2009年3月11日 星期三

壽星琪的生日大餐 - 大埔高麗軒韓國料理(2009-3-10)

位於大埔八號花園第1座地下,
女友話呢間係大埔唯一一間比較似樣嘅韓國料理喎!
我自己就覺得還可以啦!味道算係不過不失!
嗯~咁就一定比嗰D乜Q壯陽苑同漢和下西洋好嘅!
佢好嘅地方係D食物確實係醃得幾好……
而上菜速度亦算係十分快!
但奇怪嘅係點解個韓國料理餐可以冇泡菜嘅?
哈哈~雖然我本身都唔多鐘意食泡菜……
不過貴貴一個餐竟然冇泡菜,碗飯又唔暖……
咁都唔只呀~個湯仲要係凍㗎屌你!
坦白講,雖然呢度D主菜的確係幾OK……
但係作為一間韓國料理店嚟講,
你嘅配菜、白飯同熱湯都係好重要㗎嘛!
呢樣嘢我覺得就真係認真要彈喇!

至於女友話呢間嘢都算得上係OK正宗嘅韓國料理呢……
我自己就真係唔太認同喇!
我覺得佢似係一間港式嘅韓國燒餐館多D囉!

2 則留言: