2008年4月8日 星期二

長江7號(CJ7)


早排因為工作太忙,所以就一直都冇時間認認真真去睇過呢套嘢!

不過今日小弟就終於都買咗隻DVD番屋企慢慢欣賞。
星爺呢套《CJ7》之前真係俾人彈到九彩!
而啲人批評得最多嘅……就通常都係話覺得星爺唔再好笑喇!
星爺走下坡喇!星爺技窮喇!星爺變質喇等等……

可能星爺以往嘅喜劇作品實在係太經典喇!

所以大家就總係會鐘意懷緬過去……但老實講呀!畢竟人始終都係會老㗎嘛!
正如我而家都唔會期望克勤仲可以將「紅日」唱到好似以前咁朝氣勃勃啦!
所以我認為星爺今次選擇轉型,絕對係明智之舉!
喂!成四十幾歲人……唔通仲要扮廿幾歲後生仔哄你哋開心咩?
你哋睇下郭富城咁babyface而家拍戲都成日要扮麻甩佬啦!
 
講番套戲,整體嚟講我認為就不過不失啦!成個故事非常簡單!
啲劇情仲易估過TVB啲劇集!而笑料新意亦都欠奉……
不過,我自己就反而幾鐘意呢種返樸歸真嘅感覺!
講真呀!而家啲港產片唔係妳搶我我搶你就係愛生愛死……
再唔係就成套戲喺度打生打死拼過你死我活!
所以好似《CJ7》呢類適合一家大細去睇嘅親情片,近年真係已經賣少見少喇!
嗯~勉強都有嘅!《父子》囉!但有冇人敢帶個仔去睇先?

我覺得如果我哋可以放低一直以嚟對星爺「無厘頭笑片」嘅期望……

《CJ7》其實都算係一部唔錯嘅電影!至少套嘢簡單易明、有感動位……
又有好多正面嘅訊息帶到出嚟!亦都反映到貧富懸殊呢個現實
雖然喺戲裏面有好多劇情的確係普通過唔普通,不過有幾幕就拍得幾感動!
例如係七仔為救周鐵而犧牲同埋周鐵對個仔默默付出嘅嗰份父愛

其實我哋真係應該俾
啲掌聲周星馳!
能夠勇於放低舊有風光作出新嘗試,實在係唔容易!
雖然到現時為止佢所拍嘅戲的確係仲有好大嘅進步空間……
不過淨係勇於求變呢一點,我認為就經已值得一讚。
 
好老實講,如果《CJ7》真係如外間所講係一套爛片嘅話……
咁嗰啲乜Q嘢《十分愛》同《我的最愛》又係啲咩呢?
坦白講,我認為就係比《古惑仔》更加荼毒青少年嘅垃圾電影!
講真,我當年都有睇過唔少《古惑仔》系列嘅電影!
冇錯!人哋都係粗製濫拍,不過就至少有娛樂性!
但孽生啲戲呢?工作上無可奈何咁睇過三次 嘩!真係大開眼界!
一個灑狗血灑到無倫嘅劇本、一班爛到透嘅演員、
一堆又hardsell又爛gag到爆嘅低智對白,完全歪曲愛情觀念!
成日想學《Love Actually》嗰種多線拍法但又眼高手低!
哈~咁嘅爛片都可以收成千萬!真係不得不佩服娛樂圈魔法師蔡寶奇柏高!

最後我想講『情場如戰場要愛就要搶』……
諗呢句對白條友真係無卵得再難頂!哈哈~

1 則留言:

  1. 至今仍未看《CJ7》,不是因為星爺不再搞笑,而是因為擔心電影不適合小弟的口味;因為聽說電影太顧及內地市場,以至演員、對白、環境各方面也為了迎合內地市場而失去本土風味;無論如何,我相信此戲不會太差,有時間的話會一看。星爺近年的作品,我最愛的始終是「功夫」!
    至於孽大導的作品,恐怕小弟沒有時間也沒有膽色去看了!你工作上需要不看不可也真可憐,不過你有一份關於電影的工作也令我羨慕!很享受看你的blog!

    回覆刪除