2008年4月8日星期二

長江7號(CJ7)


早排工作太忙,一直都冇時間認認真真去睇過呢套嘢,

今日見得閒,小弟就終於都買咗套戲嘅DVD返屋企慢慢欣賞。
星爺呢套《CJ7》喺之前畀人彈到九彩,
而當中批評得最多嘅,通常都係話星爺唔再好笑喇!
星爺走下坡喇!星爺技窮喇!星爺變質喇等等……

可能係因為星爺以往嘅喜劇作品實在係太經典,

所以大家總係會鐘意懷緬過去,但老實講呀~畢竟人始終都係會老㗎嘛!
正如我都唔會期望克勤到今時今日仲可以將「紅日」唱到好似以前咁朝氣勃勃,
認真㗎~我認為星爺今次選擇轉型,絕對係明智之舉!
喂~成四十幾歲人,唔通仲要扮廿幾歲後生仔哄人開心咩?
你哋睇下郭富城咁babyface而家拍戲都要接返啲燥底麻甩角色嚟做啦!
 
講返套戲,整體嚟講算係不過不失,成個故事非常簡單,
啲劇情仲易估過TVB啲劇集,總之笑料新意通通欠奉,
但係我自己就反而幾鐘意呢種返樸歸真嘅感覺,
講真呀~家吓啲港產片唔係妳搶我我搶你就係愛生愛死,
再唔係就成套戲喺度打打殺殺拼過你死我活,
去到近幾年,好似《CJ7》呢類適合一家大細去睇嘅親情片已經賣少見少!
嗯~勉強嚟計都仲有嘅!咪譚家明套《父子》囉!但有冇人夠薑帶埋個仔去睇先?

我覺得如果可以放低一直以嚟對星爺「無厘頭笑片」嘅期望,

咁《CJ7》都稱得上係一部唔錯嘅電影,至少套嘢簡單易明、有感動位,
又有好多正面嘅訊息帶到出嚟,亦充分反映到貧富懸殊呢個現實
雖然喺戲裡面有好多劇情的確係普通過唔普通,但就依然有唔少令人眼紅噴淚嘅感動位,
例如係七仔為救周鐵而犧牲,同埋周鐵對個仔默默付出嘅嗰一份父愛

其實我哋一眾星迷真係好應該畀返
啲掌聲周星馳,
能夠勇於放低舊有風光作出新嘗試,並唔係容易嘅事,
雖則話到現時為止佢所拍嘅電影確實係存有好大嘅進步空間,
不過淨係勇於求變呢一點經已值得一讚啦!你哋話係咪?
 
再講,若果《CJ7》真係如外間所講係一套爛片嘅話,
咁嗰啲乜Q嘢《十分愛》、《我的最愛》又係啲咩嚟呢?
咪就係一堆比《古惑仔》更加荼毒青少年嘅垃圾狗屎電影囉!
喺工作上無可奈何睇過呢位鹹片大師孽大導嘅作品N次,嘩~簡直係大開眼界!
一個個灑狗血灑到無倫嘅劇本、一班爛到透嘅演員、
一堆既hardsell又爛gag到爆嘅低智對白,完全歪曲時下年青人嘅愛情觀念,
成日想學人哋《Love Actually》嗰種多線拍法又次次都眼高手低,
咁嘅爛片竟然都可以收成千萬?真係不得不佩服娛樂圈魔法師蔡寶奇柏高!

最後我想講『情場如戰場要愛就要搶』,設計呢句對白條友認真係無卵得再難頂!

1 則留言:

  1. 至今仍未看《CJ7》,不是因為星爺不再搞笑,而是因為擔心電影不適合小弟的口味;因為聽說電影太顧及內地市場,以至演員、對白、環境各方面也為了迎合內地市場而失去本土風味;無論如何,我相信此戲不會太差,有時間的話會一看。星爺近年的作品,我最愛的始終是「功夫」!
    至於孽大導的作品,恐怕小弟沒有時間也沒有膽色去看了!你工作上需要不看不可也真可憐,不過你有一份關於電影的工作也令我羨慕!很享受看你的blog!

    回覆刪除