2020年11月30日星期一

尋找回憶的味道⋯⋯📸

懷緬過去常陶醉~一半樂事~一半令人流淚~夢如人生~快樂永記取~悲苦深刻藏骨髓~韶華去~四季暗中追隨~逝去了的都已逝去~啊啊~常見明月掛天邊~每當變幻時~便知時光去~

前幾天心血來潮跟姑姑去了中上環那邊四處逛逛,第一站我們就來到上環東街14號地下一間名叫Select 18的懷舊雜貨店尋寶⋯⋯
Select 18的古物種類繁多,可謂五花八門,應有盡有,舊式撥輪電話、Corona古董打字機、波板糖形巴士站牌、邵氏電影預告盒,都深深抓住我們的眼球。
半世紀前由市政事務處發出的七言絕句告示,簡單易明又押韻。
還記得小時候和家人窩在一起看電視的溫馨日子嗎?隨著時代的發展變遷,人與人之間的距離反而就越走越遠,而那些單純的兒時歡樂亦逐漸被科技所掩沒⋯⋯
那幾隻McDonald's玩具公仔真令人懷念呢!特別是站在麥當勞叔叔背後的小飛飛,作為McDonaldland的第一個女角色,這位紮著孖辮,身穿粉紅色工人褲的“早餐姐姐”首次登場的時間為1980年,直至香港回歸後便宣告退休,更被一眾網民取笑她與“染藍”了的滑嘟嘟分別轉會到媽咪麵和肯德基當他們的代言人。
不知為何,總覺得以前出產的熱維他奶、可口可樂、雪碧、綠寶橙汁比較好喝!
放在可樂杯後面的那隻碟是為了慶賀於1953年6月2日在倫敦威斯敏斯特教堂受到加冕的伊麗莎白二世而製成,碟下方印有Coronation Souvenir H.M. Queen Elizabeth II 2nd June 1953字樣,市價為HK$4500。
姑姑一看到那個牛奶公司三色雪糕盒就馬上拍拍我的膊頭說:「細路~你知道嗎?這可是一班6、70後的集體回憶!」
儘管已過三十載,由日本任天堂研發的第一代可攜式掌上遊戲機Game Boy,到今天仍是不少機迷的至愛收藏品。
回首學生時期,我曾經對多種球類運動產生興趣,唯獨是桌球⋯⋯
請問有誰能夠告訴我?像上面這種款式的打火機到底是怎樣用的?
現在潮流興復古,我相信稍為有點拍攝年資的專業影友,應該都不會對右下角那部Polaroid 660自動對焦相機感到陌生。
關德興石堅林蛟任燕主演的【黃飛鴻血濺姑婆屋】,英文譯做【How Wong Fei-hung fought a bloody battle in the spinster's house】,單看片名便知道肯定是一齣史詩式警世巨作。
香港現時好像就只剩下我的舊東家寶石戲院仍保留著人手劃位售票方式。
以我所知,【花樣年華】與【春光乍洩】的VCD/DVD在二手市場其實並不罕見,根本就無需要花百多元購買。
David Bowie電影演唱會全港獨家獻映場宣傳單張,當年有多少人進場看過?
由一代“歌神”許冠傑領軍的Lotus、由泰迪羅賓創立的Teddy Robin And The Playboys、與林翠並稱為“自由影業孖寶”的“工廠皇后”丁瑩南紅幕後代唱鳴茜、著名音樂人鮑比達前妻鍾玲玲、60s港產樂隊Mod East以及由曾江陳寶珠擔任男女主角的《貓眼女郎電影原聲帶》。
發哥進軍樂壇的頭炮惡搞大作《12分十分吋》, 概念明顯是取自Lam叔的《10分12吋》,當時一推出便即獲得5萬張白金銷量。
人生於世上有幾個知己~多少友誼能長存~今日別離共你雙雙兩握手~友誼常在你我心裡~今天且有暫別~他朝也定能聚首~縱使不能會面~始終也是朋友~
聽說太理想的戀愛總不可接觸~我卻那管千山走遍亦要設法去捕捉~聽說太理想的一切都不可接觸~我再置身寂寞路途在哪裡會有幸福~
尋覓中~或者不知畏懼~曾是這樣的愛~曾是這樣的對~如今~自覺真的太累~唯願笑著的醉~唯願繼續的醉~
Select 18旁邊有一間擁有70年歷史的傳統冰室,這裡的食物水準一般,服務態度又甚為差劣,總括一句:Blacklist無下次!
臭名遠播的九記牛腩、於今年3月重出江湖的蓮香樓,皆因為肺炎疫情肆虐而變得水靜河飛。
位於上環樂古道68號地下的吳興記書報社自用地舖,現轉型為老夫子精品專賣店,有傳該單位業主最近以2,200萬港元易手,意味著又一個老字號品牌或將終結。
店內的老夫子大番薯Q版塑像,成為各fans的潮聖熱點。
這本《珍藏亮相:花樣香港・那些年2017年紀念增訂版》收錄了王家禧先生於1957年至1962年期間刊登在報紙上的精選作品,極具珍藏價值。
老夫子最膾炙人口的四字漫畫標題“耐人尋味”,港漫迷必定會記得。
這邊的再版書十本只售50元正,完全是插水價速銷大特賣。
吳興記店員表示,老夫子豪華精裝大全集的第1期早已被人搶購一空⋯⋯
除了主打的老夫子系列產品,店主還擺放了多本二手小說供讀者揀選。
於1993年6月23日創刊的《EX-am》由香港文化傳信發行,其連載的漫畫作品大多來自日本集英社出版的《少年Jump》,例如是人氣爆燈的《龍珠》、私了界神作《BOY聖子到》、奇幻而具哲學性的《魔界美少女》以及人氣低迷還慘遭腰斬的聖鬥士姊妹作《靜鬥士・翔》。
吳興記搬離上環後會否另覓新址重新開業?目前還是未知之數。
在前往下一個目的地之路上,我就順道拍下了周邊一些頗有格調的東西⋯⋯
耗資約4,000萬港元的百子里公園為市區重建局負責的興建項目,公園右方有一段40至50米長的革命歷史展覽,展示由1895年至1903年的革命歷史,包括興中會前身輔仁文社興衰的四段史料。
本土藝術家黃國才孫中山戰友楊衢雲遇刺處用一座大型銅製展品來重塑義士的精神面貌,並特意刻上其墳墓編號6348以至他的反清盟友所撰寫的十言悼詞“赤道之陽光,北極之冰雪”,以紀念這名幕後英雄凜然生畏之氣魄。
連接百子里公園與鴨巴甸街的小巷三家里,牆上滿是林林總總的有趣塗鴉,像這個拿著Chanel手袋的胖姐就是其中之一。
望著這堆風格獨特的字體,不禁就讓我想起已故“九龍皇帝”曾灶財⋯⋯
某日,公司同事突然發了一張大美人林青霞微服出巡的照片過來,因而挑起我對相中那間隱世書店的好奇⋯⋯
俗語有云:講多無謂,行動最實際!請注意!此書店位於上環樂古道12號 (水巷轉入),營業時間為週四至週六下午2時到傍晚6時;它的店名與散文大師董橋於2007年發表的著作《今朝風日好》相同,最初是源自中國著名漫畫家豐子愷之手;店裡的寶藏多不勝數,若然大家有空的話不妨到此一遊,保證令您目不暇給!
燃點香煙喝淡酒~所有不快都溜走~數數手指,我都差不多有超過15年沒有來Soho放縱賣醉了!
士丹頓街的Brooklyn Bar and Grill,繪滿19世紀中後期維多利亞時代建築的牆身,同時又滲透著一股小印度的異國文化風情。
三幅栩栩如生的靚靚壁畫,哪一款才是你們的最愛?
英國知名街頭藝術家Dan Kitchener的畫風迷幻感十足,淡淡的霓虹燈光襯托著紐約的夜雨場境,神祕而浪漫。
喜劇泰斗Charlie Chaplin、50年代兩大經典女神Audrey Hepburn & Marilyn Monroe、“瘦皮猴”Frank Sinatra,至於右上角那位女士⋯⋯莫非是怨曲歌后Billie Holiday
文青情侶打卡勝地九龍寨城壁畫位於荷李活道與嘉咸街交界,拍照之餘記緊要小心交通啊!
大口龍仔是前SMAP成員香取慎吾應香港旅遊發展局邀請並花了三個晚上完成的,還故意在龍尾簽下“香港慎吾”四個字。
G. O. D.住好啲成立於1996年,創辦人楊志超劉玉德將本土文化的意念融入於產品,各式各樣的潮物顯然是想朝貼地方向出發,價格卻毫不親民。
係要找到理想~一於要站在台上~換過現在模樣~終歸會聲威最響~做個威水形象~咁點算痴心妄想~任我翻與滾都會得各樣讚賞~
我勸妳早點歸去~妳說妳不想歸去~一轉眼太陽就快要下山!都是時候要選定晚餐的地點⋯⋯
太平館重拾昔日快樂時光?到陸羽茶室嘆杯熱茶吃個大鮑翅扮扮上等人?定還是去Holly Brown鋸扒,再品嘗遠近馳名的炒雪糕?
經過一輪思前想後,最終我們就到Donki買了三盒壽司回家慢慢享受。

同場加映 - 好好拍電影(Keep Rolling)🎬
昨晚率先看了由資深美術指導文念中執導的紀錄片【好好拍電影】,實行寓工作於娛樂。


擅長以平實手法拍出感動故事的許鞍華,竟然曾是一名心狠手辣的新浪潮女導演?從獲獎無數到步入低谷,藝術與商業之間該如何取捨?回顧Ann姐四十年的光影人生,有笑有苦亦有淚。

全片金句連連,聲言電影是大婆,文字是二奶,更稱自己為社會邊緣人;高呼「勤力是冇撚用的」,卻耗盡畢生精力去拍好每一場戲;她的作品暗中帶光,樸實而銳利,是一種深層次的吶喊和宣洩,所謂善無止境就是偽,負到盡頭便是正;縱使年過七十依然擁有一顆童心,個性從容坦蕩又不失可愛;身為獨立女性之翹楚,但就從來不借女權作事;師承胡金銓,還拿過六次金像獎最佳導演、一次金紫荊最佳導演、三次金馬獎最佳導演、兩次華語電影傳媒大獎最佳導演、一次亞洲電影大獎最佳導演及威尼斯國際電影節終身成就獎,至今仍繼續懷著踏實謙遜的態度為其影藝事業不斷努力,這樣的一個許鞍華如同鬧市中的一抹清流,不只是奇葩,簡直是奇蹟。
談到最喜愛的許鞍華電影,相信各個人在每段時期的選擇都會有所不同,以下是小弟想了半天得出來的結果⋯⋯
此時此刻,我最喜愛的許鞍華電影Top 10 🚬

第一位 - 女人四十 (1995年,由蕭芳芳喬宏羅家英主演)
第二位 - 男人四十 (2001年,由張學友梅艷芳林嘉欣主演)
第三位 - 投奔怒海 (1982年,由林子祥劉德華馬斯晨繆騫人主演)
第四位 - 客途秋恨 (1990年,由張曼玉陸小芬李子雄主演)
第五位 - 桃姐 (2012年,由劉德華葉德嫻主演)
第六位 - 胡越的故事 (1981年,由周潤發鍾楚紅繆騫人主演)
第七位 - 瘋劫 (1979年,由張艾嘉趙雅芝萬梓良徐少強主演)
第八位 - 天水圍的日與夜 (2008年,由鮑起靜陳麗雲梁進龍主演)
第九位 - 千言萬語 (1999年,由李麗珍黃秋生謝君豪李康生主演)
第十位 - 姨媽的後現代生活 (2007年,由斯琴高娃周潤發趙薇主演)

188 則留言:

  1. 我以前喜歡影相,好喜歡遊走中上環架^_^多年不去變了,多了好多璧畫﹗

    回覆刪除
  2. The way we were
    https://www.youtube.com/watch?v=UfdzJeiK3c8
    The Way We Were 往日情懷 / Barbra Streisand [ 中英歌詞 ]

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國電影協會百年最佳百首愛情電影歌曲之中排行第六。🎤

      刪除
  3. "望著這堆風格獨特的字體,不禁就讓我想起已故“九龍皇帝”曾灶財⋯⋯"見到呢張相,我都係諗起曾灶財
    啲塗鴉好有紐約feel

    回覆刪除
  4. 真係隔住個mon都feel到林青霞陣貴氣
    後生好中意芳芳姐,而家先知佢係佛口蛇心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂嘅護苗基金實則上都係沽名釣譽……😪

      刪除
    2. 之前先有新聞踢爆佢哋啲數目好有問題!

      刪除
    3. 先唔講黃藍,佢用自己名聲去成立基金,又打正旗號係威係勢話要護苗,要保護兒童,仲一直都有收取各界捐款,然後咁多年以嚟做過啲乜?就係得到一盤渾賬呢個總結!🤧

      刪除
    4. 相比之下寶珠姐除咗生咗個裙腳仔之外正氣過佢好多

      刪除
    5. 佢好似仲會定期同啲fans飲茶。😂

      刪除
  5. 睇老夫子一定學識嘅成語: 禍不單行 耐人尋味
    冬天到, 以前一定去小賣部整枝熱維他奶, 係熱到辣咀, 而家飲親都唔係個種感覺啦

    回覆刪除
  6. 永遠懷念港英年代,老夫子原本嘅主角好似係秦先生
    你唔講真係睇唔到個邵氏電影預告盒,果然係行家
    許鞍華嚟講投奔怒海係我嘅至愛,揀客途秋恨證明你係影迷喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 人大咗就會對客途秋恨呢類作品越嚟越有感覺,細個嗰陣睇真係覺得好悶……😪

      刪除
    2. 嗰陣呢套嘢比藍晶恥笑話一個肥婆嘅自傳係唔會有人有興趣

      刪除
    3. 不過後期佢都投資咗天水圍的日與夜,兩個好似又冰釋前嫌……🚬

      刪除
  7. 阿ann早期有一部非常出色的作品《撞到正》,講長洲戲班撞鬼,充滿黑色直覺,值得入選十大喔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢好似瘋劫咁整返個復刻版我應該會有興趣啲,而家睇返嗰啲全部都係超垃圾畫質,我真係完全投入唔到……😂

      刪除
    2. 同埋姨媽的後現代生活入面嘅斯琴高娃演技真係爆晒seed……😂

      刪除
  8. Game Boy俄羅斯方塊相信全部七八十後都有玩過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得張衛健有首歌係改編俄羅斯方塊段經典音樂。😸

      刪除
    2. 張衛健 - 戀愛遊戲 🎮
      https://youtu.be/aa0_91tvt20

      啱啱記起,仲有梁漢文同鄭中基!🤗

      鄭中基 & 梁漢文 - 天跌下來 🕹
      https://youtu.be/W-XzhvE2YnA

      刪除
    3. Dicky隻360°擺響而家聽依然係覺得好高質,冇記錯戀愛遊戲係哎吔哎吔親親你隻碟度

      刪除
    4. 你所指嘅係180°+?呢隻碟喺二手市場炒到飛起,我一直都想買,但個價就完全接受唔到……😂

      刪除
    5. 180°+全碟試聽 💿
      https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_mIUSKnKMTs9bOJaeVqyeBM79mrsaudAAI

      刪除
  9. Soho區大把迪哥d腳毛啦!

    回覆刪除
  10. Game Boy經典呀,不過那時我只見過白色版。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面嗰部應該都係白色板,只係多咗個Game bag。😸

      刪除
  11. 今年冇得去旅行學人遊香港ar??😂
    支持你寫多d喎~~我都想睇下平時放假去邊度散下心~~😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我特登開咗個新標籤,嚟緊應該會陸續有嚟!😌

      刪除
    2. 但講開又講,我真係好掛住日本啲壽司同埋台灣班好朋友呀!香港有班人太醜惡!😭

      刪除
    3. 飛去東京嘅航班好似已經開返~~~但疫情搞到咁都唔使旨意短期內去旅行~~~😞

      刪除
    4. 旅行暫時真係唔使諗㗎喇~得閒咪睇下以前影落嘅相回味下囉!😂

      刪除
  12. d舊物每樣都有故事,回憶
    d壁畫冇乜大變化,搵日又要出動去望下

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講以前的確好少認真去周圍遊覽一吓自己出生嘅地方。😊

      刪除
  13. 馬勒當拿以一人之力一扭六+上帝之手搞掂英格蘭,至今依然歷歷在目!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好遺憾冇親身見證到佢盛世嘅年代……⚽️

      刪除
    2. 呢度有片!🥰
      https://youtu.be/1wVho3I0NtU

      刪除
  14. 叮噹個面具好有回憶,記得嗰陣時好似仲有美少女戰士

    回覆刪除
  15. Christmas is coming , so ,good things will come too.

    回覆刪除
  16. 我個年代已經係玩game gear,許鞍華D戲我未參透得到...

    回覆刪除
  17. 越係傳統店,越是服務不好,所以都不會去食!食野就要食得舒服同開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 偏偏就有好多香港人鍾意貼錢買難受……😂

      刪除
  18. 你講得啱,以前啲食物感覺係比依家啲好食得多,唔知係咪依家多咗嘢食,故此要求高咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者係科技越發達,人嘅需求就比以前高咗,而壞處就係唔會咁易得到滿足。😸

      刪除
  19. d壁畫好靚。。最中意紐約夜景果張。。。

    回覆刪除
  20. 薰妮成六兜幾都仲嗒得杯落,唔L係講笑。睇胡越個陣覺得繆騫人正過紅姑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薰妮姐姐的確算得上係風韻猶存,紅姑要去到獵鷹計劃啲味道先至完全出晒嚟。😻

      刪除
    2. 當時冇諗過呢套竟然會係佢嘅告別作……🚬

      刪除
    3. 嫁咗畀朱家鼎之後就冇再出嚟,到而家又冇再嫁人,紅姑份人都好長情

      刪除
    4. 老一輩嘅人大多數都比較長情……😊

      刪除
  21. 《黃飛鴻血濺姑婆屋》?
    哇哇哇…人家清心要做姑婆,黃飛鴻做乜要人家破功血濺?飛鴻哥也太忍心了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你搞到我好有興趣睇下套戲到底係講啲乜嘢嘅……😂

      刪除
    2. Youtube居然有!🤪😂🤣
      https://youtu.be/p0EPERZW3Os

      刪除
  22. 陸羽茶室D嘢差咗好多喇!千祈唔好幫襯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係咁鳩噏吓!我完全接受唔到飲餐茶要咁貴……🤣

      刪除
  23. 謝謝很豐富的資料,都是我這一代的回憶,想唔認老都唔得咯....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只可以喺呢度扮下後生,喺公司除咗清潔姐姐叔叔之外我都稱得上係最老嘅古董……😭

      刪除
  24. 好少見狂兄寫呢類嘢,
    許鞍華嘅電影最中意一定係投奔怒海,林子祥比人燒死果度印象好深刻..
    馬勒當拿永遠都係我心目中嘅number one球王,美斯c朗甚至大哨細哨同佢完全冇得比!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排隔個禮拜就會諗節目同姑姑周圍去,順便都同各位Blog友分享呢個喜悅。💏

      刪除
    2. 投奔怒海實在太多經典場面,除咗芥川畀汽油彈燒死之外,仲有祖明畀人亂槍射死同琴娘雨中食煙嗰一幕都好深刻,講起上嚟套戲真係由頭dark到尾……🥺

      刪除
    3. 馬斯晨真係天才神級演員黎,咁快息影真係可惜..

      刪除
    4. 同意,呢段演得好清彩。👍🏻
      https://youtu.be/g0ZjyfBUb5s

      刪除
  25. 每當變幻時真係我最愛歌曲之一,太多回憶....
    吳興記又搬,這間在上環好耐了........

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢首歌我越大越鍾意,如果要列一個「我最喜愛嘅十大粵語歌曲排行榜」佢應該會入選。😊😸💕

      刪除
  26. 間懷舊店嘅物品真係充滿童年回憶呀,牛奶公司、可樂、綠寶⋯⋯

    晚餐好吸引呀!

    女人四十,我都好鍾意呢套電影,一開場搞條魚已經睇得好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最可愛都係喬宏叔,細個見到佢同我個姓氏一樣,所以好留意佢啲電影。🤣

      刪除
    2. 原來係咁,講樣嘢你知,我細個喺教會有張群體照裡面有佢,可惜我已無copy 。^^”

      刪除
    3. 佢同佢太太望落去都係好慈祥嘅人。😊😸

      刪除
  27. 有機會一定會拜訪"今朝風日好",謝謝介紹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要,間舖絕對係麻雀雖小五臟俱全,如果你好鍾意懷舊嘢包保有收穫!😸

      刪除
  28. 九記牛腩👎👎👎👎💢💢💢💢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我一次都未食過,淨係知個老闆串過馬撚……🤣

      https://youtu.be/5Nerq5iMkRY
      仲繼續幫襯嗰啲乜嘢心態,真係好食到飛天?🤣

      刪除
  29. 薰妮每當變幻時好經典。
    咁啱最近我都有行中上環。
    香港在劇變中,真係要認真咁睇睇我哋長大的地方。
    許鞍華電影我睇得唔多,印象最深都係女人四十。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE姨講得好啱,而家真係要認真咁睇睇我哋長大嘅地方。🥺

      刪除
  30. 我老豆成日話馬勒當拿係歷史上最好嘅球員!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪最好我唔敢講,但一定係最有娛樂性。👍🏻

      刪除
  31. 吳興記我經常去,老夫子豪華精裝大全集的第1期我早有了。

    回覆刪除
  32. BOY聖子到好嘢嚟,巴打識貨!

    回覆刪除
  33. 晚安小子,呢篇真係好似帶我進入咗時光隧道咁樣.
    老夫子真係簡單易明又有意思,非一般港漫可以相比.
    身為巴西躉當然最鍾意比利, 但無可否認馬勒當拿嘅人生係傳奇d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我到而家仲留住姑姑送畀我嗰三個老夫子陶瓷公仔。😊💕

      刪除
    2. 呢d古董好難搵,而家好值錢.

      刪除
    3. 姑姑送畀我嘅嘢係無價嘅。🥰🥰🥰🥰

      刪除
  34. 中上環比較少去,估唔到有咁多正野wor~~👍後生果陣我都有蒲過蘇豪,而家老左蒲唔郁la~~~😩Donki d拖羅冇得輸ar!!!😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣,而家飲多幾杯都行唔喐……陰公……😵😭

      刪除
  35. 薰妮真係一曲走天涯 不過咁已經夠佢過世

    回覆刪除
    回覆
    1. Teddy Robin And The Playboys仲有幾位成員
      關楚耀老豆關維麟 鄭中基老豆鄭東漢 仲有苗可秀大佬

      刪除
    2. 我淨係識每當變幻時同埋故鄉的雨……😅

      刪除
    3. 仲有首當年十四歲都好聽

      刪除
    4. 有時間去聽下先。😊😸👍🏻

      刪除
  36. 狂小子 : 謝謝你介紹了百子里公園, 有機會我定必去看看! 😊
    短片01 : https://youtu.be/aOzEG20oFtU
    短片02 : https://youtu.be/mETOrMXSEcA
    短片03 : https://www.facebook.com/100196191685178/videos/300837014472129/

    回覆刪除
  37. 很久沒有回去中上環了,在鴨巴甸街與九如坊交界的蘭桂坊酒店,在重建前曾是我的故居。
    熏妮的“每當變幻時”與“故鄉的雨”都是經典好歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排都係因為keep住睇中醫調理身體先會成日經過中環。😊

      刪除
    2. 如果多食生冷和辛辣的食物,縱使多喝清涼茶都好似唔多掂。

      刪除
    3. 我個中醫師話我個問題主要係血熱+情緒+失眠,食物飲品方面,我只要徹底避開朱古力、咖啡同啤酒就ok,辣嘢同生冷嘢間中可以食吓,食壽司、刺身嗰陣就最緊要飲多幾杯熱茶中和返。🍣🍵

      刪除
    4. 每個人的飲食習慣都不同,接受能力也不同,懂得自行調理就ok啦 !

      刪除
  38. 這裡的食物水準一般,服務態度又甚為差劣<---😆 你呢篇只係上環已講咗兩間,我第一時間只諗到澳牛🤣
    GOD以前成日行,個價咁貴真係無一次有收獲⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 加多間香港仔魚蛋王,又係食物差劣服務閪到爆,但照樣大排長龍。🤨🤔

      刪除
    2. GOD啲嘢好有本土特色,啲衫同啲口罩嘅款都幾特別,不過我覺得我已經過咗carry到呢個年紀……🤣

      刪除
  39. 三色雪糕好細個嗰陣食過一次,男人四十裡面ge林嘉欣真係好gf-able👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 林嘉欣個樣咁多年都冇乜變,身形就不嬲都差唔多。😊

      刪除
  40. 每次你眼望望咁多猶疑嗰d舖頭都係唔好入去😂

    回覆刪除
  41. 舊有成過去,成回憶,但絕不能就變得裏足不前,世界不停向前走,目光放遠些,便可成為將來的珍貴回憶……

    回覆刪除
  42. 發哥仲有首舊情人同飛砂風中轉都好經典,
    蕭芳芳本來係陳太最鍾意嘅香港女演員,佢話而家憎到佢死呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺演藝範疇佢真係好出色,呢個係無可置疑。🎓

      刪除
  43. 老馬一生傳奇,成日驚另一個天才加斯居尼又會咁早走。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排真係有人訪問加斯居尼,佢都有講佢同老馬嘅一啲往事……🥃

      刪除
  44. 回覆
    1. 最重要的是廁紙(氣質),廁紙(氣質)這回事是沒能夠買。🧻

      刪除
  45. 好多年前食過太平館,唔記得咗係邊度,不過肯定唔係中環嗰間!~
    細個讀書好鍾意飲熱維他奶,仲有最愛嘅唧唧冰!~💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提起唧唧冰令我諗起好多年前嘅一篇舊Blog……😹

      刪除
    2. 我的零食物語🍬🍫🥤
      https://timeischanging2013.blogspot.com/2012/10/TheSnacksStory.html?m=1

      刪除
  46. 對於我這種老鬼來說,這篇文章十分有趣,讚。

    回覆刪除
  47. 從前玩人偶玩具時, 故事是自己創與朋友發揮想像, 現在的電玩的代入創作者的想像! ...

    回覆刪除
  48. 王家衛的影碟不難找,最難找的是他的頭版OST及影集。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我全部都係買再版,之前喺台灣啲二手唱片舖見過東邪西毒首版Ost賣3000蚊台幣。📀

      刪除
  49. Boy聖子到根本由頭到尾無條友可以1 on 1同日日野打成平手😂
    山奈美响入面都俾人捉過幾次,不過姦極都仲係處女先好嘢😂

    回覆刪除
    回覆
    1. Boy聖子到係得開頭嗰幾集好爆,但之後其實係有少少千篇一律。🤣

      刪除
  50. 桃姐呢套戲除左葉德嫻演得好亦睇得出許鞍華既功力👏
    套戲除左講主僕情仲帶出左長者同老人院社問題,亦有輕輕諷刺香港電影圈👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 天水圍的日與夜同桃姐近幾年睇感受更加深……🍵

      刪除
  51. 好好拍電影會否上映無期?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好大機會,預計戲院應該會停到2021先有機會開返……🤫

      刪除
  52. 欲望の翼,即阿飛正傳,回看34歲的張國榮、26歲的張曼玉、25歲的劉嘉玲、29歲的劉德華,這是多麼美麗的時代。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到劉德華堂堂天王走去做大陸拍賣直播,真係有啲唏噓……🤨

      刪除
  53. 所謂冰室九成都係垃圾

    回覆刪除
  54. 發哥唱歌可以話係非一般難聽,古天樂唱男朋友把聲似足佢唱舊情人個tone

    回覆刪除
    回覆
    1. 我飲醉酒嗰陣成日會唱發哥首飛砂風中轉……🤣

      刪除
  55. 薰妮好多歌都幾好聽啊!(。’▽’。)

    回覆刪除
  56. 我都好鐘意每當變幻時D詞...寫得好到肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年最深印象係首歌放咗落呢齣戲度……🎞
      https://youtu.be/GEbnSGWuu5M

      刪除
  57. 哇,好多珍藏哦!林大美女老了都仲有韻味!

    回覆刪除
  58. 狂小子 : 祝冬至快樂❗️ 預祝聖誕快樂!🎅 新年進步❗️

    回覆刪除
  59. 舊歌舊物時代電影也是有溫度的記憶!

    回覆刪除
  60. 預㊗️你聖誕快樂!🎅 新年進步❗️

    回覆刪除
  61. 喜歡 Select 18 這類shop, 有香港懐舊特色. 很久沒看過 Dairy Farm 雪糕盒~~~ 我就是最喜歡三色雪糕. 不過現在也不能再吃雪糕.......旁邊還有70年歷史的傳統冰室, 直得一去. 這個是很好的發現.

    回覆刪除
    回覆
    1. 間冰室啲嘢麻麻哋,可能以前唔係咁……😅

      刪除
  62. 林青霞?
    葵花寶典是否在外衣內?

    回覆刪除
  63. 老夫子那些漫畫是否原裝還是復刻?

    回覆刪除
  64. 祝賀聖誕快樂!闔府安康!🎉

    回覆刪除
  65. 過去好多歌好多亭物都難忘,在此篇可以懷舊一下 !

    回覆刪除
  66. "銅製展品重塑楊義士的精神面貌,並特意刻上其墳墓編號6348以至他的反清盟友所撰寫的十言悼詞“赤道之陽光,北極之冰雪”,以紀念這名幕後英雄凜然生畏之氣魄。"

    以藝術作品悼念革命義士,取代傳統的記念碑,既美觀又有創意,更能吸引人留意!

    回覆刪除