2007年8月20日星期一

再見了,維港巨幕。

終於都完成咗場Last Show,而影院亦都喺場Show完場之後正式結業,
回想起呢九個月裡面嘅所有點點滴滴,有酸有甜有苦亦有辣,走嗰陣都有少少唔捨得。
講起上嚟,我同昌哥兩個都算得上係呢間戲院嘅開荒牛,
由呢度一開始只係得一塊空地到建成一間戲院,到而家結業倒閉,
我哋都見證住整個過程,不過講真,因為公司倒閉而失業,我真係從來都未試過……
哈~但點都好啦!正所謂天下無不散之筵席,再見喇維港巨幕!後會無期~

1 則留言:

  1. hi,,我是一個戲票收藏愛好者,剛在網上得知先生曾在汽車影院工作過,因我錯失收集汽車影院的戲票,所以只有唐突來電給先生,請問先生或你的朋友還有否汽車影院的戲票,票尾或影院贈券,我十分之渴求能收集到這間影的戲票,如有請,覆一覆我(leewinglok2003@yakoo.com.hk),我可交換或用錢購買,請幫幫忙,萬分謝謝!
    [版主回覆11/23/2007 06:09:00]Sorry~我諗我真係幫你唔到喇!因為我自己都冇Keep到....

    回覆刪除