2012年9月4日星期二

They Don't Care About Us

近日病虎又來襲,令我哋一眾用戶都啞口無言,
估唔到家吓呢度連回應/回覆居然都會有配額限制,
而面對一眾用戶嘅投訴,雅虎就繼續其貫徹始終嘅「打官腔」態度,
一於你有你投訴,我就當冇到!咦?乜呢種處理手法咁似我哋嘅一眾政府高官嘅?
我喺度諗,雅虎咁做,唔通係為咗要迎合香港最近所發生嘅種種社會話題?


我哋今時今日喺香港經常都要畀人喺思想上不停咁強姦,
而且畀人強姦仲唔可以大聲嗌唔好同救命,吓?你激烈反抗呀?乜你咁冇家教㗎?
最近,睇完香港某資深舞台劇導演對《學民思潮》嘅一番獨特見解之後,
真係令到小弟大開眼界!哦~大導演!原來咁叫做係冇家教呀?
咁有啲窮得只剩錢嘅生意佬,成日得閒無事走去奚落一啲為社會爭取公義嘅人,
唔通咁又叫做係好有家教?我話你呢種咁嘅偽人,先至係為老不尊,教壞子孫呀!

「牛鬼邪神永伴隨,費盡心力也枉然。」
香港人平日工作壓力咁大,一有空閒時間好多人通常都會選擇去relax下減下壓,
至於一啲同政治有關嘅嘢,大多數港人就會選擇避而不談,開講有話事不關己,己不勞心呀嘛!
我本身就係一個好例子,我十五歲就要出嚟做嘢,嗰陣時嘅我就似足一個活死人咁,
每日都要日做夜做、廢寢忘餐,久而久之,就開始會夾硬催眠自己要對政治冷感,
而我呢種對政治視而不見、聽而不聞嘅態度,仲一直維持咗好多年,

不過最近嘅「國民教育」同「一簽多行」事件,就真係令我忍無可忍!
講真,為咗生活我可以忍受好多唔公平嘅嘢,但可以忍受唔代表你就可以強迫我去認同!
喂~你踩到上心口都算啦!而家仲要踩埋上眼眉,你叫我哋仲點可以忍呀?

日日開口埋口就叫人哋愛國愛國,咁你都要畀我知道個國家愛唔愛我先得㗎大佬!
學明哥話齋:「是國家屬於我們,不是我們屬於國家。」
國家對人民好,人民自然就會愛,根本就無須硬推一啲洗腦教育嚟矇騙一班小朋友,
六四事件、毒奶事件、地溝油、艾未未、趙連海、劉曉波、李旺陽……
試問一個國家如果連自己嘅錯誤都唔敢去承認,就只可以一味讚好,
之後仲係都要強迫人民去忘記同淡化以上呢啲事情嘅話,
我諗到時候大部分嘅人,都會情願選擇唔承認自己係一個中國人。

有時候有啲嘢係迫唔嚟嘅!正所謂物極而反……
你夾硬要我哋香港人去接受呢個國家,即係迫我去認一班陌生人做親戚一樣。
「嗱~佢哋咪係你大姨媽、表哥同細舅父囉!你細個嗰陣佢哋有抱過你㗎!」
跟住呢?一個話佢賭輸錢,要問你攞三千!一個話要擺酒,要你封夠萬二!
有一個仲離譜,話個仔間學校唔近屋企喎!就連你屋企都想借埋嚟住!
冚家剷呀~咁正常你就梗係老虎蟹都唔制啦!但係你老母就因此而嬲咗你……
吓?乜嘢話?呢班友乜水呀?廿年唔見,一埋嚟就話要同我攞錢同霸我間屋?
心諗你冇撚病呀?屌你老味我老豆心臟病嗰陣又唔見你哋走出嚟認我嘅?
我屋企負家剷嗰時你哋又死鳩晒去邊呀?咁都唔只,你哋仲有面走出嚟話我無情無義?
撚柒你老母臭花閪個大爛Gap!請問閣下仲有冇荒撚謬啲呀?
好!假設完畢!咁大家而家應該好明白啦!勉強係冇幸福㗎!
個老母三日唔埋兩日就迫個仔去認一班衰撚到痺嘅陌生人喎!幾撚陰功呀大佬!

現在有人對你們說:「犧牲你們個人的自由,去求國家的自由!」
我對你們說:「爭取個人的自由,就是爭取國家的自由;
爭取個人的人格,就是爭取國家的國格!
胡適曾經講過。

想搞好國民教育?唔該就先從個人嘅人格、品格方面開始入手先啦!
例如係教下嗰班落嚟呃飲呃食嘅大陸國民咪再隨地吐痰同大小二便,
唔好下下霸撚晒啲座位,手腳就乾淨啲,搶錢就搶錢,搶完就唔好扑鳩人哋個頭咁冇陰功!
學一個正義嘅南亞裔朋友話齋:「你哋去到邊就衰到邊,全世界都話你哋衰!」
你哋嘅品格唔好,咪即係影衰埋自己國家嘅國格囉!仲會直接搞到我哋中港不和添㗎!
老老實實,我本身都有好多大陸朋友,佢哋都好有品德同好有禮貌㗎!
另外我喺微博亦都睇到,其實有唔少嘅中國人原來都好支持香港人去反對國民教育,
所以話呢~教育
一個人嘅品格係幾咁重要呢?我相信大部分嘅香港人都係對事唔對人,
你個人係好嘅,我哋咪Welcome囉!你成日嚟整臭香港嘅,就麻煩你快啲Get Out!

反洗腦教育固然重要,但同樣亦唔可以漠視「一簽多行」呢一單大鑊嘢,
或者我個人比較短視少少啦!我覺得遠火要救,近火更加要救!
以前香港曾經淪陷咗三年零八個月,但若然
通過咗呢條方案,就可能係永久性淪陷。
近日個個都走晒出去反國民教育,真係因住畀政府陰啲陰啲通過咗條「一簽多含」,
咁到時香港地就真係遍地〝黃金〞㗎喇!各位!記住千祈唔好中計呀!
最好就多啲提醒下身邊嘅朋友同利用下一啲網上平台,
切勿畀人再一次轉移視線成功呀!試諗下若果呢條方案實行到嘅話,
咁香港嘅治安肯定就會慢慢同大陸接軌,正式印證「Hong Kong is dying」呢句預言。

嚟到今日敢企嚟講真話嘅人真係唔多,所以大家更加要珍惜每一位「良心教師」,
雖然我已經唔係學生好耐,但自己當年都曾經畀一啲「黑心教師」迫害過,
我不嬲都清楚知道教育界有好多害群之馬,就好似姓吳嗰條友仔咁呀!
乜嘢九萬人反對即代表大多數支持?為咗幾十萬月薪你竟然就可以出賣自己良心?
相比起吳美蘭、韓連山等一眾「良心教師」,吳克儉,你真係唔閪掂呀!

我唔係未試過,我試過安份守己,日搏夜搏,諗住做好自己就OK……
舊陣時,我成日都會同人哋講:「做好自己先啦!唔好淨係識得去埋怨個社會唔好!」
原因係我一早認定呢個社會係畸型,根本唔會有人可以改變到佢,
但係縮下縮下……就快火燒春袋喇!咁多位
香港人,都係時候要企出嚟做返少少嘢喇!



「原來這個世界上有些東西,荒謬到一個程度便沒有人會相信,但並不代表不存在。」
有好多人都話要投訴呢間電視台,計我話,其實我哋就應該要一如以往咁無視佢,
等呢間嘢繼續喺度丟人現眼,咁先至係對佢最大嘅一個懲罰呀!哈哈哈~

沒有留言: