2021年7月20日星期二

路仍是我的路⋯⋯

自5月頭正式接管放映部之後便一直忙得不可開交,到現在才有空去記錄一下這幾個月所發生過的一些大小事情⋯⋯
呼~終於都解決了寫在白板上那堆密麻麻的“包場”,說起來,真的辛苦了一班手足每日捱更抵夜去配合工作,You guys are the best!
各單位請注意!不管有多忙碌,間中也要抽空逗自己開心!例如是喝杯一芳松柏嶺青茶,記住一定要加珍珠!呵呵~
某日,一位同事突然說要請我吃個“回魂Birthday Breakfast”,雖然只是一個小小的舉動,卻足以讓人感覺窩心!Thanks Max
在此,再一次感謝多位好友的厚待,每一年生日都能夠吃到那麼多豐富大餐,實在是一件非常幸福的事。
時至今日,焱丸水產的日本料理仍然是冠絕全港,無人能敵,不服來辯!
位於尖沙咀厚福街5-6號的翔壽司,曾兩度榮獲米芝蓮推薦,並堅持選用日本有名新鮮食材,CP值極高,尤其是該店的“平價Omakase”!
你們能分得出哪一盤是$396 (12 pcs) 精選空運靚蠔?哪一盤是$10超抵價生蠔嗎?位於尖沙咀諾士佛臺1號7樓的蠔站,絕對是三五知己閒時一聚的好去處!
面對眼前一堆美食,又豈能少了1664 Blanc的陪伴呢?
想品嚐既高質又多元化的健康素菜?相信位於東港城2樓263C號舖的從心素食肯定會令你稱心滿意!
先來個$288特惠二人套餐,頭盤是籠仔蒸田園餃子,主菜是招牌片皮鴨跟刈包及鮮茄汁雞絲燴蛋炒飯,兩盅鮑魚榆耳雞絲翅全無味精,入口鮮甜,值十個讚。
雜錦刺身拼盤、蜜汁叉燒、金菇牛柳卷,仿真度達80%,還有口感清爽的水果/粟米軍艦壽司,每一道菜都甚有水準。
三個麻甩胃口大開,再點多碟野菌什菜炆伊麵就剛剛好!
嘻嘻~我已經好久好久沒有吃過那麼好吃的芝麻糕!
三月時替姑姑慶生來過這間位於銅鑼灣Tower 535地庫的小曼谷泰國美食站,吃後讓人回味無窮,於是,逢適小弟牛一,我倆便決定再踏此地重溫舊夢⋯⋯
一坐下我們就例牌點了一份泰式生蝦刺身來開開胃。
小曼谷必點推介 - 泰式炸蝦餅、泰式燒原隻鮮魷、極上燒安格斯西冷牛小排
泰皇咖喱炒大蜆 X 原味烤酥餅簡直是天作之合,世紀絕配!姑姑果然是識飲識食之人!
除此之外,千萬別忘了這兒的一系列串燒,保證你一吃愛上!
那當然,無論外面的誘惑有多大,由老媽子親自炮製的住家大餐,永遠都是最高質的!
今年的生日願望?很簡單,就十五個字:疫難當下,願你我身心無恙,幸福安康。
來到特別鳴謝環節,華Dee,每年生日下最重本的必定是你,一句:「錢不是問題,最緊要是大哥高興!」直教人感動流涕⋯⋯我的NO.1老友,什麼都不必說,總之一切在心中啦!
柏盛哥,經常要麻煩你幫我訂東訂西,認真是不好意思!繼浪蕩燶華甩毛吹雪港版霍金後,十分期待你的Keith Flint造型,屆時定必再創經典!
鎮宇「喂~你唔好隱藏實力啦龍少!」「呀~巴打~今次,我真係有啲飽⋯⋯」
好抱歉兩位兄弟,張相太正,忍不住要出賣你們!哈哈~8、9月再聚啊!阿龍你說得對~世事變幻無常,以後大家真的要多見一點!
Ki,一口氣花了您二千多元,難得您還一派豪爽面不改容,真不愧是我的專屬深山女漢子!
好姊妹Jody,多謝妳在這些年的支持和鼓勵,祝妳和“張錦程”繼續甜甜蜜蜜,並早日拉埋天窗。
慧菁,不知道要等到何年何月何日才有機會跟你們再度相聚呢?此時此刻,我真恨不得可以立即飛過來與一眾炫友唱個夠本!
登登登登~It's my birthday boxing day!上面這set由Bandai推出的盒玩套裝深受一班小新迷歡迎,其中只有幾條毛仔的新之助BB如今更是升價幾倍。
小葵就歸Locker,小新小白就歸公司各個部門的出入口,至於肥嘟嘟左衛門鱷魚山先生就乾脆拿來當做擺設吧!
隨便睇!隨便揀!$1200自選CD套餐!費用方面全部由我的絕世好女友一人負責!
殷正洋《戲歌》1&2集,兩張找了N年的神級翻唱示範作,俗話有云:「出外靠朋友」果然是沒有錯!
現任蕃茄主義餐廳老闆娘兼主廚張小雯年輕時所創作的歌曲均滲著一陣濃濃的校園氣息,其首張同名專輯曾打入「台灣百佳唱片」的第112位,而她在1992年為黃品源寫下的留下來陪你生活亦影響了許多晚輩唱作歌手,像是張懸及雙人組合棉花糖。儲齊她的三張個人唱片後,我第一件想到的事,就是拿著它們親臨蕃茄主義給本尊簽名以作記念。
覺得頭版碟太難找?不要緊!上網到各大唱片行訂購一些復刻版CD收藏也OK!就當是還個心願嘛!周湯豪媽媽王雪娥 (比莉姐) 於1999年6月發行的專輯《傻瓜就是我》,碟內的Track 5 Dear John兩年前忽然在抖音界大紅,還受到一眾歌手、網紅爭相翻唱,然而,個人的心水選擇卻是排在Track 6的勇敢面對,沙啞獨特的音色貫穿全曲,叫人一聽難忘;已故台灣女歌手林良樂以中性形象為人熟知,細膩深情的唱腔走紅全台,著名代表作冷井情深溫柔的慈悲曾被天后王菲蘇打綠南方二重唱以及另一位已故台灣女歌手阿桑改編及重唱過,但就始終未有一個人能及得上她。
平心而論,初出道的城城真是屌打一堆韓星!他的第一張個人大碟《對你愛不完》集合了一眾知名唱作歌手 (如張雨生王傑張洪量邰正宵) 及幕後精英 (如陳秀男陳樂融丁曉雯) 作班底,甫推出便狂賣五白金,並隨即刮起了一股“中分頭旋風”,從此踏上其天王之路,充分向世人展示何謂“贏在起跑線”。
各位觀眾,我最喜愛的郭富城專輯TOP 10,一次過晒你冷!
本人對關淑怡三張Live Album的感想:95年無疑是最靚聲,行雲流水的演繹猶如現場播碟一樣,比較可惜的是SK當時略欠經歷,情感稍有不足;06年縱使歌者的聲線和音域早已不復當年,卻意外呈現出一份難以言喻的真摯情懷,隨性而飄渺,哀婉而淒美,同時又不失溫柔,為樂迷帶來了數首不一樣的首本名作;08年偶有明知故犯把歌談心Cuccuruccu Paloma等神來一筆,但整張聽下來就給人一種美人遲暮之感。
嘩~條女隻新碟的確是正得呱呱叫!一曲I'd like a drink令人聽得如痴如醉,所謂「寶物沉歸底」便是這個意思。
李錦記舊庄特級蠔油?雙璜醇釀頭抽?送給一個廚藝接近零分的人,豈不是等同於倒錢落海?
生日賀禮分享完畢,都是時候要跟小龍女回花叢修練玉女心經⋯⋯
在完成上一篇Blog的文字部分之後,我就心血來潮一個人到K11 Art House連續看了三部奧斯卡得獎猛片,分別是【The Father】、【Promising Young Woman】和【Nomadland】。
三齣戲當中,【Nomadland】所帶給我的回響和共鳴是最深的,儘管有部分影評人批評電影將遊牧民族的坎坷生活過份理想化,可是,我的著眼點反而就放在另一個地方⋯⋯
女主角Fern顯然不是一個開心快活人,但就勝在韌力夠強,就算身陷逆境都仍能咬緊牙關撐過去。她談不上是俗世人眼中的大慈善家,但總算是個性善良,至少不會像都市人那麼勢利和冷漠。她堅守自我,隨心而行,完全不受外界影響,總括來說,Fern甚至不能被稱之為真正的游牧民族,她只是在廣闊的大平原上持續不斷的徘徊、生存和抵抗。自丈夫Beau過身後,Fern遲遲無法安定下來,這件憾事將其體內的正面能量徹底耗盡。她拒絕再墮愛河,亦無意擴展自身的交友圈,與家人或是舊相識也不能如常人般自然地交談玩樂。故事最後以Fern重踏她以前住過的城鎮並找到一間空房子來作結,這裡看起來不像她的小貨車那麼好客,彷彿代表著她的心與靈魂,縱然學會了釋懷及放下,還開始願意正視自己的傷痛,無奈心仍是冷,最終唯有保持著孤身走我路的心態邁步前行。
在六個半小時內,我先後走進三個不同類型的光影世界,還順道幫公司當個免費送片員,就這樣度過了疲憊而充實的一天。


完場後有感而發,想一想,其實某程度上,我跟Fern都有頗多相似之處⋯⋯同樣與親人關係疏離,但凡身處於樂也融融的場合便會感到混身不自在。慣了在陰暗的山洞裡掙扎求存,經歷過比CCTVB電視劇更胡鬧的荒謬情節,漸漸抗拒適應正常人的生活,寧願見鬼也不願見人,更害怕去建立任何有可能會結束或失去的東西,唯一能帶給我們“回家”欲望及感受到“被需要”的時候就是與愛貓CoCo/丈夫Beau共處的日子,當他們離開了,那股“努力活著”的動力亦會隨之而去。

那些年來,眼見一同成長及清楚明白和了解自己過去的家人/摯友一個個離世,不然就是被關進監牢去。大約兩個月前,透過一群中學舊友得知一位移居日本不久的老朋友因腦中風而入院的不幸消息,直至現時為止,他經已昏迷超過50日。從小學認識至今,期間更有緣成為中學同學及年少時期的玩伴,曾經有一段時間,因為他多次出言嘲諷我的家庭狀況和先天缺陷,讓我下定決心要斬斷所有跟此人有關聯的朋友圈,後來的交往也只是局限於Facebook上。回想昔日各種恩恩怨怨,到今天皆化成一抹灰塵,看到他臥病在床的照片,一陣莫名的心酸瞬即湧上心頭,難道生命就是如此脆弱嗎?
My Dear CoCo,您選擇在7月14號當晚報夢給我到底所為何事?又抑或這通通都是源自我的思念?無論怎樣也好,只要能跟您窩在一起,那怕是半分半秒,都是極其珍貴的。
包容從來不易,這個您我早已知。由一個不解溫柔的臭男人,到慢慢學懂如何去體諒和理解另一半的某些想法和處事方式,但求雙方快樂就算。多得您的無私付出,每天不停在爛泥底下悉心栽種,我倆才能攜手跨過重重難關步入第18個年頭。感恩有您,願愛您直到海枯石爛,今生今世,永不分離。
與爸媽的感情一天比一天深厚,彼此已無芥蒂。對於那班曾撕破臉的親朋戚友,普通一兩句慰問說話,基於禮貌我還是會淡然地作出些簡單回覆,但是說到見面當然就可免則免了。
歲月無聲消逝,一轉眼我就三十有八,踏入2021年,我的身心均隨著周遭的人和事而產生重大變化。CoCo走後,讓我深深體會到做人真的不用太執著,亦無需把得失看得太重,人生有聚有散,生死有命,任誰都躲不過。與其滿腦憂慮去預測未知的未來,倒不如就敞開心房活在當下,凡事隨緣而安就好。以往我常常都會受外面的一些流言蜚語影響而氣壞身子,要活到這把年紀才懂得一笑置之,就連身上原有的稜角也逐漸被現實社會磨得平平滑滑⋯⋯
坦白說,我從沒想過自己有天會變成別人眼中的“老油條”,有時還要退守背後充當部門的雨傘和潤滑劑,每日替一班年輕同事遮風擋雨。不過可幸的是,經過多番洗禮後,我心裡面的那一團火依然未有熄滅,每遇到不公平的事就照樣會馬上挺身而出,絕不做縮頭烏龜。
看過多位中西醫生,花了六位數字的醫藥費,呑過數萬粒藥丸,喝過數萬杯苦茶,試過全年只吃綠色食物不碰別的,並採用過數十種治療方法,結果是:醫好腳時手又爛,手未醫好就上額頭,還未斷尾就狂掉髮。唉~想不到我未到四十便要面臨中年危機,幸好老子早有打算,假若脫光了就索性弄個“Travis Bickle hairstyle”⋯⋯You talkin' to me?Bomb Bomb~
球王美斯歷盡千辛萬苦終能圓夢,成功打破“亞軍廷”近年大賽的二奶宿命;由文仙尼帶領的意粉兵團實而不華,一手粉碎三獅軍團的歐國盃神話,看著文老大與光頭佬維埃里相擁而哭,就不禁令我憶起學生年代每晚回家追看意甲重播的美好時光;拉隊到奧地利進行集訓的利物浦能否以完整陣容迎接新一季英超開鑼?答案將於8月13號揭盅!
之前有傳Google將會撤出香港,及後證實原來只是虛驚一場!嗯嗯~看來我真的要扚起心肝把那堆還未發表的Blog文盡快寫好放上來才行!

203 則留言:

  1. 各位朋友早上好,呢層樓我將會用嚟推介返上面有提及過嘅一啲音樂分享,敬請留意……🎧

    回覆刪除
    回覆
    1. 殷正洋《戲歌 1&2》部分歌曲試聽

      塵緣
      https://youtu.be/1bQzwoMqD8I

      鬼迷心竅
      https://youtu.be/Lu6GJIdlxsc

      玫瑰人生
      https://youtu.be/YKbDm70_fas

      刪除
    2. 張小雯同名專輯
      https://youtu.be/vPE5v0I9jZ8

      生活就是
      https://youtube.com/playlist?list=PLL5o_SKKHCjCiV1CQYDlOzTPx0yoqLVMI

      舊瓶釀新酒
      https://youtu.be/LcEPM-LSYUU

      刪除
    3. 王雪娥 (比莉姐) - 傻瓜就是我
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_l2eZiUkt3XcUspueNtSnt9RwAX964Dm6I

      林良樂 - 冷井情深
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kg_f2gbzOcTtm5HDZSy87i7rhJfO-2sEs

      林良樂 - 溫柔的慈悲
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_l1iacgenP0KVOfp_MwFKwwuUdycIIXnLU

      刪除
    4. 郭富城 - 對你愛不完
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mIzl0_ezbuv_EewOpvbt-E7zJh-_UEb7Q

      關淑怡 - 難得有一個關淑怡演唱會1995

      CD1
      https://youtu.be/JgCCYnxXoRY

      CD2
      https://youtu.be/Hdbi9LC4k4g

      關淑怡 - 關於我關淑怡演唱會2006
      https://youtu.be/THYdm-KX6Xs

      關淑怡 - Unexpected Shirley Kwan Live 2008

      CD1
      https://youtu.be/kJnJtILThB0

      CD2
      https://youtu.be/mysipS8hguc

      刪除
    5. Serrini - Gwendolyn album
      https://youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kfrNW9MfWFVT1JiNksaN0YR-qdGI5IMK8

      已分享完畢,希望大家enjoy。🤗

      刪除
    6. 比莉姐唔唱歌又係嘥曬,佢把聲唱搖滾應該幾有意思!

      刪除
    7. 我反而覺得比莉姐把聲同唱法互相有少少矛盾,而且太有年代感,唱搖滾會覺得佢有啲缺乏力量,但唱流行又覺得有啲過份強硬……😅

      刪除
    8. 一貫到位嘅分析,但還觀成個華語樂壇唱得起搖滾嘅女歌手真係唔係咁多,後生嘅張惠妹算唔算?

      刪除
    9. 佢係唱得好高音好激昂,但我唔覺得佢係唱搖滾嘅材料。😅

      刪除
  2. 看見這麼多食物,令我垂涎三尺,原來是你牛一,祝生日快樂!

    回覆刪除
  3. "生死有命,任誰都躲不過",我今日送走Marble 仔,望見Coco,更加感觸
    補祝你生日快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 保重,坦白講我而家一諗起佢個心仲係酸酸痛,不過嗰晚發夢見到佢然後係咁攞個鼻索佢啲毛,喺夢入面我真係感受到佢嗰陣味㗎!🤗🐈

      刪除
  4. 毛毛仔呀B小新好麻甩
    幾套戲都好睇
    人生無常,珍惜值得嘅人,唔好對d無謂人浪費時間

    回覆刪除
  5. 唔洗多謝,最緊要新一年乜都好,祝你一家同阿嫂都平平安安,吊,你咁多頭髮都叫甩頭髮,咁我點撚樣算?

    回覆刪除
  6. 額頭好返曬,恭喜恭喜,望落仲好多頭髮呀!唔使擔心!:-P

    回覆刪除
  7. 補祝你生日快樂
    食生日飯, 最開心之處, 唔係食咩, 應該係同咩人一齊食至真
    八卦問下, 你間戲院有無人包場睇《1921》?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,你講得啱呀!不過呢幾年我對食嘢嘅要求高咗好多!😋

      刪除
    2. 1921係講偉大嘅共產黨點會冇包場?由7月一路包到9月,成個暑假大包圍㖭呀!🤣🤣

      刪除
  8. 邦邦在那麼多年來,收獲到難得的愛情和友誼,和事業上的成就,真是不枉此生了。
    對於那些無謂人的閒言冷語,不用與之計較。正是人在做,天在看,冥冥之中自有主宰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算係苦盡甘來,證明咗之前嘅付出係值得嘅!希望一切如阿姨所言!😁

      刪除
  9. 祝你:生日快樂!身體健康!
    有咁多好友同姑姑愛你,你是幸福的人,要好好珍惜呀!

    回覆刪除
  10. 狂兄生日快樂,你對浪跡天地嘅睇法好透徹,值得讀者深思。好鍾意你用空房去代表女主角嘅心+靈魂,好準確,或者是你嘅經歷擴闊咗你的眼界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呢套戲好有感覺,睇完之後反思咗好多嘢,反而另外嗰兩套睇完好快就唔記得……😅

      刪除
    2. 超犀女王個結局幾好,好無助又好直接。

      刪除
    3. 的確非常抵讚,竟然唔係嗰種大快人心嘅復仇套路!👍🏻

      刪除
  11. Happy-b-day ar DiDi~~~🎂
    唔覺得你有太大改變,都係同以前差唔多!!唔使驚!仲好young~~~😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 點講都係全公司最大年紀,樓下全部都係後生仔後生女……🥲

      刪除
    2. 呢排興大叔的愛呀~~~~😂😂

      刪除
    3. 我又冇黃德斌咁大隻……🤣🤣🤣

      刪除
    4. 不過我做人唔貪心,淨係畀個簡慕華我就得㗎喇!😍

      刪除
    5. 你後生有段時期走過BL路線~~~😆

      刪除
    6. 走呢啲路線要青靚白淨㗎!你有冇見過林嘉華同元彪拍BL片?😒

      刪除
    7. 你邊有咁誇張??你而家好返好多啦!😂😂😂😂😂

      刪除
    8. 你都知我時肥時瘦,一時青靚白淨,一時滿面紅疹,絕對係遠近馳名嘅鬼影變幻球!✌🏻

      刪除
  12. 每一篇都好詳盡,工作順利就好啦,好多朋友飯局可以為工作上解悶﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生變幻無常,覺得係真心嘅朋友就真係要見多啲!😊

      刪除
  13. 生日快樂!每年都有咁多人請食飯,人緣真好!!
    意大利今屆係實至名歸,由頭苦戰到尾,丹麥就最熱血!!

    回覆刪除
  14. 多謝,文仙尼真係正宗用蔗渣嘅價錢踢出燒鵝嘅味道!👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢執教生涯份成績表真係靚到唔識形容!!

      刪除
    2. 巴神冇咗佢職業生涯即刻一落千丈,同埋我成日覺得如果佢繼續教曼城,鏝就應該一早攞咗歐聯……😂

      刪除
  15. 美食當前,良朋共歡,精彩時刻.....在現今悲情的香港,需要的便是這些歡樂時刻.....生日快樂 ! 三十有八,還是青年人一個 ^.^ enjoy your life...

    回覆刪除
  16. 迪仔生日快樂,要珍惜琪琪啊。
    外型冇乜變,仲keep到,有排唔洗剷punk頭,哈哈。

    Jane
    21-7-2021

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身唔係靚仔,所以就算變咗啲人都唔係好覺……🥲😂😂😂

      刪除
  17. happy birthday ar。。。
    見到coco張相好感觸,d小新公仔好得意呢。。。

    回覆刪除
  18. 生日快樂!
    今年嘅疫下生日都過得充實哦!可以得閒同好友聚下都係我目前最渴望嘅事~
    總言之,把握當下,生活同工作每日都要過得開開心心!

    回覆刪除
  19. 送上遲來的生日祝福,祝你身體健康,開開心心!
    你的朋友對你很好呢,見到那些食物便流口水。
    我也怕世事常變,要寫多些blog文。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芝,之前google單新聞,令我下定決心要將啲倉底貨逐一攞出嚟……🤣🤣🤣🤣

      刪除
  20. 小子生日快樂,我都好鍾意食素菜,多謝介紹.
    自己雖然係多年巴西擁躉,但都好鄧美斯開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝山sir,美斯真係應該擁有更多榮譽,佢嘅天份同埋C朗嘅勤奮都係好值得人佩服。👍🏻

      刪除
  21. 美食賀牛一,生日快樂!

    回覆刪除
  22. 正氣BLOG主生日快樂,
    夠膽講真話嘅BLOGGER/YOUTUBER真係越嚟越少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咪就係因為成日鍾意講真話所以做人咪痛苦囉!😂

      刪除
  23. 嘩,真係好多美食。
    你有好多頭髪喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經比以前少咗好多,好後悔之前嗰幾年冇嘗試去電返個爆炸頭玩吓!🥲

      刪除
  24. 生日快樂,身體健康,要繼續update啊。

    回覆刪除
  25. 哈哈,狂兄生日快樂呀!

    回覆刪除
  26. Happy belated birthday!! 珍惜「珍惜」你嘅人就好,其他人,管他呢!

    唔洗擔心,頭髮依然好濃密,未有耐要改髪型呢!

    回覆刪除
  27. 狂兄生日快樂,你聽歌啲口味真係闊得驚人,郭富城就算到而家都係吊打一班白面牛奶仔!
    SK都算得上係全香港最可惜嘅一位實力派女歌手,把歌談心絕對係絕唱..
    記得你好早之前已經推介Serrini,並唔係人云亦云,隨波逐流👍

    回覆刪除
    回覆
    1. Serrini之前啲歌嘅風格唔係全部都啱我,所以一直要去到《邪童謠》先有買佢啲碟。👀

      刪除
    2. 但佢d碟出面炒到好貴,我啱啱去信和見到佢隻新碟比人炒到500蚊..

      刪除
    3. 我早幾日行CD Warehouse都見到佢隻碟畀人買晒,或者係發貨量太少,始終佢都唔算係主流歌手。😆

      刪除
  28. 生日快樂呀Blog主!今季FSG又係勁孤寒,認真係冇眼睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排好似勁賣人籌緊旗,不過應該係拎嚟還返買干拿迪條數……🤣

      刪除
    2. 趕走埋哈利仔,又多千二萬!!

      刪除
  29. 生日快樂Bondi,最近我也有個好姊妹因為突發病離世,看到你後半段的文字,差點就忍不住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 共勉,最近喺公司都聽到好多類似嘅故仔……🚬

      刪除
  30. 首先祝你生日快樂!
    坦白講,貴博是我經常願意看盡全篇長文的其中一位,盡管未必完全認同所有東西,但勝在有內涵,想深一層,世間哪有同自己想法完全一致的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,每個人想法不同先係一件正常嘅事,當然要識得互相尊重先係最重要。😺

      刪除
  31. 生日快樂,SK 06年個演唱會我現場有睇,真是一流水準,美中不足的是唱快歌有點不夠氣力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唱慢歌甚至係講句嘢佢都唔係好夠氣,但唔知點解有一部分嘅歌佢就唱得好有feel,例如係繾綣星光下、當世界無玫瑰、人生可有知己同埋假的戀愛,特別記得假的戀愛去到中段佢入快咗,然後就即席示範咗乜嘢叫做“完美執生”!👍🏻

      刪除
    2. 論唱商個人心目中SK比Faye Wong、Sandy Lam更高,只是在太多不穩定。

      刪除
    3. 但林憶蓮嗰種努力不懈,鐵柱磨成針嘅毅力真係好令人佩服!👍🏻

      刪除
  32. 睇相,從心素食的食物仿真度是高的,不只從心,也有心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坑口間分店好食啲啲款式又多啲,尖沙咀嗰間分店雖然人來人往但啲伙記服務態度好差,有好多款擺喺餐牌度嘅嘢竟然可以話長期冇賣,認真係吹Q漲……😒

      刪除
  33. 狂小子, 你好 ❗️
    My belated HAPPY BIRTHDAY to YOU 🎂 🥳 ✨ 🌈 🥂
    ㊗️福 願望成真 : 『疫難當下,願你我身心無恙,幸福安康。』

    回覆刪除
  34. 生日快樂,心想事成!!

    回覆刪除
  35. 生日快樂大哥,對蠔站好有興趣,極羨慕你每年生日都有咁多朋友請你食飯,最重要係有小龍女陪伴,我諗我就一世都唔會恨到呢D機會..

    嗰D咁嘅乜Q女版吳君如姜濤又邊有得同城城比呀?先唔講個天然靚樣,淨係講跳舞唱歌都完全吊打佢哋班羊群魔鏡啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我對班新一代偶像冇乜意見,而事實上每個年代都有類似嘅嘢,只要自己唔好隨波逐流夾硬迫自己迎合就得。😊

      刪除
    2. 見到D三十幾四十幾甚至五十幾嘅師奶同埋麻甩佬走去做鏡粉真係覺得好撚嘔心好撚肉酸!

      刪除
    3. 咁佢哋的確係有權利去選擇自己鍾意嘅嘢,不過有好多其實都係投其所好,可能係氹女朋友同老婆啫!😅

      刪除
  36. 夢到愛貓可驟舊囉! 也可能是物掛着你報夢!


    最近我的白貓都去了, 另一玩皮貓卻有時變得像白貓般乖, 真不知是否好事!?

    回覆刪除
  37. 真羨慕你吃到這麼多的海鮮, 我有很多巳不能吃....
    Happy B-day!

    回覆刪除
  38. 買到心頭好就好lor!下次到你請番我食好嘢!😁

    回覆刪除
  39. 個模型小新公仔個面好似瘦咗咁?!!是否正版~~哈哈哈
    間中去食食素餐都唔錯!!!

    回覆刪除
  40. 生日快樂狂兄,城仔後生真係靚仔到零死角咁滯
    但礙於身高問題 嗰陣佢真係一路比另外三個騎住
    成日唔上唔落咁款 到佢哋退曬落嚟先攞到第一個男歌手獎

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得佢拎頭兩次男歌手好巴閉㗎,係小室哲哉同埋Celine Dion頒獎畀佢!👏🏻

      刪除
    2. 第三年好似係阿倫頒比佢

      刪除
    3. 冇乜印象,我淨係記得有一年佢以為自己攞梗點知畀許志安攞咗……🤣

      刪除
  41. 雖則話寶劍贈俠士,但一D靠得住既調料,確實係幫到手既。

    回覆刪除
  42. 生日快樂呀,聽講你堆遊記都拖咗好耐,乜嘢麻甩遊東京,等咗幾世耐都未有第三集睇😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 第1集於2017年推出,第二集於2020年推出,第3集嘅推出日期……你懂的!😎

      刪除
  43. 原來康晉榮(康康) 也是歌手, 一直以為他只是搞笑藝人!
    2012銀河星推薦‧康康 https://youtu.be/DM-0-y-fbQg
    2021『台灣大歌廳』康康 https://youtu.be/gybKOKWqhNo

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係一個好有heart嘅歌手,我好多年前都有寫過一篇Blog介紹佢!😀

      刪除
    2. 欣賞康康(康晉榮)
      https://timeischanging2013.blogspot.com/2007/06/blog-post.html

      刪除
  44. 生日快樂ar靚仔~~Co仔一定係掛住你先返嚟探你~~😻
    你d頭髮仲頂得住喎,望落都唔似38,放心la!!!😌

    回覆刪除
  45. 喂喂我之前有陪朋友睇serrini演唱會,條傻婆真係勁正!!😍
    Aaron係衰在矮,唔係絕對無敵,佢d舞冇唔係時下d小dee dee可以handle,家陣d男團全部都係一窩蜂力捧出嚟~~可能姐姐年紀大,真係唔識欣賞…😅

    回覆刪除
    回覆
    1. Serrini個演唱會啲飛好鬼貴,我之前有個同事都有去睇,佢話氣氛一流,不過嗰幾日撞啱公司有好多嘢做所以去唔到。🙃

      刪除
    2. 追星係每個年代都會有嘅行為,我只係有少少覺得反感嘅係……點解香港人成日都咁鍾意玩情緒綁架?點解唔睇Mirror、Error就會畀人落咗個標籤等於係唔支持本土?如果係咁咁我想問下佢哋有冇買過達明一派或者係Deanie姐嘅CD或者係入場睇佢哋嘅演唱會?都係嗰句啦!真係覺得佢唱得好咪支持囉!做人何必本末倒置?🖐🏻

      刪除
    3. 講得好ar~~~我中意明哥、Hocc唔中意Error、Mirror需要畀人屈我唔支持本土,而家d香港人真係好中意玩道德綁架!!!😡

      刪除
    4. 對大鑊嘅係佢哋根本唔係香港人口中嘅同路人,如果問才藝頂多都係天堂鳥同E-Kids之流,其實要追星唔緊要,但可唔可以有返少少基本判斷力?正如我識好多周國賢嘅fans都唔會話佢唱功好勁啦!人哋叻嘅地方根本唔係喺呢度……🤣

      刪除
  46. 生日快樂巴打,F$G而家癲到連隊長都想賣:'(

    回覆刪除
  47. 祝你天天都覺活着精彩!生日快樂!

    回覆刪除
  48. 生日快樂,有機會都會約齊三五知己到焱丸水產試一試。

    回覆刪除
  49. 現在真不敢確定Google將來會不會撤出香港,不確定因素增加咗...

    回覆刪除
  50. HAPPY BELATED BIRTHDAY!~
    祝你生活如意幸福~

    回覆刪除
  51. 生日快樂,疫難當下,願你我身心無恙,幸福安康。希望一切承你貴言。

    回覆刪除
  52. 嘩,咁多美食呀,肚子餓呀!^ω^

    回覆刪除
  53. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  54. 歲月確係神偷…
    記得我30出頭時,聽到謝安琪的3/8,緊緊記住歌詞"把握青春最後十年,珍惜中午的光線"……最近聽她在電視再唱這首歌,感覺彷彿是昨天,但原來己經超過十年……時光珍不珍惜都飛快掠過,開心最緊要!
    祝你生日快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝arimal兄,嚟緊會有好多好碟分享,內容應該會幾啱你睇。😁

      刪除
  55. 生日快樂呀Time Is Changing,陳生陳太齊祝你身體健康,生活愉快!

    D遊記封麈咁耐都冇寫,我想問下D相你仲有冇keep住㗎?🤣浪跡天地分析得好透徹,冇返咁上下經歷嘅人應該寫唔出你上面嗰堆文字,要好好加油啊,CoCo一定想你快快樂樂!🐈

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲相就全部有keep住,但裡面嘅景點有好多聽聞已經唔再存在……🤣

      刪除
    2. 咁你就要乖乖哋快啲出post,如果唔係所有景點可能都會變成古蹟㗎喇,哈

      刪除
  56. 睇咗你blog咁多年,都已經習慣曬你嗰種唧牙膏式嘅出文模式,每次以為你唔會再出現,然後你又會無啦啦掟篇嘢出嚟,所以無論咩時候我哋都會將你個page bookmark住,睇下你幾時又會心血來潮出返個post..

    但久而久之,大家就變咗好似識得嘅朋友咁,現階段我哋淨係希望你可以開開心心咁習慣冇咗Co仔嘅日子,畢竟你以前都捱過咁多,繼續等你嘅音樂分享呀。

    PS陳太字

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陳太,嚟緊應該會每個月出一至兩篇文,如果我仲在生嘅話……🤣

      刪除
    2. 啋!咪鬼講埋啲唔吉利嘅嘢,你長命百歲呀!

      刪除
  57. 郭富城成個人生都好圓滿,衰在俾人捉過黃腳雞,然後又畀大陸妹設局做老襯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 總覺得佢哋段婚姻刻只係一場交易,郭富城幕後嘅女人始終都係小美,可能只係某啲嘢傾掂數。😅

      刪除
  58. 生日快樂Blog主,姑姑同d老友對你都好好wor~
    我都好掛住Co喵~見到d舊片都替你心酸酸~+oil呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住佢,但生活都係依然要繼續過……🙂

      刪除
  59. 生日快樂呀~呢幾個月都食左好多好野喎~
    祝你生日快樂繼續開開心心~

    回覆刪除
  60. 生日快樂,間齋舖好似唔錯咁喎,揾日帶老婆去試下先,會唔會好難book位?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次去都即刻有位,冇試過book,就咁睇openrice就冇得網上book位,唔知打電話有冇?🤔

      刪除
    2. 不過如果要去除非就腳,否則唔係就盡量唔好去尖沙咀間分店,裡面食物款式少服務態度又唔太好,有心食就建議你去坑口嗰間,雖然遠啲但水準一流!👍🏻

      刪除
  61. FSG股東個個身家暴漲,但利記仍然係咁撚窮,真係食得屎,下季想爭標?發你個春秋大夢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年難關年年過,做得利迷都預咗!今季重點係睇下雲迪克可以打返全盛時期嘅幾多成狀態。🤨

      刪除
    2. 打番一半以上水平已經執到,呢一刻我真係寧願佢留低菲臘斯放走matip好過,而家中堅成班藥煲真係危危乎

      刪除
  62. 遲來ge生日快樂Time Time!🎂

    回覆刪除
  63. 一以為巴打潛水唔再出現你就會突然蒲頭😂
    就咁睇你都幾堅持幫襯黃色企業,算係言出必行🤔
    我自己嚟講就已經冇捻呢樣嘢好耐👋
    基本上一睇到班腦殘鏡粉我就完全唔想再同你分黃藍💩
    總之一句到尾,香港人係抵撚死,唔會有自由!😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁藍店又真係冇邊幾間值得我去好老實,你數畀我睇有邊間係高質不如?😂

      刪除
  64. 城城最勁係佢而家仲有好多頭髮,先前剃極都仲咁濃密😣
    老黎目測似40,填海學友似50,城城明顯睇落細佢哋廿年咁😍
    以前D明星個個都咁高質,而家就捧曬D弱智上神枱😆
    姜濤仲要擺明係大陸仔,幫美心做代言又玩抖音又盛🤑
    都可以畀人屈做手足,香港人仲對唔對得住抗命坐監嗰班人💩

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好簡單,鍾意咪鍾意囉,唔需要搬咁多龍門,佢哋條界線本來就係亂咁定,我真係睬班人都嘥氣……😴

      刪除
  65. 睇左浪跡嘅簡介同trailer覺得套戲應該悶到仆街
    同埋接近國家地理雜誌既節目,加上背景係美國🇺🇸
    唔會有乜代入感同共鳴,所以最後放棄唔睇😅
    我諗巴打可能有類似嘅經歷先有咁多感想😥

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要睇精神,我嗰日咁啱狀態幾好,同埋我一向好鍾意睇Frances McDormand做戲。😄

      刪除
  66. 做放映有時趕片尾同開場應該都幾緊張

    回覆刪除
    回覆
    1. 菲林年代結束後,已經不會有這種感覺了。😀

      刪除
  67. 狂小子 :)
    預祝中秋佳節平安快樂 😀

    回覆刪除
  68. 想問吓, 如果不在食物碟中放食物, CoCo 會不會發脾氣, 用手打碟, 等?

    回覆刪除