2006年12月17日星期日

三條傻佬去唱K,到底誰才是真正的K歌之王?

噚晚同琪姐食完飯就約咗柏盛同華Dee兩條傻佬去唱K唱通頂,
呵呵~其實而家諗番起都覺得好好笑,話說柏盛同華Dee兩個本來係完全唔認識㗎!
但估唔到經過上次K聚之後,佢哋兩條友就竟然一拍即合,
我諗可能係因為佢哋兩條友都係傻傻哋同戇狗狗嘅關係啦!哈哈哈~

兩條戇狗狗 + 一隻大癲狗……
我認為我哋應該可以組成一隊驚天地,泣鬼神嘅組合,
不如就叫做「狂歡三傻」啦!哈哈哈哈哈哈~

《16/12/2006 三傻唱K實錄》



喂~哥仔!唱緊歌嗰個好似係我喎!你做咩欖嘢喺度搶鏡呀?



各位~有請2006年最佳男歌手得主 - 盛盛!



Ha~Ha~Ha~Ha~死得啦~死得啦~



我夠膽講,你哋就算搵真正嘅Bee Gees嚟,
都唔會唱到大佬華呢種咁熱情奔放嘅感覺!嘿嘿嘿嘿~



盛盛又學人唱Bee Gees……



嘩~唱到我青筋爆現!



同盛盛夾手夾腳去強姦一首世界名曲!



新天長地久之男大當戀女大當愛,真係仲難唱過Victory……



盛盛獻唱嘅烽火情天,當年我哋都好鐘意睇呢套劇㗎!



好耐冇唱過嘅……張宇!



最後一曲,飲飽食醉……唱到夠皮……明天請早,起身返工!Zzzzz

1 則留言:

  1. 外星人╮ ( ︶ o ︶ ) ╭2006年12月24日 下午11:34

    呵呵..心動唱得唔錯喎!我都好鍾意唱K架!( @ o @ )

    回覆刪除