2010年8月17日星期二

看清楚

因為撞死阿婆而上頭條原來係一件令人值得驕傲嘅事情?
好一班滿口風涼說話嘅大好青年,真係恭喜晒!
呢鋪直頭係光宗耀祖!你哋可以升仙㗎喇其實!
原來我大多數朋友都唔覺得班契弟咁樣係有問題,
所以,可能真係我有問題……
我實在唔應該為咗一個完全唔認識嘅老人家而唔開心,
更唔應該存在絲毫正義感去批判呢班仆街杏家橙……
我看清楚了,我什麼都看清楚了……
我從未犯過事,也從未害過任何人,
但你們以前就可以單憑我的出身和外表來將我定罪。
那現在呢?哦~
只因那人是一名外表看起來傻傻笨笨的太子爺,
你們就可以接受他做任何壞事!嗯~我明白了!我終於明白了!
好~我輸了!我輸了給世人!我輸了給現今世界!
我是罪人!我是多餘的!多謝晒!
阿里路亞!南無阿彌陀佛!法律萬歲!民主萬歲!

沒有留言: