飲食冇乜關係,只需要戒咗咖啡、朱古力同芒果其實就已經ok,而且由上年年尾開始我就更加可以肯定。我有計住自己每次皮膚大爆發嘅觸發點都係嗰排發生咗啲大事,因而令到情緒出現嚴重問題,其次就係疫情來襲,早排陪阿媽去急症室就已經係最好證明,當時我企咗喺入面接近七個鐘,之後聽朝行返出嚟,成個額頭就出晒紅疹。😷

      刪除
    2. 金銀花有試過,不過飲完成日都有寒咳,同埋見頭暈,以前睇中醫都話我身體好麻煩,係寒底但虛火重,即係涼茶又唔可以飲得太多,但又唔能夠令自己太燥,食補品更加係死梗。🤯

      刪除
    3. 另外仲有一個關鍵問題,就係可能香港現時嘅空氣同水質真係太差,我發覺每次去到台灣或者日本,自己嘅皮膚狀況都會漸漸變好。🤔

      刪除
    4. 原來Teddy你寒底但虛火重,確是比較麻煩,要很小心處理。 不知你家裡的水喉有沒有加裝一個簡單的濾水器 ?
      有些水管入面生晒銹,每日d生銹水就入屋用來煲水煮食,小孩子因此時常肚痛。需要在鋅盤上面的水龍頭加裝一個簡單的濾水器,用過濾過的水煮食和飲用,小孩子就不再喊肚痛了。 近日爆疫嚴重,甚至會在空氣傳播,空氣質素確是有問題。
      希望你自己摸索到一個自保的辦法。

      刪除
    5. 仲繼續摸索緊,講起上嚟,本身停工係諗住享受人生,點知到頭來又係要拎啲積蓄嚟睇皮膚,唉~真係灰到盡頭又是灰……😷

      刪除
  45. 祝你條女生日快樂,19年堅係長情,
    隻食屎烏蠅哥好抵死,邊度有得賣?

    回覆刪除
  46. 19年和同一個人過生日,殊不容易。

    愛的力量可以很大,你已經有了其中一款助你戰勝的武器。Yes, keep going。

    祝福你。

    回覆刪除
  47. 陳氏一家祝姑姑生日快樂,青春常駐。
    Time Is Changing你要加油take care呀!
    遲d係咪會出篇東東專題?陳太話勁期待勁想睇喎。🕵🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陳生陳太關心,陳曉東專題嚟緊一定會找數嘅,不過可能會連埋另外幾個歌手一齊寫。📝

      刪除
    2. 會唔會係張柏芝?😆
      唔知點解突然間諗起佢哋呢pair陳年舊拖友(陳太字)😬

      刪除
    3. 陳太你好,唔會係張柏芝,因為喺一般情況下,我寫得嘅音樂專題,基本上係唔會連嗰位歌手嘅正版唱片都冇喺手,雖則話張柏芝本來就唔屬於歌唱界。😆

      刪除
  48. 姑姑生日快樂,希望你哋媽咪都早日康復~
    你都要加油,明白冇咗Co喵響你身邊你一定會好唔習慣~

    回覆刪除
  49. 祝你的另一半生日快樂,香港正進入燃眉之急,各處群魔亂舞,願小子好好保重。

    回覆刪除
  50. 祝你女朋友生日快樂,伯母keep住身體健康,
    自己友,有冇仔細分析過每次皮膚大爆發係乜嘢原因?
    係日常飲食?定係你成日提到嘅情緒問題?係咪貓仔走咗?
    仲有一個可能就係疫情關係,或者係打咗針,尤其係伏必泰..
    我舅仔做政府工要打齊三針,佢上年打完兩針之後d濕疹又係發得好勁,到而家都搞唔掂,連睇開個醫生都幫佢唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先係情緒,然後就疫情,我有計住自己每次皮膚大爆發嘅觸發點都係嗰排發生咗啲大事,因而令到情緒出現嚴重問題,其次就肯定係疫情關係,早排陪阿媽去急症室就已經係最好證明,當時我企咗喺入面接近七個鐘,之後聽朝行返出嚟,成個額頭就出晒紅疹。😷

      刪除
    2. 慘,證明香港已經正式成為臭港,完全唔同上面接軌

      刪除
    3. 以防疫政策嚟講,香港而家仲衰過大陸。😅

      刪除
  51. 利記最近嘅消息,喺group睇到……

    1.歐聯八強抽籤,利記嘅對手會係賓菲加
    2.星期日晚足總杯會由艾利神把關
    3.高普証實阿諾受傷要休息幾個星期
    4.原本米拿係代替右閘首選,但如果星期日仍未得,將會係祖高美斯,或者巴特利頂上
    5.將於季尾約滿嘅奧歷治,傳聞加盟AC米蘭
    6.而南野拓實亦傳聞季尾會離隊他投

    要多線發展根本就冇可能放走南野同力子,FSG始終都係不思進取,法老王最近個態咁沉都唔知係咪同續約風波有關?

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得以前對親賓菲加都冇運行,當時佢哋嘅翼鋒森馬奧仲差啲加盟利記;如果實際啲嚟講留南野係比較好,但力子呢啲擺明旺風水又唔可以唔信邪。😅

      刪除
    2. 而家傳緊簽戴巴拿,如果屬實應該係攞嚟頂沙拿,
      自己就唔希望單嘢係真嘅,前者擺明唔適合打英超

      刪除
    3. 感覺似係另一個阿古蘭尼。🤦🏻‍♂️

      刪除
  52. 喬,保重,祝你女朋友生日快樂。

    回覆刪除
  53. 祝你的小龍女生日快樂,山崎ハコ那歌好聽極了,多謝你介紹。

    回覆刪除
  54. 伯母平安真好,現在有病要求醫都困難呢,在大疫情下,很多平時習以為常的事,都變得好艱難.

    回覆刪除
  55. 你送嘅蝙蝠車真係超級正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己對lego就麻麻地,但個friend好鍾意。😄

      刪除
  56. 巨鵰巴打加油,深山姑姑生入快樂🤤
    最近我條JJ都生濕疹,痕到hihi😫
    卒之忍唔住要用支類固醇藥膏撳一撳住佢😤
    反正而家冇女條撚冇用,死就死啦屌😭

    隻食屎烏蠅哥同小新搪膠公仔認真係正到爆廠👍
    SALAH件水貨就收皮啦,要躝就快D,我哋猁先唔稀罕你😈

    回覆刪除
  57. 疫情還嚴峻,大家都要小心,願大家都身體健康!

    回覆刪除
  58. 祝媽媽多休息快啲身體好~
    我以為你忙乜野網上餐廳...一望張相失控笑XXXXXXXXD
    我都好鍾意玩~

    回覆刪除
  59. 呢段時間難免令人感到壓力,甚至窒息感,試下搵些舒緩情緒的方法吧,抵抗力一差,舊患又好易番發!你要多多保重!

    回覆刪除
  60. 第五波疫情, 香港醫護真的辛苦, 在這要向他/她們致敬!
    也祝你家人都身體健康, 放開懷抱面對日常。
    抗疫期間多左在家, 整下野食, 學下慢活, 也常常听歌, 平常心吧, 因為疫情唔會咁快走, 共存也是一定的。

    回覆刪除
  61. 祝你的姑姑生日快樂呀~
    沙拿⋯⋯ 隨緣吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢多謝你,有高普一日邊個球員走我都唔驚,佢未來滿約離開我先最驚。🥶

      刪除