2022年4月5日星期二

憩在疫情蔓延時(下集)

承接上集,繼續亂噏廿四,講東講西⋯⋯
是您一天一天不經意地~為我增添增添一絲趣味~情人步進我的心扉~靜裡思憶因您起~請准許我陪伴您~渡過一切是與非~無窮一分一刻都思想您~傾我一輩子心機~今生今世亦會記起~衷心祝您在這天~為了補祝第一女神小龍女的20 (+27) 大壽,巨鵰過兒這次特意準備了一個心型小蛋糕和一份姑姑早已看中多時的小禮物,希望藉此能博得紅顏一笑。
歲月匆匆流逝,不經不覺就攜手走入第19個年頭,但願在未來的每一年我倆都可以開開心心的陪在對方身邊慶祝,Happy Birthday,To My Dearest。
受到疫情嚴重影響底下,從零售餐飲、住宿旅遊到交通運輸、文化娛樂等行業的營收均大幅下滑,本人亦不例外。沒想到,才開業不到半年的兩間網上餐館先後都因為人手及資金不足而“執笠”,實在叫人不勝唏噓。
正所謂舊的不走,新的不來,很快我就在另一個地方開設了一間成本較低的懷舊小食堂,並找來相識多年的善心婆婆幫忙打理,起初,這兒只是以一些簡單的食物如飯糰、海苔、納豆、生雞蛋、凍豆腐作主打,還提供各式各樣的飯後甜品給客人選擇。
後來因應市場所需,本店便推出了一系列超值放題,早餐方面,吃完人氣蛋包飯或是一碟火腿蛋 + 兩片超級厚多士 + 一客蔬菜沙律,再喝杯苦中帶甘的香濃冷/熱咖啡,應該是大部分上班族最喜愛的晨早配搭。
至於日本本土的傳統早餐則是以白飯為主食,配上烤魚、煎蛋捲、味噌湯及醃漬物,既豐盛又不油膩。
日式午市/晚市放題主要食物有拉麵、咖哩飯、天婦羅蓋飯、生魚片、毛豆和炸雞塊,款款美味,CP值極高。
法式紅酒燉牛肉、美式焗烤通心粉、蕃茄肉醬燴意粉、外脆內軟的日式炸豬扒、小童至愛的奶油蟹肉可樂餅,四國美食共冶一爐,汽水全日無限供應,位位只收$88,認真是割價益街坊!
老奶奶好厲害!就連燒賣、春捲、餃子,甚至是東坡肉、炒飯、什錦炒麵這類中式食品都懂得怎樣弄,真不愧是我的鎮店主廚!
一個個令人難以忘懷的回憶故事,一段段美好而短暫的快樂時光,是我們一直前進的原動力。
看到這一幕忽然忍不住紅了眼眶,阿奶,真的很想念您,您在天國那邊生活得愉快嗎?
除了經營網上食店,為維持基本生計,閒時我還會接些裝修工程來幹。
這一份替隔離鄰舍尋找失物的苦差,有沒有人有興趣?
Hello Everybody~又來到X先生信箱時間!近日,小強老婆經常寫信過來,暗嘆婚姻生活一天比一天乏味,想問如何才能緊緊抓住老公的心? 有關以上問題,本人的答案一律都是:太太,請隆胸吧!
嘿嘿~以為朕的工作就只有這些?少年,你太年輕了!其實,我真正身份是一名威震天下的娛樂大亨。
俗語有云:萬事起頭難,回顧昔日在虛擬影圈打滾的日子,剛開始不懂拿捏,胡亂拍下一堆粗製濫造的爛片,眼高手低的神經導演,不知所謂的垃圾劇本,毫無設計的畫面編排,最終得出來的結果,當然是票房聲譽齊齊仆。
有見及此,我便馬上致電多年好友殉聞風,為公司起了一個霸氣外側的名字,並重金禮聘國際巨星里安納度皮卡丘聯同黑寡婦重拍經典愛情鉅獻【鐵達尼號第二集之Jack哥回魂】,隨即帶來過億票房的佳績。
當港版劉建明遇上來自荷里活的陳永仁,到底會產生出什麼樣的火花?
接下來,不如就跟各位分享一下本集團的十大票房排行榜,第十位是「幸福賓周始祖」淫蟲大哥夥拍性格紅星暈滴掃及職業摔角手爆石的【火拼時速4:雙鬼敲門】。
眼見作品大收旺場,我便索性開拍一部以大哥為原型的動畫電影【咸濕雄師王】,再膽拖中美日韓七條女,成功進佔票房榜第九位。
第八位是用超低budget完成,由過氣情侶塵痿停、AngelaHappy及新疆第一美少女地理葉爸合演的青春小品【微調時代】。
第七位是經已被重拍N次的【鹿鼎公傳奇】;第六位是講述幾位Marvel英雄轉行做Hacker的【包乞食帝國】;第五位是由大陸知名演員狐哥、吾驚以及出爐「幹嗎影後」假淨文領銜主演的【霸王別Gay】;第四位是80、90年代回憶殺,由「未來戰士」亞樂豬樺生力啤擔綱演出的【Deep V異形】。
來到三甲位置,有「宇宙功夫之王」小龍哥搭配「首席職業特工」湯告老師及絕頂惹火尤物盜錄者籮奶的【明日bye bye】。
亞軍有兩部,第一部是【勁愁者同盟】,假若將鋼鐵人、美國隊長、黑寡婦換成狼人、超人和神奇女俠,究竟會是怎麼樣的境況?
另一部【創造777】,單看片名就知道是一齣徹頭徹尾的維穩真人騷,雲集香港「四大天王」 擔任片中的發起人、聲樂導師、舞蹈導師及唱作導師,更專誠請來前AV女優蒼井空為一眾女學員進行演技訓練及指導,如此豪華的鑽石陣容,確實是可一不可再。
登登登櫈~開講有話:發哥一出,誰與爭鋒?一場屬於正牌賭神與少年賭神的檯上戰爭,這部看得影迷熱血沸騰的【賭神之神爭霸戰】理所當然成為票房榜的首位。
提起賭神電影系列,戲中的主題曲/插曲,不知道你們又數到幾多首呢?此時此刻,我就只記得黎明的雜念和送禮勤醉人的一晚
觀看舊片之餘,敬請切勿忘記劃時代世紀猛片【超人最終回之情迷夢露70年】的上映日期。
此外,斥資近十億元虛擬貨幣的新作【該死的女權遊戲】&【東方不敗第四輯之古代女神大亂鬥】亦籌備得如火如荼⋯⋯
啦啦啦啦啦啦~逝去感情如何留得住~半點痴情遺留殊不易~更多悽悽慘慘的遭遇~我不知道⋯⋯苦候多時,星爺的個人專輯終於要推出市面,當中就收錄了燒雞翼我要努力向上少林功夫勁恨綿綿鐵窗紅淚變色感情相逢何必曾相識Funky TownPretty Woman搵老襯以及唱你老母李香蘭等名曲,大家意唔意外?開唔開心?
現在要集齊黎張劉郭四條Ace站在紅館開騷,恐怕是場天方夜譚⋯⋯
今期娛樂猛料一則,中國巨肺歌后寒雄跟一名聲稱自己“已壞掉”的神秘男子齊齊躲在暗角私鬥?欲知後事如何?且看下回分解⋯⋯
收視長居榜首的電視節目【綜藝大本營】今集嘉賓有銀壇模範夫妻笨超&孫矋,還有影視界天后羊咩和台灣勁舞女王菜醫林,各視迷千萬不要錯過啊!
嘩~能夠收到星級囚友翼煩哥從遠方寄來的感謝信,真的是榮幸至極!
某日,一位同事突然發了三段訊息過來,然後我先click入第一條link看看,哦~原來是一個跟港產電影有關的問答遊戲⋯⋯
自問對香港影圈及本土流行音樂並沒有很深的認識,在第一個遊戲能輕鬆拿下滿分,純粹只是“屎忽撞棍”,接著我繼續挑戰其餘兩個“終極Boss”,所得到的分數分別是1210及893,成績尚算可以啦!
哈哈~左邊那條問題很明顯是手多多click錯,而右邊那條問題⋯⋯也許是年代太過久遠,我之前還真的一度誤以為肥姐沈殿霞是邵氏七公主裡面的其中一員。
昨日依稀~還未捨得你~今天的我~仍讓你歡喜~竟發現~共你分開時期~而你仍會吶喊為我衷心打氣~總覺得孫耀威的歌藝一直被人嚴重低估,當年與森美並稱「中大雙雄」,曾憑著其清新帥氣的外表紅遍中港台三地,歌聲深情、五音齊全且唱功穩定,還有意將演藝版圖伸展至日本,可惜,其後因為一次“半途出走事件”,就讓他的歌唱事業直插谷底,更慘遭唱片公司雪藏及封殺,直至2007年才正式回歸樂壇⋯⋯
飄~隨風不停~心難平靜~燦爛不過夢境~翻手是雲~覆手是風~卻難握住幾分真情~飄~飄浮不定~人似浮萍~真愛不過飄零~落花有情~流水無情~滄桑之後是真情~細膩入微的演繹,淡淡滲出了一份難以言喻的苦澀,當日透過由黃子華主演的劇集【非常人民】及大熱綜藝競賽節目【我是歌手】而發現到沙寶亮這位大陸隱世高人,儘管多年以來只靠〈飄〉〈暗香〉兩曲行走天涯,但就足以令他賺到盆滿缽滿,永無後顧之憂。
我就這樣告別山下的家~我實在不願輕易讓眼淚流下~我以為我並不差~不會害怕~


時至今日,我依然認為巴奈的〈流浪記〉是無人能及,無論往後的歌手再怎樣翻唱,也始終無法取代或超越她的版本。

No, I don't think time is gonna heal this broken heart~No, I don't see how it can while we are still apart~And when you hear this song I hope that you will see~That time won't heal a broken hearted me~


每次聽到Anne阿姨唱歌都能讓我獲得一份片刻的寧靜,她的聲音清澈且極具感染力,非常適合一班音響發燒友拿來作試機之用,正宗是“高音準,中音甜,低音勁”的表表者。

平心而論,《Naked City》絕不是一張容易入耳的前衛爵士樂專輯,它的實驗感甚強,即興而任性,整張碟的曲風十分契合封面上那條粗糲斑駁的黑白街頭,完全突顯出埋藏於大都會內裡的癲狂與暴力,每段音樂的曲名看似是風馬牛不相及,不過將它們連接起來,又能做到相得益彰的效果,很難相信這居然是80年代後期的製作。
有哪位Blog友曾聽過北野武爺爺所唱的歌?全無修飾的直白唱法,爛到不堪的破嗓子,卻出乎意外的好聽。
一張張動聽非常的精選唱片,陪我捱過多個落寞孤單的深宵時分,而今晚等候被拆封的主角,就是Frank Zappa & The Mothers of Invention的《The Mothers 1970》4CD Box Set。
收到Jim Carrey宣布隱退的消息,內心盡是感概,一切所思所想就留待另文再談⋯⋯
談到電影,又怎能不提最近鬧得滿城風雨的奧斯卡頒獎典禮?當眾人的焦點都投向Will Smith的那巴掌,我的目光則全放在“Pulp Fiction Reunion三人組”上。
貴為新科歐國盃冠軍,本以為可重拾往昔輝煌的意大利竟在世界盃附加賽被北馬其頓爆冷淘汰出局,連續兩屆與決賽週入場卷擦身而過,對這支四屆冠軍盟主而言實屬奇恥大辱。
關於「運財力子」將在夏季轉戰意假AC米蘭一事,個人的感想是:Football without Origi is nothing,No Divock,No Party。
距離戲院重開之日尚有15天,面前有一大堆事前準備工作,正等待我和一班手足去處理⋯⋯
憩在疫情蔓延時(下集)完,新一篇Blog的主題及推出日期?先回崗位,忙完再想⋯⋯

178 則留言:

  1. 呢層樓我將會用嚟推介返上面有提及過嘅一啲音樂分享,敬請留意……🎧

    回覆刪除
    回覆
    1. 孫耀威金曲串燒
      https://youtu.be/o-aLC9GyzKQ

      孫耀威 - 飛
      https://youtu.be/0zTKBViHMYI

      孫耀威 - 愛的故事(上集)Live
      https://youtu.be/5wsINu1eqNQ

      刪除
    2. 沙寶亮 - 同名專輯
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mRUg-GhccDpU0J292ONQlupE-VCj6xylU

      沙寶亮 - 我是歌手個人特輯
      https://youtube.com/playlist?list=RDQZSKxII22tA&playnext=1

      沙寶亮 - 蒙面歌手個人特輯
      https://youtu.be/Q856FvVIy5Q

      刪除
    3. 巴奈 - 泥娃娃
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mCl_1xOfp5yYlXBmV_86O-2NSW-9d6eOM

      巴奈 - 勇士與稻穗 現場演唱會實況
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kl6127yCf1OuHUZK80QloeRJLxfQWKUiQ

      巴奈 - 愛,不到
      https://youtube.com/playlist?list=PLg2T4mw7P3Mza6xEBi2v3mhBdA4tDj9Wd

      刪除
    4. Anne Murray - I'll Always Love You album
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_muZOduCsh7oJ7aFTy1o4miBc3jSixaOUU

      John Zorn - Naked City
      https://youtu.be/5xC0ZvuEuMg

      Zappa & The Mothers of Invention - The Mothers 1970
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_nzFwRaDDYZOC1M52wjVgCVc7zbY8V99zE

      刪除
    5. Eric唱live一向好穩,上次個concert我都有入場睇,直頭唱到同cd一樣。。。

      刪除
    6. 雖然佢啲歌大部分個key都唔算好高,但能夠保持住咁嘅穩定度,其實都好唔簡單。👍🏻

      刪除
    7. Naked City第一次聽,正!正!正!你呢度真係寶庫嚟!

      刪除
    8. 呢張都正呀!實驗性仲強,不過市面好難搵到實體碟。🤔
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_n4R5nejXDTiaBK7iOcqmlsCs6pJZsON7o

      刪除
  2. 自從做左手殘女, 已經無打機好耐啦 T-T
    Oscar 那把掌, 真係可以睇到東方、西方人諗嘅野會有唔同啦~~
    Anne Murray 嘅歌, 最記得 You needed me

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係因為停場所以先keep住玩嚟消磨時間,未來戲院開返我應該會全部delete晒佢。😂

      刪除
  3. 你同姑姑真係好sweet。。。👍
    完全冇諗過你會提起老孫,超級驚喜啊。。。
    佢出嘅所有CD我全部都有齊㗎,飛勁好聽,當年爆like!
    希望未來你會出篇文講Eric嘅好歌,期待期待。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾個月應該會出一篇有關孫耀威嘅文章,會連埋陳曉東同另外幾個男歌手一齊寫,飛我當年都好愛,嗰陣成日喺電台聽到,跟住就忍唔住買咗隻碟返屋企。🎧👍🏻

      刪除
    2. 飛派台嗰陣時正值Eric事業低潮期,所以唱得特別有feel,呢隻碟個形象而家睇返都仲好fresh。。。

      刪除
    3. 妳講得啱,當時個感覺真係幾新鮮,尤其係第一句嘅清唱部分。🎙

      刪除
  4. 回覆
    1. 好多男人都係用下半身思考😇(我唔係!☺)。

      刪除
  5. 你咁多嘢玩,有冇時間瞓覺架? :P

    回覆刪除
  6. 你啲玩具影得好靚<3

    回覆刪除
  7. 盒壽司買得抵呀,勁靚
    唔明班傻鳩吹奏Will Smith係真男人做乜9?
    個老婆比個仔個friend搞就得,畀人笑就唔得,乜撚嘢邏輯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人感覺唔同,個人觀感呢兩公婆實在好嘔心,睇住老婆出軌自己個仔個friend仲走出嚟講乜嘢開放式關係,你柒就好啦!上台打完人仲諗住打同情牌?好心佢就將個獎交出嚟畀Benedict Cumberbatch啦!不過今時今日荷里活黑人左膠大撚晒!👎🏻

      刪除
    2. 100%認同,睇到香港某班傻閪仲走出嚟柒住撐佢認真係R爆鳩頭?

      刪除
    3. 香港人不嬲都鍾意隨波逐流㗎啦!好多時淨係睇到個新聞標題唔睇內文就已經會自行判斷好多嘢。
      😅

      刪除
  8. 補祝第一女神小龍女的20 (+27) 大壽!X2
    迪仔好浪漫啊哈! LOVE FOREVER !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一啲都唔浪漫,係今年無啦啦撩起條筋想搞啲小意思。🤭

      刪除
  9. 祝姑姑生日快樂,你哋繼續甜蜜啦!
    你間“懐舊小食堂”咁多口味,搞到人哋勁想去幫襯囖~ 哈哈哈

    回覆刪除
  10. 就算對方出言不遜,但出手打人始終唔啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下因為咩理由囉,明明佢聽完句嘢上一秒都仲笑緊,只係望到個老婆黑面就上台打人,唔覺得咁樣係男人所為囉!最重要係全世界都知你老婆出軌你個仔個friend,啲咁嘅女人仲需要維護咩?

      刪除
  11. 午安小子,補祝你女友生日快樂,
    意大利前線人才凋零,整體平均年齡又偏老,基艾沙一傷咗即刻完全冇入波能力,恩莫比利每次一著起件國家隊波衫就唔識踢波.

    回覆刪除
    回覆
    1. 音樂比利似足以前獌狗個高爾,喺自己聯賽入好多波,但每次踢國家隊就成條蟲咁。🤣

      刪除
    2. 情況差不多,加上高爾本身入選國家隊次數都唔多.

      刪除
    3. 基本上舒利亞、舒寧咸同埋後期崛起的奧雲已經霸咗三個位,當年就算強如科拿都要打後備。😅

      刪除
  12. 是不是我之前沒留意?最近好像忽然湧現不同種類的「XX達人」問答測試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係,我都係啲friend send畀我玩我先知道。🤔

      刪除
  13. 你好浪漫,好錫姑姑,上面嗰幾隻game好似幾好玩👍

    回覆刪除
  14. 喜見Teddy對姑姑那麼的重情重義 !
    但我以為生日是母難日,應對母親感恩,有母親的祝福才是最可貴的。
    中國人以往只有由60歲起,才會慶祝生辰。 後來是幼稚園首先發動為小朋友慶生,都是生意眼來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實喺我眼中都係搵個藉口畀大家聚埋慶祝下,我同佢本身都係完全唔著重節日嘅人。👩🏾‍🤝‍👨🏻

      刪除
    2. 現代的年青人,都時興了互祝生日,作為一個熱鬧的聚會。這是每一個年代的不同之處。

      刪除
  15. 姑姑happy birthday呀~
    數下手指原來都有好耐時間冇嚟過你個blog探你,睇番先知道你近來又發生咗咁多事,要加油啊。🍊

    回覆刪除
  16. 食堂隻game睇落幾好玩!

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 雖然唔捨得,但對於奧子嚟講絕對係好事一件,希望佢過去意甲證明畀盧卡古睇邊個先係比利時第一神鋒。😌

      刪除
  18. 希望香港人能早日回復正常生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己調整心態好過,一日盲目堅持清零政策,只會繼續冇日安寧。👉🏻

      刪除
  19. 你幾個餐館遊戲係喺邊度咖?好似好好玩咁。有冇link?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去Play Store搵“My Cooking”、“Sushi Diner”同“眾多回憶的食堂故事~2”。🍽🍣🍚

      刪除
  20. WOW!!!!我家都有壽司果SET~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 砌完見到咁靚,好有衝動想買埋set燒肉。🥓🍻

      刪除
  21. 我以前都玩過餐廳遊戲🍔

    回覆刪除
  22. 娛樂大亨嗰隻game好正咁啵,好鍾意你改的戲名,好有創意,不過望真一點卻和圖片的戲名不符啊,哈。

    達人未到個問答遊戲我都是拿滿分,但之後的知識達人挑戰我連一般分數都不達標,狂兄你真厲害。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有關北野先生成名的故事,有空可看看近日Netflix上架的日本片《淺草小子》。

      電影聚焦北野武事業生涯的早期經歷,一無所有的窮小子於日本喜劇重鎮淺草發跡,開始走上艱辛波折的成名之路,由北野武重回淺草法蘭西座劇場回憶過去,柳樂優彌扮演的年輕北野武,離開淺草劇場及師父,與拍檔以「TWO BEAT」組合開始不如意的發展,再回憶當初放棄大學,到淺草法蘭西座脫衣舞喜劇劇場找到工作,不久後向傳奇喜劇演員深見千三郎拜師學藝。

      刪除
    2. 好多香港電影譯名同台灣大陸譯嘅都好唔同㗎啦!😂

      刪除
    3. 柳樂優彌畀我最深印象係當年十四歲攞影帝,搞到梁朝偉罕有地發晒老脾……🤣

      刪除
    4. 柳樂優彌本身份人都幾有個性,未夠20歲就結婚,又試過忽然揼低演藝工作去社會體驗生活一年,期間從事過汽車店洗車同餐廳服務生。

      刪除
  23. 行咗19年都仲咁有心,真係sweet~~💝

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係話佢竟然頂到我19年,真係唔簡單。😂

      刪除
  24. 孫耀威當年真係呃曬啲妹妹仔,但佢喺香港從未上過一線。
    Jim Carrey而家成日都神神化化,加埋受佢之前女朋友影響,早啲退休或者係好事,咪當留番個美好回憶俾大家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇記錯孫耀威喺香港好似冇一隻碟賣超過雙白金,佢大賣嘅唱片全部都係嚟自台灣嗰邊;笑匠多數係有少少憂鬱,占爺都唔例外。🌦

      刪除
    2. 佢喺台灣當年同林志穎、鐘漢良佢哋齊名,好似連hebe都視佢為夢中情人。

      刪除
    3. 佢人生都算大起大落,但陳曉東比佢仲曲折。😅

      刪除
  25. 奧力治作為後備真係冇嘢可以挑剔,但始終球員生涯有限,加上迪亞斯嚟到又對版,咁佢想走都好正常!點都好,感謝佢為球會付出嘅一切,永遠嘅運財童子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 迪亞斯真係物超所值,而且仲未見底,有預感佢將會喺歐聯繼續大放異彩,而運財童子個神位以後就交畀明爐接棒啦!⚽️

      刪除
    2. 可惜沙拿續約依然處於拉鋸階段...

      刪除
  26. 狂小子^^ 你好❗
    〖那巴掌〗, 可以理解; 但點講我都唔認同 ✖ ✕ ☓ X 🛑 🚫

    回覆刪除
  27. 柒婆一宣佈落台,全部娛樂場所即刻重開,咁代表啲乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代表住下一個地獄嘅來臨,繼續無限Loop……☠

      刪除
  28. 祝你和姑姑繼續甜如蜜,健健康康!

    以前以為壞咗嗰位單野係流料,經過安心偷食事件,只能說世事難料⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然大家都係男人,但真心唔明黃心穎有乜野咁吸引?莫非真係有奶便是娘?明明鄭秀文由頭至腳都有氣質咁多……🤔

      刪除
  29. 疫情下,各行各業都捱得好辛苦,希望這些日子盡快過去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 身邊好多朋友都失業,手停口停好無助……😷

      刪除
  30. 你啲遊戲我一啲都唔識,好老土啊!

    回覆刪除
  31. 我也很喜歡Pulp Fiction Reunion一幕(擊掌)。
    意大利出局可說是咎由自取,真心認為文仙尼已盡力。
    現在的模型真的做得很精緻,放在廣志前面的兩支是麒麟啤嗎?居然還有煙灰缸(笑)?

    回覆刪除
    回覆
    1. Pulp Fiction Reunion呢一幕本身絕對係經典,可惜最後畀單無無謂謂嘅嘢冚過咗;文仙尼100%係一個好教練,如果意大利咁樣炒咗佢,未來肯定會後悔;我都好欣賞嗰兩支麒麟啤,還原度極高,至於個煙灰缸係我喺Fight Club兩個1:6 figure度攞出嚟做擺設,所以比例上會有少少唔啱。😂

      刪除
    2. 最抵死是連開瓶器都有:-P

      刪除
  32. 恭喜你未來有更多更多的19週年甜蜜生活。
    日本早餐雖然不油膩,但吃飯我始終不習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝火姐姐祝福,早餐我都係習慣一定要有個湯粉打底。😁🍲🍳☕

      刪除
  33. 現在要集齊四大天王 地點也應該不會在香港
    好大機會都係嗰啲群星拱照嘅維穩show

    Anne阿姨首歌曾經俾譚生改編做情不變

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎明、郭富城應該唔會睬佢哋,我起初都係因為「情不變」先認識原曲「Broken Hearted Me」。🎧

      刪除
    2. Anne另一首經典You Needed Me好似就冇俾人改編過

      刪除
    3. 又好似真係冇,翻唱就有。🤔

      刪除
    4. 林志炫 - You Needed Me
      https://youtu.be/n1K8bPTe_Fc

      刪除
  34. 小新成班踎響度set公仔幾正,賣幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你預$100至$130左右,我自己就搵到間賣$100嘅,喺現時點。😁

      刪除
  35. 老孫之前寫過一首歌俾Hacken叫簽紙,都幾好聽,可惜冇拎嚟做主打!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 簽紙
      https://youtu.be/bAU3LJDJSqk

      呢度有講創作過程
      https://youtu.be/zTOMYSqPXkg

      刪除
    2. 個旋律係唔錯,衰在搵陳詠謙寫歌詞,成件事即刻閪晒。😴

      刪除
  36. 祝你倆甜蜜滿滿, 開開心心!💐

    回覆刪除
  37. 心形蛋糕,物輕情重。

    回覆刪除
  38. 今晚天王山之戰點睇?贏咗就好大機會拎一次英超,不過作客的確難打..

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係聽晚咩?我覺得作客都係冇得打㗎喇,希望可以守和,然後博鏝之後自己甩轆爆炸。🤯

      刪除
    2. 以往羅渣帶隊對住鏝之所以食硬,全靠一班奇兵例如係張伯倫同F9,可惜而家廢嘅廢傷嘅傷⋯

      刪除
    3. 咁好難講嘅,鏝個陣容本身都越嚟越恐怖。

      刪除
    4. 光頭佬套戰術係有料,但始終欣賞高普呢種唔洗靠錢已經可以bulid up隊波嘅能耐

      刪除
    5. 用返下面回另一個Blog友句嘢:畀高普教曼城,未必可以run得好似光頭佬咁順,但畀光頭佬教利記就肯定唔可以搞到而家呢個程度。🏆

      刪除
  39. 力子喺利記嘅故事其實都幾勵志,起初幾乎畀人放棄,去到法甲仲入選埋最差11人,返球隊諗住佢死緊,點知跟著又fit到漏。冇幾耐俾愛茅頓整傷咗,又覺得佢玩完,最後又俾佢rebo rn,仲做埋運財童子,講真呀,只單計歐聯嗰兩球含金量極高嘅入波,已經夠佢成為球會名宿啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奥子走啲位好刁鑽,唔係個個前鋒學得到,正所謂一次就偶然,兩次就撞彩,但佢成日都會喺適當位置入到啲關鍵波,已經證明佢真係有料到,絕對唔係靠符碌。👍🏻

      刪除
    2. 最慘係夾唔到高普套戰術,淨係可以喺前面單打獨鬥做下二傳,南野方面就堅唔知佢衰乜?

      刪除
    3. 身型吧?體能佢其實ok,亦好勤力。🤨

      刪除
    4. 但我覺得如果高普堅持唔要係一定有原因,你睇沙基利去到Lyon廢到⋯

      刪除
    5. 沙基利雖然唔係好勤力,但就咁睇佢喺場上嘅表現又唔覺佢好hea,唔係領隊真係好難知佢衰乜?🤨

      刪除
  40. 抗疫的日子...不怕悶....嘻嘻

    (你在上面有句回應 :"多年失眠症候群,已放棄治療".....使我想起剛逝去的妹夫...他常說:一直醫不好,已放棄了....每次去睇醫生或入院,也只為了妹妹的請求....)

    回覆刪除
  41. 可愛的心形小蛋糕,看來很好味🍩

    回覆刪除
  42. 已經19年還願意堅持製造驚喜,我的另一半真的要向你多多學習。

    再一次祝琪琪happy birthday,希望你倆永遠甜蜜牽手繼續走下去。

    Jane
    10/4/2022

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇到妳寫嘅頭兩句應該會笑到噴飯……😂

      刪除
    2. 多謝祝福

      😆😆😆😆😆

      刪除
  43. 祝你和女友永遠幸福快樂,孫耀威當年我都迷過他一陣子,大概是懷玉公主那段時期吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對佢最深印象嘅電視劇反而係【Click入黃金屋】,尤其幫個妹換電腦嗰幕。🤣

      刪除
  44. 對孫耀威最深嘅5個印象:
    1.知不知每晚屌妳十次八次?次次妳個閪都會立黐黐~
    2.同日本毒后酒井法子合唱
    3.老婆Macy白滑大波羨煞旁人
    4.食過全盛時期嘅楊秀惠
    5.應采兒係佢條舊菜,政協春都要著佢舊鞋

    回覆刪除
  45. 沙寶亮入行以來雖只有兩首大作,但此生已足矣。

    回覆刪除
  46. 呢排成日連後備名單都唔見力子,我諗佢夏季都係走梗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望南野留得低,多線發展好需要佢。🙏🏻

      刪除
  47. 再次祝姑姑Happy Birthday,祝你哋永遠恩愛如昔~

    回覆刪除
  48. 要數孫耀威代表作,呢張精選碟實至名歸,基本上成張碟都好聽,當中 飛 襟聽又不落俗套,比 愛的故事 上下集更好;至於佢個拳手造型,事隔25年後既今日番都依然好OK~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有一首好冷門嘅歌叫做「我不怕哭」,當年曼聯球星傑斯拍咗個鐵達時廣告,冇記錯嘅話香港版本應該係由陳光榮做配樂,之後佢索性將段音樂改編成歌,可惜就冇hit到。另外,有關孫耀威同陳曉東嘅好歌,喺下一篇Blog會同大家詳細分享。🎧

      刪除
    2. 當年傑斯拍嘅鐵達時廣告⌚
      https://youtu.be/wy-yJjusLvg

      刪除
  49. 陳氏一家祝你哋甜足一世,永遠快快樂樂。
    陳太話當年都幾鍾意老孫,仲有幾張佢D閃卡,
    咦?上集有東東,今集有老孫,之後會唔會講埋鍾漢良?
    佢都係當年響台灣爆紅嘅港星喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾漢良唔會,因為我手頭上連佢一隻碟都冇,亦冇乜聽過佢啲歌,比較熟嘅只有「Orea」。😅

      刪除
  50. 靚仔好sweet呀你~~姑姑實lum死~~~
    老孫當年響學生妹市場好紅ga,學歷高個樣又生得正派。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個package咁完美,溝死女好正常,雖然我身邊有個女仔friend成日話佢似土撥鼠。😆

      刪除
    2. 響許志安面前邊個夠膽認自己似老鼠???🐭

      刪除
  51. 補祝你的女神小龍女生日快樂!
    你亂嗡唔止二十四, 好多四哈, 夠曬豐富!
    疫情年, 有些生意好好, 賣到斷市, 有些倒閉, 各有命運, 唉!!

    回覆刪除
  52. 論教波實力,高普 vs 哥迪奧拿
    https://lih.kg/2962236
    - 分享自 LIHKG 討論區

    巴打點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然揀高普,只可以講,畀高普教曼城,未必可以run得好似光頭佬咁順,但畀光頭佬教利記就肯定唔可以搞到而家呢個程度。🏆

      刪除
  53. 香港音樂電影達人真係非你莫屬,我一見到呢類遊戲第一時間即刻諗起你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起初都唔知道,係有好多朋友send畀我睇。😂

      刪除
  54. 北野先生的歌曲,我獨愛"浅草キッド"。

    回覆刪除
  55. 19年,你估咁容易,再次祝福你哋~
    關家姐單野咁鬼hit,好明顯你㩒錯啦🤣
    隻拍戲Game幾攪笑喎😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 要佢對住一個咁難頂嘅人19年,的確係唔容易。🤣

      刪除
  56. 隻拍戲game幾正咁,巴打改d戲名好絕😂
    猁就算今晚過到賓菲加都應該過唔到愛美麗㗎喇😁
    今年預咗畀鏝三連冠,下季仲有機會水貨力架風水童子一齊走😇

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年鏝個勢似係會攞第一次歐聯,不過唔緊要,若果今次再攞唔到,下年咪又拎多啲錢出嚟增兵囉……🙄🤣

      刪除
  57. 達人挑戰嗰個你真係好癲,我諗專業音樂人都未必有你咁高分🤣
    孫耀威畀我感覺好似成日都陰陰濕濕咁,似係笑裏藏刀嗰種人💀
    不過食到陳美詩已經贏曬,唱歌我就麻麻地佢,得一個tone,似陳拍乳feel😴

    回覆刪除
    回覆
    1. 生得靚仔已經贏晒,即使陰陰濕濕又如何?如果你個樣生得唔夠四正,就算你份人有幾正氣都冇用。🤣

      刪除
  58. ♥•.♫.¸.✫¨´`'*°☆.--•╬•
    (\~~/)♥•.♫.♥•.♫.♥•
    ( ='.'=)祝復活節愉快!
    (")~(")*✫¨´`'*°☆.•╬•♥

    回覆刪除
  59. 喜歡第一幅相.
    19 ? 我都想再19 ~~~~ 保祝 Happy Birthday!

    回覆刪除