2020年5月4日星期一

天神橋筋壽司之最 - 春駒(Harukoma)🍣

喺大阪天神橋筋區嘅壽司店當中,歷史最悠久嘅春駒都算得上係人氣最旺, 無論係平日定假日,日頭定夜晚,呢度都會有唔少人喺門口外面排隊,有時候未到晏晝十二點就已經會見到人龍出現,若然撞正人多嗰時,分分鐘就要等成一個鐘頭先入得到去。👉🏻

排緊隊嗰陣春駒嘅店員就拎咗疊Menu同一張紙仔畀我哋落住單先,落單嘅過程一啲都唔複雜,你只需要將所揀嘅壽司號碼寫落張紙度,然後一入門口就將張紙交畀是但一個店員就OK。👌🏻
春駒嘅壽司用料非常新鮮,全部即叫即整,每碟壽司嘅份量夠大唔在講,而且價錢又極之合理,特別推介佢哋嘅拖羅壽司 (¥400) 同生八爪魚壽司 (¥400) 畀大家,肥美肉厚嘅Toro鮮味十足,咬落去又冇筋。嫩中帶脆嘅生八爪魚好鬼煙韌,相當有咬口,絕對係本店嘅必叫之選。🖐🏻
緊接上枱嘅三文魚腩壽司 (¥400) 肥瘦度適中又冇乜腥味,再嗌多客正話食完回味無窮嘅生八爪魚壽司,感覺Ichiban!👍🏻
油甘魚壽司 (¥300)、池魚壽司 (¥300)、吞拿魚壽司 (¥200) 🤤
鯛魚壽司 (¥300)、八爪魚壽司 (¥200)、烏賊壽司 (¥200),另外,由於先前食嗰兩件吞拿魚壽司實在係太好味喇~搞到我都忍唔住要嚟多個Round!🤩
鯖魚壽司 (¥300)、比目魚側緣橙醋漬壽司 (¥300),食落都幾腬,要飲返兩杯熱茶消吓滯先可以繼續作戰。😝
劍魚壽司 (¥300)、蝦蛄壽司 (¥300),即係香港人平時食開嘅瀨尿蝦,肉質比較結實有彈性,味道仲好清甜。😋
呢兩隻生蝦 (¥300) 個賣相認真麻麻,不過食落個feel又唔錯,加少少豉油上面就更正!😁
話咁快就嚟到本人最喜愛嘅貝類系列!色澤鮮明嘅鳥貝壽司 (¥400)、榮螺壽司 (¥400) 爽口彈牙,口感一流,十分抵讚!😍
鮑魚壽司 (¥400)、赤貝壽司 (¥400),My all-time favourite!🤗
晶瑩飽滿嘅三文魚籽軍艦 (¥400)、入口即溶,令人陣陣回甘、齒頰留香嘅海膽軍艦 (¥400),咁嘅價錢就可以享受得到,簡直係抵到爛!😬
呢碟嘢嘅正式名堂係咩我真係唔係太清楚,照字面直譯嘅話就係叫做明太子貝柱軍艦,價錢大約係¥300至¥400左右。🤔
老友order嘅極上級燒鰻魚壽司 (¥450),連我呢個完全唔鍾意食鰻魚嘅人都覺得勁掂呀!🤪
春駒壽司(Harukoma)🍣

地址:大阪府大阪市北區天神橋5丁目5−2
點去:JR大阪環狀線天滿駅步行約5分鐘即可抵達
電話:+81 6-6351-4319
營業時間:11:00–22:00,魚生用完即停止營業,週二定休

品嚐完咁豐富嘅壽司大餐之後,當然就要食返啲飯後甜品先夠完滿!呢間位於梅田阪急三番街北館B2F UMEDA FOOD HALL入面嘅YORKYS Creperie係唔少年輕人嘅IG打卡熱點,佢哋嘅班戟皮薄鬆軟,配埋香濃嘅奶油同多款水果,食完包你返唔到轉頭!🥰

同場加映 - 疫下自家製 👩🏻‍🍳👩🏾‍🍳👨🏻‍🍳🥣🥘🍳🍲🍛
肺炎疫情持續擴散,全球人心惶惶,為咗避免受到感染,由3月尾停工到而家,基本上有九成時間我都係選擇留喺屋企食自己!而喺呢段百無聊賴嘅日子裡面,我就乘機跟老母偷師學習煮返幾味好餸,實行做個住家好男人!😌
去親茶記必定會食嘅涼瓜排骨飯,一睇就知啲飯落得唔夠水,啲涼瓜又煮得過腍,成碟嘢只能夠用六個字嚟形容,就係失敗中嘅失敗!👎🏻
搞咗咁耐都係得個吉,我不如就求求其其煮返個鮑魚公仔麵/通粉慰勞吓自己仲好啦!🍜
漢子賣餃子~實在好吃耶~皮薄餡多滋味好~實在好吃耶~🥟
餃子湯底搵乜搞?兩匙雞粉再加啲頭抽,再加啲麻油,溝埋黑醋同胡椒粉,方便易記又Easy!🧂
喂~阿哥!啲咁普通嘅嘢都夠膽攞出嚟sell?係咪想笑死街坊呀?喵~😹
嗯~既然你咁講,咁我就唯有吹雞call阿娘返嚟整返餐大鑊飯平息一吓民憤先!🤨
嘩~呢塊遠近馳名嘅霹靂無敵大肉餅睇怕都夠我哋一家人食足三日三夜⋯⋯🤣
係咁咦炒碟豉油王炒麵都可以炒得咁鬼靚仔,高手即係高手~👏🏻
清熱潤肺、滋陰養顏、止咳化痰,功效多到數唔完嘅喬家腐竹白果粥,毋需冷藏,亦不含防腐劑,係男女老幼調理脾胃嘅最佳好幫手!🤓
滷水雞翼~我鍾意食~但係我老母講我就快釘!越係快釘之所以越要整多隻~如果而家唔食以後冇機會再食~🎶
自製滷水大雜燴,材料包括雞蛋、魚蛋、冬菇、墨魚條,做法好簡單,好似肥媽教煮餸咁將啲嘢一鳩揼落個煲度起勢咁滾就搞撚掂!🔥
今晚姑姑請食飯!隨便坐!三餸一湯,白飯任裝!各位唔好客氣,請起筷!🥢
嗱~我一早都勸咗你咪鬼走入女人嘅私家戰場度搗亂㗎啦!明明有兩個煮嘢咁叻嘅超級女廚神喺你側邊,唔該你就疊埋心水坐埋一二角,做一個終日等食嘅幸福小男人,至於廚壇嘅事你都係唔好再叉隻腳埋去喇!喵~😼
夏日熱辣辣~吃西瓜消暑解渴!夏日熱辣辣~喝一杯冰凍綠茶!熱辣辣~熱辣~熱辣辣~一起慳電!熱辣辣~熱辣~熱辣辣~心靜自然涼!一齊嚟!熄冷氣!同降溫!環保願大家一起響應~熄咗佢!飲冰水!涼透心!齊齊潑扇~沖凍水涼~熱得好開心~🍉

下場預告 - 膽顫心驚・險過剃頭・不堪回首 之 醉爆台北遊!🍺🤢🤮🍺

160 則留言:

  1. 做一個終日等食嘅幸福小男人

    回覆刪除
  2. Toro睇落好正,係咪你去日本食過最好食嘅壽司?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得暫時排第二,第一嗰間喺東京駅入面,我之前喺麻甩遊東京第一集度有介紹過!👬🏻

      刪除
    2. 《築地すし好-和-》

      地址:JR東日本東京駅構内地下1階
      電話:+81 3-5220-0505
      營業時間:星期一至五:07:00 - 22:30;星期六至日:08:00 - 21:30

      刪除
    3. 但啱啱上網無聊睇下啲資料間嘢好似執咗,定唔知係咪因為避疫而暫時營業……🍣😔

      刪除
  3. 好多壽司睇到我流曬口水!
    伯母睇嚟係廚藝高手喎!好期待你嘅醉爆台灣行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐冇試過用十五分鐘就寫好一篇Blog。📝🍣🤭🤣

      刪除
  4. 自家煮好豐富,你娘親真係好煮得
    日本壽司真係好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細到大都叫食過唔少好嘢,我真心覺得我老母老豆煮嘢仲勁過出面好多大師傅,唔係講笑!👍🏻

      刪除
  5. 學你話齋阿嫂九大簋都識煮,家常小菜又算得係乜

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮呢啲家常小菜佢兩三下就搞掂啦!👩🏾‍🍳

      刪除
    2. 洗唔洗用個咁黑擝擝嘅公仔諷刺阿嫂?👩🏿

      刪除
    3. 我讚佢擁有健康嘅膚色,咁有乜問題呢?🤔

      刪除
  6. Bondi你果然係一隻名副其實嘅壽司怪:D

    回覆刪除
  7. 嘩今期終於有壽司做主角~春駒香港唔知有冇分店呢?
    媽咪女朋友都廚藝都咁高你真係有口福~喵喵突入好好笑呀~

    回覆刪除
  8. 價錢真的算是很便宜,看起來質素真的很不錯。

    回覆刪除
  9. 漢子賣餃子係鋪名黎架🤔
    咁大煲滷水係咪打算拎出去擺檔

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使攞去賣,我老豆好快就清晒,佢出晒名係食物焚化爐嚟!🤭🤣

      刪除
    2. 漢子賣餃子由來👰🤩🥟🤣
      https://youtu.be/ptJ4mWFdSww

      刪除
  10. 我哋去嗰次冇食到呢間喎🤔

    回覆刪除
  11. 人哋普普通通煮餐飯都要影,d人咁無聊ga?🙄

    回覆刪除
  12. 去大阪咁多次都冇留意到呢間嘢,煲滷水大雜燴好掂咁喎。

    回覆刪除
  13. 自己煮始終靠得住,起碼夠健康,碟豉油王炒麵真係好有水準喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我人生食過最好味嘅豉油王炒麵,喺外面係食唔到嘅!😍😻

      刪除
  14. 你同琪琪咁多年都咁好感情就係因為佢一手好廚藝

    回覆刪除
  15. 淨係望相都知正,睇到你最尾個預告好有興趣,希望快D可以睇到..

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽日開始復工,睇嚟未必有咁快可以睇到……🤣

      刪除
  16. 食咁多壽司, 等於食左幾碗飯?
    煮煮下就會好架啦, 俾心機煮下

    回覆刪除
  17. 第二張相以為你買緊六合彩,哈哈!

    回覆刪除
  18. 去日本食壽司絕對係指定動作冇得走~
    但我有d唔習慣篇blog咁短就完tim,哈😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫得長嗰陣時又會想我寫短啲,寫得短嗰陣又會話唔習慣我唔寫咁長,呢樣嘢好似都有好多人講過……🤣🤣

      刪除
    2. 鬼叫你d機關槍式長文寫得吸引咩😆

      刪除
    3. 下一篇如無意外就會係機關槍亂槍掃射!🤭💥

      刪除
  19. 李克勤《飛翔的蒲公英》電視劇《秋蟬》主題曲
    https://m.facebook.com/groups/33562239201?view=permalink&id=10159864320419202

    2020-5-4 李克勤《紅日》(改編)
    https://www.facebook.com/groups/33562239201/permalink/10159872236779202/

    Time Time呢排有冇留意Hacken嘅新動向?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀!首國語歌乜嘢事?啲咬字仲生硬過愛可以問誰……🤣

      刪除
    2. 明明之前同周深嗰首合唱歌仲好地地……😅
      https://youtu.be/w5QF4q_-m3M

      刪除
    3. 可能又係求其錄交功課~

      刪除
    4. 佢條友近年除咗上大陸比賽嗰時認真之外,其餘大部分時間都求其求其……🤣

      刪除
  20. 看了讓我很回味半年前在大阪的日子,梅田那間YORKYS Creperie好像結業了囉。

    回覆刪除
  21. 拖羅真係一定要喺日本先好食!

    回覆刪除
  22. N 年前去過大坂,幾乎忘記哂,只記得心齋橋/和歌山。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦~去到和歌山有冇食蔥花拉麵同埋探貓站長?🍜🐱

      刪除
  23. 睇落去D sushi真係好得,咁嘅價錢真係好抵屌
    亦再一次證明香港D所謂日式料理店係幾咁搶錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果佢啲嘢得嘅話,貴我又冇乜所謂。😄

      刪除
    2. 冇幾多間,好多偽黃垃圾混水摸魚
      你介紹過嘅焱丸已經係少數OK嘅日式料理店

      刪除
    3. 黃藍係政見,好味係良知!🎗

      刪除
  24. 睇完唔止肚餓,仲旅行癮起……

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年內都應該未必去到旅行,就算疫情完全舒緩都冇晒假期……😅

      刪除
  25. 響你既飲食post見到壽司完全唔意外,
    意外既係成篇BLOG竟然一杯酒都冇?好少有wor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為當時入去呢間壽司店嘅時候係下晝,一般嚟講晏晝我係好少會飲酒,而且仲要係食壽司呢啲生冷嘢。如果而家嘅話我就淨係會飲威士忌加冰,如非必要都唔會飲啤酒!🍺🙅🏻‍♂️🚫

      刪除
    2. 可能你對“懷花”敏感..

      刪除
    3. 真係唔知點解,以前後生都冇乜事……😔

      刪除
  26. 生八爪魚壽司? 吸盤有冇啜到你的脷呢?

    家常餸菜亦多海鮮, 你真有福! 我戒海鮮, 只能吃少量 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢只係個名叫生八爪魚壽司,唔係平時睇片仲係生勾勾旭得嗰種……😅

      刪除
  27. 相信現在有很多香港人都很懷念自己的第二個家鄉日本。

    回覆刪除
  28. 很多餸菜看似普通,要煮得好都唔係容易~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有一個做廚房嘅朋友成日都話最簡單嘅嘢其實先係最難煮。👨🏻‍🍳

      刪除
  29. 看咗些相, 好肚餓.但好多巳不吃得.......

    回覆刪除
  30. 識你咁耐你都仲係咁中意食壽司

    回覆刪除
  31. 好正ar~~~講到食你一向都唔會待薄自己!!!😜

    回覆刪除
  32. 每次睇你D飲食blog都覺得好肚餓 你阿娘個炒飯炒麵望落好掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱嗱臨出去買pack似樣啲嘅壽司返嚟頂住檔先!🤣

      刪除
  33. 我都好掛住日本d壽司刺身呢。。。

    回覆刪除
  34. 春駒個名咁特別,一定有含意!
    日本啲壽司真係好吸引。

    回覆刪除
  35. 要等疫情過後才能出發

    回覆刪除
  36. 你使鬼識煮嘢咩?條條女都入得廚房出得廳堂!
    快d出台北果篇嘢啦!等咗你好耐喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家淨係記得一條女咋喎!🤩

      刪除
    2. 即係已經多到唔記得...

      刪除
    3. 而家咁嘅死款唔會有人吼㗎喇!淨係得返姑姑一個識欣賞我!😘

      刪除
  37. 唔好引人啦衰鬼!!!已經唔去得日本ga la而家~~~

    回覆刪除
  38. 早晨小子,身邊有兩個好識煮嘢嘅女人係一件好幸福嘅事嚟㗎.

    回覆刪除
  39. 我覺得你好有前途做住家男喎!!你煮嘅我老公全部都唔會識煮!姑姑有口福喇!!你好勁!
    攪到我而家好想好想食滷水囉!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 滷水間唔中整下就ok,食得多又覺得麻麻地,但如果整魚蛋、墨魚條嗰啲我就比較鍾意整咖哩,再加埋啲魷魚落去就perfect!但係又怕會整污糟啲衫,因為一整到就好鬼難洗,所以就好少整……😂

      刪除
  40. D壽司好吸引呀~價錢都好抵!
    喺其他地方食就貴到死,質素仲可能冇咁好㖭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計啦!正如你喺日本睇到黃秋生隻人肉叉燒包DVD都會買得好貴!🤣

      刪除
  41. 多謝巴打推介,不過唔知幾時先有機會去試😂
    不過如果係我嘅話就會推介魚心👍
    我有個日本人朋友住果頭附近,佢都話魚心好正值得推介👍
    另外有間響心齋橋筋近Hikaru機鋪附近有間叫市場既我都覺得好食👅

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會再去日本先試下你講嗰幾間。🤔

      刪除
    2. 有人介紹過近鐵「大阪上本町站」附近嘅《鮨 原正》幾正,但價錢就比較貴,埋單可能要二萬幾yen。🤔

      刪除
    3. 我D窮L平時食爭鮮都覺得貴,係去旅行先會食豪D😢
      邊似得你咁富貴成日幫襯焱丸又周圍飛又多絕版碟又玩貴價figure😢

      刪除
    4. 咁咪又係要做,完全唔使做先真係叫做富貴㗎嘛!😔

      刪除
  42. 巴打你個所謂同場加映完全係曬命喎🙄
    有個入得廚房出得廳堂嘅好女人好多毒撚想恨都恨唔到😟

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算係毒撚都係山口組裏面嘅毒撚😈

      刪除
    2. 🤬🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻💢

      刪除
  43. 好正咁喎啲壽司!!

    回覆刪除
  44. 少有咁簡短嘅blog,天神橋嘅sushi我哋都有試過不過就冇去到呢間。望到你上面D圖再睇下個價錢,又真係好吸引喎。

    作為一個極幸福嘅男人識得煮D普通嘢已經好叻㗎喇,以我嚟講我就連煎隻蛋都唔識㗎,乜嘢都係交俾我gf整,我淨係負責食就得。擺明曬命中<<<<

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全明白!慣咗等食,何須煮食?😘👨🏻‍🍳

      刪除
  45. 春駒的確是一個好選擇,另外,位於6丁目的權太呂壽司天六店也是一間一流的壽司店。

    回覆刪除
  46. 疫情下大家鑽研櫥藝,日後必有好嘢食!
    其實你的 "疫下自家製", 味道我唔知, 賣相幾好喎!

    回覆刪除
  47. 日本壽司好正呀喂~~
    依家睇更覺矜貴~~
    華...高手炒既麵隔住mon見到都想食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係淨係我阿媽先整得到,我喺出面都從來冇食過!😌

      刪除
  48. 拖羅係一定要喺日本食,喺香港我從來都唔會食,根本就兩回事!
    即係我就算喺東京或者大阪求其搵間迴轉壽司D拖羅已經可以好好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你媽媽煮嘢係得喎,齋睇碟炒麵個賣相就已經知道係有D功力!
      貓哥亂入依然咁好笑,嘩你成日食鮑魚公仔麵,真係有錢人呀..😁

      刪除
    2. 你講得啱,喺香港真係冇食過啲比較似樣啲嘅Toro……🍣

      刪除
  49. WA~~~~壽司好吸引~~~~~~想食~~~~~

    回覆刪除
  50. 睇到你嘅分享好想去旅行呢!你家有廚神,真係有食神:)

    回覆刪除
  51. 新一波疫情又爆發了,多在家煮食更安全。
    爸媽和女友都是烹調高手,你真是有口福 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日喺屋企執下屋聽下歌,算係苦中作樂。🤭

      刪除