2020年3月13日星期五

姑姑的生日大餐 - 焱丸水產(2020-3-10)

Happy Birthday~哈哈哈~嘿嘿嘿~恭祝您一歲兩歲三歲四歲長命百歲~煩惱丟掉~蛋糕吃掉~撕掉日曆~生日快樂喲~為慶祝古墓派第三代掌門人小龍女嘅20 (+25) 大壽, 所以今次巨鵰過兒就決定要以一種最簡潔嘅方式嚟完成呢篇Blog!Everybody~Are You Ready?即刻坐上本人嘅時光機~Let's Go!⏳

吓~乜嘢話?山長水遠嚟到荃灣就係為咗探呢隻扁嘴企鵝!成件事會唔會開玩笑咗少少呀?不過話晒今日都係姑姑嘅牛一,當然就要畀壽星女揸晒Lift啦!😉
嘩~救命呀媽咪~呢度有拐子佬呀!仲一次過打孖起雙飛添!😨
有冇人可以話畀我知激安首廣東話主題曲到底係邊Q個唱㗎?真係超撚難聽呀喂~🙉
好似拳頭咁大嘅日本新興梨,直頭一包分三餐食都得!😆
一見到呢個檔口,姑姑就急不及待行埋去左睇右睇……🤭
疫難當前冇得去打邊爐?唔打緊!我哋可以喺呢度買啲黑毛和牛返屋企兩個人一齊Shabu-Shabu!🤗
買完黑毛和牛,再整多Pack北海道帆立貝用嚟熬湯底就啱晒喇!😁
日版杯麵集中營,等我買啲返去孝敬老豆先!🤓
呢度啲壽司居然賣到成$198一Set?睇落麻麻哋咋喎!🙄
冇諗過呢條$10橫丁小食街個用途原來係拎嚟養烏蠅,實在係失覺晒!🙇🏻‍♂️
喺激安逗留咗接近一個鐘頭,我哋就起行去下一個目的地尖沙咀!👉🏻
嗯~趁仲啲時間,不如就去荃灣其他地方四周圍逛逛先!😜
你老醒你叉飯就叉飯啦!加多隻荷包蛋畀盡你咪廿二元碗!黯咩然銷咩嘢魂飯呀?咪懶有型啦𡃁仔!😤
咦~呢間Cafe個設計又幾盞鬼喎!立場鮮明得嚟又唔會表現得太浮誇,認真係頂呱呱!👍🏻
Wo~話咁快就嚟到尖沙咀!既然行到嚟The ONE門口,就梗係要乘機入去昅下嘢同放低幾両先啦!💩
辦完工之後,我同姑姑就喺AEON間精品超市度打咗個白鴿轉……👫
我一直都有一個疑問,究竟呢間位於金馬倫道2-4B嘅節拍Cheapy係靠乜嘢生存到今時今日?佢嘅CD種類少得可憐,價錢又貴過出面咁多,跟住個老闆仲要不分晝夜開行個喇叭瘋狂Replay #FOLLOWMi 鄭秀文世界巡迴演唱會嘅Creo en Mi同信者得愛嚟折磨班街外人,學姑姑話齋,除非間舖本身係自己物業又或者班熟客係死忠到每個月都會定期入嚟進貢,如果唔係根本就冇可能維到皮!🤔
哈哈~行返出彌敦道又見到呢隻死人扁嘴企鵝,妖!真係陰魂不散……🤣
啲藍鰭吞拿魚壽司望落去好正咁喎~使唔使買盒返去做宵夜呀?(姑姑嘅真實對白) 🤷🏽‍♀️
正您個頭!夠鐘開飯喇衰婆~嚟~等過兒帶您入去食好西!🥰
都未行入門口就見到我最尊敬嘅炮王叻哥,確係精神為之一振!至於喺玻璃上面嘅貼紙寫住啲乜?我唔知!我睇唔到!唔關我事!🤪
焱丸水產嘅環境都算唔錯,木系裝修風格配上各式各樣嘅得意擺設,令人恍如置身於日本嘅居酒屋一樣。🇯🇵
好~難得咁高興,一於整返杯Whisky Soda ($58) 賀賀佢!🥃
呢個係黑松露蟹肉甲羅燒 ($68),裡面有好多好多好多蟹膏!🤤
呵呵~有專人服侍真好!唔需要自己落手落腳!😎
淨係要一份甲羅燒個爐會好寂寞㗎~計我話嗌多客白蜆殼燒 ($45) 就差唔多喇!👆🏻
姑姑最愛嘅吞拿魚刺身 ($120) 同油甘魚刺身 ($68),睇落色澤一般但就有唔錯嘅口感,而更重要嘅係塊塊厚切,咬落去冇筋又冇腥味,十分抵讚!😋
登登~今期料理長推介 - 銀鱈魚西京燒 ($150),肉質結實嫩滑,入口煙韌無比,絕對係一流嘅佐酒小食!👏🏻
等咗咁耐,我嗰五粒白蜆終於都燒好喇!喂喂喂~臭姑姑!乜您咁快就偷食咗隻嗱!😠
漁師每日特選壽司盛合,售價為$268,當中最令我驚喜嘅一定係嗰件肥美肉厚又充滿鮮味嘅海膽軍艦,呢種食完陣陣回甘、齒頰留香嘅feel簡直係Ichiban!😍
爽口彈牙嘅芥末八爪魚軍艦 ($50),賣飛佛!😌
姑姑本來話想試埋呢個名叫龍神號嘅薄切刺身+細卷,但可惜我哋個肚已經裝唔落任何嘢了!🤦🏻‍♂️🤦🏽‍♀️
焱丸水產(Flame Japanese Cuisine)

地址:尖沙咀棉登徑23號華楓大廈地下5 & 6號舖
點去:港鐵尖沙咀/尖東站 N3出口,步行約兩分鐘
電話:26548200/26519400/69621398
星期日至四營業時間:12:30 - 15:00;18:00 - 00:00
星期五至六、假期前夕營業時間:12:30 - 15:00;18:00 - 01:00
Facebook專頁:請按此進入畀返個Like佢哋!<--------

歲月無聲消逝,唔經唔覺就攜手走入第十七個年頭,喺呢段日子,感謝您無限嘅包容同支持,希望喺未來嘅每一年我哋都能夠開開心心咁陪喺對方身邊慶祝生日,Ki,Happy Birthday。💝 

196 則留言:

  1. 你仲記得「賣飛佛」=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一講完我即刻搵返段片嚟回味下!😍

      刪除
    2. 唔唱K賣飛佛廣告😍😍😍😍
      https://youtu.be/NSoHQQ8oX1c

      刪除
  2. so sweet~~ 🥰🥰
    仲有好多個十七個年頭等你地架 😉

    回覆刪除
  3. 好多美食,睇見都流口水!

    回覆刪除
  4. 第一段文字年年見一次,有冇d新意
    好食就要多以懲罰啦
    相伴一生

    回覆刪除
    回覆
    1. 承妳貴言,啱啱姑姑又係同妳講同一句說話,問我有冇新意!🤣🤣🤣🤣🤣

      刪除
  5. 好多美食喎,慢慢享用吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經吞晒落肚再排晒出大海鳥……🤪💩🌊

      刪除
  6. 好煩啊巨鵰過兒你個名😂😂
    姑姑生日快樂!我堅記得姑姑生日,因為同我差唔多日子!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通索瑪莉同姑姑一樣都係雙魚女?人哋成日話雙魚座出晒名多靚女㗎噃!😜

      刪除
    2. 係啊,12號爭兩日jar!雙魚女出名靚爆ga la!!haha

      刪除
  7. 祝兩位老朋友十七週年快樂,祝琪琪生日快樂。

    回覆刪除
  8. 祝大哥女朋友生日快樂,上面D嘢食樣樣睇落都好正不過都好貴,我就食唔起..

    回覆刪除
  9. 支共肺炎襲全球,而家全世界嘅運動比賽都要延期,如果今次最後利記因為咁而拎唔到英超冠軍,當真係苦過deedee..

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就係命運,都要接受,做得利撚個心臟一定要比正常人強好多倍!😌

      刪除
    2. 真係接受唔到,本身隊波4月前應該就攞到冠軍

      刪除
    3. 等咗廿幾年唔爭在等多一陣……😂😂😂😂🤣

      刪除
  10. 祝姑姑生日快樂,啲嘢好正呀,好想食呀

    回覆刪除
  11. 祝姑姑Happy birthday。。最後一段好sweet。。。💕
    做乜嗌Donki做扁嘴企鵝?唔準你咁蝦佢牙!😂

    回覆刪除
  12. 好豐富,祝你姑姑生日快樂 ;-)

    回覆刪除
  13. 還以為你咁勇,同姑姑去咗日本慶生添!

    回覆刪除
  14. 不老的琪琪~生日快樂~~~🎂
    睇到個甲羅燒同件海膽壽司就流口水,你真識食!!😬

    回覆刪除
  15. d海產特別新鮮鮮甜,款式又多😋

    回覆刪除
  16. 祝你的小龍女生日快樂,青春常駐。疫境下見盡人情冷暖,出街又鬧人港豬,黃店執笠又鬧人唔幫襯,總之就要求多多煩死人!!睇完呢篇blog感覺特別溫暖,特別開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝徐大導,其實唔使理人哋點睇,正所謂一樣米養百樣人,做人但求自己心安理得就ok。😉

      刪除
    2. 真係要習慣睇開D,反送中同武肺都係一塊照妖鏡,照盡眾生相。

      刪除
    3. 本來人性就係咁醜惡,所以遇到好人一定要好好珍惜。👈🏻

      刪除
  17. BONDI祝你女朋友生日快樂呀

    回覆刪除
  18. 哈哈,這篇很正,不能親身到日本就唯有在這兒望梅止渴。祝你女友生日快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,最近比較少出街,但一出去就多數都係會食日本菜。如果喺屋企就間中會喺外面買啲壽司返嚟食!😋🍣

      刪除
    2. 我也是,常到一田買sushi、sashimi(笑)。

      刪除
    3. 我覺得一田近年啲壽司刺身差咗好多……😅

      刪除
  19. Yummy yummy!!!Happy-B-DAY to your gf!!!🍰

    回覆刪除
  20. 祝姑姑生日快樂身體健康~年年過兒都請佢食好西~

    回覆刪除
  21. 祝Blog主女友生日快樂,利記今屆打成咁條路都係咁難行,真係時也命也!唔通真係整定做悲劇主角??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝史提芬,無論今屆結果係點,我都為球隊喺今季嘅傑出表現而感到驕傲。👏🏻

      刪除
  22. 祝賀狂兄女友生日快樂,祝你哋一年甜蜜過一年,繼續攜手漫步到老!!話時話你都好言出必行,最近次次見親你出食飯post都係幫襯黃店..

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Eminem兄,幫襯黃店呢樣嘢我覺得就盡力而為啦!有時返工附近九成都係藍店都冇辦法!😅

      刪除
    2. 我自問冇你咁神心,有d黃店真係又貴又垃圾..

      刪除
    3. 貴唔緊要,最緊要有質素,最怕嗰啲價錢中等但比垃圾你食嘅食店……🤮

      刪除
  23. 好多美吃, 都係我中意吃既食物!
    順祝你姑姑生日快樂!

    回覆刪除
  24. 祝你女朋友生日快樂,這年頭最重要還是身體健康,祝你們都平安。

    回覆刪除
  25. 黑松露蟹肉甲羅燒, 賣相好正!

    入面有的是蟹籽還是飛魚籽呢? 係蟹籽就真超正! :)

    回覆刪除
  26. 祝阿琪生日快樂呀。
    眨下眼原來行咗十七年㗎拿?咁我都算係見證人喎。

    bless all of you

    Jane
    16/3/2020

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你哋喺FB對佢嘅祝福,妳的確係少數嘅見證人之一,事關妳都知姑姑份人平時幾神秘先得㗎~😆

      刪除
    2. 你哋絕對係姐弟戀嘅其中一pair典範。
      我身邊的朋友冇邊pair女大過男係成功的。

      刪除
    3. 多謝祝福(我忍耐力當然強😊)

      刪除
  27. 祝你的小龍女生日快樂,願你們幸福安康,兩相偕老。

    回覆刪除
  28. 陳府上下祝姑姑Happy Birthday,個黑松露蟹肉甲羅燒好吸引咁喎>😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑松露嗰隻好正,另外嗰一隻乜嘢蟹肉噌就唔多掂,鹹到死……😣

      刪除
  29. 祝小龍女生日快樂🎂天天開心!祝你們相伴到老!

    回覆刪除
  30. 好彩你聽我講嗌甲羅燒咋😏

    回覆刪除
  31. 姑姑生日快樂,祝你哋繼續漫步向前,白頭到老~💞
    好掛住香港d美食呀,而家邊度都唔去得,冇得食正正壽司!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀不過梗係冇日本當地嗰d咁新鮮~
      同埋我真係好掛住香港d菠蘿包蛋撻呀!🍴

      刪除
    2. 我都好掛住天神橋筋商店街間春駒壽司!😣

      刪除
  32. 睇到流口水添 , 每次見你食咁多好野 , 好羨慕 !

    回覆刪除
  33. 祝姑姑生日快樂ar~~~👏
    間嘢d嘢好似幾得下次同班friend去試下先~~~~👍

    回覆刪除
  34. 見到Y店前的豬豬,有時真係覺得諷刺佢自己定諷刺支持佢哋班人.....哈哈哈哈
    相信姑姑那天都過了一個快樂的生日!!

    回覆刪除
  35. 祝你女朋友happy birthday,
    帶佢幫襯黃店是對的,藍店多數賣狗屎垃圾

    回覆刪除
  36. 祝你嘅另一半生日快樂!!嚟緊每一年你哋都繼續一齊食好嘢!!!

    回覆刪除
  37. 十七年不容易啊,要好好珍惜,祝你女友生日快樂。

    回覆刪除
  38. 呢篇帖文有味道的,甜甜的窩心的。騎騎騎…

    回覆刪除
  39. 生日快樂狂兄的女友 良心食店食落應該特別好味

    回覆刪除
  40. 聽聞焱丸個老闆好似係黑底,剛剛開張嗰陣時都去幫襯過,覺得裏面啲員工服務態度麻麻所以之後冇去幫襯

    Btw,Happy birthday to your girlfriend

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同呢間嘢個老闆FB有共同朋友,搵日可以問問佢,不過其實我覺得呢個都唔係重點,重點係佢啲嘢真係唔錯,你話服務態度我去過兩次又覺得唔差喎,幫你燒嘢食都燒得好細心,我杯Whisky飲咗一半佢唔小心跌咗嚿魷魚落去我杯嘢度都主動成杯換過比我。🤣

      刪除
    2. 咁下次有機會再去試下先,不過喺呢條街附近都有好多間類似嘅鋪頭,你有機會都可以試下

      刪除
    3. 但就咁睇焱丸嘅環境確係最好,而且嘢食又唔錯……🤣

      刪除
  41. 衷心祝福你們,祝你女友生日快樂。

    回覆刪除
  42. 祝你嘅古墓派神女生日快樂,願你哋呢對神鵰俠侶由今日起能夠無風無浪結伴落去!!

    日式料理店擺明立場係黃嘅好似真係唔多,搵日都要同老婆去試下先,想問會唔會多人到要預先book位??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝貝加兄,如果想舒舒服服坐耐啲最好就book位先,因為一過咗夜晚八點就會好多人。😸

      刪除
    2. 另外,日式黃店仲有北角活一鮮同埋旺角兆萬極上帝王水產。🍣😌

      刪除
  43. 講開又講,今季真係好邪,睇咗幾十年波,頂級聯賽冇可能領先超過二十分,徧徧利記做到,偏偏又遇上百年難得一見疫情,所以任何情況底下,英超冠軍,其他球隊一定毫無爭議,至於其他排名,就真係睇個天

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他隊嘅排名我唔想知亦唔想理,除非49000臨尾脫腳打唔到歐洲賽……😹

      刪除
    2. 所以皇者獌先咁在意要完成埋今屆賽事就係咁解,平時班PK邊有咁好死?一定死咬住利記唔放

      刪除
    3. 正宗係咬你個頭又硬,咬你個屎忽又臭!😹

      刪除
  44. 恭賀姑姑生日快樂🎂~
    再祝佢同大鵰過兒17週年快樂😂~

    回覆刪除
  45. 晚安小子,祝你女友生日快樂,最重要係身體健康,你都係.

    回覆刪除
  46. 祝Time Time女友happy birthday~👏

    回覆刪除
  47. 狂小嫂生日快樂,
    啲嘢睇落好新鮮好好食。香港好少海膽係得㗎。

    回覆刪除
  48. 祝巨鵰巴打女友生日快樂:D

    回覆刪除
  49. 祝你女朋友生日快樂👅
    焱丸之前食過係幾OK不過埋單好撚貴😭

    回覆刪除
  50. 祝福你們天天開心,幸福!😄

    回覆刪除